filotas έγραψε:Εγώ δε χρειάζεται να δηλώσω συμμετοχή, αφού με έχετε ήδη βάλει μέσα. Απλά θέλω επιβεβαίωση ότι είναι οριστικό για να καλέσω και το Βασίλη από το pigizois κι ίσως κανα δυο φίλους ακόμη.
Τι θα λέγατε να καλέσουμε και τον π. Αντώνιο; Θεσσαλονίκη μένει συνήθως δεν είναι μακριά.
Ααα... θέλω κι εγώ !!
Δεν μου έφτασε η συνάντηση των Αθηνών. :love10:

