Ο πατήρ Μ.Χ. μου το ξεκαθάρισε ότι ΔΕΝ είναι εκ Θεού.Evi_J έγραψε:Aposal, όπως είπες και εσύ είναι ή εκ του πονηρού ή εκ του Θεού. Είτε από την μία, είτε από την άλλη όμως δεν θα γίνοταν χωρίς την έγκριση Του. Άρα από σένα εξαρτάται να βρεις τα κατάλληλα λόγια να της εξηγήσεις τώρα που έχει και η ίδια μια κάποια αντίληψη επί του θέματος.
Οράματα κεκοιμημένων
Συντονιστής: Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Και για να είμαι ειλικρινής συμφωνώ. Μην ξεχνάμε ότι ο πονηρός μεταμορφώνεται ακόμα και σε άγγελο φωτός. Παρόλα αυτά όμως ουσιαστικά δεν ξέρουμε τι και πως. Γι' αυτό είπα ότι είτε στην μία περίτπωση, είτε στην άλλη δεν πρέπει να αφήσεις το πράγμα στην τύχη του. Έχουμε την ευκαιρία να μετατρέψουμε το -πιθανόν κακό- σε καλό!aposal έγραψε:Ο πατήρ Μ.Χ. μου το ξεκαθάρισε ότι ΔΕΝ είναι εκ Θεού.
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
aposal έγραψε:Είναι σε μια σχετικά καλή πνευματική κατάσταση. Έχει εξομολογηθεί και κοινωνήσει στο παρελθόν. Δεν κατέχει βέβαια όσες γνώσεις χρειάζονται και σαν έφηβη είναι κομάτι επαναστάτρια, αλλά νομίζω ότι έχει ένα υπόβαθρο ικανό.
Θα πρότεινα να το ξανακάνει άμεσα! Αλλά επειδή με τους εφήβους είναι λίγο σαν να ισορροπείς σε τεντωμένο σχοινί, θέλει να τις το φέρεις γύρω γύρω και τελικά να το αποφασίσει μόνη της χωρίς να της το έχεις καν προτείνει.
Ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά εσύ το ξέρεις το παιδί και μπορείς να το χειριστείς το θέμα! Είμαι σίγουρη!
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Εχει δικιο ο filotas, και ο γραφων, στο μετρο που ο π.Σεραφειμ Ροουζ δεν υιοθετει ο ιδιος τις αποψεις αυτες aposal, παρα τις εκθετει εν ειδη συγκριτικης μελετης στην περι θανατου πραγματεια του.
Δηλαδη εαν τις υιοθετει, εχουμε να κανουμε με εναν, μαλλον κατα Θεον υπερβαλλοντα ζηλον, ο οποιος χαρακτηρισε την Ρωσικη Θεολογια, ιδιως στο πρωτο μισο του 20ου αιωνα, και οχι μια προσωπικη πλανη στα θεματα της Ιερας Παραδοσεως.
Η οποια Ρωσικη Θεολογια, κινουμενη αφετηριακα απο την Ορθοδοξη αρχαια-βυζαντινη-υστεροβυζαντινη παραδοση και διδασκαλια, θελησε να προχωρησει τροπον τινα την σκεψη των Πατερων, απο ζηλο καλοπιστο μεν, πεφτοντας ομως σε θεολογικα ατοπηματα, που περασε καιρος για να τα κατανοησει και να τα αποβαλει, επιστρεφοντας ετσι στην γνησια και ανοθευτη Πατερικη διδασκαλι, με κυριο εκπροσωπο τον π.Σωφρονιο Σαχαρωφ τον μεγα ησυχαστη και θεολογο του καιρου μας, αλλα και αλλους.
Αρα κινουμενος απο αγαθο λογισμο ο π.Σεραφειμ, δεν εχει παρα να τυχει της αγαπης μας, και του θαυμασμου μας, που μεσα απο τετοια αφετηρια, στην πανθειστικη αμερικη, περασε απο τοσες αναζητησεις και εφτασε εν τελει, συμφωνα παντα με οσα εχουμε υπόψιν μας, στην κατα μετοχη δεκτικοτητα της θεωσεως των ακτιστων ενεργειων του ζωντος Θεου.
Αρα εχει νοημα και ωφελεια το να διαβαζουμε τα εργα του.
Δηλαδη εαν τις υιοθετει, εχουμε να κανουμε με εναν, μαλλον κατα Θεον υπερβαλλοντα ζηλον, ο οποιος χαρακτηρισε την Ρωσικη Θεολογια, ιδιως στο πρωτο μισο του 20ου αιωνα, και οχι μια προσωπικη πλανη στα θεματα της Ιερας Παραδοσεως.
Η οποια Ρωσικη Θεολογια, κινουμενη αφετηριακα απο την Ορθοδοξη αρχαια-βυζαντινη-υστεροβυζαντινη παραδοση και διδασκαλια, θελησε να προχωρησει τροπον τινα την σκεψη των Πατερων, απο ζηλο καλοπιστο μεν, πεφτοντας ομως σε θεολογικα ατοπηματα, που περασε καιρος για να τα κατανοησει και να τα αποβαλει, επιστρεφοντας ετσι στην γνησια και ανοθευτη Πατερικη διδασκαλι, με κυριο εκπροσωπο τον π.Σωφρονιο Σαχαρωφ τον μεγα ησυχαστη και θεολογο του καιρου μας, αλλα και αλλους.
Αρα κινουμενος απο αγαθο λογισμο ο π.Σεραφειμ, δεν εχει παρα να τυχει της αγαπης μας, και του θαυμασμου μας, που μεσα απο τετοια αφετηρια, στην πανθειστικη αμερικη, περασε απο τοσες αναζητησεις και εφτασε εν τελει, συμφωνα παντα με οσα εχουμε υπόψιν μας, στην κατα μετοχη δεκτικοτητα της θεωσεως των ακτιστων ενεργειων του ζωντος Θεου.
Αρα εχει νοημα και ωφελεια το να διαβαζουμε τα εργα του.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
καιEvi_J έγραψε: ...δεν πρέπει να αφήσεις το πράγμα στην τύχη του. Έχουμε την ευκαιρία να μετατρέψουμε το -πιθανόν κακό- σε καλό!
Συμφωνώ απόλυτα με την Evi J και την Teri.Teri έγραψε: ... εσύ το ξέρεις το παιδί και μπορείς να το χειριστείς το θέμα! Είμαι σίγουρη!
Έχεις και ευθύνη σαν νονός aposal 8O . Δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι, αλλά θέλει λεπτούς χειρισμούς...
-
- Έμπειρος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 242
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2005 5:00 am
Επειδη λετε για το βιβλιο του π.Σεραφειμ Ροουζ προτεινω να διαβασετε και το βιβλιο του Σεβασμιωτατου Ναυπακτου κ.Ιεροθεου <<Η ζωη μετα τον θανατο>>
Πραγματευεται ευστοχα το ιδιο θεμα και στο τελος κανει και καποιες παρατηρησεις κι επισημανσεις για καποια λαθη στα οσα λεει ο π. Σεραφειμ Ροουζ στο <<Η ψυχη μετα το θανατο>>.
Πραγματευεται ευστοχα το ιδιο θεμα και στο τελος κανει και καποιες παρατηρησεις κι επισημανσεις για καποια λαθη στα οσα λεει ο π. Σεραφειμ Ροουζ στο <<Η ψυχη μετα το θανατο>>.
Run フォクすけ, Run
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25439
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Οι προτάσεις λοιπόν για βιβλία αντίστοιχα αυτού του πατρός Σ. Ρόουζ είναι:
1.«ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ» του πατρός Β. Μπακογιάννη, προτείνεται από τον Ηλία (iliasgr)
2.«ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ» του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης, από τις εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη, προτείνεται από τον Διονύση (dionysisgr)
3.«Η ζωή μετά τον θάνατο» του Σεβασμιωτάτου Μητρ. Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου προτείνεται από τον Ηλία (frouteboras)
1.«ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ» του πατρός Β. Μπακογιάννη, προτείνεται από τον Ηλία (iliasgr)
2.«ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ» του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης, από τις εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη, προτείνεται από τον Διονύση (dionysisgr)
3.«Η ζωή μετά τον θάνατο» του Σεβασμιωτάτου Μητρ. Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου προτείνεται από τον Ηλία (frouteboras)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.