Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

Teri έγραψε:Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!
και οι δικες μου προσευχες για τη μητερα του Νικου
(θα ηταν καλο να μας πει και το ονομα της για να το αναφερουμε στις προσευχες μας)
οσο για τη συναντηση στις 7-7-2008 εγω μπορω αργα το απογευμα μετα τις 7-7,30 το απογευμα
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από agiooros »

Teri έγραψε:Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!
sas efxaristo.
Tha prospathiso alla ligoulaki diskolo.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

Teri έγραψε:Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;
oκ γραψε λαθος :oops:
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

theodnot έγραψε:
Teri έγραψε:Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;
oκ γραψε λαθος :oops:
Δηλαδή μπορείς;;; :)
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

ναι αλλα αργα το απογευμα 7-8 γιατι γραφω εξετασεις το μεσημεριιιιιι 8O :roll:
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

theodnot έγραψε:ναι αλλα αργα το απογευμα 7-8 γιατι γραφω εξετασεις το μεσημεριιιιιι 8O :roll:
ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.......
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από eortologio_gr »

7 Ιουν ΟΚ απο μένα.

Κατα τις 14.00 ή 17:00 (?) σε ωραία ταβέρνα δίπλα στη θάλασσα με παιδική χαρά και όλα τα συναφή... ?

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
ktistos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ιωάννης & ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δημοσίευση από ktistos »

Με τσίπουρα, κρασιά,μεζέδες και ότι άλλο αγιοπνευματικό!!! :D :D :D
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”