O Θεός της Αγάπης και της Δικαιοσύνης.
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
O Θεός της Αγάπης και της Δικαιοσύνης.
==============================================
Οι δύο ξένοι είπον τότε εις τον Λωτ, μήπως υπάρχουν εδώ εις την πόλιν αυτήν γαμβροί σου ή υιοί σου ή θυγατέρες ή κανένας άλλος ιδικός σου; Πάρε τους και βγάλε τους από τον τόπον αυτόν. Διότι ημείς καταστρέφωμεν τον τόπον αυτόν, επειδή η κραυγή των φοβερών ανομιών των έφθασε μεγάλη ενώπιον του Κυρίου. Και ο Κύριος μας απέστειλε να καταστρέψωμεν και να εξαφανίσωμεν εξ ολοκλήρου αυτούς και τον τόπον των. ( Γένεσις ιθ:12 ).
Ποιος κατέστρεψε και εξαφάνισε; Ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός, ο Θεός της Αγάπης αλλά και ο Θεός της Δικαιοσύνης.
Ανέτειλεν ο ήλιος εις την χώραν εκείνην και ο Λωτ έφθασεν ασφαλής εις την Σηγώρ. Και τότε ο Κύριος έβρεξεν επάνω εις τα Σόδομα και Γόμορρα θειάφι και έρριψεν από τον ουρανόν φωτιά και κατέστρεψεν αυτάς τας πόλεις και όλην την περίχωρον και όλους τους κατοίκους των πόλεων και κάθε τι, που εβλάστανεν εις την χώραν εκείνην.( Γένεσις ιθ:23 ).
Ποιος έρριψεν φωτιά από τον ουρανόν ; Ο Κύριος μας, Ιησούς Χριστός, ο Θεός της Αγάπης αλλά και ο Θεός της Δικαιοσύνης.
Είναι ο Ιησους Χριστός, που δέχεται με αγάπη τον μετανοούντα αμαρτωλό.
Είναι ο Ιησούς Χριστός, που πατάσσει με δικαιοσύνη τον ασεβή, αυθάδη και πωρωμένο αμαρτωλό.
==========================================
Οι δύο ξένοι είπον τότε εις τον Λωτ, μήπως υπάρχουν εδώ εις την πόλιν αυτήν γαμβροί σου ή υιοί σου ή θυγατέρες ή κανένας άλλος ιδικός σου; Πάρε τους και βγάλε τους από τον τόπον αυτόν. Διότι ημείς καταστρέφωμεν τον τόπον αυτόν, επειδή η κραυγή των φοβερών ανομιών των έφθασε μεγάλη ενώπιον του Κυρίου. Και ο Κύριος μας απέστειλε να καταστρέψωμεν και να εξαφανίσωμεν εξ ολοκλήρου αυτούς και τον τόπον των. ( Γένεσις ιθ:12 ).
Ποιος κατέστρεψε και εξαφάνισε; Ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός, ο Θεός της Αγάπης αλλά και ο Θεός της Δικαιοσύνης.
Ανέτειλεν ο ήλιος εις την χώραν εκείνην και ο Λωτ έφθασεν ασφαλής εις την Σηγώρ. Και τότε ο Κύριος έβρεξεν επάνω εις τα Σόδομα και Γόμορρα θειάφι και έρριψεν από τον ουρανόν φωτιά και κατέστρεψεν αυτάς τας πόλεις και όλην την περίχωρον και όλους τους κατοίκους των πόλεων και κάθε τι, που εβλάστανεν εις την χώραν εκείνην.( Γένεσις ιθ:23 ).
Ποιος έρριψεν φωτιά από τον ουρανόν ; Ο Κύριος μας, Ιησούς Χριστός, ο Θεός της Αγάπης αλλά και ο Θεός της Δικαιοσύνης.
Είναι ο Ιησους Χριστός, που δέχεται με αγάπη τον μετανοούντα αμαρτωλό.
Είναι ο Ιησούς Χριστός, που πατάσσει με δικαιοσύνη τον ασεβή, αυθάδη και πωρωμένο αμαρτωλό.
==========================================
Re: O Θεός της Αγάπης και της Δικαιοσύνης.
Αυτό αρκείsilver έγραψε:==============================================
.
Είναι ο Ιησούς Χριστός, που πατάσσει με δικαιοσύνη τον αυθάδη και πωρωμένο
==========================================
Καλή Σαρακοστή
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
===========================================
Η Μαριάμ έγραψε :
Ελπίζω την ερχόμενη φορά να χρησιμοποιήσεις κάτι από τα δύο, σωστά!
Και τώρα στο θέμα μας. Η μελέτη της Π. Διαθήκης μήπως σου προκαλεί αλεργία; Αν ναί, πες μου το, να αρχίσω μελέτη του Ρομάτζου,--αν κυκλοφορεί ακόμη.
Ο Θεός γράφεις δεν κρατάει χατζάρα!
Δεν είχα φανταστεί, ότι τους Σοδομίτες τους καθάρισε με ...τριαντάφυλλα!!!
Βλέπεις εμείς είμαστε σκοταδιστές άξεστοι χωριάτες, δεν μπορούμε να πιάσουμε τα υψηλά θεολογικά νοήματα. Αυτά τα χαρίσματα είναι μόνο για μερικούς -μερικούς----ονόματα δεν λέμε.....
Προς το παρόν--ίσως είναι πρωϊ ακόμη--δεν μπήκες στο τομέα που πουλάει, της "αγαπολογίας"
Ο Θεός ασημένιε είναι αγάπη. Σου έχει λείψει ταλαίπωρε, γι' αυτό δεν μπορείς να την καταλάβεις ούτε να την αγγίξεις.
Πως είναι δυνατόν ταλαίπωρε να μιλάς για μοιχεία, της Π. Διαθήκης, και να μην αντιλαμβάνεσαι την ανάγκη για αγαπητική κοινωνία των μελών του σώματος της εκκλησίας.
Δεν έχεις διαβάσει για θείους έρωτες; Εμείς δεν είμαστε θεοί κατά χάριν;
Στην εκκλησία χωριάτη ασημένιε δεν υπάρχει ιδιοκτησία.
Δεν διαβάζεις Κ. Διαθήκη; Είχαν άπαντα κοινά!!!
Τι θα πει :το σπίτι μου, η γυναίκα μου, η περιουσία μου. Ξεκόλλα ασημένιε από την Π. Διαθήκη, γράφτηκε για άλλες εποχές....
==========================================
Η Μαριάμ έγραψε :
Το διαδικτυακό μου όνομα είναι Silver. Με αναγκάζεις να παραβώ τους κανονισμούς, και να γράψω το Βαπτιστικό μου όνομα( Κων/νος ).Καλημέρα ασημένιε
Πολύ π.δ. διαβάζεις!
Ο Θεός δεν κρατάει χατζάρα!
Η αποστασία μας από Αυτόν
αποστρέφει το Πρόσωπό του από εμάς.
Και μετά βρισκόμαστε στο έλεος του διαβόλου
Ελπίζω την ερχόμενη φορά να χρησιμοποιήσεις κάτι από τα δύο, σωστά!
Και τώρα στο θέμα μας. Η μελέτη της Π. Διαθήκης μήπως σου προκαλεί αλεργία; Αν ναί, πες μου το, να αρχίσω μελέτη του Ρομάτζου,--αν κυκλοφορεί ακόμη.
Ο Θεός γράφεις δεν κρατάει χατζάρα!
Δεν είχα φανταστεί, ότι τους Σοδομίτες τους καθάρισε με ...τριαντάφυλλα!!!
Βλέπεις εμείς είμαστε σκοταδιστές άξεστοι χωριάτες, δεν μπορούμε να πιάσουμε τα υψηλά θεολογικά νοήματα. Αυτά τα χαρίσματα είναι μόνο για μερικούς -μερικούς----ονόματα δεν λέμε.....
Προς το παρόν--ίσως είναι πρωϊ ακόμη--δεν μπήκες στο τομέα που πουλάει, της "αγαπολογίας"
Ο Θεός ασημένιε είναι αγάπη. Σου έχει λείψει ταλαίπωρε, γι' αυτό δεν μπορείς να την καταλάβεις ούτε να την αγγίξεις.
Πως είναι δυνατόν ταλαίπωρε να μιλάς για μοιχεία, της Π. Διαθήκης, και να μην αντιλαμβάνεσαι την ανάγκη για αγαπητική κοινωνία των μελών του σώματος της εκκλησίας.
Δεν έχεις διαβάσει για θείους έρωτες; Εμείς δεν είμαστε θεοί κατά χάριν;
Στην εκκλησία χωριάτη ασημένιε δεν υπάρχει ιδιοκτησία.
Δεν διαβάζεις Κ. Διαθήκη; Είχαν άπαντα κοινά!!!
Τι θα πει :το σπίτι μου, η γυναίκα μου, η περιουσία μου. Ξεκόλλα ασημένιε από την Π. Διαθήκη, γράφτηκε για άλλες εποχές....
==========================================
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1347
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Φίλε Κώστα η τιμωρία κατά την Παλαιά Διαθήκη των Σοδόμων και των Γομόρων, στην πραγματικότητα βλέποντάς την απ΄τη νέα οπτική γωνία της Καινής Διαθήκης, ήταν πράξη αγάπης και ελέους προς τους κατοίκους των δυο αυτών πόλεων, επειδή είχαν βυθιστεί τόσο βαθιά στην αμαρτία, που όπως γνώριζε ο Θεός, δεν είχαν πια ελπίδα να μετανοήσουν και θα συνέχιζαν ν΄ αμαρτάνουν μέχρι το όποιο τέλος της ζωής τους. Για να μην επιβαρύνουν λοιπόν περισσότερο την ψυχή τους με αμαρτίες έδωσε αυτή τη λύση ο Κύριος και προφανώς για να παραδειγματίσει με τον τρόπο αυτό κι εμάς τους υπόλοιπους.
Όμως όπως θα δεις κατά τη διδασκαλία του ο Ιησούς έβαλε άλλες πόλεις κι άλλους ανθρώπους σε χειρότερη μοίρα απ΄τους κατοίκους των δυο αυτών πόλεων κι έχει σημασία αυτό για να κατανοήσει κανείς την αιτία της πιο πάνω καταστροφής.
Οι Πατέρες λένε ότι ο Κύριος παίρνει κάθε άνθρωπο στην καλύτερή του στιγμή από πνευματικής πλευράς, ή αν θέλεις εφ΄όσον έχει ελπίδα πνευματικής προόδου του δίνει μια ακόμη ευκαιρία, ενώ αν δεν έχει ή οι επιλογές του τον οδηγούν βαθύτερα στην αμαρτία στο μέλλον, μπορεί από φιλανθρωπία να διακόψει πρόωρα τη ζωή του, για να τον σώσει από μια χειρότερη μοίρα στη τελική κρίση.
Η ουσία είναι ότι "ου δικαιωθήσεται ενώπιόν Σου πας ζων", δηλαδή κανείς άνθρωπος δε θα μπορέσει να πει στο Θεό κατά την κρίση ότι αδικήθηκε ή δεν είχε την ευκαιρία να τον γνωρίσει και να μετανοήσει.
Όμως όπως θα δεις κατά τη διδασκαλία του ο Ιησούς έβαλε άλλες πόλεις κι άλλους ανθρώπους σε χειρότερη μοίρα απ΄τους κατοίκους των δυο αυτών πόλεων κι έχει σημασία αυτό για να κατανοήσει κανείς την αιτία της πιο πάνω καταστροφής.
Οι Πατέρες λένε ότι ο Κύριος παίρνει κάθε άνθρωπο στην καλύτερή του στιγμή από πνευματικής πλευράς, ή αν θέλεις εφ΄όσον έχει ελπίδα πνευματικής προόδου του δίνει μια ακόμη ευκαιρία, ενώ αν δεν έχει ή οι επιλογές του τον οδηγούν βαθύτερα στην αμαρτία στο μέλλον, μπορεί από φιλανθρωπία να διακόψει πρόωρα τη ζωή του, για να τον σώσει από μια χειρότερη μοίρα στη τελική κρίση.
Η ουσία είναι ότι "ου δικαιωθήσεται ενώπιόν Σου πας ζων", δηλαδή κανείς άνθρωπος δε θα μπορέσει να πει στο Θεό κατά την κρίση ότι αδικήθηκε ή δεν είχε την ευκαιρία να τον γνωρίσει και να μετανοήσει.
Λοιπόν δεν ξέρω εσένα ασημένιε, silver, Kων/νε, αν και είσαι μυστήριος και οξύθυμος, αδαής και άπειρος στα θεολογικά, ...σε συμπαθώ ιδιαίτερα!
Θα σου απαντήσω με μια στοιχομυθεία από ένα κύρηγμα αγιορείτη γέροντα:
ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΣ:Γέροντα θέλω ναχω την ευχή σας να διαβάσω Π.Δ.
ΓΕΡΟΝΤΑΣ:Θα πάρεις το βιβλίο, θα το βάλεις στο ράφι. Θα πάρεις και το κομποσκοίνι σου και θα λες την ευχή μέχρι το βιβλίο να πιάσει 2 δάκτυλα σκόνη. Μετά έχεις την ευχή μου να μελετήσεις Π.Δ.
Υ:Μα αυτό θα χρειαστεί τουλάχιστον 5 χρόνια για να πιάσει τόση σκόνη,
Γ:Ναι σωστά σε 5 χρόνια αφού θα έχει φωτιστεί ο νους σου από την ευχή θα μπορέσεις να μελετήσεις την Π.Δ. και να καταλάβεις τα νοήματά της.
Γιατί ασημένιε δεν παίρνουμε τις λέξεις και βγάζουμε τα νοήματα όπως μας κατέβει.
Θα σου απαντήσω με μια στοιχομυθεία από ένα κύρηγμα αγιορείτη γέροντα:
ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΣ:Γέροντα θέλω ναχω την ευχή σας να διαβάσω Π.Δ.
ΓΕΡΟΝΤΑΣ:Θα πάρεις το βιβλίο, θα το βάλεις στο ράφι. Θα πάρεις και το κομποσκοίνι σου και θα λες την ευχή μέχρι το βιβλίο να πιάσει 2 δάκτυλα σκόνη. Μετά έχεις την ευχή μου να μελετήσεις Π.Δ.
Υ:Μα αυτό θα χρειαστεί τουλάχιστον 5 χρόνια για να πιάσει τόση σκόνη,
Γ:Ναι σωστά σε 5 χρόνια αφού θα έχει φωτιστεί ο νους σου από την ευχή θα μπορέσεις να μελετήσεις την Π.Δ. και να καταλάβεις τα νοήματά της.
Γιατί ασημένιε δεν παίρνουμε τις λέξεις και βγάζουμε τα νοήματα όπως μας κατέβει.
Συμπαθέστατε nkope μιλάμε επίσης για μια πόλη που οι κάτοικοί της προσπάθησαν να ελκύσουν σεξουαλικά και Αγγέλουςnkope έγραψε:
Όμως όπως θα δεις κατά τη διδασκαλία του ο Ιησούς έβαλε άλλες πόλεις κι άλλους ανθρώπους σε χειρότερη μοίρα απ΄τους κατοίκους των δυο αυτών πόλεων κι έχει σημασία αυτό για να κατανοήσει κανείς την αιτία της πιο πάνω καταστροφής.
.
Αλλά ας μη μείνουμε σε αυτό
Διότι κάποιοι αρέσκονται μονίμως να έχουν το μυαλό τους στα Σόδομα ποιός ξέρει ποιά κρυφή επιθυμία τους καίει το μυαλό και την περιτριγυρίζουν έστω επικρίνοντάς την
Εγώ θα σου παραθέσω από την Π.Διαθήκη δύο υπέροχα χωρία
Ότι Θεός θάνατον ουκ εποίησεν, ουδέ τέρπεται επ' απωλεία ζώντων. Έκτισε γαρ εις το είναι τα πάντα και σωτήριοι αι γενέσεις του κόσμου, και ουκ έστιν εν αυταίς φάρμακον ολέθρου, ούτε Άδου βασίλειον επί γης. Δικαιοσύνη γαρ αθάνατος εστιν. Ασεβείς δε ταις χερσί και τοις λόγοις προσεκαλέσαντο αυτόν (τον θάνατο)" (Σοφία Σολομώντος 1/α: 13-16).
"Διότι εγώ δεν θέλω τον θάνατον του αποθνήσκοντος, λέγει Κύριος ο Θεός. Δια τούτο επιστρέψατε και ζήσατε" (Ιεζεκιήλ 18/ιη: 32).
Καλή Σαρακοστή
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
==============================================
Ο nkope έγραψε :
Όμως εκείνο που δεν μπορεί να γίνει, είναι να παρερμηνευτεί η ιστορικότητα του γεγονότος της καταστροφής των Σοδόμων και Γομόρρων από τον Θεό, όπως την περιγράφει ο θεόπνευστος συγγραφέας της Π. Διαθήκης.
Ο Θεός μέσα στον ιστορικό χρόνο απεφάσισε την καταστροφή, των ως άνω αμαρτωλών πόλεων, με τον γνωστό τρόπο.
Ο λόγος της καταστροφής των από τον Θεό: Δια το είναι αυτούς σάρκας.
========================================
Ο nkope έγραψε :
Αδελφέ nkope, ουδεμία αντίρρηση σε αυτά που γράφεις. Αυτή είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας μας, την οποία δέχομαι.Φίλε Κώστα η τιμωρία κατά την Παλαιά Διαθήκη των Σοδόμων και των Γομόρων, στην πραγματικότητα βλέποντάς την απ΄τη νέα οπτική γωνία της Καινής Διαθήκης, ήταν πράξη αγάπης και ελέους προς τους κατοίκους των δυο αυτών πόλεων, επειδή είχαν βυθιστεί τόσο βαθιά στην αμαρτία, που όπως γνώριζε ο Θεός, δεν είχαν πια ελπίδα να μετανοήσουν και θα συνέχιζαν ν΄ αμαρτάνουν μέχρι το όποιο τέλος της ζωής τους. Για να μην επιβαρύνουν λοιπόν περισσότερο την ψυχή τους με αμαρτίες έδωσε αυτή τη λύση ο Κύριος και προφανώς για να παραδειγματίσει με τον τρόπο αυτό κι εμάς τους υπόλοιπους.
Όμως εκείνο που δεν μπορεί να γίνει, είναι να παρερμηνευτεί η ιστορικότητα του γεγονότος της καταστροφής των Σοδόμων και Γομόρρων από τον Θεό, όπως την περιγράφει ο θεόπνευστος συγγραφέας της Π. Διαθήκης.
Ο Θεός μέσα στον ιστορικό χρόνο απεφάσισε την καταστροφή, των ως άνω αμαρτωλών πόλεων, με τον γνωστό τρόπο.
Ο λόγος της καταστροφής των από τον Θεό: Δια το είναι αυτούς σάρκας.
========================================