Ανορθόδοξες «Θεραπείες» της Νέας Εποχής
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Αγαπητοί φίλοι επιτρέψτε μου να παραθέσω έναν σύνδεσμο - για όποιον φίλο ενδιαφέρεται - με πλήθος επιστημονικών, θεολογικών άρθρων για την Ομοιοπαθητική και γενικότερα για τις εναλλακτικές "θεραπείες":
http://www.alopsis.gr/modules.php?name= ... ies&cid=22
Θεωρώ πως τα κείμενα δικαιώνουν τις θέσεις της ΑΝΝΥ.
Φιλικά
Χρήστος
http://www.alopsis.gr/modules.php?name= ... ies&cid=22
Θεωρώ πως τα κείμενα δικαιώνουν τις θέσεις της ΑΝΝΥ.
Φιλικά
Χρήστος
Μα εσύ έβαλες το θέμα της ομοιπαθητικής, και μάλιστα προτάσσοντας κείμενο του πρωτ, Γεωργόπουλου, ο οποίος διευκρινίζει την ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ προέλευσης της υπόστασής της.filotas έγραψε:Χρήστο όχι άλλες θεωρίες.
Είναι ή δεν είναι γιατροί οι περισσότεροι Ομοιοπαθητικοί στην Ελλάδα;
Και τώρα λές επιτακτικά....όχι άλλες θεωρίες;
Μάλλον σου έμεινε το συντονιστικό κατάλοιπο.
Το θέμα δεν το έθεσες σε επιστημονική ιατρική βάση αλλά σε πνευματική, και πάνω σ΄αυτό τοποθετούμαστε, αν και κατέθεσα και κείμενο επιστημόνων.
Αν σε αναπαύει εσένα η ομοιοπαθητική, προσέτρεξε σ' αυτήν.
Αφού βάζεις όμως το θέμα προς συζήτηση θα απαντηθεί.
--------------------------------------------------------------------------------
Ανορθόδοξες «Θεραπείες» της Νέας Εποχής
Aura Soma - Ayurveda
Πρωτ. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος Δρ. Θ.
περιοδικό ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ - ΙΟΥΛΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2007
Ο ανθρώπινος πόνος και η ασθένεια υπήρξε πάντα ένα φαινόμενο στην ιστορία του ανθρωπίνου γένους πού έτυχε πολυμερούς προσέγγισης και ερμηνείας με κύριο παράγοντα φυσικά αντιμετώπισής του την ιατρική επιστήμη. Το πλήθος των παραμέτρων με τις οποίες συσχετίζεται το πρόβλημα της ασθένειας, υπήρξε η αφορμή τις τελευταίες δεκαετίες, πλήθος αποκρυφιστικών, εσωτεριστικών, γκουρουιστικών κ.ά. ομάδων, κομμάτια του παγκόσμιου αντιχριστιανικού μωσαϊκού της “Νέας Εποχής”, να χρησιμοποιούν μέσα στις διδασκαλίες τους θέματα πού σχετίζονται με την υγεία.
Επικρίνοντας εν πολλοίς τον τρόπο κατανόησης της ασθένειας και του ανθρώπου από τη σύγχρονη ιατρική επιστήμη, αντιτείνουν μία άλλη θεώρηση των πραγμάτων «ολιστική» όπως τη χαρακτηρίζουν, σύμφωνη με τις αντίστοιχες αντιλήψεις της «Νέας Εποχής». Στα πλαίσια αυτά διαφημίζονται και προωθούνται από τις ομάδες αυτές διάφορες ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι. Μέθοδοι πού δεν έχουν καμμία απολύτως επιστημονική βάση. Αντιθέτως, αφετηρία εκκίνησης και υπόβαθρο πάνω στο οποίο θεμελιώνονται αυτές οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι είναι οι δοξασίες θρησκευμάτων της Ανατολής ή και αποκρυφιστικές αντιλήψεις.
Οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι προϋποθέτουν και θεμελιώνονται σε εξωχριστιανικές περί Θεού, κόσμου και ανθρώπου αντιλήψεις τις οποίες, συνήθως εν αγνοία τους, οικειοποιούνται οι άνθρωποι πού τις χρησιμοποιούν. Αυτές, λοιπόν, οι περί Θεού, Κόσμου και άνθρωπου αντιλήψεις - θεμέλιο των ανορθόδοξων «θεραπειών» είναι:
α) απολύτως ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη,
β) δημιουργούν σύγχυση, και
γ) συνιστούν, ταυτοχρόνως, και μία μορφή πνευματικής απειλής και κίνδυνο διάβρωσης του ορθοδόξου φρονήματος.
Για να φανεί η σχέση και η αλληλεξάρτηση όλων αυτών των αντιχριστιανικών και εξωχριστιανικών αντιλήψεων τις οποίες προϋποθέτουν οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι, θα παραθέσουμε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από ένα ελληνικό έντυπο διαφημιστικό αυτών των μεθόδων. Το απόσπασμα αυτό, αναφέρεται σʼ έναν κοινό και θεμελιώδη όρο της ανθρωπολογίας, τόσο των ποικίλων ανορθόδοξων «θεραπευτικών» μεθόδων, όσο και των διαφόρων Ινδουιστικών, αποκρυφιστικών και Νεοεποχίτικων ομάδων. Πρόκειται για τον όρο «τσάκρας».
Αναφέρεται, λοιπόν, στο εν λόγω έντυπο: «Στον Ινδουισμό και τα πνευματικά συστήματα της γιόγκα καθώς και σε κάποιους ανάλογους ανατολικούς πολιτισμούς, όπως και σε κάποια τμήματα του Κινήματος της Νέας Εποχής και ως ένα βαθμό το τελείως διαφορετικό κίνημα της Νέας Σκέψεως, το τσάκρα θεωρείται ως ένα ενεργειακό κομβικό σημείο στο ανθρώπινο σώμα».
Στο παραπάνω απόσπασμα μαρτυρείται με εξαιρετική σαφήνεια ότι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι θεμελιώνονται όχι σε επιστημονικά δεδομένα αλλά σε εξωχριστιανικές θρησκευτικές δοξασίες πού έχουν παράλληλη παρουσία σε αποκρυφιστικούς χώρους και αντιχριστιανικές κινήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη αυτήν την πραγματικότητα, τον κίνδυνο διάβρωσης του ορθοδόξου φρονήματος, όπως και το έλλειμμα ενημέρωσης πού υπάρχει στους ορθόδοξους χριστιανούς μας για το πραγματικό χαρακτήρα και τους πνευματικούς κινδύνους πού ελλοχεύουν από αυτές τις πρακτικές, θα προσπαθήσουμε στη συνέχεια να αναφερθούμε σε ορισμένες ανορθόδοξες «θεραπείες», στοχεύοντας μόνο στην ενημέρωση και στην οριοθέτηση της ορθόδοξης πίστης από αντιλήψεις και πρακτικές πού δεν έχουν θέση στη ζωή του ορθόδοξου χριστιανού.
Ολο αυτό το κομμάτι του π. Γεωργόπουλου που αναφέρεται στις ολιστικές θεραπείες, αφορά και την ομοιοπαθητική, αφού περί ολιστικής θεραπείας πρόκειται, αφού ο εμπνευστής της Χάνεμακ, ήταν και Αλχημιστής με διατυπωμένες μεταφυσικές θέσεις, μέχρι τον σημερινό Βυθούλκα,λάτρη Νεοεποχίτικων θεωριών.
Ανορθόδοξες «Θεραπείες» της Νέας Εποχής
Aura Soma - Ayurveda
Πρωτ. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος Δρ. Θ.
περιοδικό ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ - ΙΟΥΛΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2007
Ο ανθρώπινος πόνος και η ασθένεια υπήρξε πάντα ένα φαινόμενο στην ιστορία του ανθρωπίνου γένους πού έτυχε πολυμερούς προσέγγισης και ερμηνείας με κύριο παράγοντα φυσικά αντιμετώπισής του την ιατρική επιστήμη. Το πλήθος των παραμέτρων με τις οποίες συσχετίζεται το πρόβλημα της ασθένειας, υπήρξε η αφορμή τις τελευταίες δεκαετίες, πλήθος αποκρυφιστικών, εσωτεριστικών, γκουρουιστικών κ.ά. ομάδων, κομμάτια του παγκόσμιου αντιχριστιανικού μωσαϊκού της “Νέας Εποχής”, να χρησιμοποιούν μέσα στις διδασκαλίες τους θέματα πού σχετίζονται με την υγεία.
Επικρίνοντας εν πολλοίς τον τρόπο κατανόησης της ασθένειας και του ανθρώπου από τη σύγχρονη ιατρική επιστήμη, αντιτείνουν μία άλλη θεώρηση των πραγμάτων «ολιστική» όπως τη χαρακτηρίζουν, σύμφωνη με τις αντίστοιχες αντιλήψεις της «Νέας Εποχής». Στα πλαίσια αυτά διαφημίζονται και προωθούνται από τις ομάδες αυτές διάφορες ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι. Μέθοδοι πού δεν έχουν καμμία απολύτως επιστημονική βάση. Αντιθέτως, αφετηρία εκκίνησης και υπόβαθρο πάνω στο οποίο θεμελιώνονται αυτές οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι είναι οι δοξασίες θρησκευμάτων της Ανατολής ή και αποκρυφιστικές αντιλήψεις.
Οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι προϋποθέτουν και θεμελιώνονται σε εξωχριστιανικές περί Θεού, κόσμου και ανθρώπου αντιλήψεις τις οποίες, συνήθως εν αγνοία τους, οικειοποιούνται οι άνθρωποι πού τις χρησιμοποιούν. Αυτές, λοιπόν, οι περί Θεού, Κόσμου και άνθρωπου αντιλήψεις - θεμέλιο των ανορθόδοξων «θεραπειών» είναι:
α) απολύτως ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη,
β) δημιουργούν σύγχυση, και
γ) συνιστούν, ταυτοχρόνως, και μία μορφή πνευματικής απειλής και κίνδυνο διάβρωσης του ορθοδόξου φρονήματος.
Για να φανεί η σχέση και η αλληλεξάρτηση όλων αυτών των αντιχριστιανικών και εξωχριστιανικών αντιλήψεων τις οποίες προϋποθέτουν οι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι, θα παραθέσουμε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από ένα ελληνικό έντυπο διαφημιστικό αυτών των μεθόδων. Το απόσπασμα αυτό, αναφέρεται σʼ έναν κοινό και θεμελιώδη όρο της ανθρωπολογίας, τόσο των ποικίλων ανορθόδοξων «θεραπευτικών» μεθόδων, όσο και των διαφόρων Ινδουιστικών, αποκρυφιστικών και Νεοεποχίτικων ομάδων. Πρόκειται για τον όρο «τσάκρας».
Αναφέρεται, λοιπόν, στο εν λόγω έντυπο: «Στον Ινδουισμό και τα πνευματικά συστήματα της γιόγκα καθώς και σε κάποιους ανάλογους ανατολικούς πολιτισμούς, όπως και σε κάποια τμήματα του Κινήματος της Νέας Εποχής και ως ένα βαθμό το τελείως διαφορετικό κίνημα της Νέας Σκέψεως, το τσάκρα θεωρείται ως ένα ενεργειακό κομβικό σημείο στο ανθρώπινο σώμα».
Στο παραπάνω απόσπασμα μαρτυρείται με εξαιρετική σαφήνεια ότι ανορθόδοξες «θεραπευτικές» μέθοδοι θεμελιώνονται όχι σε επιστημονικά δεδομένα αλλά σε εξωχριστιανικές θρησκευτικές δοξασίες πού έχουν παράλληλη παρουσία σε αποκρυφιστικούς χώρους και αντιχριστιανικές κινήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη αυτήν την πραγματικότητα, τον κίνδυνο διάβρωσης του ορθοδόξου φρονήματος, όπως και το έλλειμμα ενημέρωσης πού υπάρχει στους ορθόδοξους χριστιανούς μας για το πραγματικό χαρακτήρα και τους πνευματικούς κινδύνους πού ελλοχεύουν από αυτές τις πρακτικές, θα προσπαθήσουμε στη συνέχεια να αναφερθούμε σε ορισμένες ανορθόδοξες «θεραπείες», στοχεύοντας μόνο στην ενημέρωση και στην οριοθέτηση της ορθόδοξης πίστης από αντιλήψεις και πρακτικές πού δεν έχουν θέση στη ζωή του ορθόδοξου χριστιανού.
Ολο αυτό το κομμάτι του π. Γεωργόπουλου που αναφέρεται στις ολιστικές θεραπείες, αφορά και την ομοιοπαθητική, αφού περί ολιστικής θεραπείας πρόκειται, αφού ο εμπνευστής της Χάνεμακ, ήταν και Αλχημιστής με διατυπωμένες μεταφυσικές θέσεις, μέχρι τον σημερινό Βυθούλκα,λάτρη Νεοεποχίτικων θεωριών.
Χωρις να θελω να κατηγορησω κανεναν ,πολλοι γιατροι στο εξωτερικο προσφερουν και εναλλακτικες θεραπειες γιατι ειναι πιο δημοφιλεις και προσοδοφορες. Οι ασφαλειες δεν πληρωνουν,αρα ο ασθενεις πληρωνει απο την τσεπη του και συνηθως μετρητα.Συνηθως αυτοι που ταχουν.filotas έγραψε:Αααα, έτσι εξηγείται γιατί επιμένεις ότι οι Ομοιοπαθητικοί δεν είναι γιατροί. Ζεις στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα δεν ισχύουν αυτά. Κανείς δεν μπορεί να γράψει φάρμακα συμβατικά ή ομοιοπαθητικά αν δεν είναι γιατρός.
Οι Ομοιοπαθητικοί στην Ελλάδα είναι γιατροί. Αν χρειαστεί χρησιμοποιούν και συμβατική ιατρική. Στο εξωτερικό δεν είναι το ίδιο. Ξέρω ότι υπάρχουν σχολές που δεν είναι καν πανεπιστημιακές που βγαίνουν ομοιοπαθητικοί ή άλλων εναλλακτικών θεραπειών. Εδώ δεν έχει τέτοια. Όποιος ασκεί ιατρική χωρίς πτυχίο ιατρικής κι εγγραφή στον Ιατρικό Σύλλογο πάει φυλακή για αντιποίηση ιατρικού επαγγέλματος.
Παντως το να ειναι καποιος γιατρος, δεν παει να πει οτι εξασκει και την επιστημη του οπως πρεπει.
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.