Κωλύματα Ιερωσύνης
Συντονιστές: pAntonios, Συντονιστές
Κωλύματα Ιερωσύνης
Σύμφωνα με την πίστη μας τα αμαρτήματα που έχουμε αναφέρει κατά την εξομολόγηση και για τα οποία λάβαμε άφεση θεωρούνται ως μη γενόμενα. Γιατί παρ’ όλα αυτά όσοι έχουν υποπέσει σε κάποια αμαρτήματα δεν επιτρέπεται να χειροτονηθούν κληρικοί ακόμη και αν τα εξολογήθηκαν και έλαβαν άφεση;
-
- Βασικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 15, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ@Kaiti
Είχα διαβάσει και άν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το είχε πει ο γέροντας Παισιος ότι αν σπάσει ένα δοχείο και το κολήσουμε θα μπορούμε πάλι να βάλουμε νερό και να πιούμε. Όταν όμως έρθει να μας επισκευτεί ένας επίσημος επισκέπτης δεν θα του δώσουμε νερό στο κολλημένο σκεύος αλλά σε ένα ατόφιο. Ετσι είναι και στην περίπτωση αυτή. Ναι μεν συγχωρούνται οι αμαρτίες αλλά δεν παύουν να εχουν αφήσει τα σημάδια τους γι αυτό ο ιερέας δεν πρεπει να εχει αυτά τα σημάδια για να προσφέρει
τα δώρα στον Κύριο σαν ολοκαίνουργιο ατόφιο σκεύος.
ΥΓ. Αν κάνω λάθος διορθώστε
τα δώρα στον Κύριο σαν ολοκαίνουργιο ατόφιο σκεύος.
ΥΓ. Αν κάνω λάθος διορθώστε
Το πιο σωστό είναι να ασχολούμαστε εμείς, μόνο με αυτά που βρίσκονται μέσα στις δικές μας πνευματικές δυνατότητες.
Ας αφήσουμε αυτούς που έχουν τις κατάλληλες και απαιτούμενες πνευματικές ικανότητες, να ασχολούνται με όσα μπορούν να ασχοληθούν.
Ας αφήσουμε αυτούς που έχουν τις κατάλληλες και απαιτούμενες πνευματικές ικανότητες, να ασχολούνται με όσα μπορούν να ασχοληθούν.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
- preloude
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 371
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: athens
- Επικοινωνία:
Re: Κωλύματα Ιερωσύνης
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΚΛΕΦΤΗΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΛΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΑΛΛΙΩΣ............. ΣΤΟΣ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗagtrs έγραψε:Σύμφωνα με την πίστη μας τα αμαρτήματα που έχουμε αναφέρει κατά την εξομολόγηση και για τα οποία λάβαμε άφεση θεωρούνται ως μη γενόμενα. Γιατί παρ’ όλα αυτά όσοι έχουν υποπέσει σε κάποια αμαρτήματα δεν επιτρέπεται να χειροτονηθούν κληρικοί ακόμη και αν τα εξολογήθηκαν και έλαβαν άφεση;
-
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 545
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: p.Antonios @otenet.gr
- Επικοινωνία:
Αυτό είναι αλήθεια!
Αυτό είναι αλήθεια!lookfor έγραψε:Είχα διαβάσει και άν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το είχε πει ο γέροντας Παισιος ότι αν σπάσει ένα δοχείο και το κολήσουμε θα μπορούμε πάλι να βάλουμε νερό και να πιούμε. Όταν όμως έρθει να μας επισκευτεί ένας επίσημος επισκέπτης δεν θα του δώσουμε νερό στο κολλημένο σκεύος αλλά σε ένα ατόφιο. Ετσι είναι και στην περίπτωση αυτή. Ναι μεν συγχωρούνται οι αμαρτίες αλλά δεν παύουν να εχουν αφήσει τα σημάδια τους γι αυτό ο ιερέας δεν πρεπει να εχει αυτά τα σημάδια για να προσφέρει τα δώρα στον Κύριο σαν ολοκαίνουργιο ατόφιο σκεύος.
Μη ξεχνάμε ότι ο ιερέας είναι η προσφορά του λαού στο Θεό και πρέπει να είναι ότι καλύτερο. Έπειτα βρίσκεται στη θέση αυτή "εις τύπον Χριστού". Φανταστείτε κάποιον που είχε προγαμιαίες σχέσεις να γίνει μετά ιερέας. Τι παράδειγμα θα είναι και ποιά η εικόνα των πιστών που έτυχε να το γνωρίζουν.
Άλλωστε μια αρχαία παροιμία λέει ότι "η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τιμια αλλά να φαίνεται και τίμια". Και στην περίπτωση αυτή θα είχαμε έναν άνθρωπο που κανείς δεν θα ήξερε ότι πράγματι μετάνιωσε για κάποια θανάσιμα αμαρτήματα που έκανε (δεν φαίνεται αυτό με το μάτι όπως οι αμαρτίες που κάνεις!).
Στην Προεδρική φρουρά άλλωστε δεν υπηρετούν εύζωνοι που να είναι τυφλοί, κουτσοί, χωλοί κλπ και κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ για ρατσισμό!
Γι αυτό και οι ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την ιερωσύνη και σε κάποιον που σκότωσε, έστω και ακουσίως, χωρίς δηλ. να το θέλει...
Συγνώμη Πάτερ Αντώνιε,
αλλά αν ισχύουν τα λεγόμενά σας κατά το Θεό και όχι κατα τους ανθρώπους, τότε ο Απόστολος Παύλος που καταδίωκε Χριστιανούς ως Σαούλ δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος και ο Ματθαίος ως τελώνης δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος κ.τ.λ.
Δεν μας έδωσε αυτό το παράδειγμα ο Χριστός για τους Μαθητές Του, και τους ακόλουθούς Του.
Είπε ο Ιησούς: "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο να ρίξει"
Μήπως κάτι δεν κατανοούμε? Μήπως σφάλουμε κάπου? Μήπως έχουμε χάσει τον δρόμο του Κυρίου?
Μήπως με αυτόν τον τρόπο στιγματίζουμε ανθρώπους και αναιρούμε την Θεία Κοινωνία και το νόημά της?
Με την Θεία κοινωνία και την Θεία εξομολόγηση συγχωρούνται οι αμαρτίες μας όχι κατα το δοκούν αλλά εξ' ολοκλήρου, φτάνει να μετανοήσουμε με αληθινή πίστη και την ψυχή μας στραμμένη προς τον Θεό!
Οι Απόστολοι του Κυρίου λοιπόν είναι το παράδειγμα για την Εκκλησία μας, για να επανέλθω, και τα βήματα και οι επιλογές του Κύριου και Θεού μας οι οποίες υποτιμούνται και παρερμηνεύονται απο κανόνες ανθρώπων.
Ό πρώτος που πρέπει να συγχωρεί είναι η εκκλησία για να δίνει παράδειγμα στους ανθρώπους να συγχωρούν και να αγαπούν τον πλησίον και τον εχθρό τους ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ και οχι ναι μεν αλλά!
αλλά αν ισχύουν τα λεγόμενά σας κατά το Θεό και όχι κατα τους ανθρώπους, τότε ο Απόστολος Παύλος που καταδίωκε Χριστιανούς ως Σαούλ δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος και ο Ματθαίος ως τελώνης δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος κ.τ.λ.
Δεν μας έδωσε αυτό το παράδειγμα ο Χριστός για τους Μαθητές Του, και τους ακόλουθούς Του.
Είπε ο Ιησούς: "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο να ρίξει"
Μήπως κάτι δεν κατανοούμε? Μήπως σφάλουμε κάπου? Μήπως έχουμε χάσει τον δρόμο του Κυρίου?
Μήπως με αυτόν τον τρόπο στιγματίζουμε ανθρώπους και αναιρούμε την Θεία Κοινωνία και το νόημά της?
Με την Θεία κοινωνία και την Θεία εξομολόγηση συγχωρούνται οι αμαρτίες μας όχι κατα το δοκούν αλλά εξ' ολοκλήρου, φτάνει να μετανοήσουμε με αληθινή πίστη και την ψυχή μας στραμμένη προς τον Θεό!
Οι Απόστολοι του Κυρίου λοιπόν είναι το παράδειγμα για την Εκκλησία μας, για να επανέλθω, και τα βήματα και οι επιλογές του Κύριου και Θεού μας οι οποίες υποτιμούνται και παρερμηνεύονται απο κανόνες ανθρώπων.
Ό πρώτος που πρέπει να συγχωρεί είναι η εκκλησία για να δίνει παράδειγμα στους ανθρώπους να συγχωρούν και να αγαπούν τον πλησίον και τον εχθρό τους ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ και οχι ναι μεν αλλά!
Προσκυνώ Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, Τριάδα Ομοούσιο και Αχώριστο, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν