Τι είναι αυτό;

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

lazarr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 13, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Λάζαρος @ Περιστέρι

Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από lazarr »

100_3358.JPG
Είναι η μια πλευρά του κυπριακού 2ευρου.Φαίνεται ένα ομοίωμα ανθρώπου σε σχήμα Σταυρού που φορά Σταυρό.Ξέρει κανείς την προέλευσή του;Μήπως είναι παραποίηση και εκχυδαϊσμός του συμβόλου μας;αν όχι τότε γιατί δεν έβαζαν έναν κανονικό Σταυρό να τους πούμε και μπράβο;
Χριστός γαρ εγήγερται, ευφροσύνη αιώνιος...
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από Teri »

Δεν ξέρω την απάντηση αλλά μου θύμισες την αντίδραση που είχα όταν είδα στα νέα διαβατήρια, τα υδατογραφήματα εκκλησιών χωρίς το σταυρό στον τρούλλο. :45


Αυτό όμως το μπαρμπαδάκι δε μου μοιάζει με παραποίηση συμβόλου...άσε που σταυρός πάνω σε νόμισμα... :7 :7 :7
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από fotios »

Χαίρεται αδέρφια!
Από ότι διάβασα αυτό είναι το σταυρόσχημο Ειδώλιο του Πωμού, της χαλκολιθικής εποχής (3000 π.Χ.).
Είναι ένα φυλακτό της εποχής για γονιμότητα, για καλή γέννα... Βρέθηκαν αρκετά τέτοια αγαλματάκια(ανθρωπάκια σε σχήμα σταυρού) στην Κύπρο, και τα φορούσαν και στο λαιμό σαν φυλαχτά παλιά...
Νομίζω είναι λιγότερο επικίνδυνο, από άλλα σύμβολα.
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από fotios »

Βέβαια εμείς οι Έλληνες και οι Κύπριοι, σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί θα μπορούσαμε
να έχουμε εκατοντάδες χριστιανικά σύμβολα. Αλλά όπως λέει και ο Κύριος "τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ"
lazarr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 13, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Λάζαρος @ Περιστέρι

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από lazarr »

Ευχαριστούμε αδελφέ από την Κύπρο για την πληροφορία.
Αν όπως τα λες είναι άδολο, σαφώς προτιμώτερο είναι από τον δικό μας ερωτύλο και αιμομίκτη Δία..
Χριστός γαρ εγήγερται, ευφροσύνη αιώνιος...
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από fotios »

Να είσαι καλά αδερφέ. Μάλλον έτσι όπως απάντησα σε μπέρδεψα σχετικά
με την καταγωγή μου. Είμαι Έλληνας(ζω στην Μακεδονία) και όχι Κύπριος(βέβαια και οι Κύπριοι είναι Έλληνες).
Χαίρεται!
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από dionysisgr »

Αλλη μια τρανη αποδειξη για τους "φιλους" μας τους αρχαιολατρες και υποτακτικους των δαιμονιων, οτι ο Σταυρος, ως κοσμοσωτηριο συμβολο νικης κατα του Θανατου, και ως Τροπαιο του Κυριου, ΠΡΟΤΥΠΩΘΗΚΕ, σε ολους τους λαους της γης, χιλιαδες ετη, πριν την ελευση του Θεανθρωπου Χριστου, και δεν απομενει σε εμας, παρα ο θαυμασμος και η δοξολογια, για τον Πανσοφο και Φιλανθρωπο Θεο μας, που εργαζοταν απο καταβολης κοσμου, και ανεξαρτητως λαου, για την σωτηρια και επανακληση μας προς την Αληθεια και την Θεωση.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Το ειδώλιο αυτό είναι πασίγνωστο στην Κυπριακή Αρχαιολογία λόγω της παλαιοτάτης αναγωγής του, έχω την εντύπωση πιο παλαιά απο τα 3000 χρόνια π.Χ. Μαζί με το νόμισμα του Κοινού των Κυπρίων, σήμα κατατεθέν της Τράπεζας Κύπρου είναι ένα είδος σημαίας για τη Μεγαλόννησο. Τώρα για τον συμβολισμό του, δεν κατέχω αλλά φαντάζομαι πως θα υπάρχει για το ειδώλιο πλουσιότατη βιβλιογραφία.
giorgospa
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Τρί Οκτ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Γιώργος@Αθηνα

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από giorgospa »

Teri έγραψε:Δεν ξέρω την απάντηση αλλά μου θύμισες την αντίδραση που είχα όταν είδα στα νέα διαβατήρια, τα υδατογραφήματα εκκλησιών χωρίς το σταυρό στον τρούλλο. :45


Αυτό όμως το μπαρμπαδάκι δε μου μοιάζει με παραποίηση συμβόλου...άσε που σταυρός πάνω σε νόμισμα... :7 :7 :7
Αα ναι έχεις δίκιο Teri ,δεν το είχα προσέξει..μόλις κοίταξα το διαβατήριό μου,καλά γιατι δεν έχουν σταυρο οι τρουλλοι στη Σιμωνόπετρα και στην Αγία Σοφία στον Μυστρα??
koga
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 3:36 pm
Τοποθεσία: Kωστας

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από koga »

και επειδη δεν υπαρχει o Σταυρος λετε να κλονιζετε η πιστη μας?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”