Κινήματα Ειρήνης
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
Κινήματα Ειρήνης
ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΕΙΡΗΝΗΣ
Αρχιμ. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου
Τα «ειρηνιστικά κινήματα είναι πολύ παραπλανητικά. Αν έχετε προσέξει, ομιλούν μόνο για ειρήνη. Γιατί μόνο περί ειρήνης, και όχι περί ελευθερίας; Η ελευθερία δεν είναι δώρο Θεού;
Οι «ειρηνιστές» ομιλούν για ειρήνη εξωτερική. Η εσωτερική ειρήνη που πάει; Όταν ο άνθρωπος δεν έχει εσωτερική ειρήνη, όταν δεν ειρηνεύσει με τον Θεό, ακόμη κι αν δεν έχει εξωτερική αναταραχή, εξωτερικό πόλεμο, θα τρώγεται με τον εαυτό του. Θα τρώγεται με τα ρούχα του. Θα μαλώνουν ο πατέρας με τα παιδιά, η γυναίκα με τον άνδρα, οι πεθερές με τις νύφες. Θα γίνεται πόλεμος. Θα είναι πεδίο συρράξεως το ίδιο το σπίτι μας, αν δεν έχουμε εσωτερική ειρήνη. Τι μιλάμε περί ειρήνης εξωτερικής, όταν απουσιάζει η εσωτερική ειρήνη;
Καλή και η εξωτερική ειρήνη. Προηγείται όμως της εξωτερικής η εσωτερική ειρήνη, η ειρήνη από τα πάθη, η ειρήνη των τέκνων του Θεού. Αυτός που έχει την πραγματική ειρήνη, την έχει ακόμη και στον πόλεμο. Εν αντιθέσει με αυτούς που φωνάζουν για την ειρήνη και βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους στις «πορείες ειρήνης». Ειρηνιστές και οι μεν και οι δε!
Η ειρήνη την οποία θέλουν οι «ειρηνιστές», είναι μόνο εξωτερική. «Μη μου τους κύκλους τάραττε». Να μην έχουμε πολέμους, για νʼ απολαμβάνουμε αμέριμνοι τα αγαθά της ζωής, τις ηδονές μας. «Ίνα εν ταις ηδοναίς ημών δαπανήσωμεν». Ο πόλεμος, η επιστράτευσις, μας στερεί από ηδονές. Μας στερεί από τα «αγαθά της ζωής», από τον πλούτο, από την σάρκα, τα γλέντια, τις διασκεδάσεις. Δεν μπορούμε να τα έχουμε αυτά, όταν είμεθα σε επιστράτευση. Να έχουμε, λοιπόν, ειρήνη, για να έχουμε τα πάθη μας ασύδοτα, να τα ικανοποιούμε. Μα αυτή η ειρήνη δεν είναι αληθινή, δεν είναι κατά Θεόν. αυτή είναι ψευδής, επίπλαστη, όπως λέγει ο άγιος Ιάκωβος για την σοφία: «Ουκ έστιν αύτη η σοφία άνωθεν κατερχομένη, αλλʼ επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης».
Και αυτού του είδους η ειρήνη τέτοια είναι, «επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης». δεν είναι ειρήνη «άνωθεν κατερχομένη». Η «άνωθεν κατερχομένη» ειρήνη, «η υπερέχουσα πάντα νουν», είναι η ειρήνη η εσωτερική, η ειρήνη από τα πάθη.
Εάν όλοι οι άνθρωποι ακολουθούσαν τον νόμο του Θεού, δεν θα υπήρχε πόλεμος. Δεν θα υπήρχαν έριδες μεταξύ των ανθρώπων. Παντού θα βασίλευε η ειρήνη και η αγάπη του Θεού. Κακός ο πόλεμος. Αλλά προτού να στραφούμε κατά του πολέμου, να στραφούμε κατά της αμαρτίας. Όταν υπάρχει αμαρτία, θα υπάρχει και πόλεμος. Όσο υπάρχει πλεονεξία και κακία, θα υπάρχει και πόλεμος. Το μεγαλύτερο και φρικιαστικώτερο κατεστημένο είναι η αμαρτία. Εάν, λοιπόν, ειπούμε «Κάτω η αμαρτία», ταυτόχρονα λέγουμε «Κάτω ο πόλεμος».
Σήμερα, φυσικά, οι πόλεμοι θα είναι απείρως φρικαλεώτεροι, αν ποτέ γίνουν με τα πυρηνικά όπλα και όχι με τα συμβατικά. Θα είναι απείρως αγριώτεροι. Δεν έχουμε σήμερα εκείνα τα βασανιστήρια που έκαναν τότε, αλλʼ όταν μʼ ένα μέσο σημερινό, με την πυρηνική ενέργεια, καθιστάς και τους απογόνους των ανθρώπων αναπήρους, τι αγριότητα είναι αυτή; Την εποχή εκείνη έπιαναν κάποιον, τον βασάνιζαν, πέθαινε από τα φρικτά βασανιστήρια, τελείωνε η ζωή του επί της γης. Για τους απογόνους του δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Τα παιδιά του μεγάλωναν φυσιολογικά. Σήμερα μπορεί και να μη πεθάνει ένας άνθρωπος, απλώς να πάθει μια βαριά αρρώστια. Οι απόγονοί του όμως, πολύ πιθανόν, θα γεννηθούν είτε διανοητικώς ανάπηροι είτε τυφλοί είτε δεν ξέρω με ποιες άλλες αλλοιώσεις.
Κάποιος συγγραφεύς λέγει: «Δεν γνωρίζω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος. Γνωρίζω όμως, με τι θα γίνει ο τέταρτος». Και προσθέτει: «Ο τέταρτος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει με πέτρες». Δηλαδή θα εξαλειφθούν τα πάντα από την γη, δεν θα υπάρχει πολιτισμός, δεν θα υπάρχει τίποτε, και αν ξαναπολεμήσουν οι άνθρωποι, μόνο πέτρες θα πετάει ο ένας στον άλλο.
Αν οι λαοί εφήρμοζαν όσα είπε ο Κύριος, δεν θα υπήρχαν πόλεμοι. Πόλεμοι υπάρχουν ακριβώς διότι δεν εφαρμόζουμε την διδασκαλία του Κυρίου. Υπάρχει ένα δένδρο, το οποίο δεν το ποτίζουμε, δεν το καλλιεργούμε, και θέλουμε να πάρουμε καρπούς. Πως θα πάρουμε καρπούς;
Αν, λοιπόν, ο Χριστός θεμελιωθεί στην καρδιά κάθε ανθρώπου, τότε και μεταξύ των λαών δεν θα έχουμε προβλήματα. Αυτή τη στιγμή όμως, όπως έχουν τα πράγματα ισχύει το του Παύλου: «Η εξουσία ουκ εική την μάχαιραν φορεί» και: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω». Όταν έρχεται ο άλλος να μας σκοτώσει, η Πολιτεία έχει την δύναμη και το δικαίωμα να κάνει νόμιμη άμυνα.
Δεν είναι, λοιπόν, ανεφάρμοστα όσα λέγει ο Χριστός. Εκείνος που ζητά αγάπη στις σχέσεις των λαών, ας την εφαρμόσει πρώτα στην οικογένειά του και μετά βλέπουμε. Την εφαρμόζει αυτός στην γυναίκα του; Την εφαρμόζει στα παιδιά του; Στους συγγενείς του; Στην πολυκατοικία που μένει; Γιατί παραξενευόμεθα, όταν δεν υπάρχει αγάπη μεταξύ των λαών, εφʼ όσον οι ίδιοι παραμελούμε την αγάπη προς τον πλησίον;
«Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα»
Καθοδηγώντας τον λαό του Θεού
Αρχιμ. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου
Τα «ειρηνιστικά κινήματα είναι πολύ παραπλανητικά. Αν έχετε προσέξει, ομιλούν μόνο για ειρήνη. Γιατί μόνο περί ειρήνης, και όχι περί ελευθερίας; Η ελευθερία δεν είναι δώρο Θεού;
Οι «ειρηνιστές» ομιλούν για ειρήνη εξωτερική. Η εσωτερική ειρήνη που πάει; Όταν ο άνθρωπος δεν έχει εσωτερική ειρήνη, όταν δεν ειρηνεύσει με τον Θεό, ακόμη κι αν δεν έχει εξωτερική αναταραχή, εξωτερικό πόλεμο, θα τρώγεται με τον εαυτό του. Θα τρώγεται με τα ρούχα του. Θα μαλώνουν ο πατέρας με τα παιδιά, η γυναίκα με τον άνδρα, οι πεθερές με τις νύφες. Θα γίνεται πόλεμος. Θα είναι πεδίο συρράξεως το ίδιο το σπίτι μας, αν δεν έχουμε εσωτερική ειρήνη. Τι μιλάμε περί ειρήνης εξωτερικής, όταν απουσιάζει η εσωτερική ειρήνη;
Καλή και η εξωτερική ειρήνη. Προηγείται όμως της εξωτερικής η εσωτερική ειρήνη, η ειρήνη από τα πάθη, η ειρήνη των τέκνων του Θεού. Αυτός που έχει την πραγματική ειρήνη, την έχει ακόμη και στον πόλεμο. Εν αντιθέσει με αυτούς που φωνάζουν για την ειρήνη και βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους στις «πορείες ειρήνης». Ειρηνιστές και οι μεν και οι δε!
Η ειρήνη την οποία θέλουν οι «ειρηνιστές», είναι μόνο εξωτερική. «Μη μου τους κύκλους τάραττε». Να μην έχουμε πολέμους, για νʼ απολαμβάνουμε αμέριμνοι τα αγαθά της ζωής, τις ηδονές μας. «Ίνα εν ταις ηδοναίς ημών δαπανήσωμεν». Ο πόλεμος, η επιστράτευσις, μας στερεί από ηδονές. Μας στερεί από τα «αγαθά της ζωής», από τον πλούτο, από την σάρκα, τα γλέντια, τις διασκεδάσεις. Δεν μπορούμε να τα έχουμε αυτά, όταν είμεθα σε επιστράτευση. Να έχουμε, λοιπόν, ειρήνη, για να έχουμε τα πάθη μας ασύδοτα, να τα ικανοποιούμε. Μα αυτή η ειρήνη δεν είναι αληθινή, δεν είναι κατά Θεόν. αυτή είναι ψευδής, επίπλαστη, όπως λέγει ο άγιος Ιάκωβος για την σοφία: «Ουκ έστιν αύτη η σοφία άνωθεν κατερχομένη, αλλʼ επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης».
Και αυτού του είδους η ειρήνη τέτοια είναι, «επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης». δεν είναι ειρήνη «άνωθεν κατερχομένη». Η «άνωθεν κατερχομένη» ειρήνη, «η υπερέχουσα πάντα νουν», είναι η ειρήνη η εσωτερική, η ειρήνη από τα πάθη.
Εάν όλοι οι άνθρωποι ακολουθούσαν τον νόμο του Θεού, δεν θα υπήρχε πόλεμος. Δεν θα υπήρχαν έριδες μεταξύ των ανθρώπων. Παντού θα βασίλευε η ειρήνη και η αγάπη του Θεού. Κακός ο πόλεμος. Αλλά προτού να στραφούμε κατά του πολέμου, να στραφούμε κατά της αμαρτίας. Όταν υπάρχει αμαρτία, θα υπάρχει και πόλεμος. Όσο υπάρχει πλεονεξία και κακία, θα υπάρχει και πόλεμος. Το μεγαλύτερο και φρικιαστικώτερο κατεστημένο είναι η αμαρτία. Εάν, λοιπόν, ειπούμε «Κάτω η αμαρτία», ταυτόχρονα λέγουμε «Κάτω ο πόλεμος».
Σήμερα, φυσικά, οι πόλεμοι θα είναι απείρως φρικαλεώτεροι, αν ποτέ γίνουν με τα πυρηνικά όπλα και όχι με τα συμβατικά. Θα είναι απείρως αγριώτεροι. Δεν έχουμε σήμερα εκείνα τα βασανιστήρια που έκαναν τότε, αλλʼ όταν μʼ ένα μέσο σημερινό, με την πυρηνική ενέργεια, καθιστάς και τους απογόνους των ανθρώπων αναπήρους, τι αγριότητα είναι αυτή; Την εποχή εκείνη έπιαναν κάποιον, τον βασάνιζαν, πέθαινε από τα φρικτά βασανιστήρια, τελείωνε η ζωή του επί της γης. Για τους απογόνους του δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Τα παιδιά του μεγάλωναν φυσιολογικά. Σήμερα μπορεί και να μη πεθάνει ένας άνθρωπος, απλώς να πάθει μια βαριά αρρώστια. Οι απόγονοί του όμως, πολύ πιθανόν, θα γεννηθούν είτε διανοητικώς ανάπηροι είτε τυφλοί είτε δεν ξέρω με ποιες άλλες αλλοιώσεις.
Κάποιος συγγραφεύς λέγει: «Δεν γνωρίζω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος. Γνωρίζω όμως, με τι θα γίνει ο τέταρτος». Και προσθέτει: «Ο τέταρτος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει με πέτρες». Δηλαδή θα εξαλειφθούν τα πάντα από την γη, δεν θα υπάρχει πολιτισμός, δεν θα υπάρχει τίποτε, και αν ξαναπολεμήσουν οι άνθρωποι, μόνο πέτρες θα πετάει ο ένας στον άλλο.
Αν οι λαοί εφήρμοζαν όσα είπε ο Κύριος, δεν θα υπήρχαν πόλεμοι. Πόλεμοι υπάρχουν ακριβώς διότι δεν εφαρμόζουμε την διδασκαλία του Κυρίου. Υπάρχει ένα δένδρο, το οποίο δεν το ποτίζουμε, δεν το καλλιεργούμε, και θέλουμε να πάρουμε καρπούς. Πως θα πάρουμε καρπούς;
Αν, λοιπόν, ο Χριστός θεμελιωθεί στην καρδιά κάθε ανθρώπου, τότε και μεταξύ των λαών δεν θα έχουμε προβλήματα. Αυτή τη στιγμή όμως, όπως έχουν τα πράγματα ισχύει το του Παύλου: «Η εξουσία ουκ εική την μάχαιραν φορεί» και: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω». Όταν έρχεται ο άλλος να μας σκοτώσει, η Πολιτεία έχει την δύναμη και το δικαίωμα να κάνει νόμιμη άμυνα.
Δεν είναι, λοιπόν, ανεφάρμοστα όσα λέγει ο Χριστός. Εκείνος που ζητά αγάπη στις σχέσεις των λαών, ας την εφαρμόσει πρώτα στην οικογένειά του και μετά βλέπουμε. Την εφαρμόζει αυτός στην γυναίκα του; Την εφαρμόζει στα παιδιά του; Στους συγγενείς του; Στην πολυκατοικία που μένει; Γιατί παραξενευόμεθα, όταν δεν υπάρχει αγάπη μεταξύ των λαών, εφʼ όσον οι ίδιοι παραμελούμε την αγάπη προς τον πλησίον;
«Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα»
Καθοδηγώντας τον λαό του Θεού
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 55
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 5:00 am
Oi Tourkoi to nomo tou Theou tous akolouthoun
Oi Indoi tou dikou tous emeis tou dikou mas
Iparxoun k oi thriskeutiki polemoi
de simenei pos opoio kinima mila gia eirini sto kosmo einai mateo
tote na mi katevome pote eis to dromo gia poria iper tis irinis otan skotonoun mikra pedia?
den mou arese to kimeno.to vrika ipervoliko na ta vazi me ta kinimata irinis.
ti na kanoume. einai pio eukolo na agonistis gia tin irini me diplomatika mesa kai diavimata se presvies apo to na moirasis agies grafes stis empolemes zones k sta grafia ton ipourgon
Sigura i irini i esoteriki einai xilies fores pio simantiki
alla oxi na theoroume oti ta kinimata irinis paleuoun gia tin idoni k den iparxi psegadi anisixias k agapis
kai an ta kinimata irinis paleuoun gia tin irini ke tin idoni
emis gia ti paleuoume pera po ton eautouli mas?
Oi Indoi tou dikou tous emeis tou dikou mas
Iparxoun k oi thriskeutiki polemoi
de simenei pos opoio kinima mila gia eirini sto kosmo einai mateo
tote na mi katevome pote eis to dromo gia poria iper tis irinis otan skotonoun mikra pedia?
den mou arese to kimeno.to vrika ipervoliko na ta vazi me ta kinimata irinis.
ti na kanoume. einai pio eukolo na agonistis gia tin irini me diplomatika mesa kai diavimata se presvies apo to na moirasis agies grafes stis empolemes zones k sta grafia ton ipourgon
Sigura i irini i esoteriki einai xilies fores pio simantiki
alla oxi na theoroume oti ta kinimata irinis paleuoun gia tin idoni k den iparxi psegadi anisixias k agapis
kai an ta kinimata irinis paleuoun gia tin irini ke tin idoni
emis gia ti paleuoume pera po ton eautouli mas?
Αγαπητέ φίλε για το τι παλεύει ο καθένας δεν μπορώ να το ξέρω. Και επειδή δεν το ξέρω δεν μπορώ να βγάλω "χαλβάδες" αυτούς που δεν συμμετέχουν σε κινήματα Ειρήνης.Petros_Germ έγραψε:Oi Tourkoi to nomo tou Theou tous akolouthoun
Oi Indoi tou dikou tous emeis tou dikou mas
Iparxoun k oi thriskeutiki polemoi
de simenei pos opoio kinima mila gia eirini sto kosmo einai mateo
tote na mi katevome pote eis to dromo gia poria iper tis irinis otan skotonoun mikra pedia?
den mou arese to kimeno.to vrika ipervoliko na ta vazi me ta kinimata irinis.
ti na kanoume. einai pio eukolo na agonistis gia tin irini me diplomatika mesa kai diavimata se presvies apo to na moirasis agies grafes stis empolemes zones k sta grafia ton ipourgon
Sigura i irini i esoteriki einai xilies fores pio simantiki
alla oxi na theoroume oti ta kinimata irinis paleuoun gia tin idoni k den iparxi psegadi anisixias k agapis
kai an ta kinimata irinis paleuoun gia tin irini ke tin idoni
emis gia ti paleuoume pera po ton eautouli mas?
Το κείμενο του π. Επιφανίου αυτό θέλει να τονίσει τις υγιείς βάσεις για την ειρήνη.
Μετά λες το εξής: Να μοιράζουμε Αγιες Γραφές στα διπλωματικά γραφεία; Δεν είπαμε κάτι τέτοιο. Αλλά εν πάση περιπτώση δεν νομίζω ότι ο τάδε ή ο δείνα υπουργος ή υφυπουργός η τμηματάρχης β' του υπουργείου εξωτερικών, έχουν περισσότερη δύναμη από τον Θεό και τον λόγο του Θεού.
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 55
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 5:00 am
De diafono stin ousia tou kimenouparoikos έγραψε:Αγαπητέ φίλε για το τι παλεύει ο καθένας δεν μπορώ να το ξέρω. Και επειδή δεν το ξέρω δεν μπορώ να βγάλω "χαλβάδες" αυτούς που δεν συμμετέχουν σε κινήματα Ειρήνης.Petros_Germ έγραψε:Oi Tourkoi to nomo tou Theou tous akolouthoun
Oi Indoi tou dikou tous emeis tou dikou mas
Iparxoun k oi thriskeutiki polemoi
de simenei pos opoio kinima mila gia eirini sto kosmo einai mateo
tote na mi katevome pote eis to dromo gia poria iper tis irinis otan skotonoun mikra pedia?
den mou arese to kimeno.to vrika ipervoliko na ta vazi me ta kinimata irinis.
ti na kanoume. einai pio eukolo na agonistis gia tin irini me diplomatika mesa kai diavimata se presvies apo to na moirasis agies grafes stis empolemes zones k sta grafia ton ipourgon
Sigura i irini i esoteriki einai xilies fores pio simantiki
alla oxi na theoroume oti ta kinimata irinis paleuoun gia tin idoni k den iparxi psegadi anisixias k agapis
kai an ta kinimata irinis paleuoun gia tin irini ke tin idoni
emis gia ti paleuoume pera po ton eautouli mas?
Το κείμενο του π. Επιφανίου αυτό θέλει να τονίσει τις υγιείς βάσεις για την ειρήνη.
Μετά λες το εξής: Να μοιράζουμε Αγιες Γραφές στα διπλωματικά γραφεία; Δεν είπαμε κάτι τέτοιο. Αλλά εν πάση περιπτώση δεν νομίζω ότι ο τάδε ή ο δείνα υπουργος ή υφυπουργός η τμηματάρχης β' του υπουργείου εξωτερικών, έχουν περισσότερη δύναμη από τον Θεό και τον λόγο του Θεού.
alla oxi na vgazome ta kinimata irinis axrista
Ke ta kinimata irinis sigura den apotelunte apo tmimatarxes ipourgion
Ego ton eauto mou ton vgazo xalba.
Giati zo k den exo paei ethelodis se mia organosi irinis i kati pou na voitha to koinoniko sinolo
Makari na stamatisi o polemos stis xores ke na mi skotonun pedia ke as einai apo kinimata irinis allothriskon
Θα ξεφύγω λίγο για να σου πω κάτι Πέτρο τεκμηριωμένο με βούλα και σφραγίδα για να δεις! Λοιπον. Κάποτε κάποιοι συμπατριώτες μου πήξγαν στον Γ.Παΐσιο. Από που είστε παλληκάρια; Τους ρωταει...Από τάδε μέρος του λένε...Α....τους απαντά ο Γέροντας....Εσεις οι.....είστε πολύ νερόβραστοι.Petros_Germ έγραψε:De diafono stin ousia tou kimenouparoikos έγραψε:Αγαπητέ φίλε για το τι παλεύει ο καθένας δεν μπορώ να το ξέρω. Και επειδή δεν το ξέρω δεν μπορώ να βγάλω "χαλβάδες" αυτούς που δεν συμμετέχουν σε κινήματα Ειρήνης.Petros_Germ έγραψε:Oi Tourkoi to nomo tou Theou tous akolouthoun
Oi Indoi tou dikou tous emeis tou dikou mas
Iparxoun k oi thriskeutiki polemoi
de simenei pos opoio kinima mila gia eirini sto kosmo einai mateo
tote na mi katevome pote eis to dromo gia poria iper tis irinis otan skotonoun mikra pedia?
den mou arese to kimeno.to vrika ipervoliko na ta vazi me ta kinimata irinis.
ti na kanoume. einai pio eukolo na agonistis gia tin irini me diplomatika mesa kai diavimata se presvies apo to na moirasis agies grafes stis empolemes zones k sta grafia ton ipourgon
Sigura i irini i esoteriki einai xilies fores pio simantiki
alla oxi na theoroume oti ta kinimata irinis paleuoun gia tin idoni k den iparxi psegadi anisixias k agapis
kai an ta kinimata irinis paleuoun gia tin irini ke tin idoni
emis gia ti paleuoume pera po ton eautouli mas?
Το κείμενο του π. Επιφανίου αυτό θέλει να τονίσει τις υγιείς βάσεις για την ειρήνη.
Μετά λες το εξής: Να μοιράζουμε Αγιες Γραφές στα διπλωματικά γραφεία; Δεν είπαμε κάτι τέτοιο. Αλλά εν πάση περιπτώση δεν νομίζω ότι ο τάδε ή ο δείνα υπουργος ή υφυπουργός η τμηματάρχης β' του υπουργείου εξωτερικών, έχουν περισσότερη δύναμη από τον Θεό και τον λόγο του Θεού.
alla oxi na vgazome ta kinimata irinis axrista
Ke ta kinimata irinis sigura den apotelunte apo tmimatarxes ipourgion
Ego ton eauto mou ton vgazo xalba.
Giati zo k den exo paei ethelodis se mia organosi irinis i kati pou na voitha to koinoniko sinolo
Makari na stamatisi o polemos stis xores ke na mi skotonun pedia ke as einai apo kinimata irinis allothriskon
Άρα ναρόβραστος αναγνωρισμένος εγώ
Τώρα. Σκέψου λίγο το άλλο...αν και ανοίγουμε ενα μεγάλο θέμα. Κατά πόσο άραγε τα κινήματα Ειρήνης είναι υποκινούμενα από κάποιους ισχυρούς κύκλους των οποίων θίγονται συμφέροντα οικονομικά από έναν πόλεμο και στρέφουν τον κόσμο προς τα εκει;
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Πέμ Αύγ 03, 2006 5:00 am
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 55
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 5:00 am
Re: ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΕΙΡΗΝΗΣ
paroikos έγραψε:Εν αντιθέσει με αυτούς που φωνάζουν για την ειρήνη και βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους στις «πορείες ειρήνης». Ειρηνιστές και οι μεν και οι δε!
Η ειρήνη την οποία θέλουν οι «ειρηνιστές», είναι μόνο εξωτερική. «Μη μου τους κύκλους τάραττε». Να μην έχουμε πολέμους, για νʼ απολαμβάνουμε αμέριμνοι τα αγαθά της ζωής, τις ηδονές μας.
Panchito Lopez στην Παραγουάη.
Ένοπλες συγκρούσεις
Ο πόλεμος αποτελεί καθημερινή πραγματικότητα για εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο. Κάποια από αυτά δεν έχουν γνωρίσει πώς είναι η ζωή χωρίς πόλεμο. Τα παιδιά τραυματίζονται κατά τις ένοπλες συγκρούσεις, επειδή απλώς έτυχε να βρίσκονται στο συγκεκριμένο σημείο. Ωστόσο, πολλές φορές γίνονται στόχος των δυνάμεων ασφαλείας και των ένοπλων αντιπολιτευτικών ομάδων για λόγους αντεκδίκησης ή για να προκληθεί ο αντίπαλος.
Ορισμένα από αυτά -κυρίως κορίτσια- επιλέγονται για να κακοποιηθούν σεξουαλικά. Νέοι άνδρες συχνά επιλέγονται χωρίς να κατηγορηθούν, με την υποψία ότι συμμετέχουν ή συμφωνούν με ένοπλες αντιπολιτευτικές ομάδες. Πολλά παιδιά υφίστανται βασανιστήρια ή σκοτώνονται επειδή ζουν στη "ζώνη του εχθρού" ή εξαιτίας των πολιτικών πεποιθήσεων, της θρησκείας ή της εθνικής καταγωγής της οικογένειάς τους.
Οι ένοπλες συγκρούσεις έχουν αναγκάσει εκατομμύρια παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους σε αναζήτηση καταφυγίου. Κατά τη φυγή, πολλά αποχωρίζονται από τις οικογένειές τους. Μόνο στην Αφρική η σύγκρουση ανάγκασε πάνω από 20 εκατομμύρια ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.
Μια από τις πλέον σοβαρές κρίσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων εκτυλίχθηκε πολύ πρόσφατα στη Σιέρα Λεόνε. Σε όλη τη διάρκεια του εννεαετούς εμφυλίου πολέμου, τα παιδιά υπέφεραν δυσανάλογα σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό και σε μια άνευ προηγουμένου κλίμακα. Χιλιάδες σκοτώθηκαν, ακρωτηριάστηκαν, βιάστηκαν, απήχθησαν σε συντονισμένες επιχειρήσεις ένοπλων ομάδων, κυρίως από την πλευρά των ανταρτών. Σχεδόν όλες οι χιλιάδες των κοριτσιών και των γυναικών, που απήχθησαν από τις δυνάμεις των ανταρτών, υπέστησαν βιασμούς και εξαναγκάστηκαν σε σεξουαλική δουλεία.
Μια άλλη τρομακτική πτυχή του εμφυλίου πολέμου στη Σιέρα Λεόνε αφορά στο μεγάλο αριθμό αγοριών και κοριτσιών, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και πέντε ετών, που στρατολογήθηκαν και από τις δύο πλευρές. Τα περισσότερα από τα παιδιά που στρατολογήθηκαν από τις δυνάμεις των ανταρτών είχαν απαχθεί από τα σπίτια τους και εξαναγκάστηκαν να πολεμούν, να σκοτώνουν, να ακρωτηριάζουν, να βιάζουν συχνά υπό την επήρεια ναρκωτικών, αλκοόλ ή απλά εξαιτίας του φόβου. Ωστόσο, το πρόβλημα των παιδιών στρατιωτών δεν περιορίζεται μόνο στη Σιέρα Λεόνε ούτε φυσικά στην Αφρική.
Πάνω από 300.000 ανήλικοι μάχονται σε ένοπλες συγκρούσεις σε πάνω από 30 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο πάνω από 9000 ανήλικοι είναι μέλη των ενόπλων δυνάμεων. Τα παιδιά διατρέχουν ιδιαίτερα μεγάλο κίνδυνο να υποστούν εκφοβισμό ή κακοποίηση από ανωτέρους ή συνάδελφους τους. Τον Αύγουστο του 1997 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένα 17χρονο κορίτσι υπέστη σεξουαλική κακοποίηση και βιασμό από ένα μεθυσμένο εκπαιδευτή, κατά τη διάρκεια ασκήσεων.
*************************************************************
To parapano kimeno gia osus theorun pos eine mataia kai ipokritika ta kinimata irinis ke oi dioafores organosis anthropistikes pou paleuoun na kanun oti mporun
(thes na pis creative oti auto pou simveni to thelei o Theos? poly periergi nootropia exun kapoioi tou pos leiturgi o Theos)
Ti ftaine auta ta paidia ton pente eton loipon na exun tetoia moira ?
Poios tha tus pei oti ta X kinimata pu prospathun gia eirini an den milane gia Theo na min elpizun ke na mi zitane voitheia se organosis ?
An enas anthropos allothriskos dosi ena potiri nero kai apalini tis pliges enos tetoiou pentaxronu paidiou poios apo edo tha pei ti xaraktiristiki ataka pou akoustike "e tixenun auta" ?
I kalosini den eine pronomio mono ton Xristianon
Oute o sevasmos sti psixoula tou allou
I pisti mas eine i ZOHFOROS pisth kai oxi ena dogma
Alla poios tha katakrini tis prospatheies anthropistikon kinimaton?
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 55
- Εγγραφή: Τετ Απρ 18, 2007 5:00 am
Giati de theli o Theos na papsoun na kremane anapoda paidia 5 xrono ?creative256 έγραψε:η ειρήνη έρχεται μόνο όταν θέλει ο Θεός
Giati de theli o theos na papsoun na poulane sta sklavopazara paidia 5 eton ?
An i irini erxete MONO otan thelei o Theos tote mu les pos o Theos thelei to polemo i den theli eirini
Lathos to thetis . Isos itheles na peis allo.
Pos i eirini erxete otan o anthropos epistrepsei sto Theo
kai o Theos mas exei afisi eleutherous na sothoume i na xathume
An kanume ena vima mpros kanei 100
Auto to padrema omos tis distixias tu kosmou me ti leksi "thelei o Theos" eine epikindino psixologika na to enohsi o anthropinos nous