Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

PROTA O THEOS
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου


1.Cristos
2.konstantinoupolitis
3Kleanthis
4.eortologio gr
5.filotas
6.Teri
7.gewrgios gr.
8.vasilikirimp
9.plafiaskepsi
10.smarti
11.theodnot ;
12.nikolaos 9;
13.Melpomeni;
14.Agio oros;
15.aposal;


poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Δυστυχώς δε θα μπορέσω, διότι στις 7/06 έχω ένα γάμο. Λυπάμαι που δε θα μπορέσω να σας γνωρίσω και να ξαναδώ κάποια παιδιά από την Αθήνα.

Πρώτα ο Θεός, στην επόμενη συνάντηση!
Άβαταρ μέλους
trisathlios
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: localhost

Δημοσίευση από trisathlios »

Xairete,

Prota o Theos , dilono kai ego tin parousia mou.


Eulogeite
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

smarti έγραψε: Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου


1.Cristos
2.konstantinoupolitis
3Kleanthis
4.eortologio gr
5.filotas
6.Teri
7.gewrgios gr.
8.vasilikirimp
9.plafiaskepsi
10.smarti
11.theodnot ;
12.nikolaos 9;
13.Melpomeni;
14.Agio oros;
15.aposal;


poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)


Η Μελπομενη δηλωνει αδυναμια να παρευρεθει ,ενεκα οικογενειακων βαρεων βαρων . Καλα να περασετε παιδια !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
filtor
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filtor »

eortologio_gr έγραψε:Simfono se otidipote kai opoudipote...

Xr.

PS Tous xairetismous moy apo tin Imvro opou kai vriskoma gia 3imero proskinima me ola ta prelkomena...
Να είσαι καλά! Τους χαιρετισμούς μου στην Ίμβρο - εμείς θα πάμε του ...χρόνου εκεί.... :D :D :D Θεού θέλοντος.......
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

="smarti"] Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου


Cristos
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plafiaskepsi
smarti
theodnot ;
trisathlios
Agio oros;
aposal;


poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

Εγώ δε χρειάζεται να δηλώσω συμμετοχή, αφού με έχετε ήδη βάλει μέσα. Απλά θέλω επιβεβαίωση ότι είναι οριστικό για να καλέσω και το Βασίλη από το pigizois κι ίσως κανα δυο φίλους ακόμη.

Τι θα λέγατε να καλέσουμε και τον π. Αντώνιο; Θεσσαλονίκη μένει συνήθως δεν είναι μακριά.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

filotas έγραψε:
Τι θα λέγατε να καλέσουμε και τον π. Αντώνιο; Θεσσαλονίκη μένει συνήθως δεν είναι μακριά.


Αυτό νομίζω ότι θα έδινε μεγάλη χαρά σε όλους!
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Παρα πολυ ωραια ιδεα Φιλοτα.
θαθελα να σας ρωτησω και αν θελετε να παρω τηλ. στο μοναστηρι να κλεισουμε ραντεβου ,αν μπορει ο γεροντας να μας πει κατι ψυχοφελη και να παρουμε την ευλογια .Να πουμε γυρω στις 5.30 με 6.00.
Τι λετε; :) :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”