Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Αν θελετε και παλι μπορουμε να ρωτησουμε ,μηπως μπορεσει να μας μιλησει και ο γεροντας.Να μας πει ολους κατι ψυχωφελη.Τι λετε:Τον εχω πει για το φορουμ και καποιους μοναχους τους ειπα.Τι λετε :) Ο ενας με ρωτησε και ποιος ειναι ο διαχειτηστης αλλα δεν ηξερα να απαντησω.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

Πρόταση:

Συναντιώμαστε Σάββατο 7/6 17.00 στην Ολυμιακή Ακτή πάνω στη διαστάυρωση με την Εθνική Οδό προς την πλευρά της θάλασσας.

Μόλις μαζευτούμε φεύγουμε για το Μοναστήρι.

Όταν τελειώσουμε την επίσκεψή μας, που θα μας πάρει εκτιμώ κανα δυο ώρες επιστρέφουμε Ολυμπιακή Άκτή για καφέ και για να γνωριστούμε καλύτερα.

Εντάξει;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Θα μπορουσαμε να κατσουμε μετα στο Λιτοχωρο που ειναι ποιο κοντα ,5 λεπτα απο τη μονη,για να γμωρηστουμε και να μην ημαστε στους δρομους.Τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Σάββατο απόγευμα, με καύσωνα, πάνω στην Εθνική....... λίγο άβολο μου ακούγεται.... Άσε που μέχρι να βρεθούμε και να πάμε στο μοναστήρι θα περάσει μια ωρίτσα.

Αν βρισκόμασταν στις 17:00 στο χώρο στάθμευσης του μοναστηριού;
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

Δεν έχω πάει ποτέ ούτε στο Λιτόχωρο ούτε στο Μοναστήρι. Προσδιορίστε ένα συγκεκριμένο χώρο για να πούμε και στους υπόλοιπους.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

να δηλωσουμε πρωτα συμμετοχη ποσα ατομα μπορουν για την καινουρια ημερομηνια και μετα βλεπουμε;Τι λετε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από agiooros »

sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

agiooros έγραψε:sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
συμφωνω απολυτα....
η αποψη μου ειναι οτι φταιει η συνεχης αλλαγη ημερομηνιων. Πρεπει καπου να καταληξουμε :roll:
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

agiooros έγραψε:sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
Μηπως θα μπορουσες εσυ ,που εισε ποιο εμπειρος να κανεις την οργανωση οπως εκανες και της Αθηνας: Σε παρακαλουμε.!!!!
Γιατι εμεις απο οτι βλεπω δεν τα καταφερνουμε και ο και ρος πλησιαζει!!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

smarti έγραψε:
agiooros έγραψε:sto telos vlepo na min ginete.
H Athina apofasise kai egine.
Μηπως θα μπορουσες εσυ ,που εισε ποιο εμπειρος να κανεις την οργανωση οπως εκανες και της Αθηνας: Σε παρακαλουμε.!!!!
Γιατι εμεις απο οτι βλεπω δεν τα καταφερνουμε και ο και ρος πλησιαζει!!
ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ. ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΠΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”