filotas έγραψε:Πωλίνα η κατάκριση είναι μεγάλη αμαρτία, ιδίως η ιεροκατάκριση, Γι αυτό κανείς από μας δεν χαρακτηρίζει τον Πατριάρχη από τις πράξεις του, όσο παράξενες κι αν φαίνονται. Η κρίση όμως δεν είναι αμαρτία, αντίθετα είναι προστασία απ' αυτή. Έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε μια πράξη, ιδίως από το αποτέλεσμά της. Το να υμνεί κάποιος μέσα σε μια πόλη γεμάτη από πρόσφυγες και απογόνους αγωνιστών τον Κεμάλ Ατατούρκ, που έγινε αιτία θανάτου με το φρικτότερο τρόπο εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων, δεν είναι και ότι το καλύτερο.
Αν ο λόγος της πράξης αυτής είναι πολιτικός και όχι πνευματικός, τότε πρέπει να θυμηθούμε πόσοι Πατριάρχες θυσίασαν τους εαυτούς τους υπέρ του λαού αντί να κάνουν "πολιτικές μανούβρες" και να τη γλυτώσουν.
Όσο για τη στάση του απέναντι στον Γέροντα Εφραίμ, αυτή είναι ακατανόητη. Ιδίως επειδή στην αρχή τον υπερασπίστηκε, όταν όλα φαινόταν εναντίον του, και στη συνέχεια στράφηκε εναντίον του, όταν δικαιώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά.
Αρμόζουν τα παιχνίδια εξουσίας σε ένα Πατριάρχη;
Νάναι ευλογημένο Νίκο , καμιά φορά είναι απαραίτητο και αυτό, πάντα όμως με διάκριση
..και βέβαια δεν λέω ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ... φευ από μένα,..
....μόνο μία λέξη θα αλλάξω από τα λεγόμενά σου ... αντί γιά κρίνουμε να το κάνουμε .... ελέγχουμε .
,,θα έλεγα ότι είναι υποχρέωσή μας, να τους ελέγχουμε .. γιά ότι είναι στραβό,
και μάλιστα μεγαλοφώνως ... προς συνετισμό.
Κύριε ελέησον
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.