Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (ΕΝΙΚΟ Ή ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ) ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦ. 28 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: "ΟΙ ΕΝΤΕΚΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΟΠΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ...".
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: "ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ...". ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑ. ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: "ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ...". ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑ. ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ.
Ουτως ή άλλως το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο, που είναι και το τελευταίο χρονολογικά και συμπληρώνει ουσιαστικά τα τρία συνοπτικά Ευαγγέλια, έχει περισσότερο άμεσο, βιωματικό χαρακτήρα. Και εκεί όμως πουθενά ο Ιωάννης δεν γράφει σε πρώτο ενικό πρόσωπο, ούτε καν σε πρώτο πληθυντικό, αλλά λέει "ο μαθητής ον ηγάπα ο Ιησούς".
Τα Ευαγγέλια δεν γράφηκαν ως προσωπικά απομνημονεύματα ή ενθυμίσεις, αλλά με σκοπό ποιμαντικό, δηλαδή για να διασώσουν τη διδασκαλία και το σωτηριολογικό έργο του Ιησού. Το περιεχόμενο των Ευαγγελίων είναι η βιωματική μαρτυρία των αποστόλων, που κληροδοτείται στην Εκκλησία, για τον Ιησού ως Θεάνθρωπο.
Τα Ευαγγέλια δεν γράφηκαν ως προσωπικά απομνημονεύματα ή ενθυμίσεις, αλλά με σκοπό ποιμαντικό, δηλαδή για να διασώσουν τη διδασκαλία και το σωτηριολογικό έργο του Ιησού. Το περιεχόμενο των Ευαγγελίων είναι η βιωματική μαρτυρία των αποστόλων, που κληροδοτείται στην Εκκλησία, για τον Ιησού ως Θεάνθρωπο.
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΣ
Και μίπως στο Ιωάννου πάλι ΙΘ-25-Κάτω από τον Σταυρό είναι η Μαρία η Μαγδαλυνή και η άλλη Μαρία. Ποια είναι η άλλη Μαρία; Μία είναι η ταπίνωσις και άλλη Σοφία Θεού να μην πουν ότι Μάνα του τον ανακήρυξε ως Άγιο όπως έγινε πριν μερικά χρόνια με τον Δημήτρη τον Λέκα στην Αθήνα, που πίγαινε η μάνα του κρυφά και άδιαζε μπουκάλια με άρωμα για να λέει ότι βγαίνει Μύρο από τον τάφο του Αυτά ήξερα αυτά είπα αν είναι λάθος Συγνόμη
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
O Harrys έγραψε :
Είναι άξιο πολλής προσοχής, ότι κατά την κοσμοϊστορική εκείνη νύκτα, κατά την οποία αποκαλύφθηκε το μέγα της βουλής του Θεού μυστήριο, κανείς άλλος δεν κρίθηκε άξιος να ευαγγελισθεί τη χαρά τη μεγάλη, «ότι ετέχθη υμίν Σωτήρ», παρά μόνο οι ποιμένες της Βηθλεέμ! Ο δε θελκτικός και θεόπνευστος ιστορικός της γεννήσεως και της παιδικής ηλικίας του Σωτήρος, ο ευαγγελιστής Λουκάς, διαθέτει δέκατρεις ολόκληρους στίχους, για να περιγράψει την εμφάνιση του αγγέλου στους ποιμένες, τον ευαγγελισμό της μεγάλης χαράς, την υμνωδία «πλήθους στρατιάς επουρανίου», που είδαν και άκουσαν οι μακάριοι αυτοί άνδρες.
Υπήρχε βεβαίως στο κατάλυμα πλήθος ταξιδιωτών, που κατέλαβαν όλο το χώρο, ώστε να μην υπάρχει για την Παρθένο άλλος τόπος τοκετού, παρά μόνο το σπήλαιο του σταύλου και η φάτνη των αλόγων ζώων. Υπήρχε και στη Βηθλεέμ ο συνήθης πληθυσμός των κατοίκων της. Αλλ’ ούτε οι μεν ούτε οι δε κρίθηκαν άξιοι να ευαγγελισθούν τη χαρά τη μεγάλη, διότι τόσο αφιλόξενοι και άσπλαχνοι αποδείχθηκαν, ώστε να παραπέμψουν στο σταύλο τη λεχώνα και, καθόσον εξαρτιόταν από αυτούς, να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή του γεννηθέντος βρέφους. Υπήρχαν στην Παλαιστίνη σοφοί νομοδιδάσκαλοι, πλούσιοι και βασιλείς και μεγιστάνες, αρχιερείς και πρεσβύτεροι και λευίτες. Αλλά κανείς δεν κρίθηκε άξιος να ευαγγελιστεί τη γέννηση του Μεσσία, διότι όλοι αυτοί ήταν ξένοι προς το πνεύμα του Μεσσία και προς τη σωτηρία, που προσέφερε ο Σωτήρας, ο Ιησούς ο από Ναζαρέτ. Και κρίθηκαν άξιοι οι ποιμένες της Βηθλεέμ, σαν να ήταν εξαιρετικές φυσιογνωμίες. Και ήταν πράγματι τέτοιες, όχι βέβαια κατά το μέτρο της κρίσεως που κρίνουμε εμείς οι άνθρωποι τις προσωπικότητες, αλλά κατά το μέτρο της εκτιμήσης του Θεού.
Πρώτον μεν, διότι ήταν άνθρωποι ταπεινοί και ευσεβείς. Έμεναν μακριά από τις πόλεις και από τη φιλαρχία που αναπτύσσεται στους κατοίκους των πόλεων για τη κατάληψη των αξιωμάτων, μακριά από τη φιλαρχία που χρησιμοποιεί συχνά μέσα παράνομα και εγκληματικά, όσα οι άρχοντες των Ιουδαίων της εποχής εκείνης είχαν να παρουσιάσουν, αναπτύσσει δε έχθρες και μίση αδιάλλακτα, όσα τα περί την εξουσία μαχόμενα κόμματα της εποχής μας έχουν να επιδείξουν. Έμεναν μακριά από τις πόλεις, όπου οι κάτοικοι τους κατεξαντλούνται στη μανία εκείνη της επιδείξεως, που απαιτεί νέα πάντοτε φορέματα και καλλωπισμούς και αντιζηλίες και μάταιους διαγωνισμούς και ανομολόγητους συμβιβασμούς, μακριά από την επιτήδευση και την υποκρισία και τα κατά συνθήκη ψεύδη των δήθεν πολιτισμένων. Άνθρωποι απλοί, ταπεινοί, ανεπιτήδευτοι, ήσυχοι, έτοιμοι να δεχθούν την αλήθεια σε καρδιά που δεν διέφθειρε ο σκεπτικισμός, «η φιλοσοφία και κενή απάτη», η απιστία των «συζητητών του αιώνος τούτου». Αυτός άλλωστε ο Θεός δεν είχε προείπει δια του προφήτη Ησαΐα: «Επί τίνα επιβλέψω, αλλ’ η επί τον ταπεινόν και ησύχιον και τρέμοντα τους λόγους μου;» (ξστ’ 2). Αυτούς πάντοτε ο Θεός θεωρεί προσωπικότητες άξιες του ιδιαίτερου ενδιαφέροντός του, οσοδήποτε χαμηλή κι αν είναι μεταξύ των ανθρώπων η κοινωνική θέση τους. Γι’ αυτό, λοιπόν, τώρα επιβλέπει και στους ποιμένες κατά τρόπο εξόχως τιμητικό, αποστέλλων αγγέλους, «περιλάμπων δια δόξης Κυρίου», ευαγγελιζόμενος «χαράν μεγάλην, ότι ετέχθη αυτοίς Σωτήρ».
Αδελφέ βοήθησε τους αδελφού σου στη μακρινή Αυστραλία, να προφυλαχτούν από τους οικουμενιστές, από τους παλαιοημερολογίτες, τους παπικούς, τους προτεστάντες, ιαχωβάδες και όλη τη σπείρα του Σατανά.(όταν γράφω παλαιοημερολογίτες δεν εννοώ του Πατριαρ.Ιεροσολύμων, Ρωσίας, Σερβίας, Αγίου Όρους, και όσους έχουν κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος).
Αδελφέ μην χολοσκάς και πολύ, οι καλαμαράδες με τα διδακτορικά όταν βλέπουν τα ορθογραφικά μας λάθη, στρίβουν την κεφαλή τους από την άλλη μεριά, όπως θα στρίψει και ο Κύριος την Κεφαλή Του και γι' αυτούς εν ημέρα Κρίσεως, αν δεν ταπεινωθούν...Αυτά ήξερα αυτά είπα αν είναι λάθος Συγνόμη
Είναι άξιο πολλής προσοχής, ότι κατά την κοσμοϊστορική εκείνη νύκτα, κατά την οποία αποκαλύφθηκε το μέγα της βουλής του Θεού μυστήριο, κανείς άλλος δεν κρίθηκε άξιος να ευαγγελισθεί τη χαρά τη μεγάλη, «ότι ετέχθη υμίν Σωτήρ», παρά μόνο οι ποιμένες της Βηθλεέμ! Ο δε θελκτικός και θεόπνευστος ιστορικός της γεννήσεως και της παιδικής ηλικίας του Σωτήρος, ο ευαγγελιστής Λουκάς, διαθέτει δέκατρεις ολόκληρους στίχους, για να περιγράψει την εμφάνιση του αγγέλου στους ποιμένες, τον ευαγγελισμό της μεγάλης χαράς, την υμνωδία «πλήθους στρατιάς επουρανίου», που είδαν και άκουσαν οι μακάριοι αυτοί άνδρες.
Υπήρχε βεβαίως στο κατάλυμα πλήθος ταξιδιωτών, που κατέλαβαν όλο το χώρο, ώστε να μην υπάρχει για την Παρθένο άλλος τόπος τοκετού, παρά μόνο το σπήλαιο του σταύλου και η φάτνη των αλόγων ζώων. Υπήρχε και στη Βηθλεέμ ο συνήθης πληθυσμός των κατοίκων της. Αλλ’ ούτε οι μεν ούτε οι δε κρίθηκαν άξιοι να ευαγγελισθούν τη χαρά τη μεγάλη, διότι τόσο αφιλόξενοι και άσπλαχνοι αποδείχθηκαν, ώστε να παραπέμψουν στο σταύλο τη λεχώνα και, καθόσον εξαρτιόταν από αυτούς, να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή του γεννηθέντος βρέφους. Υπήρχαν στην Παλαιστίνη σοφοί νομοδιδάσκαλοι, πλούσιοι και βασιλείς και μεγιστάνες, αρχιερείς και πρεσβύτεροι και λευίτες. Αλλά κανείς δεν κρίθηκε άξιος να ευαγγελιστεί τη γέννηση του Μεσσία, διότι όλοι αυτοί ήταν ξένοι προς το πνεύμα του Μεσσία και προς τη σωτηρία, που προσέφερε ο Σωτήρας, ο Ιησούς ο από Ναζαρέτ. Και κρίθηκαν άξιοι οι ποιμένες της Βηθλεέμ, σαν να ήταν εξαιρετικές φυσιογνωμίες. Και ήταν πράγματι τέτοιες, όχι βέβαια κατά το μέτρο της κρίσεως που κρίνουμε εμείς οι άνθρωποι τις προσωπικότητες, αλλά κατά το μέτρο της εκτιμήσης του Θεού.
Πρώτον μεν, διότι ήταν άνθρωποι ταπεινοί και ευσεβείς. Έμεναν μακριά από τις πόλεις και από τη φιλαρχία που αναπτύσσεται στους κατοίκους των πόλεων για τη κατάληψη των αξιωμάτων, μακριά από τη φιλαρχία που χρησιμοποιεί συχνά μέσα παράνομα και εγκληματικά, όσα οι άρχοντες των Ιουδαίων της εποχής εκείνης είχαν να παρουσιάσουν, αναπτύσσει δε έχθρες και μίση αδιάλλακτα, όσα τα περί την εξουσία μαχόμενα κόμματα της εποχής μας έχουν να επιδείξουν. Έμεναν μακριά από τις πόλεις, όπου οι κάτοικοι τους κατεξαντλούνται στη μανία εκείνη της επιδείξεως, που απαιτεί νέα πάντοτε φορέματα και καλλωπισμούς και αντιζηλίες και μάταιους διαγωνισμούς και ανομολόγητους συμβιβασμούς, μακριά από την επιτήδευση και την υποκρισία και τα κατά συνθήκη ψεύδη των δήθεν πολιτισμένων. Άνθρωποι απλοί, ταπεινοί, ανεπιτήδευτοι, ήσυχοι, έτοιμοι να δεχθούν την αλήθεια σε καρδιά που δεν διέφθειρε ο σκεπτικισμός, «η φιλοσοφία και κενή απάτη», η απιστία των «συζητητών του αιώνος τούτου». Αυτός άλλωστε ο Θεός δεν είχε προείπει δια του προφήτη Ησαΐα: «Επί τίνα επιβλέψω, αλλ’ η επί τον ταπεινόν και ησύχιον και τρέμοντα τους λόγους μου;» (ξστ’ 2). Αυτούς πάντοτε ο Θεός θεωρεί προσωπικότητες άξιες του ιδιαίτερου ενδιαφέροντός του, οσοδήποτε χαμηλή κι αν είναι μεταξύ των ανθρώπων η κοινωνική θέση τους. Γι’ αυτό, λοιπόν, τώρα επιβλέπει και στους ποιμένες κατά τρόπο εξόχως τιμητικό, αποστέλλων αγγέλους, «περιλάμπων δια δόξης Κυρίου», ευαγγελιζόμενος «χαράν μεγάλην, ότι ετέχθη αυτοίς Σωτήρ».
Αδελφέ βοήθησε τους αδελφού σου στη μακρινή Αυστραλία, να προφυλαχτούν από τους οικουμενιστές, από τους παλαιοημερολογίτες, τους παπικούς, τους προτεστάντες, ιαχωβάδες και όλη τη σπείρα του Σατανά.(όταν γράφω παλαιοημερολογίτες δεν εννοώ του Πατριαρ.Ιεροσολύμων, Ρωσίας, Σερβίας, Αγίου Όρους, και όσους έχουν κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος).
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
Γενικά αυτός ο τρόπος γραφής του Ευαγγελιστού, μιλώντας δηλαδή για τους Αποστόλους σαν να ήταν κάποιοι τρίτοι και η επιτιμητική διάθεση αναφορικά με τον Ματθαίο τελώνη, ερμηνεύονται ως στοιχεία ότι ο Ευαγγελιστής όντως είναι ο Ματθαίος. Πιθανότατα δε επιδεικνύει αυτήν την ταπεινότητα, μάλλον γιατί αξιώθηκε να είναι μαθητής Του και Ευαγγελιστής καίτοι τελώνης. Επάγγελμα που στα χρόνια του ήταν μισητό απο τους Ισραηλίτες και η παρουσία ενός τέτοιου στην ακολουθία του Χριστού συνιστούσε μια συνεχή αφορμή για μομφή εναντίον Του.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
Αδελφέ Micha, η εφημερίδα " Ορθόδοξος Τύπος" κυκλοφόρησε, βλέπω όλους σας να έχετε χάσει τη φωνούλα σας (να κάνετε την πάπια, μη σας χαλάσω το χατήρι να το γράψω όπως το θέλετε)
Λοιπόν ο Ορθόδοξος Τύπος :
Αποκαλυπτικόν γράμμα της Ι. Κοινότητας Αγίου Όρους κατά της μεταδόσεως της Θ. Κοινωνίας εις τους αιρετικούς Παπικούς από την Ρωσικήν Εκκλησία.
Εφ' όσον λοιπόν υφίσταται εν ισχύι η ως άνω απόφασις του Πατριαρχείου της Μόσχας περί χορηγήσεως των Αχράντων Μυστηρίων τοις αιρετικοίς Ρωμαιοκαθολικοίς, η καθ' ημάς Ιερά Κοινότης αδυνατεί να ανταποκριθή εις την άλλως τιμητικήν δι'αυτήν υμετέραν πρόσκλησιν.
(Αυτό είναι ένα μέρος του πρωτοσέλιδου άρθρου)
Οταν γράφει κάτι ο "Ορθόδοξος Τύπος " γιά τους οικουμενιστάς του Φαναρίου τα βάζει με μεγάλα γράμματα, και με σχόλια εξυμνεί τους Ρώσους . Γέμισε όλο τον ιστοχώρο με φωτογραφίες των οικουμενιστών...
Που είσαι τώρα αδελφέ Micha ;
Κύριε χωρίς Εσένα οι δούλοι σου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Αγωνιζόμαστε για την Εκκλησία Σου. Ξεσκέπασέ τους όλους αυτούς, που σαν τερμίτες προσπαθούν να εξαφανίσουν τον αγωνιζόμενο λαό Σου,
Γένοιτο !
Λοιπόν ο Ορθόδοξος Τύπος :
Αποκαλυπτικόν γράμμα της Ι. Κοινότητας Αγίου Όρους κατά της μεταδόσεως της Θ. Κοινωνίας εις τους αιρετικούς Παπικούς από την Ρωσικήν Εκκλησία.
Εφ' όσον λοιπόν υφίσταται εν ισχύι η ως άνω απόφασις του Πατριαρχείου της Μόσχας περί χορηγήσεως των Αχράντων Μυστηρίων τοις αιρετικοίς Ρωμαιοκαθολικοίς, η καθ' ημάς Ιερά Κοινότης αδυνατεί να ανταποκριθή εις την άλλως τιμητικήν δι'αυτήν υμετέραν πρόσκλησιν.
(Αυτό είναι ένα μέρος του πρωτοσέλιδου άρθρου)
Οταν γράφει κάτι ο "Ορθόδοξος Τύπος " γιά τους οικουμενιστάς του Φαναρίου τα βάζει με μεγάλα γράμματα, και με σχόλια εξυμνεί τους Ρώσους . Γέμισε όλο τον ιστοχώρο με φωτογραφίες των οικουμενιστών...
Που είσαι τώρα αδελφέ Micha ;
Κύριε χωρίς Εσένα οι δούλοι σου δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Αγωνιζόμαστε για την Εκκλησία Σου. Ξεσκέπασέ τους όλους αυτούς, που σαν τερμίτες προσπαθούν να εξαφανίσουν τον αγωνιζόμενο λαό Σου,
Γένοιτο !
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
Ο vfilip έγραψε :
Και με την ευκαιρία μου θυμίζεις τους φθονερούς Γραμματείς και Φαρισαίους της εποχής του Χριστού, που έκανε τα θαύματα ο Κύριός μας το Σάββατο, και το μόνο που τους πείραζε ήταν ότι ο Κύριος δεν εφήρμωζε την αργία του Σαββάτου !
Επίσης ξέχασες να με αποκαλέσεις αδελφέ Silver, και ύστερα από λίγες μέρες θα πάς να κοινωνίσεις !
Αδελφέ το που κολλάει σε μάρανε, ή η τρομερή είδηση για τα χάλια των αδελφών Ρώσων οικουμενιστών, οι οποίοι αποδεικνύονται χειρότεροι των δικών μας οικουμενιστών.Αυτό που λές Silver που κολλάει με το θέμα σε αυτήν την ενότητα "ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ" ?
Μάλλον πρέπει να ξεκουραστούμε λίγο όλοι μας
Και με την ευκαιρία μου θυμίζεις τους φθονερούς Γραμματείς και Φαρισαίους της εποχής του Χριστού, που έκανε τα θαύματα ο Κύριός μας το Σάββατο, και το μόνο που τους πείραζε ήταν ότι ο Κύριος δεν εφήρμωζε την αργία του Σαββάτου !
Επίσης ξέχασες να με αποκαλέσεις αδελφέ Silver, και ύστερα από λίγες μέρες θα πάς να κοινωνίσεις !