Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Αν θελετε και παλι μπορουμε να ρωτησουμε ,μηπως μπορεσει να μας μιλησει και ο γεροντας.Να μας πει ολους κατι ψυχωφελη.Τι λετε:Τον εχω πει για το φορουμ και καποιους μοναχους τους ειπα.Τι λετε :) Ο ενας με ρωτησε και ποιος ειναι ο διαχειτηστης αλλα δεν ηξερα να απαντησω.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Πρόταση:
Συναντιώμαστε Σάββατο 7/6 17.00 στην Ολυμιακή Ακτή πάνω στη διαστάυρωση με την Εθνική Οδό προς την πλευρά της θάλασσας.
Μόλις μαζευτούμε φεύγουμε για το Μοναστήρι.
Όταν τελειώσουμε την επίσκεψή μας, που θα μας πάρει εκτιμώ κανα δυο ώρες επιστρέφουμε Ολυμπιακή Άκτή για καφέ και για να γνωριστούμε καλύτερα.
Εντάξει;
Συναντιώμαστε Σάββατο 7/6 17.00 στην Ολυμιακή Ακτή πάνω στη διαστάυρωση με την Εθνική Οδό προς την πλευρά της θάλασσας.
Μόλις μαζευτούμε φεύγουμε για το Μοναστήρι.
Όταν τελειώσουμε την επίσκεψή μας, που θα μας πάρει εκτιμώ κανα δυο ώρες επιστρέφουμε Ολυμπιακή Άκτή για καφέ και για να γνωριστούμε καλύτερα.
Εντάξει;
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Θα μπορουσαμε να κατσουμε μετα στο Λιτοχωρο που ειναι ποιο κοντα ,5 λεπτα απο τη μονη,για να γμωρηστουμε και να μην ημαστε στους δρομους.Τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Μηπως θα μπορουσες εσυ ,που εισε ποιο εμπειρος να κανεις την οργανωση οπως εκανες και της Αθηνας: Σε παρακαλουμε.!!!!agiooros έγραψε:sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
Γιατι εμεις απο οτι βλεπω δεν τα καταφερνουμε και ο και ρος πλησιαζει!!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
kleanthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 335
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ. ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΠΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ...smarti έγραψε:Μηπως θα μπορουσες εσυ ,που εισε ποιο εμπειρος να κανεις την οργανωση οπως εκανες και της Αθηνας: Σε παρακαλουμε.!!!!agiooros έγραψε:sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
Γιατι εμεις απο οτι βλεπω δεν τα καταφερνουμε και ο και ρος πλησιαζει!!

