Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Λοιπόν ανακεφαλαιώνουμε:

ΣΑΒΒΑΤΟ 07/06/08 ΚΑΤΕΡΙΝΟΣΚΑΛΑ



kleanthis

konstantinoupolitis

smarti

Teri

theodnot

eortologio_gr

ktistos




Άλλος κανείς;;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Οι υποληποι που ειναι :
Ειναι ενταξει η ημερομηνια: :)
Σας βολευει: :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Παιδία, εγώ δυστυχώς πρέπει να παραβρεθώ σ' ένα γάμο στις 7/06. Μπορεί να γίνει στις 21/06, εάν δε σας είναι δύσκολο; Και λέω γιά τις 21, διότι στις 14 είναι δύσκολο για κάποιους.

Θα μπορούσαμε μήπως να κάνουμε τη συνάντηση Κυριακή πρωί; Στις 11 - 12:00 ας πούμε, στις 8/06; Τι λέτε;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Ο.Κ :) Απο εμενα.Να δουμε τι θα πουνε και οι υπολληποι.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

7 Ιουνίου μπορώ μετά τις 16.00 και την Κυριακή 8 μετά τις 11.30 ή το απόγευμα.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

ΚΥΡΙΑΚΗ 08/06/07 στις 12 το μεσημέρι

filotas

smarti

nikolaos-9

Teri



Μήπως να κάναμε 2 λίστες (μια για 8/6 και μια για 22/6) και να δούμε ποια τελικά ημερομηνία βολεύει;;;
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

εγω δεν μπορω στις 8-6 γιατι δινει εξετασεις το πρωι ο μεγαλος μου απο 10,30 μεχρι 1,30 ( για οσους παραξενευτηκαν -στην φυσικη εταιρεια για τα παιδια των δημοτικων σχολειων-) ... :cry:
αρα ειναι δυσκολο γαι μενα
παντως ακουω ευπροσδεκτα και αλλες προτασεις :wink:
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Δεν ήθελα να συμμετάσχω στον καθορισμό της συνάντησης γιατί οι πιθανότητες δεν είναι πολλές. Πάντως, αν μπορεί να μετρήσει η άποψή μου, θα με βόλευε περισσότερο μια συνάντηση νωρίς το απόγευμα της Κυριακής (πχ γύρω στις 16:00), γιατί μετά θα έχουμε το μακρύ δρόμο της επιστροφής στην Αθήνα. Αυτή η ώρα ενδεχομένως βολεύει και τον nikolaos-9 και τον filotas.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

smarti έγραψε:Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:
δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα για μενα ειναι αδυνατο ... :(
φοβαμαι ομως οτι με αυτες τις αναβολες και τις αλλαγες των ημερομηνιων, καθε μιση μερα, στο τελος δε θα συναντηθουμε καθολου.
διαψευστε με σας παρακαλω :roll:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”