Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΤΙ ΛΕΤΕ?
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Απο μενα ενταξει. :) :)
περημενω τον αντρα μου να μας πει ενα καλο σημειο συναντησης σε καποια εξοδο .[/b]
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Χωρίς να διακατέχομαι απο ευσεβισμό ή τάσεις προσκυνήματος για να μην θεωρηθούν αυτές οι συναντήσεις κοσμικού χαρακτήρα, θεωρώ εκ των ων ούκ άνευ να το συνδυάζουμε με κάποια επίσκεψη κάπου, σε έναν ιστορικό χώρο σε μια Μονή. Και μου είναι κάπως αδιανόητο να βρεθούμε στην Κατερίνη και να μην πάμε μέχρι την Μονή του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω.

Δεν είναι μακριά απο την Κατερίνη, βασικά είναι ελάχιστη διαδρομή μετά το Λιτόχωρο ( 5 λεπτά περίπου ) και βρίσκω ιδανικό σημείο για πρώτη συνάντηση την Μονή και χώρο στάθμευσης.

Εφόσον συναντηθούμε Κυριακή μπορώ απο τις 12:00 και μετά λόγω ψαλτικής και πρωινής βέβαια Θ. Λειτουργίας.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

καποιοι δεν το ξερουν που ειναι η Μονη.γι αυτο μηπως θα ηταν καλυτερα να συναντηθουμε σε καποια εξοδο.Π.χ εξοδο Λιτοχωρου.: Τι λετε;Μπορειτε να ορισετε ημερομηνια:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Περίμενα από εμάς τους Βόρειους να βάλουμε τα γυαλιά στους πρωτευουσιάνους, καθότι είμαστε πιο :
ευφυείς,
ευρυματικοί,
αποφασιστικοί,
έντιμοι,
συναισθηματικοί και
ειλικρινείς,
αλλά μάλλον διαψέυστηκα.
Προτείνω λοιπόν, κάποιος από τους πολλούς φίλους του Βορρά (κατά προτίμηση άνδρας), που θα συμμετάσχει σίγουρα, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να προτείνει - επιτέλους - μία λύση με το έτσι θέλω και όσοι θέλουν ας ακολουθήσουν :
Πχ Συνάντηση το Σάββατο στις 17:00 στο Λιτόχωρο, κάπου στην είσοδο της πόλης (όπου πιθανόν να υπάρχει χώρος παρκαρίσματος) για :
1. Προσκύνημα στην Ι. Μονή Αγίου Διονυσίου και
2. Καφέ στο Λιτόχωρο

Το Λιτόχωρο έχει πρόσβαση από την Εθνική, οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα προσέγγισης.
Δεν χρειάζονται πολλά - πολλά. Τα υπόλοιπα αποφασίζονται από τους παρόντες στη σύναξη.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Σάββατο 7 Ιουνίου 12:00 / 12:30 στο Λιτόχωρο ή στο χώρο της Μονής Αγίου Διονυσίου.

Καφέ ή φαγητό οπωσδήποτε σε παράλιο χώρο Κατερινόσκαλα / Ολυμπιακή ακτή που ούτως ή άλλως είναι στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Εναλλακτικά πρώτα καφές και φαγητό σε παράλιο χώρο.

Κατάληξη με εσπερινό και λουκουμάκι στη Μονή και επιστροφή.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

konstantinoupolitis έγραψε:Σάββατο 7 Ιουνίου 12:00 / 12:30 στο Λιτόχωρο ή στο χώρο της Μονής Αγίου Διονυσίου.

Καφέ ή φαγητό οπωσδήποτε σε παράλιο χώρο Κατερινόσκαλα / Ολυμπιακή ακτή που ούτως ή άλλως είναι στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Ψηφίζω αυτή την εκδοχή και δηλώνω συμμετοχή!
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

Είμαι μέσα για όλες τις ημερομηνίες του Ιουνίου εκτός 21 γιατι παντρεύετε η αδερφή μου.

Πολύ καλή ι ιδέα για τον Άγιο Διονύσιο.


Υπολογίστε με !
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

λυπαμαι δεν μπορω να ακολουθησω γιατι γραφω εξετασεισ απο τις 13.30 μεχρι τις 17.00 ( το ανεφερα ξανα). :cry:
δεν ξερω για μετα τις 17.30 'η 18.00
οπως και να εχει ευχομαι να περασετε υπεροχα ( δυστυχως δεν θα σας γνωρισω) :cry: :(
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”