H- ΚΥΒΟΤΟΣ-ΤΟΥ-ΝΩΕ- Α’-ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ—Ε—12=
Πολύ τακτικά ακούγεται η ερώτηση. Τι θα γίνει με τον υπόλοιπο κόσμο, που είναι άθεοι ή αλλόθρησκοι, αυτοί θα καταδικαστούν; Πάντα θέτουν το ερώτημα, και αυτό το λένε οι πιστεύωντες και μη πιστεύωντες. Για να δοθεί η απάντηση πρέπει να σκύψει κανείς πολύ μέσα στις Γραφές και να διαλέξει τα κομμάτια που μιλούν για το θέμα αυτό. Και πριν από εδάφια των Γραφών, που δεικνύουν το αληθές γίνεται η ερώτηση. Όταν έγινε ο κατακλυσμός του Νώε.
Τι έγινε όλος αυτός ο κόσμος εκτός από τις 8-ψυχές που σώθηκαν μπαίνωντας μέσα στην Κιβωτό; Ποιός έμεινε πίσω για να παραπονεθεί;.Κανείς. Και η πρώτη εξήγηση σύμφωνα με ερμηνείες των Αγίων μας. Η Κιβωτός συμβολίζει την Εκκλησία μας που όποιος μπαίνει μέσα με την απαιτούμενη αγάπη προς τον Θεό, και τους νόμους του σώζεται. Γιαυτό και οι Εκκλησίες είναι στενόμακρες γιατί συμβολίζουν το καράβι. Μεγάλη σημασία, παίζει στην περίπτωση ΑΥΤΗ ο αριθμός—8= οι 8 ψυχές που σώθηκαν,
Όπως έχει ερμηνευτεί πολλές φορές ο αριθμός ‘7 -που δείχνει την τελειότητα του Θεού, επτά λυχνίες –7-Αγγέλους κ.λ.π. κατά κάποιον τρόπο έχουμε και τον αντίθετο αριθμό που είναι στην περίπτωση αυτή το-6-που είναι τα τρία εξάρια της Αποκαλύψεως-ΙΓ-18-Ο έχων φωτισμό ας αριθμήσει τα τρία εξάρια και θα βρεί το όνομα του αντιχρίστου. Και βάζοντας τους αριθμούς με αλφαβητική σειρά βγαίνουν πολλά ονόματα που ταιριάζουν αλλά ακόμη δεν ξέρουμε ποιό θα είναι το πραγματικό .
Όπως π.χ. ΛΑΤΕΙΝΟΣ =666. Στην περίπτωση με τις 8-ψυχές είναι ο αριθμός του Χριστού. Βάζοντας λοιπόν κατά αλφαβητική σειρά το όνομα –ΙΗΣΟΥΣ =888=
Συμπέρασμα. Κιβωτός ίσον η Εκκλησία . Ο Χριστός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας.. Στον κατακλυσμό τα μεγάλα κύματα ΄έπνιξαν τα σώματα των ανθρώπων, ενώ στην πνευματική τρικυμία που είναι φοβερότερη, τα κύματα του αέρος τα κακά πνεύματα πνίγεται ,χάνεται η ψυχή.
Ι==10 Στις άλλες περιπτώσεις αν πάμε κατά γράμμα με την Γραφή μπορούμε
Η ==8 εμείς από τώρα να πούμε ότι δεν σώζεται κανείς. Αλλά ο Κύριος είπε
Σ==200 Ματθ,-ΙΘ-26-, Τα αδύνατα δια τους ανθρώπους είναι δυνατά για τον
Ο---70 Θεό.Είναι θέμα αποκλειστικό του Θεού, και εμείς προσπαθούμε να
Υ=400 μπούμε στα χωράφια του, ενώ εμάς μας ενδιαφέρει να ξέρουμε εάν
Σ=200
888 σωζόμαστε εμείς. Ξέρουμε; Αφού δεν ξέρουμε αν σωζόμαστε εμείς γιατί τόσο πολύ αγωνιούμε τι θα γίνει με τους άλλους; Μας αρκεί ότι ξέρουμε πως βρισκόμαστε στον δρόμο της σωτηρίας. Από εκεί και πέρα ας βαδίσει ο κάθε ένας όπως μπορεί ανάλογα με την πίστη του.
Οι ερμηνείες των Γραφών αμέτρητες. ¨Όσο ποιό πολλές πράξεις τόσο λιγότερο υπόλοιπο θα αφίσεις.Ο Θεός δεν μας χρωστάει τίποτα, αλλά μας αφαιρεί από τα χρωστούμενα, και μακάριος εκείνος που θα αφήσει το μικρότερο υπόλοιπο. Τα υπόλοιπα είναι πληρωμένα από τον μεσίτη Χριστό.
Στην πρώτη ¨Α-Κορινθ-Ε-12-απάντηση με πολύ ακρίβεια ..Τι δουλειά έχω εγώ να κρίνω και αυτούς που είναι έξω από την Εκκλησία; Εσείς δεν κρίνεται αυτούς που είναι μέσα στην Εκκλησία,-13-Τους δε έξω τους κρίνει ο Θεός. Σεις διώξετε τον κακό από ανάμεσα σας.Στο Ιωάννου ΚΑ-22=Ο Ιησούς λέει στον Πέτρο, για τον Ιωάννη που ακολουθούσε από μικρή απόσταση. Εάν εγώ θέλω να μείνει αυτός στην ζωή, έως ότου έλθω [ β’παροουσία] Τι σε ενδιαφέρει αυτό; Συ ακολούθησε με.
Ιωάννου Γ-5-Εάν δεν ξαναγεννηθείς δια της βαπτίσεως δεν πας στην βασιλεία των ουρανών. Γιαυτό και στα νοσοκομεία όταν ένα νεογέννητο πεθαίνει το βαπτίζουν στον αέρα εκείνη την στιγμή από όποιον να είναι —Ιωάννου—ΣΤ- 50—60=Εκείνος που τρώει τη σάρκα μου και πίνει το αίμα μου έχει ζωή αιώνια και εγώ θα τον αναστήσω την εσχάτη ημέρα.
Και γενικά η Γραφή είναι γεμάτη από τους νόμους του Θεού για την σωτηρία μας. Ο Θεός είναι για όλον τον κόσμο το ίδιο λένε οι πολλοί. Ναι είναι αλλά ανοίγει την πόρτα σε αυτόν που την χτυπάει να του ανοίξουν.Εάν από μακριά κοιτάς την πόρτα την ανοιχτή και δεν προχωράς προς αυτήν πως θα μπεις μέσα; Εάν όλη αυτην την λατρεία που την κάνουμε σε πράξη μέσα στην Εκκλησία, δεν κάνει την διαφορά από της άλλες λεγόμενες θρησκείες,
Tότε Ποιός ο λόγος να ταλαιπωρούμεθα να τρέχουμε στις Εκκλησίες σε ομιλίες σε κηρύγματα, κάθε εκδήλωση και δεν τα παρατάμε αφού σώζουμε και χωρίς αυτά;; Γιατί κανείς δεν μπορεί να πάει στον Πατέρα Ιωάννου –ΙΔ-6- Παρά δια μέσο εμού Δια της ενώσεως με τον Χριστό. Με την Αγία κοινωνία Ιωάννου-ΣΤ56-ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα εν εμοί μένει, καγώ εν αυτώ. Αλλιώς μας έστελνε έναν άλλον Μωυσή να μας τα ξαναπεί και να τα ξαναγράψει ποιό πολλά και ποιό καλά.
Ως προς το Ισλάμ, οι άγιοι πατέρες συζητώντας με το Ισλάμ, ουδέποτε εγκατέλειψαν τη θέση ότι στο Ισλάμ δεν υπάρχει σωτηρία. Και η εμφάνιση και η δράση του Μωαμεθανισμού στον κόσμο είναι έργο του διαβόλου, και όχι του Θεού, του αντιχρίστου και όχι του Χριστού.
¨Ολες είναι αιρέσεις μα των Ιαχωβάδων είναι αντίχριστοι γιατί πολεμούν, την Θεότητα του χριστού Οι ποιό κοντινοί σαν χριστιανοί είναι οι παπικοί. Από τον καιρό όμως που έγινε το σχίσμα λόγω της απληστίας και θέτοντας σε ισχύ το φιλιόκβε όπου με την σοφία τους μικραίνουν την Θεότητα του Αγίου Πνεύματος από την όλη Αγία Τριάδα γιαυτό και τους εγκατέλειψε το ¨Αγιο Πνεύμα και ας λένε ότι είναι καθέδρα και ο αντιπρόσωπος του Θεού.
Ορθός σε μια ομιλία του Αρχιεπισκόπου του έκαναν την ερώτηση πως τοποθετεί τον πάπα στην Εκκλησία . Και η απάντηση πολύ μου άρεσε ότι ο πάπας είναι σαν τον τελευταίο ορθόδοξο Ιερέα. Εάν μετανοήσει και επιστρέψει τότε θα ξαναπάρει την θέση που είχε Συμπέρασμα. Ξέρω ότι είμαι στον σωστό δρόμο. Από εμένα εξαρτώνται όλα τα υπόλοιπα.Το είπε και ο Κύριος Ιωάννου—ΙΒ—23=Ηρθε η ώρα να δοξαστεί ο Υιός του ανθρώπου.Πώς; δια μέσω των Ελλήνων. Διά μέσω της Ορθοδοξίας.
Τον δοξάσαμε και εκείνος μας ανταμείβει Ματθ,--ΚΑ-43=Θα αφαιρεθεί από εσάς η βασιλεία του Θεού λέγει στους Εβραίους και θα δοθεί σε έθνος που παράγει καρπούς της Βασιλείας. Ποιό είναι αυτό το έθνος; το Ελληνικό δια μέσω της Ορθοδοξίας. Στον Θεό πιστεύουν όσοι τον κλίνουν μέσα τους. Ο Μάρκος ο Ευγενικός λέει. Η Ορθοδοξία είναι η Πνευματική Καλλονή την οποία αγάπησε ο Κύριος. Διά τον Μέγα Αθανάσιον, η Ορθοδοξία είναι το θείον οξυγόνον άνευ του οποίου είναι αδύνατον η ζωή. Η Ορθοδοξία είναι το αθάνατο σώμα του Χριστού ο οποίος εξήλθεν νικών και ίνα νικήσει. Η Ορθοδοξία αποτελεί οργανική και αδιάσπαστον συνέχεια της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Υπεράσπισις της Ορθοδοξίας σημαίνει εν τελευταία ανάλυση, υπεράσπισιν της Εκκλησίας υπεράσπισιν του Ευαγγελίου. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός λέγει. Μόνον η πίστης των Ορθοδόξων είναι αληθής. ¨Ολες οι άλλες πίστες είναι ψεύτηκες..Από ώρα προσπαθώ να σταματήσω αλλά το ένα με το άλλο είναι κολλημένα και με δυσκολία έβαλα φρένο.
Ας προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις μη χάσουμε αυτό το πολύτιμο διαμάντι που λέγεται
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Είναι εφεύρημα όχι ανθρώπου αλλά Θεού
Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας
Από τον Χάρρη
Η Κιβωτός του Νώε
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Η Κιβωτός του Νώε
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Η ΚΥΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ
Συμφωνω και εγω οτι το να αναρωτιεται καποιος, "τι θα γινουν οι αλλοδοξοι και απιστοι και πως θα σωθουν" ειναι ενα ερωτημα-γεννημα πλανης και απιστιας, αλλα και βλασφημιας προς τον Θεον.
Δηλαδη δεν μπορει ενας θνητος και πεπερασμενος ανθρωπος, πολλω δε μαλλον οταν ειναι εκτος Εκκλησιαστικης ζωης, οπως οι περισσοτεροι στις μερες μας, να "ποναει" για τους αλλους, περισσοτερο, απο τον Ιδιο τον Δημιουργο του παντος..
Μπορω να παω εγω σε μια αψογησε ολα Μητερα, και να της πω, οτι ενδιαφερομαι πολυ περισσοτερο απο αυτην για το παιδι της; Οχι βεβαια.
Αρα πως θα πουμε εναντια στον Θεο, που εχει δημιουργησει τα παντα και τους παντες με προοπτικη αιωνιοτητος, με σχεδιο ατελευτητης Ζωης κοντα Του, οτι εχει "προβλημα" η Οικονομια Του (απαγε της βλασφημιας), και θα χαθουν οι περισσοτεροι;
Το να χαθει καποιος, και να μην δει Προσωπο Θεου, κατα την μελλουσα Ζωη, ειναι γιατι δεν φροντισε να το δει απο τωρα, οπως απαιτει και προτρεπει η Ορθοδοξη Πιστη για αυτους που την ακολουθουν με την καρδια τους.
Οι υπολοιποι, ας ειναι και οι περισσοτεροι, (ουκ εν τω πολλω το ευ, αλλα εν το ευ το πολλω) θα κριθουν απο την ιδια την συνειδηση τους με βαση τον εμφυτο σε καθε Ανθρωπο φυσικο νομο, της δικαιοσυνης.
Και κατα το ρημα του Κυριου της Δοξης, οτι στον Οικο του Πατρος, υπαρχουν πολλες Μονες, συμπεραινεται, οτι και στην μελλουσα αιωνια ζωη θα υπαρχουν επιπεδα θεωριας και ορασεως του Θεου, αρα και αιωνιας πνευματικης απολαυσεως, για αυτους που αγωνιστηκαν τον καλον αγωνα, και αναλογα με την μετοχη δεκτικοτητας των ακτιστων ενεργειων του Θεου για τον καθενα μας.
Εαν σωθουμε και εμεις βεβαια..
Δηλαδη δεν μπορει ενας θνητος και πεπερασμενος ανθρωπος, πολλω δε μαλλον οταν ειναι εκτος Εκκλησιαστικης ζωης, οπως οι περισσοτεροι στις μερες μας, να "ποναει" για τους αλλους, περισσοτερο, απο τον Ιδιο τον Δημιουργο του παντος..
Μπορω να παω εγω σε μια αψογησε ολα Μητερα, και να της πω, οτι ενδιαφερομαι πολυ περισσοτερο απο αυτην για το παιδι της; Οχι βεβαια.
Αρα πως θα πουμε εναντια στον Θεο, που εχει δημιουργησει τα παντα και τους παντες με προοπτικη αιωνιοτητος, με σχεδιο ατελευτητης Ζωης κοντα Του, οτι εχει "προβλημα" η Οικονομια Του (απαγε της βλασφημιας), και θα χαθουν οι περισσοτεροι;
Το να χαθει καποιος, και να μην δει Προσωπο Θεου, κατα την μελλουσα Ζωη, ειναι γιατι δεν φροντισε να το δει απο τωρα, οπως απαιτει και προτρεπει η Ορθοδοξη Πιστη για αυτους που την ακολουθουν με την καρδια τους.
Οι υπολοιποι, ας ειναι και οι περισσοτεροι, (ουκ εν τω πολλω το ευ, αλλα εν το ευ το πολλω) θα κριθουν απο την ιδια την συνειδηση τους με βαση τον εμφυτο σε καθε Ανθρωπο φυσικο νομο, της δικαιοσυνης.
Και κατα το ρημα του Κυριου της Δοξης, οτι στον Οικο του Πατρος, υπαρχουν πολλες Μονες, συμπεραινεται, οτι και στην μελλουσα αιωνια ζωη θα υπαρχουν επιπεδα θεωριας και ορασεως του Θεου, αρα και αιωνιας πνευματικης απολαυσεως, για αυτους που αγωνιστηκαν τον καλον αγωνα, και αναλογα με την μετοχη δεκτικοτητας των ακτιστων ενεργειων του Θεου για τον καθενα μας.
Εαν σωθουμε και εμεις βεβαια..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."