Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Συμφονω!!!!!!!! Ασ βαλει καποιος μια ταξη αν μπορει.Εγω σε θεματα οργανωσης ειμαι εντελως :sleepy2:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Sorry για τα ορθογραφικα . :?
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

smarti έγραψε:Sorry για τα ορθογραφικα . :?
συγχωρεμενη συγχωρεμενη
αλλα τι θα γινει, ποτε και που θα τα πουμε παιδακια ;;; οεο :wink:
ποτε ποτε ποτε;;;;;
που που που;;;;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Το που σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην το αλαζετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #:-S
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

μπαίνει κανείς Ορος αυριο; :wink:
Εικόνα
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

stratos έγραψε:μπαίνει κανείς Ορος αυριο; :wink:
:(( ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩ!! ΟΧΙ ΗΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.....
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

παιδακια δε βλεπω κινηση σχετικα με την συναντηση!!!!
ουδεις;;; τι εγινε την ξεχασαμε;;;;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

smarti έγραψε:Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Συμφωνώ, πολύ θα ήθελα να επισκεφτώ το Μοναστήρι, όμως δεν είναι κοντά στον τόπο συνάντησης και θα χρειαστούμε αρκετή ώρα.

Λοιπόν, να το κλείσουμε Σάββατο 7/6 απόγευμα 17.00 Ολυμπιακή Ακτή.
Πού ακριβώς γιατί δεν έχω πάει ξανά;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Δεν ειναι και μακρια .Ειναι 30 λεπτα το πολυ.Και δεν χρειαζετε να παρουμε ολοι αυτοκινητα .Ας στρημοχτουμε και λιγο.Αν θελετε μπορω να ειδοποιησω και καποιον στη μονη ,οποιος θελει να μιλησει εκει με καποιον μοναχο .Ειναι και πολυ ευγενικοι.Δεν νομιζω να μας χαλασουν το χατηρι. :wink:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”