Μέσω Εκκλησιαστικής Μουσικής Απόδειξη Πάπας όχι Άγιο Πνεύμα
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Μέσω Εκκλησιαστικής Μουσικής Απόδειξη Πάπας όχι Άγιο Πνεύμα
Μέσω Εκκλησιαστικής Μουσικής Απόδειξη Πάπας όχι Πνεύμα Άγιο
Αρχινώντας ως πρώτο μέρος από εδώ για να φτάσουμε στην Βυζαντινή Μουσική.
Κατά την Ομηρική εποχή (8ον αιών π΄χ΄) η μουσική συνδέεται με τις μυθικές μορφές των θεών κι των γιών των Μουσών. Ο πιο γνωστός σε μας΄είναι ο Ορφέας
Γιός της Καλλιόπης. Στους Ολύμπιους θεούς ανήκει και ο Απόλλωνας ως μουσικός και ποιητής, και τιμόύνταν με μεγάλους μουσικούς αγώνες στους Δελφούς και στην Δήλο. Τα κύρια μουσικά όργανα είναι η λύρα και κιθάρα
Η λυρική ποίηση ήκμασε στη Λέσβο,με κυρίους λεσβίους εκπροσώπους τον
Τέρπανδρο στη Βοιωτία με τον μεγάλο άνδρα Πίνδαρο και άλλους.
μαζί με τη λυρική ποίηση εμφανίζεται και το αρχαίο Ελληνικό δράμα. (Τραγωδία, κωμωδία) στο οποίο η μουσική έπαιζε κύριο ρόλο. Μεγάλοι τραγικοί αναδείχθηκαν ο Αισχύλος 525-456-π.χ. ο Σοφοκλής –496-406-) π.χ. και ο Ευριπίδης (480-406) π.χ.- Σημαντικότερος εκπρόσωπος της αττικής Κωμωδίας είναι ο Αριστοφάνης(450-385) π.χ. Η λέξη μουσική εμφανίζεται για πρώτη φορά τον 5ον π.χ. αιώνα σε κείμενα του Πινδάρου, του Ηροδότου και του Θουκυδίδη, του φιλοσόφου Πλάτωνα, όπου έλεγε. Για ότι αφορούσε το σώμα η γυμναστική, την δε ψυχή η μουσική. Ο Αριστοτέλης κοντά τους χρόνους του Μ. Αλεξάνδρου.
Θεωρητικοί της μουσικής
Πυθαγόρας (572- 500 π.χ.) από τη Σάμο, ιδρυτής σχολής.
Αριστοτέλης (382-322 π.χ.)από τα Στάγιρα της Χαλκιδικής.
Αριστόξενος (375-π.χ.) από τον Τάραντα της Ιταλίας
Πλούταρχος (46-120μ.χ.) από τη Χαιρώνεια της Βοιωτίας.
Πτολομαίος Κλαύδιος (108-165 μ΄χ΄) από το Πηλούσιο Αιγύπτου
Λυρικοί ποιητές
Πίνδαρος (522-466.π.χ.) από τις Κυνός κεφαλές στη Θήβα.
Κόριννα (6ου –π.χ. αιώνος από την Τανάγρα της Βοιωτίας.
Διονύσιος τέλη 5ου αρχές 4ου π.χ. αιώνος από τη Θήβα.
Κιθαριστές
Λύσανδρος (6ον π.χ. αιών από τη Σικυώνα.
Κόννος (5ος αιών από την Αθήνα.
Ολοκληρώνοντας το πρώτο κεφάλαιο τη παρούσης εργασίας έχομε την αίσθηση, ότι οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν οι πρώτοι δημιουργοί της μουσικής ¨η διαφορετικά για α χρησιμοποιήσω όμως και την άποψη ενός κορυφαίου ξένου επιστήμονα <πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν την καθαυτό μουσική και μετέδωσαν τις βάσεις της μουσικής τέχνης στους άλλους λαούς του κόσμου για αναγεννηθεί η σύγχρονη μουσική παράδοσης.
Μία παρατηρήσεις δική μου. Μίπως είναι παρατραβηγμένο αυτό το κομμάτι;;
Από όσα γνωρίζω ο Βασιλιάς Δαβίδ 11ον αιώνα πριν Χριστό έχει εφεύρει την μουσική και καθώς τον βλέπουμε και σε εικόνες παίζοντας την ( Άρπα) και με αυτήν καταπράυνε τον βασιλιά Σαούλ που είχε τα νεύρα του.
Από το ψαλτήρι ξέρουμε ότι οι Εβραίοι έψελναν ύμνους στον Θεό, και αφού έψαλαν ύμνους βγήκαν και πήγαν στον Κήπο των Ελεών. Μάρκο ΙΔ-26- Επί τη ευκαιρία στους φίλους μου που πιθανόν να μην ξέρουν ποιοι ήταν αυτοί οι ύμνοι , είναι οι ψαλμοί από 112-117-kai αυτό βεβαιώνεται ως σίγουρο γιατί αυτούς τους ψαλμούς έψαλαν οι Εβραίοι αυτές τις μέρες.
ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ
Οι Μούσες τις οποίες ο Αλκμάν γενελογεί από τον Δία και την Μνημοσύνη, και οι άλλοι ποιηταί και συγγραφείς θεωρούν και σέβονται τις θεές, ενώ τώρα ολόκληρες πόλεις έχουν σ»αυτές αφιερωμένους ναούς, μουσεία, ήσαν υπηρέτριες από την Μυσία που τις αγόρασε η Μαγκαλώ η θυγατέρα του Μακαρός. Ο δε Μάκουρ ήταν βασιλιάς των Λεσβών που αδιαφορούσε συνεχώς με την γυναίκα του, ενώ η Μαγκαλώ αγανακτισμένη ήταν με το μέρος της Μητέρας της. Πως μπορούσε να γίνει αλλιώς; Αγοράζει λοιπόν αυτές τις Μούσες, στον αριθμό΄που είναι γνωστός, και τις αποκαλεί Μίσες κατά την διάλεκτο των Αιολίων. Τις δίδαξε να τραγουδούν και να συνοδεύουν με κιθάρα τις παλαιές πράξεις του μελωδικά. Κι’ αυτές, κιθαρίζοντας συνεχώς και ψάλλοντας όμορφα γοήτευσαν τον Μάκαρα και καταπράυνε την οργή΄του. Γιαυτόν τον λόγο η Μαγκαλώ ΄έκαμε αφιέρωμα χάλκινα ομοιώματα τους στη Μητέρα της και παρήγγειλε να τιμώνται σε όλα τα Ιερά. Αυτές είναι οι Μούσες των οπίων η ιστορία ευρίσκεται στον Μυρσίλο το Λέσβιο
Αυτό όλο είναι σαν εισαγωγή για να μπούμε στο ιστορικό για την Βυζαντινή Μουσική και να αποδείξω μέσω της Θ. Λειτουργίας και την Βυζαντινή Μουσική δεν υπάρχει Άγιο Πνεύμα στην Καθολική Θ. Λειτουργία
Θα το βεβαιώσετε και μόνοι σας ευχαριστώ για την δημοσίευση
Χάρης ο φίλος σας
[/b]
Αρχινώντας ως πρώτο μέρος από εδώ για να φτάσουμε στην Βυζαντινή Μουσική.
Κατά την Ομηρική εποχή (8ον αιών π΄χ΄) η μουσική συνδέεται με τις μυθικές μορφές των θεών κι των γιών των Μουσών. Ο πιο γνωστός σε μας΄είναι ο Ορφέας
Γιός της Καλλιόπης. Στους Ολύμπιους θεούς ανήκει και ο Απόλλωνας ως μουσικός και ποιητής, και τιμόύνταν με μεγάλους μουσικούς αγώνες στους Δελφούς και στην Δήλο. Τα κύρια μουσικά όργανα είναι η λύρα και κιθάρα
Η λυρική ποίηση ήκμασε στη Λέσβο,με κυρίους λεσβίους εκπροσώπους τον
Τέρπανδρο στη Βοιωτία με τον μεγάλο άνδρα Πίνδαρο και άλλους.
μαζί με τη λυρική ποίηση εμφανίζεται και το αρχαίο Ελληνικό δράμα. (Τραγωδία, κωμωδία) στο οποίο η μουσική έπαιζε κύριο ρόλο. Μεγάλοι τραγικοί αναδείχθηκαν ο Αισχύλος 525-456-π.χ. ο Σοφοκλής –496-406-) π.χ. και ο Ευριπίδης (480-406) π.χ.- Σημαντικότερος εκπρόσωπος της αττικής Κωμωδίας είναι ο Αριστοφάνης(450-385) π.χ. Η λέξη μουσική εμφανίζεται για πρώτη φορά τον 5ον π.χ. αιώνα σε κείμενα του Πινδάρου, του Ηροδότου και του Θουκυδίδη, του φιλοσόφου Πλάτωνα, όπου έλεγε. Για ότι αφορούσε το σώμα η γυμναστική, την δε ψυχή η μουσική. Ο Αριστοτέλης κοντά τους χρόνους του Μ. Αλεξάνδρου.
Θεωρητικοί της μουσικής
Πυθαγόρας (572- 500 π.χ.) από τη Σάμο, ιδρυτής σχολής.
Αριστοτέλης (382-322 π.χ.)από τα Στάγιρα της Χαλκιδικής.
Αριστόξενος (375-π.χ.) από τον Τάραντα της Ιταλίας
Πλούταρχος (46-120μ.χ.) από τη Χαιρώνεια της Βοιωτίας.
Πτολομαίος Κλαύδιος (108-165 μ΄χ΄) από το Πηλούσιο Αιγύπτου
Λυρικοί ποιητές
Πίνδαρος (522-466.π.χ.) από τις Κυνός κεφαλές στη Θήβα.
Κόριννα (6ου –π.χ. αιώνος από την Τανάγρα της Βοιωτίας.
Διονύσιος τέλη 5ου αρχές 4ου π.χ. αιώνος από τη Θήβα.
Κιθαριστές
Λύσανδρος (6ον π.χ. αιών από τη Σικυώνα.
Κόννος (5ος αιών από την Αθήνα.
Ολοκληρώνοντας το πρώτο κεφάλαιο τη παρούσης εργασίας έχομε την αίσθηση, ότι οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν οι πρώτοι δημιουργοί της μουσικής ¨η διαφορετικά για α χρησιμοποιήσω όμως και την άποψη ενός κορυφαίου ξένου επιστήμονα <πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν την καθαυτό μουσική και μετέδωσαν τις βάσεις της μουσικής τέχνης στους άλλους λαούς του κόσμου για αναγεννηθεί η σύγχρονη μουσική παράδοσης.
Μία παρατηρήσεις δική μου. Μίπως είναι παρατραβηγμένο αυτό το κομμάτι;;
Από όσα γνωρίζω ο Βασιλιάς Δαβίδ 11ον αιώνα πριν Χριστό έχει εφεύρει την μουσική και καθώς τον βλέπουμε και σε εικόνες παίζοντας την ( Άρπα) και με αυτήν καταπράυνε τον βασιλιά Σαούλ που είχε τα νεύρα του.
Από το ψαλτήρι ξέρουμε ότι οι Εβραίοι έψελναν ύμνους στον Θεό, και αφού έψαλαν ύμνους βγήκαν και πήγαν στον Κήπο των Ελεών. Μάρκο ΙΔ-26- Επί τη ευκαιρία στους φίλους μου που πιθανόν να μην ξέρουν ποιοι ήταν αυτοί οι ύμνοι , είναι οι ψαλμοί από 112-117-kai αυτό βεβαιώνεται ως σίγουρο γιατί αυτούς τους ψαλμούς έψαλαν οι Εβραίοι αυτές τις μέρες.
ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ
Οι Μούσες τις οποίες ο Αλκμάν γενελογεί από τον Δία και την Μνημοσύνη, και οι άλλοι ποιηταί και συγγραφείς θεωρούν και σέβονται τις θεές, ενώ τώρα ολόκληρες πόλεις έχουν σ»αυτές αφιερωμένους ναούς, μουσεία, ήσαν υπηρέτριες από την Μυσία που τις αγόρασε η Μαγκαλώ η θυγατέρα του Μακαρός. Ο δε Μάκουρ ήταν βασιλιάς των Λεσβών που αδιαφορούσε συνεχώς με την γυναίκα του, ενώ η Μαγκαλώ αγανακτισμένη ήταν με το μέρος της Μητέρας της. Πως μπορούσε να γίνει αλλιώς; Αγοράζει λοιπόν αυτές τις Μούσες, στον αριθμό΄που είναι γνωστός, και τις αποκαλεί Μίσες κατά την διάλεκτο των Αιολίων. Τις δίδαξε να τραγουδούν και να συνοδεύουν με κιθάρα τις παλαιές πράξεις του μελωδικά. Κι’ αυτές, κιθαρίζοντας συνεχώς και ψάλλοντας όμορφα γοήτευσαν τον Μάκαρα και καταπράυνε την οργή΄του. Γιαυτόν τον λόγο η Μαγκαλώ ΄έκαμε αφιέρωμα χάλκινα ομοιώματα τους στη Μητέρα της και παρήγγειλε να τιμώνται σε όλα τα Ιερά. Αυτές είναι οι Μούσες των οπίων η ιστορία ευρίσκεται στον Μυρσίλο το Λέσβιο
Αυτό όλο είναι σαν εισαγωγή για να μπούμε στο ιστορικό για την Βυζαντινή Μουσική και να αποδείξω μέσω της Θ. Λειτουργίας και την Βυζαντινή Μουσική δεν υπάρχει Άγιο Πνεύμα στην Καθολική Θ. Λειτουργία
Θα το βεβαιώσετε και μόνοι σας ευχαριστώ για την δημοσίευση
Χάρης ο φίλος σας
[/b]
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
Σε όλες τις κοινωνίες, και στις αρχαίες, υπάρχει ΚΑΠΟΙΑ ( έστω και ασθενική, έστω και παροδική ) Χάρις τού Θεού.
Εάν ο Θεός στερήσει ΠΛΗΡΩΣ την Χάρη του από μία κοινωνία, εκείνη η κοινωνία θα τρελαθεί ( και θα καταστραφεί ) πλήρως.
Μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία τού Ιησού Χριστού, υπάρχει η ΠΛΗΡΗΣ και ΣΥΝΕΧΗΣ Χάρις τού Θεού.
Την πολύ πλούσια Χάρι τού Θεού, την δέχονται πολύ έντονα, οι Άγιοι τής Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας.
Εάν ο Θεός στερήσει ΠΛΗΡΩΣ την Χάρη του από μία κοινωνία, εκείνη η κοινωνία θα τρελαθεί ( και θα καταστραφεί ) πλήρως.
Μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία τού Ιησού Χριστού, υπάρχει η ΠΛΗΡΗΣ και ΣΥΝΕΧΗΣ Χάρις τού Θεού.
Την πολύ πλούσια Χάρι τού Θεού, την δέχονται πολύ έντονα, οι Άγιοι τής Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Περί Του Αγίου Πνεύματος
Περί Αγίου Πνεύματος Φίλε Ιωσήφ θα προσθέσω και εγώ μερικά γύρω από το Άγιο πνεύμα. Με αυτό δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω το δικό σου πιστεύω αλλά τι έχω αποκομίσει από την δική μου μελέτη μέσω των Γραφών.Iosif έγραψε:Σε όλες τις κοινωνίες, και στις αρχαίες, υπάρχει ΚΑΠΟΙΑ ( έστω και ασθενική, έστω και παροδική ) Χάρις τού Θεού.
Εάν ο Θεός στερήσει ΠΛΗΡΩΣ την Χάρη του από μία κοινωνία, εκείνη η κοινωνία θα τρελαθεί ( και θα καταστραφεί ) πλήρως.
Μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία τού Ιησού Χριστού, υπάρχει η ΠΛΗΡΗΣ και ΣΥΝΕΧΗΣ Χάρις τού Θεού.
Την πολύ πλούσια Χάρι τού Θεού, την δέχονται πολύ έντονα, οι Άγιοι τής Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας.
Διαταγές των αποστόλων. Όταν την μισή σου καρδιά την έχεις δώσει στον πονηρόν η άλλη μισή είναι άχρηστη για τον Θεό. Δεν μπορείς να προσκυνάς Θεό και Μαμωνά./ Κάνω και μία ερώτηση δική μου. Οι Προτεστάντες παντρεύουν ομοφιλόφυλους. Είναι δυνατόν το ¨Αγιο πνεύμα να βρίσκεται μεταξύ τους;.
Στο βιβλίο του Ιώβ, και στο κεφάλαιο ΙΕ-15, 16, στοίχους λέει αυτό το ωραίο . Ο Ουρανός όπου κατοικούν οι Άγγελοι δεν είναι τόσο καθαρός μπροστά στην Θεότητα του Θεού πόσο μάλλον σε εμάς που πίνουμε την αμαρτία σαν το ποτό.
Να μην δεχθείς πρόσφορα από αμαρτωλόν. Και ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός το πνεύμα του Θεού λέει Στον Ισλαμισμό δεν υπάρχει σωτηρία. Γιατί άραγε;
Και αλλού να μην δέχεσθε ευλογία από αιρετικούς γιατί δεν είναι ευλογία αλλά αλογία. Διαταγές Αποστόλων σελίς-323-Το Άγιο Πνεύμα σε εκείνους που το έχουν παραμένει πάντοτε, όσο είναι άξιοι, και εκείνους από τους οποίους χωρίζεται τους καθιστά έρημους και τους αφήνει στη διάθεση του πονηρού Πνεύματος. Κάθε άνθρωπος άλλος είναι γεμάτος από το Άγιο Πνεύμα, και άλλος από το ακάθαρτο, και δεν είναι δυνατόν να φύγει κανένα από αυτά, εκτός εάν πάθουν κάτι το αντίθετο, γιατί ο Παράκλητος μισεί κάθε ψέμα, και ο διάβολος κάθε αλήθεια Έχει πολύ ακόμη όμως η ουσία δόθηκε. Αν θες γράψε τις απόψεις σου, όμως όπως λες αν κάποιος λαός δεν είχε Αγιο πνεύμα θα καταστραφόταν. Αυτό δεν γίνεται τώρα με τους λαούς που ως θρησκεία έχουν τις μαγείες και τις ανθρωποθυσίες; Κοίταξε κάτι Μπαγκλαντές και τους γείτονες τους, κοίταξε όλα τα ισλαμικά κράτη ενώ υπάρχει τόσος πλούτος, και όμως οι λαοί Ολοι αυτοί πεθαίνουν τις πείνας Ινδίες Πακιστάν Αφρικανικές χώρες. Κατάλογος ολόκληρος. χάρης
Εντάξει. Είναι πολυφωνική μουσική σε συνεργασία με εκκλησιαστικό όργανο και χρησιμοποιείται από τους Προτεστάντες. Στην πραγματικότητα, δεν είναι τελείως αυτούσιο το Ευαγγέλιο, αφού ο Μπαχ παραθέτει διαλείμματα, όπου παρακαλεί το Θεό να μην τον φέρει στη θέση των σταυρωτών του κτλ. Χαρακτηριστικό είναι το τελείωμα του έργου, με τον Μπαχ να καληνυχτίζει τον Ιησού, ο οποίως μόλις έχει σταυρωθεί. (αν θυμάμαι καλά)