Είναι τα τυχερά, σιμωνία;
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
!aplastos έγραψε:Λοιπόν καλό είναι να αφήσουμε αυτά τα ψευτοζηλοτίστικα παλαιοημερολογίτικα και να δίνουμε ότι μπορούμε στις Εκκλησίες και στους Ιερείς ακόμα, με την καρδιά μας όμως.
Γιατί ακόμα και μετά απο μια λειτουργία σε ένα εξωκκλήσι ο καφές και το κουλουράκι που θα κεράσουμε στο Ιερέα θα θεωρείται δωροδοκία.
Ότι μπορούμε να δίνουμε.Σπίτι μας είναι. Εκεί βαπτιζόμαστε, παντευόμαστε απο εκεί θα περάσουμε στο 'τέλος'.
πες τα βρε απλαστε!να αγιασει το στομα σου!εγω τολμησα να πω τα ιδια ,με αλλα λογια και πηγαν να με βγαλουν οτι εχω και απολαυες,δηθεν-ακουσον!!!να ζησεις!αυτο που λες επιβαλλει η ορθοδοξη αρχοντια!!τα αλλα ειναι κακομοιριες!να ζησεις!
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 614
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 12, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Ελένη@Αττική
"...Στὴν καρδιά μου ἀντηχεῖ ἡ πεποίθηση ὅτι ὁ ἱερέας πρέπει νὰ εἶναι ὁ φτωχότερος ἀπὸ τοὺς πιστοὺς καὶ ὁ ἐπίσκοπος ὁ φτωχότερος ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς. Τὸ πρῶτο δὲν θὰ τὸ ἐπιβάλω σὲ κανέναν. Τὸ δεύτερο ὅμως ἀποτελεῖ γιὰ μένα ἀδιαπραγμάτευτο ὅρο καὶ ἀπαράβατο στόχο ζωῆς. Δὲν θὰ ἤθελα νὰ πληρώνομαι, ἀλλὰ μόνον νὰ ξοδεύομαι, οὔτε νὰ ἀσφαλίζομαι στὶς ἐπίγειες τράπεζες ἀλλὰ στὴν ἁγία Τράπεζα, οὔτε νὰ ξεκουράζομαι μακριὰ ἀπὸ τὰ βάσανα καὶ τοὺς ἀγῶνες τοῦ ποιμνίου μου στὶς ὄμορφες γωνιὲς αὐτοῦ τοῦ κόσμου, ἀλλὰ νὰ ἀναπαύομαι μέσα στὴ δρόσο τῆς καμίνου τῶν δοκιμασιῶν ὅλων μας. ῾Η ζωή μου ἐπιθυμῶ νὰ μὴν θυμίζει σὲ μεγαλοπρέπεια τὴν εἰς ἐπίσκοπον χειροτονία μου, ἀλλὰ σὲ λιτότητα καὶ ἀναζήτηση μυστικοῦ βάθους τὴν μοναχικὴ κουρά μου."
ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
Μητροπολίτου Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς κ.κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Ολόκληρος ο χειροτονητήριος λόγος εδώ:
http://imml.gr/webpages/homeall.htm
ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
Μητροπολίτου Μεσογαίας καὶ Λαυρεωτικῆς κ.κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Ολόκληρος ο χειροτονητήριος λόγος εδώ:
http://imml.gr/webpages/homeall.htm
Άπλαστε
Για να δεις πόσο χαμηλά πέφτει ο Ιερέας με τις δοσοληψίες περί τα Μυστήρια και τη Χάρη του Θεού γενικότερα θα αναφέρω δυο σχετικές περιπτώσεις:
α) Το Μυστήριο του Γάμου είναι σημαντικό και μεγάλο, υποχρεωτικά όμως πρέπει να πληρώσεις στην Εκκλησία...για τους αδιάφορους όμως γίνεται και στο Δημαρχείο εκεί δεν πληρώνεις...ο Δήμαρχος ή ο Αντιδήμαρχος δεν ζητάει "φιλότιμα!!!" τα αφιλότιμα...Τελικά αποδεικνύεται ο κοσμικός Δήμαρχος ανάργυρος και ο Ιερέας φιλάργυρος, αυτός κατά κανόνα υποκύπτει στο Μαμωνά...Δεν είναι θλιβερό αυτό???
β) Θυμάστε τα "συχωροχάρτια" του Πάπα? Έριχνες χρήματα στον κορβανά του Πάπα και των παπικών και εσυγχωρούντο οι αμαρτίες σου. Αντίστοιχα, μην πω χειρότερα, είναι και τα λεγόμενα φιλότιμα αλλά και οποιαδήποτε εξαγορά Μυστηρίου ή Ιερουργία άλλης..όπου δίνονται χρήματα για να συγχωρηθούν οι αμαρτίες των κεκοιμημένων κλπ.κλπ.. Μα έχουν σχέση με την πραγματική Ορθοδοξία αυτά τα πράγματα, αγαπητέ άπλαστε? Μας λες ότι έχουμε θράσος? Ποιος έχει θράσος άραγε όταν γίνονται τέτοια?
Για να δεις πόσο χαμηλά πέφτει ο Ιερέας με τις δοσοληψίες περί τα Μυστήρια και τη Χάρη του Θεού γενικότερα θα αναφέρω δυο σχετικές περιπτώσεις:
α) Το Μυστήριο του Γάμου είναι σημαντικό και μεγάλο, υποχρεωτικά όμως πρέπει να πληρώσεις στην Εκκλησία...για τους αδιάφορους όμως γίνεται και στο Δημαρχείο εκεί δεν πληρώνεις...ο Δήμαρχος ή ο Αντιδήμαρχος δεν ζητάει "φιλότιμα!!!" τα αφιλότιμα...Τελικά αποδεικνύεται ο κοσμικός Δήμαρχος ανάργυρος και ο Ιερέας φιλάργυρος, αυτός κατά κανόνα υποκύπτει στο Μαμωνά...Δεν είναι θλιβερό αυτό???
β) Θυμάστε τα "συχωροχάρτια" του Πάπα? Έριχνες χρήματα στον κορβανά του Πάπα και των παπικών και εσυγχωρούντο οι αμαρτίες σου. Αντίστοιχα, μην πω χειρότερα, είναι και τα λεγόμενα φιλότιμα αλλά και οποιαδήποτε εξαγορά Μυστηρίου ή Ιερουργία άλλης..όπου δίνονται χρήματα για να συγχωρηθούν οι αμαρτίες των κεκοιμημένων κλπ.κλπ.. Μα έχουν σχέση με την πραγματική Ορθοδοξία αυτά τα πράγματα, αγαπητέ άπλαστε? Μας λες ότι έχουμε θράσος? Ποιος έχει θράσος άραγε όταν γίνονται τέτοια?
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 614
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 12, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Ελένη@Αττική
Και κάτι ακόμα... γιατί είμαστε τυφλοί και δεν βλέπουμε τους πραγματικούς ιερείς, που τιμούν το ράσο τους έτσι όπως θέλει ο Θεός και όχι έτσι όπως θέλει ο κόσμος:
Την Τετάρτη στο Ησυχαστήριο του Γέροντος Πορφυρίου στο Μήλεσι, όπου πανηγύριζε, τη λειτουργία έκανε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Φορούσε ίδια ράσα (λευκά με μπλε απλούς, κεντημένους σταυρούς) με όλους τους άλλους ιερείς και έξω από το Ησυχαστήριο το αυτοκίνητο που τον περίμενε (Α Α) ήταν παμπάλαιο.
Εδώ σκύβω και φιλώ τα πόδια, γιατί αυτά τα παραδείγματα μ' εμπνέουν και όχι κάποια άλλα...
Την Τετάρτη στο Ησυχαστήριο του Γέροντος Πορφυρίου στο Μήλεσι, όπου πανηγύριζε, τη λειτουργία έκανε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Φορούσε ίδια ράσα (λευκά με μπλε απλούς, κεντημένους σταυρούς) με όλους τους άλλους ιερείς και έξω από το Ησυχαστήριο το αυτοκίνητο που τον περίμενε (Α Α) ήταν παμπάλαιο.
Εδώ σκύβω και φιλώ τα πόδια, γιατί αυτά τα παραδείγματα μ' εμπνέουν και όχι κάποια άλλα...
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να σε έχει ο Θεός καλά. Απλώς να πω ότι κάοιος πρέπει να κάνει τον τσιπάνο( με την κυριολεκτική έννοια του όρου- τον αγράμματο) εδώ για να λεχτούν κάποια πράγματα.
Τώρα Ο Ιωνάς ξεκινά πάντα ότι εμείς πληρώνουμε και πληρώσαμε για να γίνουν τα μυστήρια. Όχι δεν τα πληρώσαμε, τα απολαύσαμε και τα χαρήκαμε και δώσαμε απο την καρδιά μας.
Τώρα Ο Ιωνάς ξεκινά πάντα ότι εμείς πληρώνουμε και πληρώσαμε για να γίνουν τα μυστήρια. Όχι δεν τα πληρώσαμε, τα απολαύσαμε και τα χαρήκαμε και δώσαμε απο την καρδιά μας.
Αγαπητέ Άπλαστε
Και ο Κωνσταντινουπολίτης και εγώ και η Στρούμφη, που είναι πιο λυρική στις εκφράσεις της, δεν είμαστε κατήγοροι της Εκκλησίας και του Ιερατείου, αντίθετα θέλουμε να γίνει κάτι σωστό και σύμφωνο με το Θέλημα του Θεού.
Κάντε την απλοϊκή σκέψη: Που βασίζεται αυτή η δοσοληψία? Στην ευσέβεια του κόσμου και στην πίστη ότι πρέπει ο αγιασμός να περάσει από τον Ιερέα. Έρχεται το εμπορικό πνεύμα και λέει, εφόσον πρέπει να περάσει από εδώ πρέπει και να πληρωθή...γιατί κατά κάποιο τρόπο μονοπωλείται η Χάρις...Είμαστε ταμειούχοι της Θείας Χάριτος λένε πολλοί Ιερείς. Ανοίγουμε λοιπόν ένα μαγαζάκι... και πουλάμε...
Απαντά ο Μέγας Βασίλειος:
Έγινε δε πώλησις, και εάν εσύ πωλής αυτό που έλαβες δωρεάν, θα θεωρηθής ωσάν πωλημένος εις τον Σατανάν και θα σου αφαιρεθή το χάρισμα…
Έχω μιλήσει με εκατοντάδες μην πω χιλιάδες ανθρώπους, γι αυτό το θέμα...η μεγάλη πλειοψηφία λένε: Η Εκκλησία (εννοούν τον Ναό) είναι ένα μαγαζάκι του παπά...
Αυτό είναι για μας που θέλουμε να λεγόμαστε Πιστοί αποστομωτικό, διότι δυστυχώς κατά βάση ισχύει...
Θα ευχόμαστε να είναι αλλιώς τα πράγματα αλλά.....
Πρέπει να είναι τέτοια λοιπόν η σχέση του Χριστεπώνυμου πληρώματος με τους Ιερείς του? Σχέση έμπορου με την πελατεία του? Αν ναι? Σταματάμε τη συζήτηση ..πάμε για Business !!!
Και ο Κωνσταντινουπολίτης και εγώ και η Στρούμφη, που είναι πιο λυρική στις εκφράσεις της, δεν είμαστε κατήγοροι της Εκκλησίας και του Ιερατείου, αντίθετα θέλουμε να γίνει κάτι σωστό και σύμφωνο με το Θέλημα του Θεού.
Κάντε την απλοϊκή σκέψη: Που βασίζεται αυτή η δοσοληψία? Στην ευσέβεια του κόσμου και στην πίστη ότι πρέπει ο αγιασμός να περάσει από τον Ιερέα. Έρχεται το εμπορικό πνεύμα και λέει, εφόσον πρέπει να περάσει από εδώ πρέπει και να πληρωθή...γιατί κατά κάποιο τρόπο μονοπωλείται η Χάρις...Είμαστε ταμειούχοι της Θείας Χάριτος λένε πολλοί Ιερείς. Ανοίγουμε λοιπόν ένα μαγαζάκι... και πουλάμε...
Απαντά ο Μέγας Βασίλειος:
Έγινε δε πώλησις, και εάν εσύ πωλής αυτό που έλαβες δωρεάν, θα θεωρηθής ωσάν πωλημένος εις τον Σατανάν και θα σου αφαιρεθή το χάρισμα…
Έχω μιλήσει με εκατοντάδες μην πω χιλιάδες ανθρώπους, γι αυτό το θέμα...η μεγάλη πλειοψηφία λένε: Η Εκκλησία (εννοούν τον Ναό) είναι ένα μαγαζάκι του παπά...
Αυτό είναι για μας που θέλουμε να λεγόμαστε Πιστοί αποστομωτικό, διότι δυστυχώς κατά βάση ισχύει...
Θα ευχόμαστε να είναι αλλιώς τα πράγματα αλλά.....
Πρέπει να είναι τέτοια λοιπόν η σχέση του Χριστεπώνυμου πληρώματος με τους Ιερείς του? Σχέση έμπορου με την πελατεία του? Αν ναι? Σταματάμε τη συζήτηση ..πάμε για Business !!!
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Φίλε Ιωνά νομίζω ότι είσαι ολίγον τι υπερβολικότατος.
Θα αναφέρω δύο-τρείς σκέψεις (πρός το παρόν) και αν χρειαστεί οποσδήποτε και στοιχεία.
Αναφέρεις ένα χωρίο από τον Μεγάλο Βασίλειο, καθώς και κανόνα Οικουμενικής Συνόδου. Αναφέρεσαι επίσης και στο λόγο του Χριστού που λέει " δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε". Μα αγαπητέ μου όλα αυτά τα επιχειρήματα αποτελούν συνετή σκέψη μόνο όσον αφορά την πληρωμή
ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ , εκτάκτων ενεργειών του Αγίου Πνεύματος σε πιστούς. Το Χάρισμα ( ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε,
δαιμόνια εκβάλλετε) οποσδήποτε δεν πληρώνεται, αλλιώς περιπίπτουμε στο αμάρτημα της Σιμωνίας. Γιατί πιστεύεις ότι το αμάρτημα αυτό ονομάζεται Σιμωνία;
Ο Σίμωνας δεν επιθυμούσε να λάβει τη Χάρη του Θεού από τους
Αποστόλους για καθαρά συμφεροντολογικούς λόγους; Εννοώ για την δόξα τη δική του.
Και κάτι ακόμα. Η μισθοδοσία του Ιερέως από το κράτος δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση με τα τυχερά. Θα ρωτήσω κάτι και περιμένω απάντηση.
Ας υποθέσουμε πως το κράτος σταματάει τη μισθοδοσία. Πολύ απλά, επιτρέπετε τότε ο Ιερέας να λαμβάνει τυχερά;
Αν ναι, τότε θα έχουμε ένα είδος Οικονομίας στο αξιοκατάκριτο αμάρτημα της Σιμωνίας, ώστε να μπορέσει ο Ιερέας να ζήσει την οικογένειά του;
Αν όχι, τότε ψάξε να βρείς Ιερέα σ`όλη την Ελλάδα, που θα είναι είδος πρός εξαφάνιση. Η μήπως δεν ζούμε μέσα στην ίδια κοινωνία όλοι; Μήπως εθελοτυφλούμε στα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες οικογένειες; Περιμένεις δηλαδή εσύ ένας Ιερέας το ενοίκιό του, το ρεύμα, το τηλέφωνο, το νερό, το αυτοκίνητό και τα σέρβις , την ενδυμασία της οικογένειάς του, τα παιχνίδια που θα πάρει στα παιδιά του, τα τρόφιμα,τις στολές του, τα ράσα του, για να μην αναφερθώ και σε πολλά άλλα, που μόνο τυφλοί δεν τα βλέπουν, περιμένεις λέω, όλα αυτά και ακόμα περισσότερα να πληρωθούν σε είδος (ντομάτες, αλεύρι, κρεμμύδια κ.α);
Τόσο αμέτοχοι των κοινωνικών προβλημάτων ήταν οι Πατέρες που δεν προνόησαν τα μελλοντικά προβλήματα; Δεν νομίζω.
Θα αναφέρω δύο-τρείς σκέψεις (πρός το παρόν) και αν χρειαστεί οποσδήποτε και στοιχεία.
Αναφέρεις ένα χωρίο από τον Μεγάλο Βασίλειο, καθώς και κανόνα Οικουμενικής Συνόδου. Αναφέρεσαι επίσης και στο λόγο του Χριστού που λέει " δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε". Μα αγαπητέ μου όλα αυτά τα επιχειρήματα αποτελούν συνετή σκέψη μόνο όσον αφορά την πληρωμή
ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ , εκτάκτων ενεργειών του Αγίου Πνεύματος σε πιστούς. Το Χάρισμα ( ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε,
δαιμόνια εκβάλλετε) οποσδήποτε δεν πληρώνεται, αλλιώς περιπίπτουμε στο αμάρτημα της Σιμωνίας. Γιατί πιστεύεις ότι το αμάρτημα αυτό ονομάζεται Σιμωνία;
Ο Σίμωνας δεν επιθυμούσε να λάβει τη Χάρη του Θεού από τους
Αποστόλους για καθαρά συμφεροντολογικούς λόγους; Εννοώ για την δόξα τη δική του.
Και κάτι ακόμα. Η μισθοδοσία του Ιερέως από το κράτος δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση με τα τυχερά. Θα ρωτήσω κάτι και περιμένω απάντηση.
Ας υποθέσουμε πως το κράτος σταματάει τη μισθοδοσία. Πολύ απλά, επιτρέπετε τότε ο Ιερέας να λαμβάνει τυχερά;
Αν ναι, τότε θα έχουμε ένα είδος Οικονομίας στο αξιοκατάκριτο αμάρτημα της Σιμωνίας, ώστε να μπορέσει ο Ιερέας να ζήσει την οικογένειά του;
Αν όχι, τότε ψάξε να βρείς Ιερέα σ`όλη την Ελλάδα, που θα είναι είδος πρός εξαφάνιση. Η μήπως δεν ζούμε μέσα στην ίδια κοινωνία όλοι; Μήπως εθελοτυφλούμε στα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες οικογένειες; Περιμένεις δηλαδή εσύ ένας Ιερέας το ενοίκιό του, το ρεύμα, το τηλέφωνο, το νερό, το αυτοκίνητό και τα σέρβις , την ενδυμασία της οικογένειάς του, τα παιχνίδια που θα πάρει στα παιδιά του, τα τρόφιμα,τις στολές του, τα ράσα του, για να μην αναφερθώ και σε πολλά άλλα, που μόνο τυφλοί δεν τα βλέπουν, περιμένεις λέω, όλα αυτά και ακόμα περισσότερα να πληρωθούν σε είδος (ντομάτες, αλεύρι, κρεμμύδια κ.α);
Τόσο αμέτοχοι των κοινωνικών προβλημάτων ήταν οι Πατέρες που δεν προνόησαν τα μελλοντικά προβλήματα; Δεν νομίζω.