Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
konstantinoupolitis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
Χωρίς να διακατέχομαι απο ευσεβισμό ή τάσεις προσκυνήματος για να μην θεωρηθούν αυτές οι συναντήσεις κοσμικού χαρακτήρα, θεωρώ εκ των ων ούκ άνευ να το συνδυάζουμε με κάποια επίσκεψη κάπου, σε έναν ιστορικό χώρο σε μια Μονή. Και μου είναι κάπως αδιανόητο να βρεθούμε στην Κατερίνη και να μην πάμε μέχρι την Μονή του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω.
Δεν είναι μακριά απο την Κατερίνη, βασικά είναι ελάχιστη διαδρομή μετά το Λιτόχωρο ( 5 λεπτά περίπου ) και βρίσκω ιδανικό σημείο για πρώτη συνάντηση την Μονή και χώρο στάθμευσης.
Εφόσον συναντηθούμε Κυριακή μπορώ απο τις 12:00 και μετά λόγω ψαλτικής και πρωινής βέβαια Θ. Λειτουργίας.
Δεν είναι μακριά απο την Κατερίνη, βασικά είναι ελάχιστη διαδρομή μετά το Λιτόχωρο ( 5 λεπτά περίπου ) και βρίσκω ιδανικό σημείο για πρώτη συνάντηση την Μονή και χώρο στάθμευσης.
Εφόσον συναντηθούμε Κυριακή μπορώ απο τις 12:00 και μετά λόγω ψαλτικής και πρωινής βέβαια Θ. Λειτουργίας.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
καποιοι δεν το ξερουν που ειναι η Μονη.γι αυτο μηπως θα ηταν καλυτερα να συναντηθουμε σε καποια εξοδο.Π.χ εξοδο Λιτοχωρου.: Τι λετε;Μπορειτε να ορισετε ημερομηνια:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Περίμενα από εμάς τους Βόρειους να βάλουμε τα γυαλιά στους πρωτευουσιάνους, καθότι είμαστε πιο :
ευφυείς,
ευρυματικοί,
αποφασιστικοί,
έντιμοι,
συναισθηματικοί και
ειλικρινείς,
αλλά μάλλον διαψέυστηκα.
Προτείνω λοιπόν, κάποιος από τους πολλούς φίλους του Βορρά (κατά προτίμηση άνδρας), που θα συμμετάσχει σίγουρα, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να προτείνει - επιτέλους - μία λύση με το έτσι θέλω και όσοι θέλουν ας ακολουθήσουν :
Πχ Συνάντηση το Σάββατο στις 17:00 στο Λιτόχωρο, κάπου στην είσοδο της πόλης (όπου πιθανόν να υπάρχει χώρος παρκαρίσματος) για :
1. Προσκύνημα στην Ι. Μονή Αγίου Διονυσίου και
2. Καφέ στο Λιτόχωρο
Το Λιτόχωρο έχει πρόσβαση από την Εθνική, οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα προσέγγισης.
Δεν χρειάζονται πολλά - πολλά. Τα υπόλοιπα αποφασίζονται από τους παρόντες στη σύναξη.
ευφυείς,
ευρυματικοί,
αποφασιστικοί,
έντιμοι,
συναισθηματικοί και
ειλικρινείς,
αλλά μάλλον διαψέυστηκα.
Προτείνω λοιπόν, κάποιος από τους πολλούς φίλους του Βορρά (κατά προτίμηση άνδρας), που θα συμμετάσχει σίγουρα, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να προτείνει - επιτέλους - μία λύση με το έτσι θέλω και όσοι θέλουν ας ακολουθήσουν :
Πχ Συνάντηση το Σάββατο στις 17:00 στο Λιτόχωρο, κάπου στην είσοδο της πόλης (όπου πιθανόν να υπάρχει χώρος παρκαρίσματος) για :
1. Προσκύνημα στην Ι. Μονή Αγίου Διονυσίου και
2. Καφέ στο Λιτόχωρο
Το Λιτόχωρο έχει πρόσβαση από την Εθνική, οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα προσέγγισης.
Δεν χρειάζονται πολλά - πολλά. Τα υπόλοιπα αποφασίζονται από τους παρόντες στη σύναξη.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
konstantinoupolitis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
-
konstantinoupolitis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
-
Gewrgiosgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Φλώρινα
