Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

nikolaos-9 έγραψε: Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
Κρίμα... η απουσία σου έγινε αισθητή :lol: :lol:

Μπορείς, όμως, να εξιλεωθείς με τη συμμετοχή σου στη βορειοελλαδίτικη σύναξη !!!

(Αν και χλωμό το βλέπω να μας ξεπερνούν... χα,χα)
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Κρίμα... η απουσία σου έγινε αισθητή :lol: :lol:

Μπορείς, όμως, να εξιλεωθείς με τη συμμετοχή σου στη βορειοελλαδίτικη σύναξη !!!

(Αν και χλωμό το βλέπω να μας ξεπερνούν... χα,χα)[/quote]

Δε βλέπεις, θα τη στήσω 3 μέρες επάνω!
Συμπτωματικά, θ' ανέβω αύριο Κατερίνη γιά δουλειά, να μείνω λες μέχρι τη συνάντηση; χα χα!
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

nikolaos-9 έγραψε: Συμπτωματικά, θ' ανέβω αύριο Κατερίνη γιά δουλειά, να μείνω λες μέχρι τη συνάντηση; χα χα!
Καλή ιδέα !! Κάνε μία ραδιουργία... περίπλεξε τη δουλειά (δεν ξέρω τι ακριβώς είναι) και μείνε έως τη συνάντηση εκεί !!

Μετά θα ζηλεύουμε εμείς οι νότιοι :lol: :lol:
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Aντιπρόσωπος σε κτηνιατρικά φάρμακα. Να σου πω... (ν' ανέβουν και οι πωλήσεις στην Κατερίνη!)


Κάπου έγραψες όμως γιά ...παντόφλα! :director:
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

Αυτό είναι !!! :idea:

Πες τους να σου δώσουν την περιοχή της Κατερίνης για έναν μήνα μόνο.
Μετά πείσε όλα τα μέλη να αγοράσουν τα κτηνιατρικά φάρμακα σε μεγάλες ποσότητες (για αυτούς και τους συγγενείς τους) για να σε ενισχύσουν ακόμη κι αν δεν τα χρειάζονται...

Στη συνέχεια όχι απλώς πιάνεις τους στόχους της εταιρείας, αλλά τους ξεπερνάς ιλιγγιωδώς και στο τέλος δοξάζεις το Θεό γιατί παίρνεις προαγωγή και γίνεσαι ceo σε έναν μόνο μήνα !! :!:

Αυτό είναι χριστιανικό management :lol:
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

Ξέχασα... για την παντόφλα δεν έχω λύση παρά μόνο το εξής:

με τα λεφτά της προαγωγής πας δεύτερο ταξείδι του μέλιτος και είναι όλοι ευχαριστημένοι :) :)
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Είσαι καταπληκτική! Το ταλέντο σου στις business είναι φοβερό! Μόλις ακούσω για θέση manager, σ' έχω προτείνει!

Ασε που όποτε η γυναίκα μου γκρινιάζει που λείπω με τη δουλειά, θα χρησιμοποιώ αυτό που μου πρότεινες!

Στα edo μέλη δε θα κερδοσκοπίσω: Κάνω δωρεάν διάγνωση και θα δώσω τα φάρμακα με έκπτωση. Γιά περάστε!!
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Ξερετε να πειτε κατι οριστικο τουλαχιστον για την ημερομηνια.Θα συναντηθουμε τελικα:Αντε ρε παιδια οργανωθειτε!!!!!!!!!!!!! :) Μπορειτε να το συνδιασετε και με μπανιο στη θαλασσα.Εγω εκανα το πρωτο και ηταν πολυ ωραια.!!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

7 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΟΣΚΑΛΑ! ΚΑΝΟΝΙΣΤΗΚΕ!! ΤΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ?? ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΡΑ.....


1) ΚΛΕΑΝΘΗΣ.
2) ΚΩΝ/ΝΟΣ
3)?????????
4)????????
5)????????
.............
.............
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Σμαρω,μεσα.Αν γινετε μεσημερι προς απογευμα.Εσεις τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”