"Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
21/11/2007
[Μύδρους εξαπέλυσε κατά της Καθολικής Εκκλησίας ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ.] Ο ρασοφόρος με τις καουμπόικες μπότες, μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ βάλλει και πάλι κατά των καθολικών, αποκαλώντας «αιρεσιάρχη» τον Πάπα, ενώ εμμέσως τονίζει ότι και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος «παραμένει ακλόνητος εις τα λόγια του Πατροκοσμά του Αιτωλού που μέμφεται τον εκπεσόντα παπικόν θρόνον και τον εξαιτίας της πλάνης Αιρεσιάρχην Προκαθήμενον Αυτού».
Με λόγο εκκλησιαστικό, αληθινό και κατά συνέπεια καθαρό και απαντώντας σε επιστολή του επισκόπου των καθολικών Σύρου, Φραγκίσκου, ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ «υπενθυμίζει» για μία ακόμη φορά τι εστί Καθολική Εκκλησία και Πάπας και καλεί τους καθολικούς να επιστρέψουν στην προ του σχίσματος εποχή. Η παρέμβαση του κ. Σεραφείμ είναι επίκαιρη, γιατί γίνεται λίγες μέρες μετά τους ένθεν κακείθεν πανηγυρισμούς ορισμένων για το κείμενο της Συνόδου της Ραβένας, αλλά και γιατί μέχρι τώρα ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος εμφανιζόταν να επιθυμεί τη συνένωση (παράδοση) των δύο Εκκλησιών άνευ όρων.
Συχνός συνομιλητής του κ. Χριστόδουλου ο ποιμενάρχης Πειραιά γνωρίζει ποιες είναι οι θεολογικές και εκκλησιαστικές απόψεις του προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας για την Παπική Εκκλησία και τις αποκαλύπτει. Επιπλέον, πέφτουν στο κενό οι προσπάθειες κάποιων να εμφανίσουν τον κ. Χριστόδουλο δυσαρεστημένο από τις περί παπισμού θέσεις του κ. Σεραφείμ.
Ο μητροπολίτης Πειραιά θέτει μια σειρά καυτών ερωτημάτων όπως: «Επί μίαν ολόκληρην χιλιετίαν είχομεν κοινήν πίστιν, κοινόν πολίτευμα, κοινήν Ευχαριστίαν, κοινά Δόγματα, κοινήν Πνευματικότητα και κατά Θεόν άσκησιν, κοινήν Αρχήν τας Οικουμενικάς Συνόδους και την Πενταρχίαν. Τι συνέβη λοιπόν και τα πάντα ανετράπησαν; Διατί δεν απησχόλησεν Υμάς επί 33 χρόνια που είσθε Επίσκοπος της Θρησκευτικής Υμών παραδοχής; Διατί επί 1.000 έτη δεν υφίσταντο αι Υμέτεραι θέσεις περί Πρωτείου δικαιοδοσίας του Επισκόπου Παλαιάς Ρώμης, περί Αλάθητου αυτού, περί Καθαρτηρίου, περί λυσιποίνων, περί αξιομισθιών, περί Αμολύντου Συλλήψεως, περί, περί;»
«Οσον δε αφορά εις την αίρεσιν του Παπισμού, αποκοπείσα η Ρωμαϊκή Εκκλησία εκ της αδιαιρέτου Εκκλησίας της πρώτης χιλιετίας και στερηθείσα της Θείας Χάριτος, εξέπεσεν από αιρέσεως εις αίρεσιν εις τραγικάς αλλοιώσεις του χριστιανικού μηνύματος, εις σημείον αποτρόπαιον να χρησιμοποιεί την βίαν και το έγκλημα ως τρόπον επιβολής της εκκλησιαστικής πειθούς, και αναφέρομαι εις την Ιεράν Εξέτασιν, τους θρησκευτικούς πολέμους, τας Σταυροφορίας και τον αποικιοκρατικόν ιμπεριαλισμόν και τους βιαίους εκχριστιανισμούς των ιθαγενών».
ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
"Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
Συντονιστής: Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
"Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
Re: "Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
Άν αυτό αληθεύει όπως ακριβώς εμφανίζεται στο συγκεκριμένο άρθρο, είναι όχι απλώς ευχάριστο αλλά ελπιδοφόρο γιά όλη την Εκκλησία της Ελλάδος, ελπίζω να ισχύει 100%, βέβαια οι εξελίξεις θα το αποδείξουν ή θα το διαψεύσουν."Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
Συχνός συνομιλητής του κ. Χριστόδουλου ο ποιμενάρχης Πειραιά γνωρίζει ποιες είναι οι θεολογικές και εκκλησιαστικές απόψεις του προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας για την Παπική Εκκλησία και τις αποκαλύπτει. Επιπλέον, πέφτουν στο κενό οι προσπάθειες κάποιων να εμφανίσουν τον κ. Χριστόδουλο δυσαρεστημένο από τις περί παπισμού θέσεις του κ. Σεραφείμ.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Αλαβάνος κατά Πειραιώς Σεραφείμ
Γράφει ο/η Romfea.gr
22.11.07
Μετά την έντονη αντίδραση του με τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο για το θέμα τον Σκοπίων, τώρα ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
κ. Αλέκος Αλαβάνος αντιδρά και με τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ για την επιστολή που απέστειλε σε καθολικό καί αποκαλούσε τον «Πάπα αιρεσιάρχη»».
Ο κ. Αλαβάνος σε ομιλία του στην Κεντρική επιτροπή του κόμματος επέκρινε τον Μητροπολίτη Πειραιώς τονίζοντας: « Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή που πολλούς ηγέτες της Εκκλησίας τους έχει πιάσει προς επικίνδυνα παραληρήματα».
Επίσης τόνισε πως «βλέπουμε τον Μητροπολίτη Άνθιμο να ζει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, όταν υπήρχε ακόμα οθωμανική κυριαρχία στα Βαλκάνια.
Τώρα βλέπουμε με λύπη τον Μητροπολίτη Πειραιώς να στρέφεται με επιστολή του ενάντια στους Καθολικούς της χώρας, το λέω αυτό διότι η Τήνος είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να συμβιώσουμε ειρηνικά και αρμονικά Ορθόδοξοι και Καθολικοί».
Να αναφέρουμε πως στην επιστολή του προς τον Επίσκοπο Φραγκίσκο στην Τήνο, ο Μητροπολίτης Πειραιώς αποκαλεί τον Πάπα αιρεσιάρχη και τις διδασκαλίες τους αιρετικές.
Να αναφέρουμε πως το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr έχει δημοσιεύσει από την πρώτη στιγμή την επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Σκληρή κριτική Στυλιανού στο Βατικανό
Γράφει ο/η συνεργάτης μας από την Αυστραλία Π.Ν.
02:18 03.12.07
Σκληρή κριτική στο Βατικανό και προσωπικά στον Πάπα, ασκεί ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός με αφορμή πρόσφατη ανακοίνωση του Βατικανού, σύμφωνα με την οποία "η Καθολική Εκκλησία εξασφαλίζει σωτηρία των πιστών, διότι είναι εκείνη που ίδρυσε ο Ιησούς Χριστός".
"Στις πρόσφατες εξόχως απροσδόκητες και βαρύτατα προσβλητικές δηλώσεις του Βατικανού, τόσο περί των Ορθοδόξων όσο και των λοιπών μη-Ρωμαιοκαθολικών Χριστιανών, η ταπεινότης μου ίσως δεν θα έπρεπε να απαντήσει, παρά με εύγλωττη σιωπή", αναφέρει ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας που είναι και κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του Αποστόλου Ανδρέα.
Βέβαια, κατά το Βατικανό η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι μεν "αυθεντική Εκκλησία", αλλά παρουσιάζει μία σημαντική "ατέλεια": δεν αναγνωρίζει το "πρωτείο της Ρώμης", δηλαδή τον Πάπα ως "εκπρόσωπο του Χριστού στη Γη". Όσο για τους Διαμαρτυρόμενους, το κείμενο λέει ότι "δεν πρόκειται καν για Εκκλησία", αλλά για "θρησκευτική κοινότητα".
Ο κ. Στυλιανός που υπήρξε επικεφαλής των Ορθοδόξων στο διάλογο για επανένωση των εκκλησιών αναφέρει:
"Επειδή όμως, μετά την 20ετή επίπονη Προεδρία μου εις τον "Επίσημο Θεολογικό Διάλογο" Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, παραιτήθηκα οικειοθελώς, δια να μη έχω πλέον ουδεμίαν σχέση με ένα τέτοιο "ανούσιο παίγνιο", θα πρέπει σήμερα συμπληρωματικώς, προς όσα εδημοσιεύθησαν μέχρι και προσφάτως, να δηλώσω επιγγραματικά μόνον τούτο:
"Δεν θα εφανταζόμουν ότι θα εδικαιώνοντο τόσο γρήγορα και τόσο αποκαλυπτικά οι ταπεινές κρίσεις μου, περί του προσώπου και του συνολικού έργου του Καρδιναλίου Joseph Ratzinger, προ της ανυψώσεώς του εις τον Παπικό Θρόνο αφ' ενός, και τη μετά ταύτα αιφνιδία "μεταμόρφωσή" του εις τον πλέον ανεπιφύλακτον "Κήρυκα" των Μεσαιωνικών "μυθευμάτων" της Παπωσύνης.
Επιφυλάσσομαι, μετά την θρυλούμενη "Επανέναρξη του Επισήμου Θεολογικού Διαλόγου", να επανέλθω εκτενέστερα επί των ραγδαίως εξελισσομένων "υπογείων" δραστηριοτήτων, οι οποίες εν υψίστη υποκρισία τραγικώς τις φερέλπιδες προσπάθειες της Β' Βατικανής Συνόδου εις την Εκκλησιολογία και Οικουμενισμό".
Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο προβληματίζεται γύρω από το χρόνο δημοσιοποίησης του κειμένου του Βατικανού καθώς θα συνεδριάσει στη Ραβέννα της Ιταλίας, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη, η μεικτή θεολογική επιτροπή καθολικών και ορθοδόξων, με θέμα ακριβώς το επίμαχο πρωτείο του Πάπα.
Οι ίδιες πηγές λένε ότι κάποιοι στο Βατικανό έσπευσαν να προκαταλάβουν τα συμπεράσματα της επιτροπής, υπονομεύοντας σοβαρά τον ίδιο τον διάλογο. Και το έκαναν, χρησιμοποιώντας ένα θεολογικό κείμενο, το Dominus Jesus ("ο Κύριος Ιησούς"), που είχε επεξεργαστεί ο Γιόσεφ Ράτζινγκερ το έτος 2000, πριν εκλεγεί Πάπας.
Η ανακοίνωση του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας περιέχει αιχμές και προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο για την θέρμη με την οποία αντιμετώπισε το νέο Πάπα όταν ο ίδιος ο κ. Στυλιανός έκανε τις κρίσεις του...
Πηγή: www.romfea.gr
Γράφει ο/η συνεργάτης μας από την Αυστραλία Π.Ν.
02:18 03.12.07
Σκληρή κριτική στο Βατικανό και προσωπικά στον Πάπα, ασκεί ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός με αφορμή πρόσφατη ανακοίνωση του Βατικανού, σύμφωνα με την οποία "η Καθολική Εκκλησία εξασφαλίζει σωτηρία των πιστών, διότι είναι εκείνη που ίδρυσε ο Ιησούς Χριστός".
"Στις πρόσφατες εξόχως απροσδόκητες και βαρύτατα προσβλητικές δηλώσεις του Βατικανού, τόσο περί των Ορθοδόξων όσο και των λοιπών μη-Ρωμαιοκαθολικών Χριστιανών, η ταπεινότης μου ίσως δεν θα έπρεπε να απαντήσει, παρά με εύγλωττη σιωπή", αναφέρει ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας που είναι και κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του Αποστόλου Ανδρέα.
Βέβαια, κατά το Βατικανό η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι μεν "αυθεντική Εκκλησία", αλλά παρουσιάζει μία σημαντική "ατέλεια": δεν αναγνωρίζει το "πρωτείο της Ρώμης", δηλαδή τον Πάπα ως "εκπρόσωπο του Χριστού στη Γη". Όσο για τους Διαμαρτυρόμενους, το κείμενο λέει ότι "δεν πρόκειται καν για Εκκλησία", αλλά για "θρησκευτική κοινότητα".
Ο κ. Στυλιανός που υπήρξε επικεφαλής των Ορθοδόξων στο διάλογο για επανένωση των εκκλησιών αναφέρει:
"Επειδή όμως, μετά την 20ετή επίπονη Προεδρία μου εις τον "Επίσημο Θεολογικό Διάλογο" Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, παραιτήθηκα οικειοθελώς, δια να μη έχω πλέον ουδεμίαν σχέση με ένα τέτοιο "ανούσιο παίγνιο", θα πρέπει σήμερα συμπληρωματικώς, προς όσα εδημοσιεύθησαν μέχρι και προσφάτως, να δηλώσω επιγγραματικά μόνον τούτο:
"Δεν θα εφανταζόμουν ότι θα εδικαιώνοντο τόσο γρήγορα και τόσο αποκαλυπτικά οι ταπεινές κρίσεις μου, περί του προσώπου και του συνολικού έργου του Καρδιναλίου Joseph Ratzinger, προ της ανυψώσεώς του εις τον Παπικό Θρόνο αφ' ενός, και τη μετά ταύτα αιφνιδία "μεταμόρφωσή" του εις τον πλέον ανεπιφύλακτον "Κήρυκα" των Μεσαιωνικών "μυθευμάτων" της Παπωσύνης.
Επιφυλάσσομαι, μετά την θρυλούμενη "Επανέναρξη του Επισήμου Θεολογικού Διαλόγου", να επανέλθω εκτενέστερα επί των ραγδαίως εξελισσομένων "υπογείων" δραστηριοτήτων, οι οποίες εν υψίστη υποκρισία τραγικώς τις φερέλπιδες προσπάθειες της Β' Βατικανής Συνόδου εις την Εκκλησιολογία και Οικουμενισμό".
Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο προβληματίζεται γύρω από το χρόνο δημοσιοποίησης του κειμένου του Βατικανού καθώς θα συνεδριάσει στη Ραβέννα της Ιταλίας, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη, η μεικτή θεολογική επιτροπή καθολικών και ορθοδόξων, με θέμα ακριβώς το επίμαχο πρωτείο του Πάπα.
Οι ίδιες πηγές λένε ότι κάποιοι στο Βατικανό έσπευσαν να προκαταλάβουν τα συμπεράσματα της επιτροπής, υπονομεύοντας σοβαρά τον ίδιο τον διάλογο. Και το έκαναν, χρησιμοποιώντας ένα θεολογικό κείμενο, το Dominus Jesus ("ο Κύριος Ιησούς"), που είχε επεξεργαστεί ο Γιόσεφ Ράτζινγκερ το έτος 2000, πριν εκλεγεί Πάπας.
Η ανακοίνωση του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας περιέχει αιχμές και προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο για την θέρμη με την οποία αντιμετώπισε το νέο Πάπα όταν ο ίδιος ο κ. Στυλιανός έκανε τις κρίσεις του...
Πηγή: www.romfea.gr