Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου
1.Cristos
2.konstantinoupolitis
3Kleanthis
4.eortologio gr
5.filotas
6.Teri
7.gewrgios gr.
8.vasilikirimp
9.plafiaskepsi
10.smarti
11.theodnot ;
12.nikolaos 9;
13.Melpomeni;
14.Agio oros;
15.aposal;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
1.Cristos
2.konstantinoupolitis
3Kleanthis
4.eortologio gr
5.filotas
6.Teri
7.gewrgios gr.
8.vasilikirimp
9.plafiaskepsi
10.smarti
11.theodnot ;
12.nikolaos 9;
13.Melpomeni;
14.Agio oros;
15.aposal;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
nikolaos-9
- trisathlios
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: localhost
smarti έγραψε: Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου
1.Cristos
2.konstantinoupolitis
3Kleanthis
4.eortologio gr
5.filotas
6.Teri
7.gewrgios gr.
8.vasilikirimp
9.plafiaskepsi
10.smarti
11.theodnot ;
12.nikolaos 9;
13.Melpomeni;
14.Agio oros;
15.aposal;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Η Μελπομενη δηλωνει αδυναμια να παρευρεθει ,ενεκα οικογενειακων βαρεων βαρων . Καλα να περασετε παιδια !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
="smarti"] Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου
Cristos
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plafiaskepsi
smarti
theodnot ;
trisathlios
Agio oros;
aposal;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Cristos
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plafiaskepsi
smarti
theodnot ;
trisathlios
Agio oros;
aposal;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Παρα πολυ ωραια ιδεα Φιλοτα.
θαθελα να σας ρωτησω και αν θελετε να παρω τηλ. στο μοναστηρι να κλεισουμε ραντεβου ,αν μπορει ο γεροντας να μας πει κατι ψυχοφελη και να παρουμε την ευλογια .Να πουμε γυρω στις 5.30 με 6.00.
Τι λετε; :) :)
θαθελα να σας ρωτησω και αν θελετε να παρω τηλ. στο μοναστηρι να κλεισουμε ραντεβου ,αν μπορει ο γεροντας να μας πει κατι ψυχοφελη και να παρουμε την ευλογια .Να πουμε γυρω στις 5.30 με 6.00.
Τι λετε; :) :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.