Σελίδα 2 από 2

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 7:34 pm
από Ioanath
lovethink έγραψε:H ψυχή μετά το θάνατο του Πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχω διαβάσει γιατί παντρεύει όλες τις δοξασίες και τις ερμηνεύει κάτω από το ίδιο πρίσμα της Ορθοδοξίας
Σίγουρα θα βοηθούσε να μας έλεγες ποιά άλλα βιβλία έχεις διαβάσει πάνω στο θέμα, ώστε να τα διαβάσουμε και εμείς.

Παραμένω στη θέση μου ότι όσο γράφονται περί "δαιμονίων/τελωνίων -κριτών και λοιπών δοξασιών" προσωπικά μου θυμίζει κάτι από τα "καζάνια" της "Κόλασης".. :D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 8:12 pm
από Misha
απο επιστημονικής αποψεως στο θεμα των επιθανατιων εμπειριών η κορυφαια στον κοσμο ειναι η ψυχιατρος δρ Ελιζαμπεθ Κιουμπλερ Ρος,η πρωτη επιστημονας που ασχοληθηκε σοβαρα και με αγαπη με τους θνησκοντες ασθενεις.

περα απο τις οποιες αντιρρησεις θεολογικου περιεχομενου μπορει να εχει καποιος για τις αποψεις της(οπως και για τις αποψεις που εκφραζει ο π.Σεραφειμ Ροουζ) ειναι νο1 συγγραφεας επι του θεματος σε παγκοσμιο επιπεδο και μεταφερει ενα πολυ αισιοδοξο και χαρουμενο μηνυμα για ολους μας.

αληθεια? ψεμματα?


η νεκροψία θα δειξει :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 28, 2006 12:17 pm
από Harrys1934
Θέτω την δική μου γνώμη από την εμπηρία που έχω αποκτίσει μελετώντας για πολλά χρονια ότι έχει σχέση με την Ορθοδοξία και την Αγία Γραφή, και λέω. το ζεστό αυτο θέμα,και είναι ζεστό γιατί δεν προλαβένει να κριόσει και κάποιος άλλος θα το αναφέριε πριν κριόσει. Από που έχει ξεκηνίσει η ιδέα των τελωνείων: Μάλον από το βιβλίο του Ιωάννου της Κλίμακος. και ροτώ με την σειρά μου. ο Θεός δεν ξέριε πριν πεθάνω για που προορίζουμε: Και εκείνος θα περιμένει να γίνει το δικαστήριο με τους δαίμονες για να δει που θα με βάλει: την στιγμή που ξέρει τις σκέψεις μου και πριν ακόμη αυτές έρθουν στην σκάψη μου;
εκείνο που κάνουμε συνέχεια παπαγαλίζουμε πολυ όταν ακούσουμε από κάποιον κάτι το μεταφέρουμε γρίγορα και στους άλλους χωρίς να έχουμε δική μας αντίληψη Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Harrys-Greenacre-Sydney

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 01, 2006 2:33 pm
από vasilis_m21
Σωστό το επιχείρημα του Harry: απτη στιγμή που ο Θεός ξέρει τι μας μέλλει μετα θάνατον, γιατί να περιμένει να μας κρίνουν οι δαίμονες; Ακούγεται σαδομαζοχισμός.
Επίσης, πιστεύουμε ότι όταν ένας ιερέας διαβάζει μία ευχή κατά της βασκανίας, ή όταν λέμε το πάτερ ημών, η βασκανία φεύγει, τα δαιμόνια εκβάλλονται. Οπότε πώς γίνεται να πιστεύουμε ότι μετά θα έρθουν να μας δικάσουν οι δαίμονες; Ακούγεται σχιζοειδές.

Re: Τα τελώνια ή περί τρομολαγνείας;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 05, 2006 4:09 am
από YiaVi
lovethink έγραψε:http://www.zephyr.gr/stjohn/epi94.htm

Διαβάστε το άρθρο και πείτε τη γνώμη σας ή τι γνωρίζετε

Εγώ δεν έχω 100% ξεκαθαρίσει γνώμη
Εχω ακούσει περιπτώσεις που όλα δείχνουν ότι υπάρχουν δαιμονικές οντότητες όταν φεύγει η ψυχή και περιμένουν να τις αρπάξουν και είναι λογικό εφόσον μπει μια ψυχή στο πνευματικό επίπεδο
Από την άλλη όλη αυτή η αναπαράσταση με τις αρμοδιότητες αμαρτιών σε κάθε δαίμονα θυμίζει χιουμοριστική ιστορία που οι δαίμονες εκτελούν χρέη δημοσιουπαλληλικών καθηκόντων
Τι τελικά ισχύει ;
Το κείμενο στο οποίο παραπέμπει ο lovethink απομονώνει μία μεμονωμένη διδασκαλία του Αναστασίου Σιναίτη, η οποία δεν είναι αποδεκτή από την Ορθόδοξη Εκκλησία, και την απολυτοποιεί (λες και ο Αναστάσιος Σιναίτης ήταν ο μέγας διδάσκαλος της Εκκλησίας, σε σημείο που να είναι υπεράνω της συμφωνίας των Πατέρων). Ουσιαστικά, το ανυπόγραφο (γιατί άραγε; ) κείμενο υποστηρίζει την παύση των λειτουργιών της ψυχής μετά την έξοδο από το σώμα. Λογική απόρροια της πλάνης που προσπαθούν να διαδώσουν οι συντάκτες του είναι ότι ούτε οι άγιοι ακούν τις προσευχές μας, κάτι που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πράξη της Εκκλησίας ήδη από τους αποστολικούς χρόνους. Πρόκειται για την αίρεση του θνητοψυχισμού, την οποία αναιρεί και ο μητροπολιτης Ιερόθεος Βλάχος στο πολύ καλό βιβλίο του Η ζωή μετά θάνατον. Στο βιβλίο αυτό, ο Ιερόθεος Βλάχος τεκμηριώνει θεολογικά τα περί τελωνίων. Να πω επίσης ότι τα τελώνια αναφέρονται στην ευχή του Αποδείπνου στη Θεοτόκο ("Άσπιλε, αμόλυντε..."), στο Βίο του Μεγάλου Αντωνίου, γραμμένο από τον Μέγα Αθανάσιο, στα Γεροντικά και σε πολλά σοβαρά αγιολογικά κείμενα. Επίσης, τα αποδέχονται όλοι οι μεγάλοι γεροντάδες, μέσα από την εμπειρία τους.
Θα σας εξηγήσω τί κρύβεται πίσω από το κείμενο αυτό (αιρετικό εφ' όσον δέχεται τον θνητοψυχισμό): Οι ανώνυμοι συγγραφείς του επαναλαμβάνουν τις κατηγορίες που εκτόξευσε κατά του π. Σεραφείμ Ρόουζ ένας εκκεντρικός διάκονος της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς, ο Λέων-Λάζαρος Πούχαλο. Ο Πούχαλο καθαιρέθηκε ως αιρετικός και κατόπιν, επειδή καμία Ορθόδοξη δικαιοδοσία στην Αμερική δεν τον δεχόταν, χειροτονήθηκε σε κάποια υπο-ομάδα παλαιοημερολογιτών εκεί και κατόπιν χειροτονήθηκε "επίσκοπος" στο σχισματικό πατριαρχείο Κιέβου. Μιλάμε για εκκλησιαστική αλητεία του χειρίστου είδους. Τώρα, τον ψευδεπίσκοπο Πούχαλο τον δέχτηκε ως "εφησυχάζοντα" η Orthodox Church in America (OCA), αλλά καμία άλλη δικαιοδοσία της Αμερικής δεν τον δέχεται να λειτουργήσει. Ο τύπος βέβαια εξακολουθεί να το παίζει μέγας θεολόγος, να δίνει διαλέξεις και να βρίζει τους πάντες ως αντορθόδοξους. Κάθε Χριστούγεννα ο Πούχαλο εκδίδει δικό του "χριστουγεννιάτικο μήνυμα" (ενώ είναι "εφησυχάζων") το οποίο ανεβάζει και στο διαδίκτυο, σε φιλικές του ιστοσελίδες. Τελευταία τα έχει βάλει με τα μοναστήρια του γέροντα Εφραίμ του Φιλοθείτη, προφανώς επειδή έχει και ο Πούχαλο μοναστήρι, στο οποίο όμως δεν καταφέρνει να μαζέψει μοναχούς με τίποτα. Σε λειτουργικά βιβλία που είχε εκδώσει το μοναστήρι του, στο "Υπέρ του αρχιεπισκόπου ημών", αντί για κενό όπως συνηθίζεται πάντα, αυτός είχε βάλει το δικό του όνομα! Στα πανηγύρια του μοναστηριού του ο Πούχαλο δημοσιεύει στο διαδίκτυο τον ακριβή αριθμό των προσκυνητών (π.χ. 524 προσκυνητές!!!) Αυτά για να καταλάβετε τι ψωνάρα είναι και να αντιληφθείτε και το ποιόν των ανώνυμων οπαδών του - συντακτών του κειμένου. Να τον χαίρονται το δάσκαλό τους!
Οσο για τον γιατρό Καλόμοιρο που αναφέρεται στο κείιμενο ως δήθεν έγκυρος θεολόγος, αυτός επίσης είχε προσωπική εμπάθεια κατά του π. Σεραφείμ Ρόουζ, ήταν ζηλωτής, πήγε με τους Ρώσους της Διασποράς, μετά έφυγε από αυτούς, πήγε σε κάτι παλιοημερολογίτες της Αμερικής και τελικά δεν ήταν με κανένα, γιατί κατά τη γνώμη του όλοι ήταν πλανεμένοι και μόνο αυτός ήταν σωστός. Έτσι, όταν πέθανε πριν από λίγα χρόνια έμενε μέρες ακήδευτος γιατί δεν τον δεχόταν κανείς να τον διαβάσει!
Αυτοί που έχουν την ιστοσελίδα Ζέφυρος πρέπει να είναι στενοί συγγενείς του, έχουν το ιδιο επώνυμο με αυτόν.
Αυτά για όσους δεν έχουν καταλάβει τι παιχνίδι παίζεται πίσω από την επίθεση σε μία μακραίωνη παράδοση της Εκκλησίας.