Ένας καινούριος Ορθόδοξος ραδιοφωνικός σταθμός στο διαδίκτυο

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

PRETORIAN
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2007 6:00 am

Ένας καινούριος Ορθόδοξος ραδιοφωνικός σταθμός στο διαδίκτυο

Δημοσίευση από PRETORIAN »

Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".

http://www.mp96fm.gr/ - 3k
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙ

Δημοσίευση από Christos »

PRETORIAN έγραψε:Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".

www.mp96fm.gr/ - 3k
Ευχαριστώ για την ενημέρωση! (:)
PRETORIAN
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από PRETORIAN »

ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
PRETORIAN
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από PRETORIAN »

ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

PRETORIAN έγραψε:ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
Συντονιστείτε αδελφοί!
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

Σωστά !

Επίσης: :!:

Σε καμιά ώρα μπορούμε όλοι να τηλεφωνούμε στο σταθμό και να εκθειάζουμε την εκπομπή που μεταδόθηκε στις 10 και ειδικά τον Pretorian !!!

(π.χ.: καταπληκτικός, συγκλονιστικός, αριστούργημα η εκπομπή, να κάνει κι άλλες εκπομπές, να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)


:wav:
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Cordelia έγραψε:
Σε καμιά ώρα μπορούμε όλοι να τηλεφωνούμε στο σταθμό και να εκθειάζουμε την εκπομπή που μεταδόθηκε στις 10 και ειδικά τον Pretorian !!!

(π.χ.: καταπληκτικός, συγκλονιστικός, αριστούργημα η εκπομπή, να κάνει κι άλλες εκπομπές,

:wav:
Μ' αυτά συμφωνώ!

Αλλά αυτό γιατί το έγραψες;;;;
Cordelia έγραψε: να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

Teri έγραψε:
Αλλά αυτό γιατί το έγραψες;;;;
Cordelia έγραψε: να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)
Μα για να αναδείξω την αξία του ως broadcaster :D

Όχι βέβαια για να τον ξεφορτωθούμε.... Είναι πολύ καλό παιδί :wink:
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από agiooros »

Poli kalos o Xaralampos.
Ton hxografo tora an mporeso tha ton anevaso sto forum.
Pantos i foni tou einai poli allagmeni.
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

agiooros έγραψε: Ton hxografo tora an mporeso tha ton anevaso sto forum.
Μπράβο, καλή ιδέα !!
Ήθελα να το προτείνω κι εγώ για όσους μας δεν μπορούν να την ακούσουν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”