Ένας καινούριος Ορθόδοξος ραδιοφωνικός σταθμός στο διαδίκτυο
Συντονιστής: Συντονιστές
Ένας καινούριος Ορθόδοξος ραδιοφωνικός σταθμός στο διαδίκτυο
Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".
http://www.mp96fm.gr/ - 3k
http://www.mp96fm.gr/ - 3k
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Re: ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙ
Ευχαριστώ για την ενημέρωση! (:)PRETORIAN έγραψε:Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".
www.mp96fm.gr/ - 3k
ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Συντονιστείτε αδελφοί!PRETORIAN έγραψε:ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Μ' αυτά συμφωνώ!Cordelia έγραψε:
Σε καμιά ώρα μπορούμε όλοι να τηλεφωνούμε στο σταθμό και να εκθειάζουμε την εκπομπή που μεταδόθηκε στις 10 και ειδικά τον Pretorian !!!
(π.χ.: καταπληκτικός, συγκλονιστικός, αριστούργημα η εκπομπή, να κάνει κι άλλες εκπομπές,
:
Αλλά αυτό γιατί το έγραψες;;;;
Cordelia έγραψε: να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)
