aposal έγραψε:-Σαν Πολιτικός Μηχανικός είδες ότι είναι ραγισμένος ο τρούλος της εκκλησίας, ο οποίος έχει αγιογραφημένο τον Παντοκράτορα κι εσύ τρέχεις γρήγορα να βάλεις υποστηρίγματα στον Θεό για να μην πέσει; Μάθε ότι εσύ είσαι ένα τίποτα! Ούτε στο ελάχιστο δεν μπορείς να προστατέψεις την Εκκλησία μας. Είσαι ένα μηδενικό! Αν η Εκκλησία κινδυνέψει να είσαι σίγουρος ότι ο ίδιος ο Θεός θα κατέβει για να την σώσει! Δεν έχει ανάγκη από σένα η Εκκλησία, αλλά εσύ είσαι που έχεις ανάγκη από αυτήν, για να σώσεις την ψυχή σου. Η Εκκλησία δεν φτιάχτηκε από ανθρώπους επειδή την έχει ανάγκη ο Θεός, αλλά φτιάχτηκε από τον ίδιο τον Θεό, επειδή την έχουμε ανάγκη εμείς οι άνθρωποι.
.
ΑΧ ΒΡΕ APOSAL Να'σαι καλά και να μας συγχωρεί ο Θεός
ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ είχε ο Πάτερ Παϊσιος
Πόσο αλήθεια ....
ΕΜΕΙΣ την έχουμε ανάγκη την εκκλησία και όχι ο Θεός
aposal έγραψε:
3. Από τις καταστροφές και τους βανδαλισμούς που προξενήθηκαν από τη προβολή του κινηματογραφικού έργου «Ο τελευταίος πειρασμός» από διάφορους ανθρώπους στην Αθήνα
απλά για να μη γίνονται παρανοήσεις θα ήθελα να πω ότι ο γεροντας Παίσιος συμφωνούσε με τις δημόσιες αντιδράσεις στην ταινία του Σκορτσέζε (προφανως όχι τις βιαιοπραγίες). το λέω γιατί συζήτησα μαζί του το θέμα τότε και μπορω να καταθεσω την προσωπική μου αυτήκοο μαρτυρία
Εσύ πιά ..... δεν υπάρχει και τίποτα που να μην συζήτησες με τον Π.Παϊσιο
Ημαρτον πια θα του έκανες το κεφάλι καζάνι μπούρου μπούρου μπούρου μπούρου
"Κατόπιν ό θείος Αγαπητός στράφηκε στο γιατρό:
— Φάε κι εσύ σε παρακαλώ, από τα χόρτα μου.
— Δεν μπορώ πάτερ, γιατί εμείς έχουμε αυτό το μήνα τέσσερις ήμερες νηστεία και η σημερινή μέρα είναι νηστίσιμη.
— Μα σε ποια πίστη ανήκεις εσύ; ρώτησε με απορία ο όσιος.
— Καλά, δεν έχεις ακούσει για μένα; Είμαι Αρμένιος! -Αρμένιος! φώναξε ο όσιος με ιερή οργή. Και πως τόλμησες, προδότη της Ορθοδοξίας, να μπεις εδώ μέσα; Πως τόλμησες να βεβηλώσεις το κελί μου και να πιάσεις στα αιρετικά σου χέρια το δικό μου αμαρτωλό χέρι; Φύγε από δω πλανεμένε, ασεβέστατε!"
"Κατόπιν ό θείος Αγαπητός στράφηκε στο γιατρό:
— Φάε κι εσύ σε παρακαλώ, από τα χόρτα μου.
— Δεν μπορώ πάτερ, γιατί εμείς έχουμε αυτό το μήνα τέσσερις ήμερες νηστεία και η σημερινή μέρα είναι νηστίσιμη.
— Μα σε ποια πίστη ανήκεις εσύ; ρώτησε με απορία ο όσιος.
— Καλά, δεν έχεις ακούσει για μένα; Είμαι Αρμένιος! -Αρμένιος! φώναξε ο όσιος με ιερή οργή. Και πως τόλμησες, προδότη της Ορθοδοξίας, να μπεις εδώ μέσα; Πως τόλμησες να βεβηλώσεις το κελί μου και να πιάσεις στα αιρετικά σου χέρια το δικό μου αμαρτωλό χέρι; Φύγε από δω πλανεμένε, ασεβέστατε!"
αυτά γιατί η ψευτιά,η υποκρισία και τα φαναριώτικα τερτίπια περίσσεψαν.
Την επόμενη φορά που θα πας στο γιατρό εσύ Μίσα να ζητήσεις ταυτότητα να δεις το θρήσκευμά του (Αχ τι λέω ..... δεν υπάρχει πια)
Ρώτα τον .Συγνώμμη γιατρέ μου είστε Χριστιανός ?
Οχι Μιχάλη μου δεν είμαι
Α τότε θα πάω σε άλλο οδοντίατρο
Αυτό θες να πεις ?
Ορίστε λοιπόν
Κάντο κι εσύ αφού θεωρείς ότι αυτό είναι το σωστό
Αυτό δεν πρόλαβες να το ρωτήσεις τον Πάτερ Παϊσιο ? περίεργο
"Κατόπιν ό θείος Αγαπητός στράφηκε στο γιατρό:
— Φάε κι εσύ σε παρακαλώ, από τα χόρτα μου.
— Δεν μπορώ πάτερ, γιατί εμείς έχουμε αυτό το μήνα τέσσερις ήμερες νηστεία και η σημερινή μέρα είναι νηστίσιμη.
— Μα σε ποια πίστη ανήκεις εσύ; ρώτησε με απορία ο όσιος.
— Καλά, δεν έχεις ακούσει για μένα; Είμαι Αρμένιος! -Αρμένιος! φώναξε ο όσιος με ιερή οργή. Και πως τόλμησες, προδότη της Ορθοδοξίας, να μπεις εδώ μέσα; Πως τόλμησες να βεβηλώσεις το κελί μου και να πιάσεις στα αιρετικά σου χέρια το δικό μου αμαρτωλό χέρι; Φύγε από δω πλανεμένε, ασεβέστατε!"
αυτά γιατί η ψευτιά,η υποκρισία και τα φαναριώτικα τερτίπια περίσσεψαν.
Την επόμενη φορά που θα πας στο γιατρό εσύ Μίσα να ζητήσεις ταυτότητα να δεις το θρήσκευμά του (Αχ τι λέω ..... δεν υπάρχει πια)
Ρώτα τον .Συγνώμμη γιατρέ μου είστε Χριστιανός ?
Οχι Μιχάλη μου δεν είμαι
Α τότε θα πάω σε άλλο οδοντίατρο
Αυτό θες να πεις ?
Ορίστε λοιπόν
Κάντο κι εσύ αφού θεωρείς ότι αυτό είναι το σωστό
Αυτό δεν πρόλαβες να το ρωτήσεις τον Πάτερ Παϊσιο ? περίεργο
Ειρήνη αδελφοί μου! Γιατί πάντα εμείς οι Έλληνες ταραζόμαστε ο ένας για τον άλλο; Έχω την εντύπωση, ότι με τη συμπεριφορά μας στενοχωρούμε τον μακαριστό Γέροντα, στον οποίο αναφερόμαστε συχνά!
Αδελφοί μου συγχωρέστε με, δεν το λέω σαν παρατήρηση, άλλωστε δεν είμαι άξιος να διατυπώνω παρατηρήσεις, αλλά έχω την εντύπωση ότι εμάς που προσβλέπουμε μέσα από αυτό το forum να πάρουμε κάτι πνευματικό, κάτι Χριστιανικό, μας βοηθούν πολύ περισσότερο οι απόψεις σας που διατυπώνονται με ειρήνη (ψυχής)
Και πάλι συγχωρέστε με αδελφοί μου!
Οταν κάποιος προβάλει σαν σωστή κίνηση και τρόπο ζωής να διώχνουμε το γιατρό που δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος τότε θα πρέπει να σκεφτεί κατά πόσο είναι αυτό εφικτό στο κόσμο μας στη κοινωνία που ζούμε
Τα νοσοκομεία είναι γεμάτα ασθενείς που πεθαίνουν και έχουν ανάγκη ένα γιατρό
Θα τον διώξουν και θα τον βρίσουν αν δεν είναι Ορθόδοξος ?
Εντάξει μη τρελλαθούμε κι όλας
Δε μπορεί σε κάθε ατάκα να πετάει κάποιος το τι είπε ένας μοναχός ?
Και το χειρότερο ξεδιαλέγουμε ατάκες ώστε να πετάξουμε αυτό που μας συμφέρει εκείνη τη στιγμή
Μανο αφου ξερεις οτι σε Γεροντικα και συναξαρια υπαρχει απο τους συγγραφεις μια δοση υπερβολης στην περιγραφη
Οχι με κακο σκοπο φυσικα
Αλλα υπαρχει
Απο την αλλη μπορουν να μπουν παραδειγματα συμπεριφορας Αγιων σε αλλοδοξους που δεν εχουν καμια σχεση με την βαρβαρη ας πουμε σταση σε εικονες του θεου
Διαβασε και θα καταλαβεις Μελέτιος, Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης
Ο άγιος Νεκτάριος και η στάσις του έναντι των αιρέσεων και των σχισμάτων
Εισήγηση στο Θεολογικό Συνέδριο επί τη 150ετηρίδι από της γεννήσεως του αγ. Νεκταρίου, Αίγινα 21-23 Οκτωβρίου 1996
Συμπέρασμα
Η εργασία των ατόμων και της Εκκλησίας (=των ποιμένων) για την σωτηρία, είναι κατά τον απόστολο Παύλο ένας πόλεμος. Ανέκαθεν στους πολέμους εφάρμοζαν μία τέχνη, που λέγεται στρατηγική. Η στρατηγική είναι μία μεθόδευση ενεργειών. Η καλή μεθόδευση ενεργειών έδωκε σε στρατηγούς περιφανείς νίκες. Η κακή, έγινε αφορμή να διαλυθούν κοσμοκρατορίες.
Το ίδιο ισχύει και για την πνευματική ζωή. Χρειαζόμαστε στρατηγική· καλή μεθόδευση.
Στο «Γεροντικό» διαβάζομε:
Δύο μοναχοί συναντούν, χωριστά ο καθένας, έναν ιερέα των ειδώλων στην έρημο. Ο πρώτος μιλάει δογματικά, όπως τον έβλεπε υπό το πρίσμα του δόγματος, ότι η ειδωλολατρεία είναι δαιμονική θρησκεία και οι ιερείς της υπηρέτες του διαβόλου. Του λέει:
-Αί, αι δαίμον! Πού τρέχεις;
Ο άλλος του μιλάει με την χριστιανική καλωσύνη και αγάπη. Του λέει:
-Σωθείης· σωθείης, καματηρέ!
Αυτό σημαίνει καλή μεθόδευση· καλή στρατηγική.
Ερωτάει με απορία ο ιερέας τον άγιο Μακάριο.
-Τι καλό είδες επάνω μου, χριστιανός συ, και μου μιλάς με τόσο καλό τρόπο;
Απαντάει ο άγιος:
-Βλέπω, ότι εργάζεσαι για την ψυχή σου με ζήλο. Και σε λυπάμαι, γιατί δεν το έχεις καταλάβει, ότι ο κόπος σου θα παέι χαμένος!...
Αποτέλεσμα:
* Τα λόγια του πρώτου εξόργισαν τον ιερέα τόσο, που όρμησε επάνω του και τον «εσάπισε» στο ξύλο.
* Τα λόγια του δευτέρου, τον κατένυξαν τόσο, που άφησε την ειδωλολατρεία και το επίζηλο αξίωμά του, και έγινε χριστιανός και μοναχός (Αββά Μακαρίου, λθʼ).
Το πιστεύω και των δύο μοναχών ήταν το ίδιο. Ο ένας έκαμε μία άκριτη μετωπική επίθεση εναντίον του ιερέα των ειδώλων. Ο άγιος Μα;κάριος εφάρμοσε μια στρατηγική· έκαμε μια μεθόδευση. Και εκέρδισε μια μεγάλη νίκη. Εκέρδισε έναν άνθρωπο. Εκέρδισε τον αδελφό του. Για την αιωνία ζωή.
Ο άγιος απόστολος Ιωάννης «πλήρης ων της αγάπης, πλήρης γέγονε και της θεολογίας».
Και ο άγιος Νεκτάριος, ο άνθρωπος της άνευ όρων, ορίων και προϋποθέσεων αγάπης και καλωσύνης, με την σιγουριά της αγάπης και της γνώσης της αγίας Ορθοδόξου Πίστεως, θεωρούσε χρέος του να έχη επικοινωνία με αιρετικούς και σχισματικούς· ποθώντας και επιδιώκοντας την σωτηρία τους.
Είχε σωστό κριτήριο. Και σωστό μέτρο. Και έγινε τύπος Ορθοδοξίας και ορθοπραξίας.
Εδώ πέρα έχουμε γίνει όλοι μανούλες στην κοπτοραπτική
Κόβουμε ράβουμε ΟΤΙ μας συμφέρει
Τι είπε ο τάδε Γέροντας ? είπε να μην βρίζουμε την εκκλησία
Α όχι αυτό δε με συμφέρει
Τι είπε ? για να ψάξω να βρω αν είπε κανείς τίποτα που να ταιριάζει με αυτό που θέλω
anny έγραψε:Καλημέρα σε όλους! Η τοποθέτησή σου kotsos,απεικονίζει λεκτικά την Ορθόδοξη αλήθεια όσο και αν αυτή αντίκειται στην λογική κάποιων.Κάποιοι φίλοι μπερδεύτηκαν και αναρωτήθηκαν αν η συγκέντρωση διαμαρτυρίας έχει την έγκριση της επίσημης εκκλησίας. Μα ....αγαπητοί μου η κεφαλή της εκκλησίας της Ελλάδος είναι υπόλογη στο ποίμνιο, για τις Οικουμενιστικές της προσεγγίσεις, και προς τον δρόμο που ακολουθούν είναι η διαμαρτυρία!!!!Σκοπό έχει η συγκέντρωση να ακουστεί από τα επίσημα "ώτα" της εκκλησίας η φωνή του λαού που ανησυχεί και θλίβεται για τα διαδραματιζόμενα Οικουμενιστικά ανοίγματα.Εκλιπαρεί ο λαός με σεβασμό προς τους ποιμένες του,να ακούσουν την φωνή του που μέχρι τώρα αγνόησαν.Οι ποιμένες του Θεού και ο πιστός λαός είναι η "Εκκλησία του Χριστού",η γλυκύτατη νύμφη του.Οταν το ένα από τα δύο συστατικά του σώματος της εκκλησίας παρεκκλίνει το έτερο συστατικό πρέπει να του υπενθυμίζει τον υψηλό πνευματικό του στόχο.Αν δεν συμμορφωθεί ...η ανυπακοή σώζει όπως λέει και ο π. Γεώργιος ο Μεταλληνός.
Συμφωνώ. Αυτή είναι η ουσία του θέματος. Κι όλα τα άλλα νάχαμε να λέγαμε.....