silver έγραψε:
Απάντηση στον PATIENT :
ασφαλώς και η ROCOR ΔΕΝ είχε,ουτε έχει κοινωνια με την Ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπη Αμερικης,(=η πρώτη θέση του Micha).
η ROCOR είναι... ημουν ασαφής σε αυτο και έχεις δικιο. (=εδώ ο Micha διορθώνει το λάθος του).
Να σε ρωτήσω κάτι; παρακάτω γράφεις "Να είσθε δε πάντοτε έτοιμοι δια να απολογηθήτε και
υπερασπίσετε την αλήθειαν του ευαγγελίου εις καθένα, που σας ζητεί λόγον και απόδειξιν δι' αυτά". Αυτό πιστεύεις ότι κάνεις;
Ποιό λάθος διόρθωσε ο misha; Και γιατί "εραστή και υπερασπιστή της Αλήθειας" ΕΚΟΨΕΣ απο την 2η απάντηση του misha την ουσία της απάντησής του ;
Για δες τι είπε :
"η ROCOR
είναι γεγονός πως εδω και αρκετες δεκαετιες δεν περιλαμβανεται στα Διπτυχα των Ορθοδοξων Εκκλησιων....
ημουν ασαφής σε αυτο και έχεις δικιο.
το Πατριαρχειο Μόσχας δεν θα ανεχοταν επ ουδενί μνημονευση της ROCOR στα διπτυχα την στιγμη που η ηγεσία της ROCOR κατηγγειλε συνεχως το Πατριαρχειο Μοσχας για συνεργασια με το κομμουνιστικο καθεστως (σεργιανισμό). οι ίδιοι ισχυριζονται εγγραφως πως είχαν και έχουν κοινωνια με το Πατριαρχειο Σερβιας,το Πατριαρχειο Ιεροσολυμων οπου και διατηρουν πολυπληθη αποστολή και την Αρχιεπισκοπή Σινά."
Μας ξαναλέει και πάλι ότι οι Ρωσοι της διασποράς είχαν κοινωνία με συγκεκριμενες τοπικες εκκλησίες - σιγουρα οχι με ολες - και επιπλέον προσθέτει ότι δεν βρίσκονταν στα δίπτυχα των αλλων εκκλησιών.
Δεν λέει έκανα λάθος παιρνω πισω αυτά που είπα , λέει "ήμουν ασαφής" και δινει πρόσθετες πληροφορίες.
silver έγραψε:
Ο PATIENT έγραψε :
Ο αγαπητός κατα τα άλλα silver άλλα μας διαβεβαίωνε αρχικά - ότι έχει φάει τη ζωή του διαβάζοντας εκκλ. ιστορία , βιβλία για το νέο και το παλαιό και αποδεικνύεται τώρα ότι δεν γνώριζε πως οι ROCOR ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ
Αδελφέ PATIENT παράθεσα τα ανωτέρω, στην προσπάθειά μου να σε βοηθείσω στο υπό συζήτηση θέμα Πρέπει να καταλάβεις, ότι ο Silver, ειλικρινώς, δεν κάνει άλλο τι, εκτός εκείνου που ο Κύριος θέλει : Να είσθε δε πάντοτε έτοιμοι δια να απολογηθήτε και υπερασπίσετε την αλήθειαν του ευαγγελίου εις καθένα, που σας ζητεί λόγον και απόδειξιν δι' αυτά, (Α' Πέτρου γ:15).
Διάβασες την πρώτη απάντηση του αδελφού, ότι η Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς δεν είχε κοινωνία με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία της Αμερικής, και έσπευσες να το πανυγηρίσεις γράφοντας τα ανωτέρω. Όπως λοιπόν αντιλαμβάνεσαι, εγώ που δεν έφυγα από την Εκκλησία του Κυρίου μας, είχα ενδιαφέρον να παρακολουθήσω βήμα προς βήμα την εκκλησία, των, εκτός της Εκκλησίας ευρισκομένων, Παλαιοημερολογιτών,
εσύ ουχί! (Γέγονα άφρων καυχώμενος! εσύ με ηνάγκασες Β Κορ. ιβ:11).
Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια silverή μου....
Και εδώ δια της συρραφής - κόψε, ράψε - (βλέπε πλαστογραφία) προσπαθείς να δείξεις τι;;;
Ολόκληρη η φράση μου που έκοψες στη μέση ήταν:
" οι ROCOR ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ παρά μόνο περιστασιακά
κάποιοι ευρωπαίοι επίσκοποί τους (ο Γερμανίας και ο Ελβετίας) και μάλιστα κυρίως με Γιουγκοσλάβους λόγω των καλών τους σχέσεων λόγω της βοήθειας που τους είχαν προσφέρει ,μετά την διασπορά τους εκτός Ρωσίας. "
Kαι σε 2ο μηνυμα μου τα ιδια ειπα "Οι Ρώσοι της Διασποράς δεν είχαν κανονική κοινωνία με όλες τις Οικουμενιστικές εκκλησίες
αλλά με μερικές μόνο και περιστασιακά, όπως έχει ήδη ειπωθεί ".
Αν είχα βαλει τελεια στη λεξη ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ θα φαινόταν σαν να εννούσα ότι οι rocor δεν ειχαν κοινωνια με κανεναν. Εσύ το έκοψες εκεί ακριβως για να με αποδείξεις ως απληροφόρητο της ιστορίας εκείνης της περιόδου και καυχάσε ότι εσύ τα μελέτησες καλώς ενω εγώ όχι κλπ.
Εγώ όμως ξεκάθαρα το δήλωσα οτι οι ROCOR απο τους οποίους έλκουμε εμείς οι παλαιοημερολογίτες την ιερωσύνη σήμερα είχαν Κοινωνία με κάποιες άλλες εκκλησίες. Δεν είναι κατι κρυφό.
Ομως απο τα μεσα της δεκαετίας του 60 ήδη η σύνοδός τους άρχισε να στέλνει επιστολές πόνου στον υπόλοιπο ορθόδοξο κόσμο διαμαρτυρόμενη για τις οικουμενιστικές προδοσίες που εφτασαν στο αποκορύφωμά τους, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις επαφές με άλλες εκκλησίες . Τελικά εξέδωσαν και το ανάθεμα κατά του Οικουμενισμου το '83.
silver έγραψε:
Ο PATIENT έγραψε :
Οι περί κανονικής και μη κανονικής χειροτονίας παλαιοημερολογίτες του σήμερα είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου και αποφυγή σοβαρής συζητήσεως.
Απο την δεκαετία του '60 χειροτονήθηκαν επίσκοποι για τις ανάγκες των παλαιοημερολογιτών της Ελλάδας , από την Σύνοδο των Ρώσων της Διασποράς.
Αδελφέ, δεν είναι «στάχτη στα μάτια» είναι πολύ σοβαρό. Η «χειροτονία» τους άρχεται από την Σύνοδο των Ρώσων της Διασποράς. Όπως απήντησα στον αδελφό Micha, η «χειροτονία» έγινε από Παλαιοημερολογίτη Αρχιεπίσκοπο της Συνόδου των Ρώσων---οι οποίοι κοινωνούσαν με τους Νεοημερολογίτες—και από τον Ρουμάνο Νεοημερολογίτη Επίσκοπο Θεόφιλον Ιονέσκου. Η «χειροτονία» αυτή είναι αντίθετος των Κανόνων Της Ορθοδόξου Εκκλησίας (
οι οποίοι Κανόνες απαγορεύουν απολύτως τας υπερορίους χειροτονίας) και επιφέρουν την ποινή της καθαιρέσεως στους τελέσαντας την ως άνω «χειροτονία». Και ερωτώ σε αγαπητέ PATIENT : αν ήτο να καταπατηθούν ανοικτιρμόνως τόσοι και τόσοι Κανόνες και η «χειροτονία» να γίνει και από Νεοημερολογίτη Eπίσκοπο, ήτο ανάγκη να κάνει τόσο μακρινό ταξίδι ο ταλαίπωρος Ακάκιος;
Υπάρχουν "
Κανόνες που απαγορεύουν απολύτως" κάτι;
Mήπως έχεις ακουστά την λέξη Οικονομία;
Aλλά ξέχασα. Ενώ υπαρχουν κανόνες που απαγορεύουν την συμπροσευχή με αιρετικούς , την μετάδοση Θ.Κοινωνίας σε αιρετικούς και το αντίστροφο αυτοί οι κανόνες δεν ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!! Ειναι μερική η απαγόρευση και επιλεκτική...
Μονο σε όσους διαμαρτύρονται και μαχονται υπέρ παραδόσεων και πολεμούν την αίρεση του Οικουμενισμού ψάχνοντας επίσκοπο ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ εκεί οι κανόνες γίνονται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΙ και τους εμποδίζουν να πανε στην άλλη ακρη του κοσμου για να τον αποκτήσουν.
Για να σε ρωτήσω να δούμε τη γνώμη σου (ξέρω φυσικά ότι δεν απαντάς σε όσα δεν σε συμφέρουν) :
Εχει δικαίωμα λαικός να βαπτίζει άλλον λαικό; Nαι ή όχι και αν ναι πότε;
Λέει ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης "
ει δε λόγος ανάγκης απήτησεν εν ταύταις ταις ημέρες ,εν αις αίρεσις λαοπλάνος, ...,εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις" (επιστολή προς Αντώνιο Δυρραχίου)
Ο νοών νοείτω.
Μαθε μάλιστα ότι και ο αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος έκανε υπερόριες χειροτονίες και μάλιστα ευρισκόμενος εν εξορία καταδικασμένος ών και εκτός εκκλησίας:
«Kωλύεται μεν ούν τότε Χρυσόστομος ιεράσθαι και όλως προς την Εκκλησίαν κατέρχεσθαι....τότε δε τελείως και της Εκκλησίας και της πόλεως εξεβλήθη και εξορίσθη ...Εξορισθείς δε και εδίδασκε ΚΑΙ ΕΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙ πολλούς μέν Επισκόπους , πλείους δε Πρεσβυτέρους και Διακόνους . Επετέλει δε και πολλά σημεία ΕΝ ΤΗ ΕΞΟΡΙΑ...» (Μεγ.Φωτίου codex 96,bekker page 83a).
silver έγραψε:
Ο PATIENT έγραψε:
Εν πρώτοις δεν αντιλαμβάνομαι την αντιδιαστολή που διατυπώνεις στην παραπάνω πρότασή σου : "ούτε η Εκκλησία η Ορθόδοξη ούτε η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών" . Εδώ υπονοείς σαφώς με την αντρίκεια στάση που πάντα σε διακρίνει ότι άλλο Ορθόδοξη Εκκλησία και άλλο παλαιοημερολογίτες!! Συγχαρητήρια. Η Εκκλησία των Οικουμε
νιστών αρχιερέων που κοινωνεί από το ίδιο ποτήριο με τους παπικούς σε ναό της Σύρου (και όχι μόνο) είναι για σένα η μόνη αξια να φέρει τον τίτλο της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ οι διακόψαντες κοινωνία με αυτούς τους οικουμενιστές να μην λογαριάζονται ως Ορθόδοξοι . Πατερικώτατο το συμπέρασμά σου... αντίστοιχο της "πατερικότητος" των ληστρικών Συνόδων.
Ω ανόητε PATIENT,
(Αυτό σημαίνει-αν μη τι άλλο- ότι η τοποθέτηση των θέσεών μας, στη τράπεζα του διαλόγου, γίνεται με σεβασμό και αγάπη) τις σε εβάσκανε τη αληθεία να μη πείθεσαι (Γαλάτας γ:1)
Ναι αδελφέ, άλλο η Ορθόδοξη Εκκλησία και άλλο οι εν Ελλάδι (εκτός Εκκλησίας) Παλαιοημερολογίτες.
Μάλιστα. ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ τα επιχειρήματά σου και εμπεριστατωμένη η απάντηση στην ερώτησή μου....
silver έγραψε:
Ο PATIENT έγραψε :
Η Εκκλησία των Οικουμενιστών……είναι για σένα η μόνη αξία να……
Απάντηση : Η Αγία Ορθόδοξος Εκκλησία, δεν είναι Εκκλησία των Οικουμενιστών. Όπως σχεδόν πάντα, η Εκκλησία είχε προβλήματα με αιρετικούς Αρχιερείς, έτσι και τώρα τα πιστά τέκνα Της (Κληρικοί και λαικοί) καλούνται να : επαγωνίζονται τη άπαξ παραδοθείση τοις αγίοις πίστει ( Ιούδα:3). Ερωτώ σε PATIENT : οι οικουμενιστές είναι χειρότεροι από τους Χριστοκτόνους Αρχιερείς Άννα και Καιάφα; Ο δε αξιοθρήνητος Καιάφας αρχιερεύς ών του ενιαυτού εκείνου είπεν αυτοίς, υμείς ουκ οίδατε ουδέν, ουδέ διαλογίζεσθε ότι συμφέρει ημίν ίνα είς άνθρωπος αποθάνη υπέρ του λαού και μη όλον το έθνος απόληται,
τούτο δε αφ’ εαυτού ουκ είπεν, αλλά
αρχιερεύς ών του ενιαυτού εκείνου
προεφήτευσεν ότι έμελλεν ο Ιησούς αποθνήσκειν υπέρ του έθνους..( Ιωάν.ια:49).
Τα ακούς αδελφέ PATIENT ; Ο Χριστοκτόνος εκείνος Αρχιερεύς είχε
προφητικό Χάρισμα ! Μη παρασύρεσαι αδελφέ από εκείνους που ομιλούν για Αγίους εκτός Εκκλησίας
! Και οι Λατίνοι νομίζουν ότι έχουν Αγίους. Ακούς να λένε : Μα το λείψανο μοσχοβολεί ! Και εδώ στην Αγιοτόκο Ελλάδα τα ίδια ακούει κανείς : Μα ο Ιερώνυμος εκτός Εκκλησίας και …Αγίασε ! Και η οσιοτάτη…Μυρτώ, εκτός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και….ευωδιάζει..
: και ου θαυμαστόν, αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός(β.Κορ.ια:14).
Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχουν Μυστήρια και Άγιοι. Ως προειρήκαμεν και άρτι πάλιν λέγω, εί τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ ό παρελάβετε, ανάθεμα έστω.(Γαλάτας α:9). Αυτά προς το παρόν.
Δηλαδή για να καταλάβω αυτό που αντιλαμβάνεσαι εσύ σήμερα είναι " προβλήματα με αιρετικούς Αρχιερείς".
Γιατί εγώ άλλα ξέρω , πολύ χειρότερα.
1) Δεν είναι προβλήματα , αλλά είναι παναίρεση "χείρων πάσης αιρέσεως" κατά τον προσφιλή σου π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
2) Οταν οι πιστοί αντιλαμβάνονταν την ύπαρξη αιρετικών επισκόπων αποκόπτονταν απο εκείνους για να παραμείνουν αμόλυντοι απο την αιρετική τους διδασκαλία.
3) Οσοι αποκόπτονταν - αποτειχίζονταν έμεναν προσκολημμένοι στην Αλήθεια διότι "όπου είναι η Αλήθεια εκεί είναι η Εκκλησία , ενώ όπου δεν υπάρχει Αλήθεια δεν βρίσκεται η Εκκλησία" έλεγε ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς. Εσύ ενώ συνεχίζεις κοινωνία με το ψέμμα διεκδικείς ΚΑΤ ' ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και την θέση σου στην Εκκλησία. (Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο)
4) Η προφητεία του Αρχιερέως μόνο από άγευστους από την Ορθοδοξη Παράδοση και διδσκαλία μπορεί να ερμηνευτεί ως επιδοκιμασία του Θεού και αναγνώρισή του ως γνησίου ποιμένα . Και όπως πολύ σωστά παρατηρεί ο φίλος justin " H όνος του Βαλαάμ , ως προφήτης, "που ανήκε", εντός ή εκτός της σκηνής του μαρτυρίου;" .
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΚΟΜΗ για το τέλος (ξέρω μάταια κοπιάζω) μπορείς να πάρεις και βοήθεια από το κοινό:
Για πές μου λοιπόν αδελφέ silver, εσύ που ξέρεις τα πολλά κι ο νους σου κατεβαζει , το 1965 τι συνέβη εκεί μεταξύ του Πατριαρχείου Κων/λεως και των αιρετικών λατίνων (αυτών που δεν έχουν μυστήρια , αγίους κλπ.) .
Κάτι τελετές γίνανε στο Φανάρι και στη Ρώμη . Κάτι υπογράψανε θυμάσαι;
Oχι κάποιοι τυχόντες ... αρχιερείς αλλά η σύνοδος του Πατριαρχείου.
Για θυμήσου.
Οταν θυμηθείς κάθησε και συλλογίσου και προβληματίσου λιγάκι. Ισως έτσι να καταλάβεις γιατί κάποιοι ορθόδοξοι χριστιανοί που προβληματίστηκαν νωρίτερα , δεν θέλουν επ ουδενί να έχουν πνευματική κοινωνία με το πατριαρχείο αυτό και όσους το αποδέχονται .