Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Συμφωνώ, πολύ θα ήθελα να επισκεφτώ το Μοναστήρι, όμως δεν είναι κοντά στον τόπο συνάντησης και θα χρειαστούμε αρκετή ώρα.smarti έγραψε:Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Λοιπόν, να το κλείσουμε Σάββατο 7/6 απόγευμα 17.00 Ολυμπιακή Ακτή.
Πού ακριβώς γιατί δεν έχω πάει ξανά;
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Δεν ειναι και μακρια .Ειναι 30 λεπτα το πολυ.Και δεν χρειαζετε να παρουμε ολοι αυτοκινητα .Ας στρημοχτουμε και λιγο.Αν θελετε μπορω να ειδοποιησω και καποιον στη μονη ,οποιος θελει να μιλησει εκει με καποιον μοναχο .Ειναι και πολυ ευγενικοι.Δεν νομιζω να μας χαλασουν το χατηρι. 
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.

