Κρίμα... η απουσία σου έγινε αισθητήnikolaos-9 έγραψε: Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
Μπορείς, όμως, να εξιλεωθείς με τη συμμετοχή σου στη βορειοελλαδίτικη σύναξη !!!
(Αν και χλωμό το βλέπω να μας ξεπερνούν... χα,χα)
