lovethink έγραψε:http://www.zephyr.gr/stjohn/epi94.htm
Διαβάστε το άρθρο και πείτε τη γνώμη σας ή τι γνωρίζετε
Εγώ δεν έχω 100% ξεκαθαρίσει γνώμη
Εχω ακούσει περιπτώσεις που όλα δείχνουν ότι υπάρχουν δαιμονικές οντότητες όταν φεύγει η ψυχή και περιμένουν να τις αρπάξουν και είναι λογικό εφόσον μπει μια ψυχή στο πνευματικό επίπεδο
Από την άλλη όλη αυτή η αναπαράσταση με τις αρμοδιότητες αμαρτιών σε κάθε δαίμονα θυμίζει χιουμοριστική ιστορία που οι δαίμονες εκτελούν χρέη δημοσιουπαλληλικών καθηκόντων
Τι τελικά ισχύει ;
Το κείμενο στο οποίο παραπέμπει ο lovethink απομονώνει μία μεμονωμένη διδασκαλία του Αναστασίου Σιναίτη, η οποία δεν είναι αποδεκτή από την Ορθόδοξη Εκκλησία, και την απολυτοποιεί (λες και ο Αναστάσιος Σιναίτης ήταν ο
μέγας διδάσκαλος της Εκκλησίας, σε σημείο που να είναι υπεράνω της συμφωνίας των Πατέρων). Ουσιαστικά, το ανυπόγραφο (γιατί άραγε; ) κείμενο υποστηρίζει την παύση των λειτουργιών της ψυχής μετά την έξοδο από το σώμα. Λογική απόρροια της πλάνης που προσπαθούν να διαδώσουν οι συντάκτες του είναι ότι ούτε οι άγιοι ακούν τις προσευχές μας, κάτι που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πράξη της Εκκλησίας ήδη από τους αποστολικούς χρόνους. Πρόκειται για την
αίρεση του θνητοψυχισμού, την οποία αναιρεί και ο μητροπολιτης Ιερόθεος Βλάχος στο πολύ καλό βιβλίο του
Η ζωή μετά θάνατον. Στο βιβλίο αυτό, ο Ιερόθεος Βλάχος τεκμηριώνει θεολογικά τα περί τελωνίων. Να πω επίσης ότι τα τελώνια αναφέρονται στην ευχή του Αποδείπνου στη Θεοτόκο ("Άσπιλε, αμόλυντε..."), στο Βίο του Μεγάλου Αντωνίου, γραμμένο από τον Μέγα Αθανάσιο, στα Γεροντικά και σε πολλά σοβαρά αγιολογικά κείμενα. Επίσης, τα αποδέχονται όλοι οι μεγάλοι γεροντάδες, μέσα από την εμπειρία τους.
Θα σας εξηγήσω τί κρύβεται πίσω από το κείμενο αυτό (αιρετικό εφ' όσον δέχεται τον θνητοψυχισμό): Οι ανώνυμοι συγγραφείς του επαναλαμβάνουν τις κατηγορίες που εκτόξευσε κατά του π. Σεραφείμ Ρόουζ ένας εκκεντρικός διάκονος της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς, ο Λέων-Λάζαρος Πούχαλο. Ο Πούχαλο καθαιρέθηκε ως αιρετικός και κατόπιν, επειδή καμία Ορθόδοξη δικαιοδοσία στην Αμερική δεν τον δεχόταν, χειροτονήθηκε σε κάποια υπο-ομάδα παλαιοημερολογιτών εκεί και κατόπιν χειροτονήθηκε "επίσκοπος" στο σχισματικό πατριαρχείο Κιέβου. Μιλάμε για εκκλησιαστική αλητεία του χειρίστου είδους. Τώρα, τον ψευδεπίσκοπο Πούχαλο τον δέχτηκε ως "εφησυχάζοντα" η Orthodox Church in America (OCA), αλλά καμία άλλη δικαιοδοσία της Αμερικής δεν τον δέχεται να λειτουργήσει. Ο τύπος βέβαια εξακολουθεί να το παίζει μέγας θεολόγος, να δίνει διαλέξεις και να βρίζει τους πάντες ως αντορθόδοξους. Κάθε Χριστούγεννα ο Πούχαλο εκδίδει δικό του "χριστουγεννιάτικο μήνυμα" (ενώ είναι "εφησυχάζων") το οποίο ανεβάζει και στο διαδίκτυο, σε φιλικές του ιστοσελίδες. Τελευταία τα έχει βάλει με τα μοναστήρια του γέροντα Εφραίμ του Φιλοθείτη, προφανώς επειδή έχει και ο Πούχαλο μοναστήρι, στο οποίο όμως δεν καταφέρνει να μαζέψει μοναχούς με τίποτα. Σε λειτουργικά βιβλία που είχε εκδώσει το μοναστήρι του, στο "Υπέρ του αρχιεπισκόπου ημών", αντί για κενό όπως συνηθίζεται πάντα, αυτός είχε βάλει το δικό του όνομα! Στα πανηγύρια του μοναστηριού του ο Πούχαλο δημοσιεύει στο διαδίκτυο τον ακριβή αριθμό των προσκυνητών (π.χ. 524 προσκυνητές!!!) Αυτά για να καταλάβετε τι ψωνάρα είναι και να αντιληφθείτε και το ποιόν των ανώνυμων οπαδών του - συντακτών του κειμένου. Να τον χαίρονται το δάσκαλό τους!
Οσο για τον γιατρό Καλόμοιρο που αναφέρεται στο κείιμενο ως δήθεν έγκυρος θεολόγος, αυτός επίσης είχε προσωπική εμπάθεια κατά του π. Σεραφείμ Ρόουζ, ήταν ζηλωτής, πήγε με τους Ρώσους της Διασποράς, μετά έφυγε από αυτούς, πήγε σε κάτι παλιοημερολογίτες της Αμερικής και τελικά δεν ήταν με κανένα, γιατί κατά τη γνώμη του όλοι ήταν πλανεμένοι και μόνο αυτός ήταν σωστός. Έτσι, όταν πέθανε πριν από λίγα χρόνια έμενε μέρες ακήδευτος γιατί δεν τον δεχόταν κανείς να τον διαβάσει!
Αυτοί που έχουν την ιστοσελίδα Ζέφυρος πρέπει να είναι στενοί συγγενείς του, έχουν το ιδιο επώνυμο με αυτόν.
Αυτά για όσους δεν έχουν καταλάβει τι παιχνίδι παίζεται πίσω από την επίθεση σε μία μακραίωνη παράδοση της Εκκλησίας.