profitikos έγραψε:Misha έγραψε:Η θεση της κοινοτητας υπερ του Πατριαρχη????
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
του λέει καποιες φιλοφρονησεις στην αρχη και μετα τον κατηγορει ευθεως για συλλειτουργο με τον Πάπα και για έλλειψη δογματικής συνειδησης!!!!
για ξαναδιάβασε το κειμενο που έστειλαν στον Πατριαρχη
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... pic&t=2370
Οι επισκέψεις του μεν Πάπα στο Φανάρι του δε Αρχιεπισκόπου Αθηνών στο Βατικανό απέδωσαν ίσως κάποιες ωφέλειες κοσμικής σημασίας, όμως κατʼ αυτές έλαβαν χώραν εκδηλώσεις ασύμφωνες προς τα θέσμια της Ορθοδόξου εκκλησιολογίας ή συμφωνήθηκαν δεσμεύσεις που δεν θα ωφελήσουν ούτε την Ορθόδοξο Εκκλησία ούτε τους ετεροδόξους Χριστιανούς.
Καταρχήν η υποδοχή του Πάπα έγινε ωσάν να επρόκειτο περί κανονικού επισκόπου Ρώμης. Κατά την τελετή ο Πάπας φορούσε ωμόφορο, προσφωνήθηκε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη με το «ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου» ωσάν να πρόκειται περί χριστού Κυρίου, ευλόγησε το εκκλησίασμα και πολυχρονίσθηκε ως αγιώτατος και μακαριώτατος επίσκοπος Ρώμης. Επίσης η χοροστασία του Πάπα στην Ορθόδοξο θεία Λειτουργία με ωμόφορο, η απαγγελία του «Πάτερ ημών», ο λειτουργικός ασπασμός με τον Πατριάρχη, είναι εκδηλώσεις που ξεπερνούν τις απλές συμπροσευχές. Και όλα αυτά ενόσω ο παπικός θεσμός δεν υποχώρησε καθόλου από τις αιρετικές του διδασκαλίες και την πολιτική του, αντίθετα μάλιστα στην πράξη αποδεδειγμένα προωθεί και προσπαθεί να ενισχύσει την Ουνία και τα περί πρωτείου και αλαθήτου δόγματα και προχωρεί περισσότερο με τις διαθρησκειακές συμπροσευχές και τον διαφαινόμενο σε αυτές πανθρησκειακό ηγεμονισμό του Πάπα της Ρώμης.
μη τρελαθουμε τελειως δλδ!!!!
οσο για το σχισμα του ημερολογιου σε παραπεμπω στα οσα εγραψε ο μακαριστος οσιος γεροντας της Πάρου και πνευματικοπαιδι του αγιου Νεκταριου π.Φιλοθεος Ζερβακος :
Τό Νέο Ημερολόγιο είναι κακό, ( συνεχίζει ό π. Φιλόθεος ), γιατί παρανόμως το έβαλε ό τότε Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης. Όμως, ναί μέν καταργεί κατά περιόδους τήν νηστεία τών Αγίων Αποστόλων, δέν κατάργησε όμως ούτε τήν πίστη, ούτε τά δόγματα, ούτε τίς εορτές τών Αγίων έστω καί άν αφαίρεσε τίς 13 ημέρες διαφοράς. Είναι ακόμη κακό, γιατί προξένησε τόν μεγάλο αυτό, αδελφικό διχασμό.
και για το σχισμα του ημερολογιου λοιπόν υπευθυνη η ασυνετη,ως συνηθως ,στάση του τότε πατριαρχη .
Σαν καλοί Χριστιανοί μπερδεύετε το ημερολόγιο με το εορτολόγιο. Το ημερολόγιο ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με τη θρησκεία. Είναι μια κατά σύμβαση μέτρηση του χρόνου και πέραν αυτού ουδέν. Τα υπόλοιπα είναι "βυζαντινολογίες". Άλλωστε όλα τα ημερολόγια και οι διορθώσεις τους δεν έγιναν από θεολόγους αλλά από επιστήμονες μαθηματικούς και αστρονόμους από τους οποίους το ζητούσαν οι ηγέτες και της εκκλησίας και της πολιτείας. Όταν η εκκλησία έκοψε τις γέφυρες με την επιστήμη, επιμένοντας να αποδέχεται μόνο τις απόψεις του Αριστοτέλη και του Κλαύδιου Πτολεμαίου δημιουργήθηκε αυτή η ιστορία με τα ημερολόγια. Είναι καιρός να γίνει επιτέλους κατανοητό ότι άλλο ημερολόγιο άλλο εορτολόγιο της εκκλησίας.
Δεν μπορώ επίσης να κατανοήσω το εναντίον του Πατριάρχη μένος. Ειδικότερα εκείνο το "παρηκμασμένο πατριαρχείο". Μήπως επιθυμείται τη δημιουργία Πατριαρχείου της Ελλάδος; Δε φτάνει που ο Πατριάρχης βρίσκεται "στο λάκκο των λεόντων" του πετάμαι και πέτρες από πάνω.
Τίνος είναι τελικά η ιστοσελίδα, του Διοκλητιανού;
΄Εχοντας οδηγό πάντα την Αγία Γραφή είμαι πιο σίγουρος το τι θα πω από όποιον ¨Αγιο Και γεροτα να αναφέρεται....
¨Α-Τιμ-Ε-19,20-Μη δέχεσαι και μη υίοθετής κατηγορίαν εναντίον πρεσβυτέρου, παρά μόνον όαν επιβεβαιώνεται με την μαρτυρίαν δύο ¨η τριων μαρτύρων. Τι λέτε έχουμε δύο ¨η τρεις μάρτυρες; ¨η κατα χιλιάδες ήθελε να πει;...........Και συνεχίζει το σπουδαίο και τσουχτερο.
Αυτούς που συνεχώς αμαρτάνουν, χωρίς να έχουν προθυμία διρθώσεως, να τους ελέγχης ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ, δια να έχουν και οι άλλοι φόβον
Και στο Ιερό Πηδάλιον λέγει στην σελίδα -779-ο υπερασπιζομενος κληρικόν σφάλοντα, σφάλει και ατιμάζεται ο ίδιος. και αυτο ας το λάβουμε λιγο υπόψιν Και για περισότερες λεπτομέριες σε στέρνει αν θυμάμε καλά στην σελίδα-449-
Καθώς μου θυμίζει και την περίπτοση όταν έπεσαν τα τοίχει τις Ιερηχού, ο Θεός είπε δια μέσον του αρχηγού τους του Ιησού του Ναυή.
¨Οπιος θα προσπαθείσει να ανηκοδομίσει την πόλιν θα πεθάνει το πρώτο του παιδί και το τελευταίο. Και όμως γράφωντας την διαταγή του Θεού όταν δκίμασε να ανηκοδοίσει την πόλη κάποιος πέθανε το πώτο του παιδί΄, και σταμάτησε αμέσως. Μετά πάροδο κάποιου χρόνου πηγε δεύτερος να χτύσει την πόλη και πέθαναν και τα δύο του παιδά. ¨ομως παρόλο που ήξερε τι τον πριμένει, έκανε αυτό που ήθελε Τι διαφορά κάνει αν αυτό το λέμε Ιερηχώ ¨η Ορθοδοξία;