Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26228
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Κι εγώ θα προτιμούσα απόγευμα και απ' ότι βλέπω και ο filotas επίσης. Εκτός αν συνεχίσετε και το απόγευμα, αλλά αν ξεκινήσετε απο τις 12:00 ...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

Ας κανονίσουμε μια ημερομηνια που να μπορούμε όλοι.
Λοιπον θα προσπαθήσω να βάλω μια τάξη....
Καταρχήν η συνάντηση θα γίνει με την βοηθεια του Θεού.
θα έιναι Σάββατο η Κυριακή μεσα τον Ιούνη?
Αν ναι έχουμε και λέμε:
εγώ δεν μπορώ 21 γιατι παντρέυετε η αδερφή μου αρα μπορώ τις ημερομηνίες:


7-8 14-15 22 και 28 -29

πειτε και εσείς ποιε ημερομινιες μπορείτε.πολοι δουλεουνε και Σαββατο οπως εγω αλλα θα παρω αδεια αν είναι για την ταπεινωτητα σας αρα μηπως είναι καλύτερα Κυριακή??

γράψτε ημερομηνίες και να κάνουμε μια σούμα πρέπει να το κανουνισούν απο ποιο νωρίς.

Ελπίζω μεχρι την Δευτέρα να έχει βγεί μια άκρη :)
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26228
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Μην το πάρουμε πάλι από την αρχή!
Ό, τι πει ο Κων/ολίτης!
Αν μπορείτε πάντως (ως παρέα) να υφίστασθε και το απόγευμα, θα εξυπηρετούνταν και 2-3 μέλη ακόμα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26228
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Ο Αντώνης (plagiaskepsi) που την Δευτέρα εξέφρασε την επιθυμία να παρευρεθεί επειδή είναι και ο ίδιος Βορειοελλαδίτης, μας διαβάζει;
Αντώνη, μια και είσαι ο μόνος που βγαίνει καλά στις φωτογραφίες (ως γνήσιος έφηβος), φρονώ πως, εφόσον έχεις τη δυνατότητα, δεν πρέπει να λείψεις!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Ας πω και εγω μια εξυπναδα ,μην βαρεσετε ομως.Σκεφτηκα πως αν βρεθουμε μεσημερι ,θα ειναι δυσκολα στο μοναστηρι να βρουμε καποιον να μιλησουμε και απο την αλλη για τις απογευματινες ωρες και θα βολευε περισσοτερα ατομα αλλα και θα ητα ποιο ευκολο να μιλησουμε με καποιον και δεν θα ψηθουμε στη καψα.

Λοιπον ας ανακεφαλαιωσουμε να μπει μια ταξη

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΩΡΑ 17.00

ΕΙΣΟΔΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ





Τι λετε συμφωνειτε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26228
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Δεν είμαι σίγουρος (50%) αλλά θα προσπαθήσω!
Σας εύχομαι καλό ΠΣΚ!
Θα τα πούμε από Δευτέρα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

[/b]

1.smarti

2.teri

3.Aposal

4.kleanthis

5.Theonot

6.konstantinopolitis

7.eortologio gr

8.ktistos

9.Agio oros;

10.Plagiaskepsi;


HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν θελετε συμπληρωστε την κατασταση :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

smarti έγραψε:Ας πω και εγω μια εξυπναδα ,μην βαρεσετε ομως.Σκεφτηκα πως αν βρεθουμε μεσημερι ,θα ειναι δυσκολα στο μοναστηρι να βρουμε καποιον να μιλησουμε και απο την αλλη για τις απογευματινες ωρες και θα βολευε περισσοτερα ατομα αλλα και θα ητα ποιο ευκολο να μιλησουμε με καποιον και δεν θα ψηθουμε στη καψα.

Λοιπον ας ανακεφαλαιωσουμε να μπει μια ταξη

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΩΡΑ 17.00

ΕΙΣΟΔΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ





ΕΓΩ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ!



Τι λετε συμφωνειτε:
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Simfono se otidipote kai opoudipote...

Xr.

PS Tous xairetismous moy apo tin Imvro opou kai vriskoma gia 3imero proskinima me ola ta prelkomena...
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

THA IME EKI
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”