Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

filotas έγραψε:Εγώ δε χρειάζεται να δηλώσω συμμετοχή, αφού με έχετε ήδη βάλει μέσα. Απλά θέλω επιβεβαίωση ότι είναι οριστικό για να καλέσω και το Βασίλη από το pigizois κι ίσως κανα δυο φίλους ακόμη.

Τι θα λέγατε να καλέσουμε και τον π. Αντώνιο; Θεσσαλονίκη μένει συνήθως δεν είναι μακριά.
:arrow:
Ααα... θέλω κι εγώ !!

Δεν μου έφτασε η συνάντηση των Αθηνών. :love10: :((
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

ΕΛΑ ! ! ! ! !
Cordelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Cordelia »

Το σκέπτομαι σοβαρά πια :roll: /:) :scratch:
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

smarti έγραψε:="smarti"] Συναντηση 7 Ιουνιου 17.00 ωρα εισοδο Λιτοχωρου


Cristos
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plafiaskepsi
smarti
theodnot ;
trisathlios
Agio oros;
aposal;
Cordelia

poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

O ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ

:wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: [/b]
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

δηλωνω κι εγω συμμετοχη για το Σαββατο 7-6-2008 αλλα επειδη εγω θα ερθω μαλλον πολυ αργοτερα αφου δινω μαθημα μεχρι της 17,00,,, το απογευμα θα ηθελα οποιος θελει ( που θα συμμετεχει στην συναντηση) να μου δωσει με προσωπικο μηνυμα το κινητο του και εγω το δικο μου για να μπορεσω να σας βρω οπου θα βρισκεστε την ωρα που εγω θα φτασω κατερινη..
η ιδεα για τον πατερα Αντωνιο ειναι τελεια ( του εκανε κανεις προσωπικη προσκληση;;;;;);;;
καλημερα Χριστος Ανεστη και καλο μηνα 8) :lol:
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Χαίρομαι πάρα πολύ που οι Βόρειοι θα αποδείξουμε ότι είμαστε η πέτρα πάνω στην οποία θα οικοδομηθεί το φόρουμ! (Οποιαδήποτε ομοιότητα με άλλες παλαιότερες δηλώσεις είναι εντελώς συμπτωματική).
Συμφωνώ με όλες τις προτάσεις και όλες τις παρουσίες (πρόσθετες και μη).
Αν κανείς από τη Θεσσαλονίκη θέλει να παρευρεθεί, αλλά δεν έχει μεταφορικό μέσο, μπορεί να με ειδοποιήσει! Θα φύγουμε από το "πατρικό" μου, περίπου στο ύψος Συνδίκα και Δελφών, γύρω στις 15:30 και θα είμαστε δύο άτομα (Αποστόλης και Μαρία).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ!! 5 ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ Η 5 ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ??? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ??
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

kleanthis έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ!! 5 ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ Η 5 ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ??? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ??
Εγώ κατάλαβα στις 17:00 στην είσοδο Λιτοχώρου, αλλά τι εννούμε είσοδο; Την πινακίδα; Και αν είναι να έρθουν καμιά 10ριά αυτοκίνητα μας χωράει εκεί;
Εκτός και αν είναι εύκολο (λόγω πινακίδων) να πάμε κατ' ευθείαν στην Μονή που - φαντάζομαι - θα έχει περισσότερο χώρο και ησυχία για την σύναξη!
Παρακαλούνται οι κατέχοντες (την γνώση) να μας κατατοπίσουν.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΑΘΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΠΛΑΤΑΝΑΚΙ ΠΑΡΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΗ... ΤΙ ΛΕΤΕ???
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”