stratos έγραψε:o Π Θεοκλητος;Harrys1934 έγραψε:έπρεπε να μην ξανά γράψει βιβλίο από την ντροπή της κατάπτωσης του.
Ναι
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Όπα! Διαβάσαμε δυο θεολογικά βιβλία και γίναμε όλοι θεολόγοι μεγαλύτεροι του π. Θεοκλήτου!Harrys1934 έγραψε:stratos έγραψε:o Π Θεοκλητος;Harrys1934 έγραψε:έπρεπε να μην ξανά γράψει βιβλίο από την ντροπή της κατάπτωσης του.
Ναι
nkope έγραψε:β) Εγένετο προσχώρησις εις το Γρηγοριανόν ΗμερολόγιονPATIENT έγραψε: Αγαπητέ nkope το ημερολόγιο που εφαρμόζει η (νεοημερολογιτική) Εκκλησία της Ελλάδος είναι πέρα από κάθε αμφιβολία το γρηγοριανό. Αν θέλεις εξήγήσε μας τι εννοείς ότι είναι το διορθωμενο ιουλιανό .
Η «διόρθωσις» του Ιουλιανού Ημερολογίου, αποφασισθείσα υπό της ΙΣΙ της Εκκλησίας της Ελλάδος, εν τη συνεδρία αυτής της 27-12-1923 και .......
... Το Ημερολόγιον τούτο δεν είναι, κυρίως ειπείν, νέον Ημερολόγιον, αλλ' είναι νέα χρονολόγησις και μεταρρύθμισις του Ιουλιανού Ημερολογίου, την οποίαν επεχείρησεν ο Πάπας Γρηγόριος ο ΙΓ' και την οποίαν λίαν ορθώς απέκρουσε και αποκρούει πάντοτε η Ορθόδοξος Εκκλησία»(66).
Ιστορικη και Κανονικη Θεώρησις του
Παλαιοημερολογητικου Ζητηματοσ
Κατά τε την Γενεσιν και την Εξελιξιν Αυτου εν Ελλαδι
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ
† Αρχιεπισκόπου Αθηνών
Την ακριβώς απο πάνω παράθεση ξέρεις ποιός την έκανε Νικόλαε;
Δεν θα ήταν σκόπιμο να γεμίσει η συζήτηση από διάφορες δημοσιεύσεις που έγιναν κατά καιρούς κι απ΄τις δυο πλευρές επιημαίνοντας το πρόβλημα.
Πάλι τα ίδια .nkope έγραψε:β) Η εισήγησις του Αρχ/που Χρυσοστόμου......PATIENT έγραψε: Η άποψή σου ότι δεν συνδέεται το ημερολογιακό με τον Οικουμενισμό δεν βρήκα που την στηρίζεις.
.....
.....
Ιστορικη και Κανονικη Θεώρησις του
Παλαιοημερολογητικου Ζητηματος
Κατά τε την Γενεσιν και την Εξελιξιν Αυτου εν Ελλαδι
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ
† Αρχιεπισκόπου Αθηνών
Θα έπρεπε να έχει σημασία για σένα ακριβώς γιατί είναι όντως απόφαση των Αγίων Πατέρων της Α' Οικ.Συνόδου.nkope έγραψε:Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία για μένα, αλλά αποτελεί απόφαση της Α΄Οικουμενικής Συνόδου. Η βάση πιστεύω της απόφασης ήταν η εφαρμογή του Ζ΄Αποστολικού κανόνα που απαγόρευε τον συνεορτασμό του Πάσχα με του εβραίους, και ο στόχο ήταν ο εορτασμός της Ανάστασης του Κυρίου να γίνεται μετά το Πάσχα των εβραίων, του οποίου ο προσδιορισμός είχε σχέση με τις φάσεις της εαρινής σελήνης.PATIENT έγραψε: ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ;
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΟΡΤΗ;
Eιναι ένα καλό πρώτο ερώτημα προς προβληματισμό.
Οποιος θέλει και γνωρίζει ας το απαντήσει.
Εγώ προσωπικά ακολουθώ το παλαιό 10 χρόνια σχεδόν και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στις διαπροσωπικές , επαγγελματικές και καθημερινές μου σχέσεις.nkope έγραψε:
Μπορείς να φανταστείς σε μια αλλαγή του ερορτολογίου της Εκκλησίας προς το παλιό τι μπάχαλο θα δημιουργούσε στο ούτως ή άλλως διαλυμένο ελληνικό κράτος; :D :D :D :D
_________________Ο Micha έγραψε :
( Ο π. Θεόκλητος ) έχει και καποια θεολογικά σφαλματα στα έργα του,.....