ειναι κριση,κατακριση και αναθεμα τοτε παω πασο !
Αλλα οχι οτι οι ρωσοι ειναι καλοι και ο Πατριαρχης μας σκαρτος !
Προτεινω αναγνωση του ιζνογκουντ !
ΑΜΗΝYunan έγραψε:Βαρθολομαίου του Παναγιωτάτου και Οικουμενικού Πατριάρχου πολλά τα έτη...
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
ΑΜΗΝYunan έγραψε:Βαρθολομαίου του Παναγιωτάτου και Οικουμενικού Πατριάρχου πολλά τα έτη...
Νομίζω δικαιούμε να σου απαντήσω, επειδή είμαι και εγώ ένας από αυτούς που "έπεσαν να τον φάνε". Η κρίσης σου είναι βεβιασμένη, χωρίς σφαιρική εξέταση. Το είδες από μια οπτική γωνιά και έχεις δίκαιο. Προσπάθησες όμως να το δείς και από την δική μας θεώρηση; Γνωρίζεις πόσο μάχεται ο Misha καθημερινώς το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο και τον κ.Βαρθολομαίο για τις σχέσεις και τα ανοίγματα του Οικ. Πατριάρχη μας, και του Αρχιεπισκόπου κ. Χριστοδούλου. Μέχρι ενός σημείου κάνει καλά.Ο άνθρωπος άνοιξε με χαρά ένα θέμα για την ένωση ενός αποκομμένου μέλους με το φυσικό σώμα του (όπως θα χαιρόταν ένας γιατρός ίσως για μια πετυχημένη ανάλογη επέμβαση) και πέσατε να τον φάτε.
NIKOSZ έγραψε: Αλλα οχι οτι οι ρωσοι ειναι καλοι και ο Πατριαρχης μας σκαρτος !
silver έγραψε: Δεν είναι ο οικουμενισμός του Φαναρίου, ο ίδιος με τον οικουμενισμό της Μόσχας;;; Δεν είναι το ίδιο οικουμενιστικό ΠΣΕ για το Φανάρι, και το ίδιο για την Μόσχα. Άλλαξε τίποτα;;
Ηθελα ρε φιλε να ξερω σε φτιαχνει αυτη η κατασταση ;Misha έγραψε:http://www.ecupatriarchate.org/NIKOSZ έγραψε: Αλλα οχι οτι οι ρωσοι ειναι καλοι και ο Πατριαρχης μας σκαρτος !
Χρήστο, τους εύχομαι και εγώ ολόψυχα καλή νύχτα και καλό ξημέρωμα, ειδικά μάλιστα στον ά-φιλο Ηλία (ξέρει αυτός γιατί τον λέω ά-φιλο, και μάλιστα το στερητικό α- στη συγκεκριμένη περίπτωση δηλώνει αδυναμία και όχι άρνηση. Τό πιασες Ηλία το υπονοούμενο; Πιο σαφής δεν μπορώ να γίνω...). Η αλήθεια είναι ότι το προηγούμενο χιουμοριστικό (αλλά και δηκτικό) μηνυματάκι μου δεν το έγραψα μόνο γι' αυτόν. Αλλά αφού μάλλον νομίζει ότι αναγνωρίζει τον εαυτό του σε αυτό, τί να του πω; Συ είπας Ηλία...Xpnstos έγραψε:Ο Μιχάλης δεν το "έπαιξε" ταπεινός ποτέ. Ίσα Ίσα τα γραφόμενά του δείχνουν άνθρωπο ρεαλιστή, ο οποίος έχει βαθιά αίσθηση από τη μιά του στόχου που πρέπει ένας Χριστιανός να στοχεύει, και από την άλλη της δικής του απόστασης από αυτό τον στόχο. Δεν έκρυψε ούτε τις ανησυχίες του, ούτε τους προβληματισμούς του, ούτε τις αμφιβολίες του, και δεν καλύφθηκε κάτω από κανένα μανδύα βεβαιότητας σωτηρίας.
Γράφω, γιατί παρά το γεγονός ότι δεν έχω ξαναγράψει σε παρόμοιο θέμα, μου φαίνεται άδικη και ενορχηστωμένη η εξαπολυθείσα επίθεση. Ο άνθρωπος άνοιξε με χαρά ένα θέμα για την ένωση ενός αποκομμένου μέλους με το φυσικό σώμα του (όπως θα χαιρόταν ένας γιατρός ίσως για μια πετυχημένη ανάλογη επέμβαση) και πέσατε να τον φάτε.
Και ξεχάσατε πως ανεξάρτητα από τα παιχνίδια πολιτικής των ταγών κάθε εκκλησίας (που δυστυχώς τα βλέπουμε σε όλες τις εκκλησίες λίγο ή πολύ), ο λαός αυτός (τον οποίο ο Μιχάλης είναι φανερό ότι υπεραγαπά), είναι ένας μαρτυρικός λαός, που πότισε το δέντρο της πίστης του με το αίμα του. Ηθελα νάβλεπα πόσο χέστες θα ήμασταν (και εγώ), αν το να πάμε την Κυριακή στην εκκλησία ή να τελέσουμε κάποιο μυστήριο, δεν θα ήταν γεγονός κοινωνικής καταξίωσης όπως είναι στον τόπο μας, αλλά αιτία κοινωνικού αποκλεισμού όπως ήταν στη Ρωσία. Τότε ήθελα να δώ πόσες υπογραφές για τις ταυτότητες θα μαζεύαμε, αν το ΧΟ στην ταυτότητα σήμαινε ανεργία, έλλειψη δυνατότητας σπουδών, εξορία στη Σιβηρία, ψυχιατρικά πειράματα πάνω σου κλπ. κλπ. Εδώ μια κινδυνολογία πολέμου ακούγεται και όλοι τρέχουμε να περιφρουρήσουμε τα του κελλαριού μας (ανεξάρτητα πόσο ισχυρά είναι τα κίνητρα μας).
Ωραίοι είστε.
Καθίστε τώρα να στολίσω τον εαυτό μου για να μην σας κουράσω να το κάνετε εσείς απαντώντας:
Ναι κάνω τον αυτόκλητο δικηγόρο του Μιχάλη, γιατί και εκείνος με είχε υπερασπιστεί (αν δεν με θυμάστε, είμαι το γνωστό αποχωρήσαν μέλος που αισχρολόγησα κατά άλλου μέλους του φόρουμ αφήνοντας σεξουαλικά υπονοούμενα).
Και το κάνω ως ανταπόδοση για την στάση του.
Επίσης δεν δικαιούμαι (έκτοτε) να μιλώ γιατί απέδειξα (τότε) τί είμαι.
Το ίδιο κάνω και με άλλα μέλη στα οποία απαντώ εριστικά και με ειρωνικό ύφος.
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ght=#43089
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ght=#41936
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ght=#34984
Θα σας πώ ωστόσο, ότι θεωρώ την υποβόσκουσα χυδαιότητα της λαϊκής "μαγκιάς" σας, και του καλπάζοντος εθνοφυλετισμού σας απείρως μεγαλύτερη. Του ενός με τα ίδια και τα ίδια του πρήζονται τα ..... (μάστορα, και τα δικά μας πρήζονται επίσης - αλλά δεν μας πειράζει, αυξάνεται έτσι η ωφέλιμη επιφάνεια για "εγγραφές"), ο άλλος δεν μπορεί να δεχτεί συγγνώμες γιατί δεν τις "τρώει", και πάει λέγοντας.
Καλή σας νύχτα τζιμάνια!
Είναι και οι δύο στο ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΣΕ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;;;;;;έγινε ποτέ συλλειτουργο του Αλέξιου Μοσχας με τον Πάπα,οπως εχει κανει επανειλημμένως ο Πατριαρχης Κων/πόλεως;;;;παρασημοφορησε ποτε ουνιτη επισκοπο ο Μοσχας;;;ακουστηκε ποτε πολυχρονιο του Παπα σε ρωσικο ναο;;;
Σωστά είναι αυτά Μιχάλη, αλλά δυστυχώς τα πράγματα αλλάζουν εύκολα και γρήγορα. Οπότε, μπορεί και να εκπλαγείς αρνητικά και μάλιστα σύντομα. Εδώ η "Τόλμη", το περιοδικό της Αρχιεπισκοπής Αθηνών μπήκε στις εκκλησίες μας με τον πάπα στο εξώφυλλο! Θα γινόταν αυτό πριν από λίγα χρόνια; Θα τολμούσε ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος να το κάνει αυτό μέσα στην κρίση των ταυτοτήτων; Μονο ο...Κουλουσούσας θα πήγαινε στο Σύνταγμα, και αυτός λόγω διατεταγμένης υπηρεσίας!Misha έγραψε: έγινε ποτέ συλλειτουργο του Αλέξιου Μοσχας με τον Πάπα,οπως εχει κανει επανειλημμένως ο Πατριαρχης Κων/πόλεως;;;;παρασημοφορησε ποτε ουνιτη επισκοπο ο Μοσχας;;;ακουστηκε ποτε πολυχρονιο του Παπα σε ρωσικο ναο;;;
στην Πραξη επανενωσης Πατριαρχειου Μοσχας -Ρωσων της Διασπορας τονιζεται σαφως πως η ρωσικη αντιπροσωπεια θα απέχει απο καθε συμπροσευχη με ετεροδοξους στο Π.Σ.Ε
δηλωθηκε ευθαρσως αντιθεση στη θεωρια των κλαδων(που την εχει δεχθει το Φαναρι) .....
μεχρι τωρα ετσι εχουν τα πραγματα...αν αυριο αλλάξουν εδώ είμαστε να τα δουμε....αλλά ειναι άδικο να τους τσουβαλιαζουμε όλους.
και στο ξαναλέω Σιλβερ...εκτιθεσαι με την εμπαθεια σου...και την αγνοια σου....[/color][/size]
Xpnstos έγραψε:Ο Μιχάλης δεν το "έπαιξε" ταπεινός ποτέ. Ίσα Ίσα τα γραφόμενά του δείχνουν άνθρωπο ρεαλιστή, ο οποίος έχει βαθιά αίσθηση από τη μιά του στόχου που πρέπει ένας Χριστιανός να στοχεύει, και από την άλλη της δικής του απόστασης από αυτό τον στόχο. Δεν έκρυψε ούτε τις ανησυχίες του, ούτε τους προβληματισμούς του, ούτε τις αμφιβολίες του, και δεν καλύφθηκε κάτω από κανένα μανδύα βεβαιότητας σωτηρίας.
Γράφω, γιατί παρά το γεγονός ότι δεν έχω ξαναγράψει σε παρόμοιο θέμα, μου φαίνεται άδικη και ενορχηστωμένη η εξαπολυθείσα επίθεση. Ο άνθρωπος άνοιξε με χαρά ένα θέμα για την ένωση ενός αποκομμένου μέλους με το φυσικό σώμα του (όπως θα χαιρόταν ένας γιατρός ίσως για μια πετυχημένη ανάλογη επέμβαση) και πέσατε να τον φάτε.
Και ξεχάσατε πως ανεξάρτητα από τα παιχνίδια πολιτικής των ταγών κάθε εκκλησίας (που δυστυχώς τα βλέπουμε σε όλες τις εκκλησίες λίγο ή πολύ), ο λαός αυτός (τον οποίο ο Μιχάλης είναι φανερό ότι υπεραγαπά), είναι ένας μαρτυρικός λαός, που πότισε το δέντρο της πίστης του με το αίμα του. Ηθελα νάβλεπα πόσο χέστες θα ήμασταν (και εγώ), αν το να πάμε την Κυριακή στην εκκλησία ή να τελέσουμε κάποιο μυστήριο, δεν θα ήταν γεγονός κοινωνικής καταξίωσης όπως είναι στον τόπο μας, αλλά αιτία κοινωνικού αποκλεισμού όπως ήταν στη Ρωσία. Τότε ήθελα να δώ πόσες υπογραφές για τις ταυτότητες θα μαζεύαμε, αν το ΧΟ στην ταυτότητα σήμαινε ανεργία, έλλειψη δυνατότητας σπουδών, εξορία στη Σιβηρία, ψυχιατρικά πειράματα πάνω σου κλπ. κλπ. Εδώ μια κινδυνολογία πολέμου ακούγεται και όλοι τρέχουμε να περιφρουρήσουμε τα του κελλαριού μας (ανεξάρτητα πόσο ισχυρά είναι τα κίνητρα μας).
Ωραίοι είστε.
Καθίστε τώρα να στολίσω τον εαυτό μου για να μην σας κουράσω να το κάνετε εσείς απαντώντας:
Ναι κάνω τον αυτόκλητο δικηγόρο του Μιχάλη, γιατί και εκείνος με είχε υπερασπιστεί (αν δεν με θυμάστε, είμαι το γνωστό αποχωρήσαν μέλος που αισχρολόγησα κατά άλλου μέλους του φόρουμ αφήνοντας σεξουαλικά υπονοούμενα).
Και το κάνω ως ανταπόδοση για την στάση του.