Είναι τα τυχερά, σιμωνία;
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Εγω λεω να τους ριξουμε ολους στη πυρα !
Τι να μας πουνε εμας τωρα οι Ιερεις ?
Σ'εμας τους αναμαρτητους.
Τους αμεμπτους.
Τους ηθικους.
Τους καθ'ολα εν ταξη και συμφωνους με τις γραφες ανθρωπους .
Ολοι για το Παραδεισο ειμαστε !
Μονο αυτοι θα πανε στη κολαση !
Μην ανησυχειτε για τιποτα...
Τι να μας πουνε εμας τωρα οι Ιερεις ?
Σ'εμας τους αναμαρτητους.
Τους αμεμπτους.
Τους ηθικους.
Τους καθ'ολα εν ταξη και συμφωνους με τις γραφες ανθρωπους .
Ολοι για το Παραδεισο ειμαστε !
Μονο αυτοι θα πανε στη κολαση !
Μην ανησυχειτε για τιποτα...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25446
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Πόσο πόνο προκαλούν αυτά που γράφεις, Βασσιλική!vasilikirimp έγραψε:πριν δύο χρόνια ο πατέρας μου ΄΄επαθε εγκεφαλικό - ο οποίος ζει στην Στουτγάρδη Γερμανία - όταν λοιπόν μετά από μια ημέρα παραμονής στην εντατική οι γιατροί πληροφόρησαν τη μητέρα μου και την αδελφή μου πως τα πράγματα δε πάνε καλά αμέσως θελήσαν να φωνάξουν το παππά της ενορίας στο Έσσλιγκεν που εκκλησιάζονται.
Η απάντηση του παππά ήταν πως είναι αρκετά τα χιλιόμετρα και δε μπορεί να πάει( σημειωτέων περ. 15 χλμ).Λοιπόν πως μπορεί να αισθανθεί κάποιος όταν όλη του τη ζωή πηγαίνει στη συγκεκριμέενη εκκλησία βοηθά οικονομικά σε ότι του ζητηθεί και όταν ήρθε η στιγμή όχι να απολαύσει οικονομικές λαβές την ανάγκη του τη μέτρησαν με χιλιομετρικές αποστάσεις.
Και απευθύνθηκαν σε άγνωστ πατέρα μιας ενορίας σε μια περιοχή της Στουτγάρδης άγνωστες πατέρας που χωρίς δεύτερη κουβέντα ήλθε και μάλιστα μόλις θέλησαν να του δώσουν κάποια χρήματα για τα έξοδά του ( βενζίνη κλπ ) όχι μόνο δεν άπλωσε το χέρι του αλλά τους μίλησε και τους είπε πως είναι ΚΑΘΗΚΟΝ του και ΑΠΟΣΤΟΛΗ του να βρίσκεται όπου του ζητηθεί η βοήθειά του.
Πως μπορείς λοιπόν μετά απο μια τέτοια συμπεριφορά να πας να εκκλησιαστής στην παλιά ενορία σου και να ακούς το λόγο του Θεού απο το συγκεκριμένο κληρικό ( τον προηγούμενο ).
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα καλά και κακά από συμπεριφορές κληρικών.
Εγώ όσο καιρό ζούσα στα Καμίνια και εκκλησιαζόμουν στον Αγ. Ελευθέριο έβλεπα να παράγεται έργο από τους κληρικούς.
Τώρα που ζω σε επαρχία της Κατερίνης σ'ένα χωριό 600 κατοίκων που όλοι πρέπει νε είμαστε μια αγκαλιά με πατέρα μας το παππά του χωριού συγνώμη για την έκφραση είναι να φρίξει κανείς από τι τέρατα και ασωτίες κάνει ο παππάς.Οι κάτοικοι έχουν διαμαρτυρυθεί στο Μητροπολίτη αλλά τίποτα. Συμπέρασμα; Πίστεύω είναι στον άνθρωπο , υπάρχουν κληρικοί που σε κοιτούν απροκάλυπτα στο χέρι τι θα δώσεις, υπάρχουν και άλλοι που νοιώθεις ότι με τη ψυχή τους κάνουν αυτό που θα ζητήσεις.
γιατί λοιπόν όταν εγώ η αμαρτωλή φωνάζω π.χ. για ένα ευχέλαιο ή για τρισάγιο κλπ.αυτά που προαιρούμαι να προσφέρω το κάνω για το κόπο που έκανε ο πάτερ να μου αφιερώσει από το χρόνο του ώστε να βοηθηθώ- εάν τώρα για να δειχτώ ( που κάνουν αρκετοί ) αρχίζω και προσφέρω το χρήμα με τη σέσουλα αυτό είναι κόμππλεξ δικό μου και όχι του πάτερ.
Σχετικά με τη Γερμανία σαφώς και ο πρώτος ιερέας είναι κατακριτέος, ενώ ο δεύτερος σωστός! Λυπάμαι για τον πρώτο, γιατί αν φέρεται έτσι, δεν θα έχει καλό τέλος! Ο Χριστός είπε ότι θα κάνει εμμετό πάνω σε όσους Ιεράρχες είναι χλιαροί και όχι θερμοί! Φαντάσου τι περιμένει αυτούς που προτιμούν να χαθεί μια ψυχή προκειμένου να εξασφαλίσουν την σωματική τους άνεση! Καλύτερα να μην είχαν γεννηθεί!
Πιστεύω επίσης ότι υπάρχει αναλογική σχέση μεταξύ της πνευματικής κατάστασης του λαού (ποιμνίου) και του κλήρου. Δεν μπορεί μια κοινωνία που τείνει στην ανηθικότητα και τη διαφθορά να ποιμαίνεται από σωστούς κληρικούς! Οι σωστοί κληρικοί παράγουν σωστούς Χριστιανούς. Η κατάσταση φοβάμαι πως είναι όπως ακριβώς την είπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και την έγραψα παραπάνω.
Ο Θεός να μας λυπηθεί!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Ionas έγραψε: Αγαπητέ Inaap
Ο Μαμωνάς της αδικίας διαφθείρει και τους καλοπροαίρετους...Αν παρατήρησες πιο νωρίς το τόνισα είναι σεβαστοί σεβαστότατοι οι Ιερείς που επιτελούν το έργο τους.
Θα ήθελα όμως μια απάντηση σ' αυτό που έχω προτείνει παλαιότερα και το επανέλαβε η Βασιλική δηλαδή μεταξύ των άλλων:
4) Συνεισφορά των ενοριτών μέρος των εισοδημάτων τους, μέχρι και του ενός δεκάτου. Σαν θυσία ευπρόσδεκτη στο Θεό για όσους έχουν ανάγκη στην ενορία και γενικότερα για τις ανάγκες της Εκκλησίας. Κάτι τέτοιο θα αποτελούσε μεγάλη ευλογία.
5) Κατάργηση των «τυχερών» με ποινή αφορισμού και καθαίρεσης.
Δεν θα ήταν πολύ πιο δίκαιο...πολύ πιο Χριστιανικό ...πολύ πιο διαφανές και αδιάβλητο για τους έξωθεν αυτό?????
Δεν χρειάζεται συζήτηση. Οποσδήποτε συμφωνώ, αλλά με τη 4η θέση.
Η 5η είναι λίγο τραβηγμένη. Η καθαίρεση είναι απαραίτητη σε θανάσιμα αμαρτήματα και όχι για τα τυχερά.
Εάν η Εκκλησία αποφασίσει τη παύση των τυχερών, αυτό θα γίνει γνωστό τοις πάσι, και οποσδήποτε δε θα διακινδυνεύση κάποιος Ιερέας για 20-30 ευρώ να τιμωρηθεί και να γίνει περίγελος στη κοινωνία. Όμως θα υπάρξουν τέτοια φαινόμενα, όπως συνέβαινε, όπως συμβαίνει με πολύ χειρότερα αμαρτήματα. Έστω η καθαίρεση ας είναι η εσχάτη των ποινών.
Επίσης, κάτι που εμένα προσωπικά με εκνευρίζει είναι η θέση- την έχω ξανακούσει- ότι ο Ιερέας πρέπει να είναι ο φτωχότερος όλων και ο Επίσκοπος φτωχότερος των Ιερέων. Να μην συγχέουμε τα πράγματα.
Ένα μαθηματικό πρόβλημα: Έχουμε έναν Ιερέα που δεν έχει στον ήλιο μοίρα επειδή πρέπει (το ζητάει ο ταπεινός κόσμος, που δεν έχει ίχνος υποκρισίας μέσα του) να ζει ασκητικά, σα να βρίσκεται σε σπηλιά (Ιερείς ξεχάστε αυτοκίνητο, ξεχάστε σπίτι, ξεχάστε διακοπές, ξεχάστε φαγητό, ξεχάστε κινητό, ξεχάστε τους καφέδες που πίνετε κ.α , γιατί, εάν το κάνετε αυτό θα κερδίσετε μια θέση στο ...χώμα).
Έστω η πρεσβυτέρα μένει έγκυος. Τα έξοδα θα πληρωθούν από μόνα τους, κάτι που είναι δεδομένο....
Έρχονται στο κόσμο 1,2,3,4 ζωές.
Η ερώτηση: Τα παιδιά αυτά ποιός τα ρώτησε αν θέλουν να είναι παιδιά Ιερέως;
Ένα μαθηματικό πρόβλημα: Έχουμε έναν Ιερέα που δεν έχει στον ήλιο μοίρα επειδή πρέπει (το ζητάει ο ταπεινός κόσμος, που δεν έχει ίχνος υποκρισίας μέσα του) να ζει ασκητικά, σα να βρίσκεται σε σπηλιά (Ιερείς ξεχάστε αυτοκίνητο, ξεχάστε σπίτι, ξεχάστε διακοπές, ξεχάστε φαγητό, ξεχάστε κινητό, ξεχάστε τους καφέδες που πίνετε κ.α , γιατί, εάν το κάνετε αυτό θα κερδίσετε μια θέση στο ...χώμα).
Έστω η πρεσβυτέρα μένει έγκυος. Τα έξοδα θα πληρωθούν από μόνα τους, κάτι που είναι δεδομένο....
Έρχονται στο κόσμο 1,2,3,4 ζωές.
Η ερώτηση: Τα παιδιά αυτά ποιός τα ρώτησε αν θέλουν να είναι παιδιά Ιερέως;
Αγαπητέ Inaap
Θα ήταν άδικο, απάνθρωπο και ενάντια στο Θέλημα του Κυρίου μας να απαιτούμε από τους Ιερείς να ζουν ενδεείς και χωρίς τα αναγκαία. Άλλωστε το λέει: "Βουν αλώοντα ου φιμώσεις...." . Είναι λειτουργός του έργου του Θεού και θα ζήσει από αυτό. Τούτο δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση... και η Γραφή και οι Πατέρες το τονίζουν. Το ζητούμενο είναι να προάγεται ο Λόγος του Θεού και η Εκκλησία να πορεύεται εν ειρήνη, τα μέλη της έχοντας αγαπητικό σύνδεσμο μεταξύ τους και με την ίδια την Κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.
Βέβαια ίσως υπάρχουν μερικοί με αμοραλιστική διάθεση που επιθυμούν να βλέπουν την Εκκλησία σαν μια ζούγκλα όπως είναι οι δρόμοι της Αθήνας...για να ευχαριστηθούν.
Αυτό είναι το κακό, ότι πολλές φορές επικρατεί η άποψη του μην πειράζετε τα κακώς κείμενα...ομως τους διαφεύγει ότι η ολίγη ζύμη όλο το φύραμα ζημοί...
Θα ήταν άδικο, απάνθρωπο και ενάντια στο Θέλημα του Κυρίου μας να απαιτούμε από τους Ιερείς να ζουν ενδεείς και χωρίς τα αναγκαία. Άλλωστε το λέει: "Βουν αλώοντα ου φιμώσεις...." . Είναι λειτουργός του έργου του Θεού και θα ζήσει από αυτό. Τούτο δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση... και η Γραφή και οι Πατέρες το τονίζουν. Το ζητούμενο είναι να προάγεται ο Λόγος του Θεού και η Εκκλησία να πορεύεται εν ειρήνη, τα μέλη της έχοντας αγαπητικό σύνδεσμο μεταξύ τους και με την ίδια την Κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.
Βέβαια ίσως υπάρχουν μερικοί με αμοραλιστική διάθεση που επιθυμούν να βλέπουν την Εκκλησία σαν μια ζούγκλα όπως είναι οι δρόμοι της Αθήνας...για να ευχαριστηθούν.
Αυτό είναι το κακό, ότι πολλές φορές επικρατεί η άποψη του μην πειράζετε τα κακώς κείμενα...ομως τους διαφεύγει ότι η ολίγη ζύμη όλο το φύραμα ζημοί...
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Ionas έγραψε:Αγαπητέ Inaap
Θα ήταν άδικο, απάνθρωπο και ενάντια στο Θέλημα του Κυρίου μας να απαιτούμε από τους Ιερείς να ζουν ενδεείς και χωρίς τα αναγκαία. Άλλωστε το λέει: "Βουν αλώοντα ου φιμώσεις...." . Είναι λειτουργός του έργου του Θεού και θα ζήσει από αυτό. Τούτο δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση... και η Γραφή και οι Πατέρες το τονίζουν. Το ζητούμενο είναι να προάγεται ο Λόγος του Θεού και η Εκκλησία να πορεύεται εν ειρήνη, τα μέλη της έχοντας αγαπητικό σύνδεσμο μεταξύ τους και με την ίδια την Κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.
Βέβαια ίσως υπάρχουν μερικοί με αμοραλιστική διάθεση που επιθυμούν να βλέπουν την Εκκλησία σαν μια ζούγκλα όπως είναι οι δρόμοι της Αθήνας...για να ευχαριστηθούν.
Αυτό είναι το κακό, ότι πολλές φορές επικρατεί η άποψη του μην πειράζετε τα κακώς κείμενα...ομως τους διαφεύγει ότι η ολίγη ζύμη όλο το φύραμα ζημοί...
Okey :) :) :) :)
Εφόσον θα μας πει κάποιος πρέπει ο εργαζόμενος στον Αγρό του Κυρίου να τρώει από αυτόν, γιατί να μην παίρνει τα τυχεράκια του ο Ιερέας για να ζει άνετα και να μην ενοχλεί κανέναν με εισφορές κλπ??? Εδώ υπάρχει η τεράστια διαφορά μεταξύ της λογικής των ανθρώπων και της λογικής του Ευαγγελίου... Η Εκκλησία του Χριστού, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, είναι Σώμα Χριστού και όλοι οι Πιστοί μέλη του σώματος αυτού ενωμένοι αγαπητικά. Αν ο Πιστός πληρώνει τον Ιερέα, έστω και το ελάχιστο για να αγοράσει τη Θεία Χάρη, χαλάει αυτό τον αγαπητικό σύνδεσμο που εκδηλώνεται με την προσφορά αγάπης... Όλα τα ΔΩΡΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ προσφέρονται στην Εκκλησία από τον Ιερέα όπως θρέφει και ποτίζει το ίδιον σώμα, το ίδιο αισθάνεται και ο Πιστός όταν κάνει την προσφορά του για τις ανάγκες των Ιερέων και της Εκκλησίας γενικότερα... Αυτό γίνεται μόνο όταν ο Ιερέας λειτουργεί και δίνει τον εαυτό του στο Έργο του Χριστού σύμφωνα με την δοθείσα σ' αυτόν Χάρη και τις δυνάμεις του, απολαμβάνει δε σύμφωνα με τις ανάγκες του. Με τη λογική της δοσοληψίας διανοείται κανείς να σκεφτεί πως είναι δυνατόν ο Ιερέας σαν Ποιμένας που είναι θα τρέξει να αναζητήσει το απολωλός όπως είπε ο Χριστός...όταν για να μεταλάβει έναν ετοιμοθάνατο θέλει μεγάλη αμοιβή για να καλυφθούν και τα έξοδα αλλά και ο "χρόνος που χάνει"????? Αυτό με την ανθρώπινη λογική φαίνεται σωστό αλλά είναι παρασάγγες μακριά από το Χριστό.
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Ionas έγραψε:Εφόσον θα μας πει κάποιος πρέπει ο εργαζόμενος στον Αγρό του Κυρίου να τρώει από αυτόν, γιατί να μην παίρνει τα τυχεράκια του ο Ιερέας για να ζει άνετα και να μην ενοχλεί κανέναν με εισφορές κλπ??? Εδώ υπάρχει η τεράστια διαφορά μεταξύ της λογικής των ανθρώπων και της λογικής του Ευαγγελίου... Η Εκκλησία του Χριστού, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, είναι Σώμα Χριστού και όλοι οι Πιστοί μέλη του σώματος αυτού ενωμένοι αγαπητικά. Αν ο Πιστός πληρώνει τον Ιερέα, έστω και το ελάχιστο για να αγοράσει τη Θεία Χάρη, χαλάει αυτό τον αγαπητικό σύνδεσμο που εκδηλώνεται με την προσφορά αγάπης... Όλα τα ΔΩΡΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ προσφέρονται στην Εκκλησία από τον Ιερέα όπως θρέφει και ποτίζει το ίδιον σώμα, το ίδιο αισθάνεται και ο Πιστός όταν κάνει την προσφορά του για τις ανάγκες των Ιερέων και της Εκκλησίας γενικότερα... Αυτό γίνεται μόνο όταν ο Ιερέας λειτουργεί και δίνει τον εαυτό του στο Έργο του Χριστού σύμφωνα με την δοθείσα σ' αυτόν Χάρη και τις δυνάμεις του, απολαμβάνει δε σύμφωνα με τις ανάγκες του. Εκτός αυτού πως είναι δυνατόν ο Ιερέας σαν Ποιμένας που είναι να τρέξει να αναζητήσει το απολωλός...όταν για να μεταλάβει έναν ετοιμοθάνατο θέλει μεγάλη αμοιβή για να καλυφθούν και τα έξοδα αλλά και ο "χρόνος που χάνει"????? Αυτό με την ανθρώπινη λογική φαίνεται σωστό αλλά είναι παρασάγγες μακριά από το Χριστό.
Βρέ ευλογημένε, γιατί μου τα χαλάς τώρα;
Και εκεί που είπα ότι κάπου καταλήξαμε.
Το τόνισα πολλές φορές ότι δεν εξαγοράζεται η Θεία Χάρις. Αμαρτία (Σιμωνία) υπάρχει όταν πληρώνει κανείς για την Ιερωσύνη, προκειμένου να γίνει Ιερεύς, σε μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας (στο σπίτι ενός ασθενούς π.χ), στα συγχωροχάρτια (αν υπάρχουν), ίσως και σε άλλες περιπτώσεις που αυτή την ώρα μπορεί να αγνοώ.
Το ότι οι πιστοί είναι μέλη του σώματος του Χριστού, ενωμένοι αγαπητικά, αυτό δεν αναιρεί μια αγαπητική κίνηση του πιστού να δώσει χρήματα. Στο κάτω-κάτω τα χρήματα δεν είναι εξ ολοκλήρου διαβολικά, εξαρτάται πάντα από το πως εμείς τα διαχειριζόμαστε, και όχι να μας διαχειρίζονται αυτά.
Και το ξανατονίζω, ξανά πάλι Αν ο Ιερέας που έχει υποχρέωση να ζει θυσιαστικά υπέρ των άλλων, απαιτεί, επιθυμεί, ζητά χρεωστικώς για αυτά που κάνει τότε να κρεμάσει το πετραχήλι του και να τελειώνει η ιστορία. Δεν σκέφτονται όμως όλοι οι Ιερείς κατ`αυτό τον τρόπο.
Η Δωρεά δεν τιμάται. Η θεία χάρις που μεταδίδεται από ένα π.χ ευχέλαιο οποσδήποτε και δεν κοστολογείται. Ο πιστός όταν θα δώσει κάτι ,δεν θα το δώσει επειδή έλαβε χάρη, και ο Ιερέας που θα το δεχτεί (αν το δεχτεί) δεν θα το κάνει επειδή μέσα απ`αυτόν πέρασε η Χάρις, αφού κουράστηκε για τη "θυσία" που έκανε ως όργανο της Χάριτος.
Η λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ αυτών είναι: η έκφραση ανθρώπινης
ευχαριστίας και μόνο αυτό.
Πρέπει κάποιος να ανατρέξει σε ότι έχω αναφέρει για το θέμα σε προηγούμενες θέσεις, γιατί βαριέμαι να τα ξαναγράφω.
Αγαπητέ Inaap
Αφού και εσύ συμφώνησες ότι θα ήταν ευλογημένο η συνεισφορά των Πιστών υπέρ του Έργου της Εκκλησίας...Αυτό βέβαια υπό την προϋπόθεση να καταργηθεί κάθε δοσοληψία αλλιώς τι νόημα είχε? Οι Άγιοι Πατέρες αλλά και αυτός ο Απόστολος Πέτρος χαρακτήρισαν τις τέτοιες απολαβές διαβολικές ... πιστεύω θα διάβασες στην αρχή του θέματος τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου. Εξήγησα επίσης λεπτομερώς ότι δεν μπορεί η Εκκλησία να λειτουργεί χειρότερα από κρατικές ή και από άλλες κοσμικές δραστηριότητες. Γιατί αν υποθέσουμε ότι σε μια ιδιωτική εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε πολίτες μάθει ο επιχειρηματίας ότι υπάλληλος παίρνει χρήματα από πελάτες για δουλειά που του αναθέτει η Επιχείρηση δεν θα τον απολύσει αμέσως???
Σιμωνία ορίζουν οι Άγιοι Πατέρες, και αυτό είναι το σωστό, είναι ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ... δεν κάνει διάκριση μεταξύ Χειροτονίας και Ευχελαίου ή άλλου Μυστηρίου, μάλιστα σε κανόνα Οικουμενικής Συνόδου (τον έχω παραθέσει) αναφέρεται ρητά ότι είναι Σιμωνία οποιοδήποτε δόσιμο για τη Θεία Κοινωνία.
Αφού και εσύ συμφώνησες ότι θα ήταν ευλογημένο η συνεισφορά των Πιστών υπέρ του Έργου της Εκκλησίας...Αυτό βέβαια υπό την προϋπόθεση να καταργηθεί κάθε δοσοληψία αλλιώς τι νόημα είχε? Οι Άγιοι Πατέρες αλλά και αυτός ο Απόστολος Πέτρος χαρακτήρισαν τις τέτοιες απολαβές διαβολικές ... πιστεύω θα διάβασες στην αρχή του θέματος τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου. Εξήγησα επίσης λεπτομερώς ότι δεν μπορεί η Εκκλησία να λειτουργεί χειρότερα από κρατικές ή και από άλλες κοσμικές δραστηριότητες. Γιατί αν υποθέσουμε ότι σε μια ιδιωτική εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε πολίτες μάθει ο επιχειρηματίας ότι υπάλληλος παίρνει χρήματα από πελάτες για δουλειά που του αναθέτει η Επιχείρηση δεν θα τον απολύσει αμέσως???
Σιμωνία ορίζουν οι Άγιοι Πατέρες, και αυτό είναι το σωστό, είναι ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ... δεν κάνει διάκριση μεταξύ Χειροτονίας και Ευχελαίου ή άλλου Μυστηρίου, μάλιστα σε κανόνα Οικουμενικής Συνόδου (τον έχω παραθέσει) αναφέρεται ρητά ότι είναι Σιμωνία οποιοδήποτε δόσιμο για τη Θεία Κοινωνία.
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Ionas έγραψε:Αγαπητέ Inaap
Αφού και εσύ συμφώνησες ότι θα ήταν ευλογημένο η συνεισφορά των Πιστών υπέρ του Έργου της Εκκλησίας...Αυτό βέβαια υπό την προϋπόθεση να καταργηθεί κάθε δοσοληψία αλλιώς τι νόημα είχε? Οι Άγιοι Πατέρες αλλά και αυτός ο Απόστολος Πέτρος χαρακτήρισαν τις τέτοιες απολαβές διαβολικές ... πιστεύω θα διάβασες στην αρχή του θέματος τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου. Εξήγησα επίσης λεπτομερώς ότι δεν μπορεί η Εκκλησία να λειτουργεί χειρότερα από κρατικές ή και από άλλες κοσμικές δραστηριότητες. Γιατί αν υποθέσουμε ότι σε μια ιδιωτική εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε πολίτες μάθει ο επιχειρηματίας ότι υπάλληλος παίρνει χρήματα από πελάτες για δουλειά που του αναθέτει η Επιχείρηση δεν θα τον απολύσει αμέσως???
Σιμωνία ορίζουν οι Άγιοι Πατέρες, και αυτό είναι το σωστό, είναι ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ... δεν κάνει διάκριση μεταξύ Χειροτονίας και Ευχελαίου ή άλλου Μυστηρίου, μάλιστα σε κανόνα Οικουμενικής Συνόδου αναφέρεται και η Θεία Κοινωνία ρητά σαν Σιμωνία.
:scratch: :pukeright: Και λίγο χιούμορ.
Εάν η Εκκλησία πάρει τέτοια απόφαση, συν τα άλλα που έθεσες τότε ευλογημένο.
Σχετικά με την υπηρεσία που ανέφερες. Ένα απλό ερώτημα: γιατί να τον απολύσει ο διευθυντής του; Αν τα απαίτησε, αν εξανάγκασε, προκειμένου να βγάλει, καλά κάνει το αφεντικό του και τον απολύει. Άν δεν συνέβη αυτό, τότε γιατί να τον απολύσει; Αν εγώ πάω στη τράπεζα και μου αρέσει η φάτσα του διευθυντή, γιατί να μην του δώσω κάτι; Που το κακό;
Δε νομίζω ότι οι κανόνες γενικεύουν. Μιλούν για συγκεκριμένα θέματα, όπως η Θεία Κοινωνία και η εξαγορά της Ιερωσύνης.