http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... pic&t=2251stratos έγραψε:Καταλαβα....
Τοτε θα ειναι απιστευτα τρομερο για τους κολασμενους ;
8O
Παράδεισος και κόλαση
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Αν έχεις λίγο χρόνο άκουσε αυτή την ομιλία του γ. Εφραίμ, είναι κατατοπιστικότατη.lefte έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ
ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΑΝΕ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ;
http://www.dailygreece.com/efrem/melino ... rousia.mp3
Αν έχεις λίγο χρόνο άκουσε αυτή την ομιλία του γ. Εφραίμ, είναι κατατοπιστικότατη.
http://www.dailygreece.com/efrem/melino ... rousia.mp3
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
============================================
Ιδού η υψηλή ...θεολογία της Νέας Εποχής :
Αδελφή μη δίνετε σημασία σε αυτά που λέει ο Χριστός στην Αγία Γραφή :
και εν τω άδη επάρας τους οφθαλμούς αυτού, υπάρχων εν βασάνοις, ορά τον Αβραάμ από μακρόθεν και Λάζαρον εν τοις κόλποις αυτού.
και αυτός φωνήσας είπε· πάτερ Αβραάμ, ελέησόν με και πέμψον Λάζαρον ίνα βάψη το άκρον του δακτύλου αυτού ύδατος και καταψύξη την γλώσσάν μου, ότι οδυνώμαι εν τη φλογί ταύτη.
είπε δε Αβραάμ· τέκνον, μνήσθητι ότι απέλαβες συ τα αγαθά σου εν τη ζωή σου, και Λάζαρος ομοίως τα κακά· νυν δε ώδε παρακαλείται, συ δε οδυνάσαι·
και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν.
====================================
Ιδού η υψηλή ...θεολογία της Νέας Εποχής :
Παράδεισος και κόλαση δεν είναι δυο διαφορετικοί τόποι. Αυτή η εκδοχή είναι ειδωλολατρική. Είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις (τρόποι), που προκύπτουν από την ίδια άκτιστη πηγή και βιώνονται ως δυο διαφορετικές εμπειρίες. Ή μάλλον είναι η ίδια εμπειρία, βιούμενη διαφορετικά από τον άνθρωπο, ανάλογα με τις εσωτερικές προϋποθέσεις του. Η εμπειρία αυτή είναι η θέα του Χριστού μέσα στο άκτιστο φως της θεότητάς Του, μέσα στη «δόξα» Του. Από τη Β’ Παρουσία και σ’ όλη την ατελεύτητη αιωνιότητα, όλοι οι άνθρωποι θα βλέπουν τον Χριστό στο άκτιστο φως Του.
Αδελφή μη δίνετε σημασία σε αυτά που λέει ο Χριστός στην Αγία Γραφή :
και εν τω άδη επάρας τους οφθαλμούς αυτού, υπάρχων εν βασάνοις, ορά τον Αβραάμ από μακρόθεν και Λάζαρον εν τοις κόλποις αυτού.
και αυτός φωνήσας είπε· πάτερ Αβραάμ, ελέησόν με και πέμψον Λάζαρον ίνα βάψη το άκρον του δακτύλου αυτού ύδατος και καταψύξη την γλώσσάν μου, ότι οδυνώμαι εν τη φλογί ταύτη.
είπε δε Αβραάμ· τέκνον, μνήσθητι ότι απέλαβες συ τα αγαθά σου εν τη ζωή σου, και Λάζαρος ομοίως τα κακά· νυν δε ώδε παρακαλείται, συ δε οδυνάσαι·
και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν.
====================================
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1347
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Κώστα σε παρακαλώ πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου. Ο Μάνος δεν εξέφρασε δική του άποψη.
Άλλωστε πρώτον δεν είναι άποψη μόνο ενός σύγχρονου Θεολόγου, τα ίδια λέει κι π. Αθανάσιος Λεμεσού σ΄αρκετές ομιλίες του και δεύτερον δεν καταλαβαίνω που αντιβαίνει η άποψη αυτή από την εικόνα που δίνει ο Κύριος στην παραβολή του πλούσιου και του φτωχού Λάζαρου.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει νηφάλια την άποψή του αρκεί να αναφέρει την πηγή της.
Άλλωστε πρώτον δεν είναι άποψη μόνο ενός σύγχρονου Θεολόγου, τα ίδια λέει κι π. Αθανάσιος Λεμεσού σ΄αρκετές ομιλίες του και δεύτερον δεν καταλαβαίνω που αντιβαίνει η άποψη αυτή από την εικόνα που δίνει ο Κύριος στην παραβολή του πλούσιου και του φτωχού Λάζαρου.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει νηφάλια την άποψή του αρκεί να αναφέρει την πηγή της.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nkope την Τετ Σεπ 05, 2007 7:36 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
===========================================
Παράδεισος και κόλαση δεν είναι δυο διαφορετικοί τόποι.
Αδελφέ αν αντιλαμβάνομαι σωστά την ελληνική γλώσσα, στο κείμενο της Κ. Διαθήκης, ο Κύριος ομιλεί καθαρά, για δύο διαφορετικούς τόπους, μεταξύ των οποίων ιφίσταται Χάσμα Μέγα!!!
Ιδού :
και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν. ( Λουκά ΙΣΤ ) .
==========================================
Παράδεισος και κόλαση δεν είναι δυο διαφορετικοί τόποι.
Αδελφέ αν αντιλαμβάνομαι σωστά την ελληνική γλώσσα, στο κείμενο της Κ. Διαθήκης, ο Κύριος ομιλεί καθαρά, για δύο διαφορετικούς τόπους, μεταξύ των οποίων ιφίσταται Χάσμα Μέγα!!!
Ιδού :
και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν. ( Λουκά ΙΣΤ ) .
==========================================
Θα σε παρακαλούσα να αλλάξεις υφάκιsilver έγραψε:============================================
Ιδού η υψηλή ...θεολογία της Νέας Εποχής :
Αδελφή μη δίνετε σημασία σε αυτά που λέει ο Χριστός στην Αγία Γραφή :
======
Και εγώ προσπαθώ να διδαχθώ όσα πιο πολλά μπορώ
Μην είσαι προσβλητικός μόνο και μην βάζεις ταμπέλες αμέσως τόσο εύκολα σε όποιον παραθέτει ένα κείμενο
Καλή Σαρακοστή
Δεν υπάρχουν δύο διαφορετικοί χώροι, ο Παράδεισος για τους Αγίους όπου θα είναι παρών ο Θεός και η κόλαση όπου ο Θεός θα είναι απών και θα κυριαρχεί ο διάβολος. Δεν ομιλεί η ορθόδοξη θεολογία για απουσία του Θεού από την κόλαση. Αυτά είναι αποκυήματα της δυτικής θεολογίας..............
Αν υπήρχαν δύο χωριστοί χώροι και στον ένα κυριαρχούσε ο θεός ενώ στον άλλο ο διάβολος , τότε ο διάβολος θα είχε κατορθώσει αυτό το οποίο από την αρχή ήθελε.
Να έχει έναν χώρο πνευματικό που να τον κυβερνά και να τον εξουσιάζει. Αυτό όμως δεν του το επέτρεψε ο θεός να το κάνει. Και ο Χριστός με την κάθοδό του στον Άδη αυτό ήθελε να αποτρέψει.....
Αν υπήρχαν δύο χωριστοί χώροι και στον ένα κυριαρχούσε ο θεός ενώ στον άλλο ο διάβολος , τότε ο διάβολος θα είχε κατορθώσει αυτό το οποίο από την αρχή ήθελε.
Να έχει έναν χώρο πνευματικό που να τον κυβερνά και να τον εξουσιάζει. Αυτό όμως δεν του το επέτρεψε ο θεός να το κάνει. Και ο Χριστός με την κάθοδό του στον Άδη αυτό ήθελε να αποτρέψει.....
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 22, 2007 6:00 am
Το παραπάνω χωρίο έχει νομίζω μεταφορική σημασία....silver έγραψε:και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν. ( Λουκά ΙΣΤ ) .
Ο Χριστός κάνοντας λόγο για χάσμα εννοεί την διαφορά της εμπειρίας που βιώνουν οι μεν και οι δε, καθώς και την απουσία δυνατότητας μεταβάσεως από την μια κατάσταση στην άλλη...
Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός σε σχετικό άρθρο* του λέει χαρακτηριστικά:
"Η εμπειρία του παραδείσου ή της κολάσεως είναι υπέρ λόγον και αίσθησιν. Είναι άκτιστη πραγματικότητα και όχι κτιστή."
"Βιβλικά και πατερικά κόλαση είναι η αποτυχία του ανθρώπου και η άρνησή του να συνεργασθεί με τη Θεία Χάρη, για να φθάσει στη «φωτιστική» θέα του Θεού (παράδεισος) και στην ανιδιοτελή αγάπη"
* Παράδεισος και Κόλαση στην Ορθόδοξη Παράδοση.
Όπως αγαπάς!