Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 20, 2007 5:00 am
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Ο Σεβασμιςτατος Πειραιοσ δεν διαβασε τυποτα αλλο απο του αναθεματισμους τουσ οποιους υπαρχουν στο τυπικο της εκκλησιας και μαλιστα υπαρχει αναθεματισμος στον παπα και σε ολουσ τουσ αιρετικους.Ο Πατριαρχεις δεν επρεπε να το γνωριζει?Μηπος γι αυτο δεν διαβαζοντε στησ εκκλησιες για να μην τ ακουει ο λαος και ενημερονετε
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Αν είναι ευλογημένο, εδώ με τον Πάπα , δεν πρόκειται γιά αφορισμό αλλά γιά αναθεματισμό.
Αναθεματισμός σημαίνει ότι
οι αναθεματίζοντες ... ομολογούν την μη αποδοχή των αναθεματιζομένων (μέσα) στο Σώμα της Εκκλησίας Του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.
Εν προκειμένω δεν υπάρχει θέμα παρόμοιο με τα παραπάνω,
(για να μην υπάρξει σύγχυση).
Ευλογήτε
Αναθεματισμός σημαίνει ότι
οι αναθεματίζοντες ... ομολογούν την μη αποδοχή των αναθεματιζομένων (μέσα) στο Σώμα της Εκκλησίας Του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.
Εν προκειμένω δεν υπάρχει θέμα παρόμοιο με τα παραπάνω,
(για να μην υπάρξει σύγχυση).
Ευλογήτε
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
- xristianos.net
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 439
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 08, 2011 7:54 pm
- Επικοινωνία:
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Απάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση στον Οικ. Πατριάρχη, α' μέρος
Τα πάντα δώσε για τον Χριστό, Τον Χριστό μη δώσεις για τίποτε. Άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς
- xristianos.net
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 439
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 08, 2011 7:54 pm
- Επικοινωνία:
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Απάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση στον Οικ. Πατριάρχη, β' μέρος
Τα πάντα δώσε για τον Χριστό, Τον Χριστό μη δώσεις για τίποτε. Άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Εάν βέβαια ληφθεί απόφαση υπέρ του Οικουμενισμού , σε πραγματική σύναξη Ορθοδόξων, φευ..
δεδομένου ότι δεν θα είναι συνακόλουθη των προηγουμένων συνόδων
(διότι οι Μονοφυσίτες π.χ. -είναι συνοδικά αποφασισμένο- αίρεση, ) θα πέσουν τα προσωπεία και εμείς θα έχουμε το φωτεινό Αστέρι Του στον ουρανό.
Και κάτι ακόμα το οποίο χρειάζεται προσοχή…. Στον Παπισμό ,,, πήρε πάνω από 4 αιώνες (7ο έως 11ο ) να εξαπατήσει το ποίμνιό του.
Δόξα τω Θεώ Πάντων Ένεκεν
δεδομένου ότι δεν θα είναι συνακόλουθη των προηγουμένων συνόδων
(διότι οι Μονοφυσίτες π.χ. -είναι συνοδικά αποφασισμένο- αίρεση, ) θα πέσουν τα προσωπεία και εμείς θα έχουμε το φωτεινό Αστέρι Του στον ουρανό.
Και κάτι ακόμα το οποίο χρειάζεται προσοχή…. Στον Παπισμό ,,, πήρε πάνω από 4 αιώνες (7ο έως 11ο ) να εξαπατήσει το ποίμνιό του.
Δόξα τω Θεώ Πάντων Ένεκεν
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Εμένα κάπου δεν μου αρέσουν αμφότεροι.
Ο μεν Πατριάρχης μας, δίνει συνέχεια δικαιώματα που ου δει πολλού του χαρακτηρισμού συμπροσευχής και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσεως και χωρίς καμίας διαθέσεως ζηλωτισμού.
Ωστόσο δεν είναι πρώτος τη τάξει με βάση την παράδοση αλλά τους Ιερούς Κανόνες. Ένα θέμα βέβαια που σηκώνει διάφορες συζητήσεις, το τί εννοείται και πως πρώτος τη τάξει.
Ο δε Πειραιώς έχει εμμονή στον δογματικό λόγο, σε τέτοιο βαθμό που κάπου νιώθω πως του λείπει η πνευματικότητα. Κάτι σαν τον Θεσσαλονίκης, που όπου Γάμος και χαρά η Μακεδονία πρώτη. Είναι κουραστικό.
Ως προς το θέμα των αναθεματισμών, η σημερινή κατάσταση αποτελεί όνειδος ούτως ή άλλως για την Διοικούσα Εκκλησία. Στην σημερινή της μορφή η Τάξη των Αναθεματισμών δεν περιλαμβάνει ουσιαστικά αναθεματισμούς αλλά μια σειρά από "αιωνία η μνήμη". Για γέλια και για κλάματα....
Ο Πειραιώς αναθεματίζει μεν τον Πάπα που είναι βέβαια ουσιαστικά ο πρώτος τη τάξει αντιχριστός αφού όντας εκτός Εκκλησίας καπηλεύεται ως grand firma τον Θεάνθρωπο Χριστό, τυπικά όμως έχει γίνει άρση αναθεμάτων, ...άλλη ντροπή. Επιπλέον ουσιαστικά αφόρισε τον Πατριάρχη και τους Πατριαρχικούς, κίνηση που δεν ξέρω αν τον κατατάσσει στους αγωνιστές ή τους υπέρμετρους -για να μην μπω γραφικούς-. Ο δε Αρχιεπίσκοπος αγρό ηγοράζει αφού αφήνει αμφότερους να παίζουν μπάλα στο γήπεδό του όντας ουσιαστικά απών. Τα φωτοβολταϊκά έχουν μεγαλύτερη σημασία φαίνεται....
Σε λίγο θα έχουμε εκλογές, κατα πως φαίνεται ακυβερνησία, οι Τούρκοι ετοιμάζονται για Καστελόριζο και Κύπρο και εμείς αποίμαντοι και όχι μόνο...
Ο μεν Πατριάρχης μας, δίνει συνέχεια δικαιώματα που ου δει πολλού του χαρακτηρισμού συμπροσευχής και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσεως και χωρίς καμίας διαθέσεως ζηλωτισμού.
Ωστόσο δεν είναι πρώτος τη τάξει με βάση την παράδοση αλλά τους Ιερούς Κανόνες. Ένα θέμα βέβαια που σηκώνει διάφορες συζητήσεις, το τί εννοείται και πως πρώτος τη τάξει.
Ο δε Πειραιώς έχει εμμονή στον δογματικό λόγο, σε τέτοιο βαθμό που κάπου νιώθω πως του λείπει η πνευματικότητα. Κάτι σαν τον Θεσσαλονίκης, που όπου Γάμος και χαρά η Μακεδονία πρώτη. Είναι κουραστικό.
Ως προς το θέμα των αναθεματισμών, η σημερινή κατάσταση αποτελεί όνειδος ούτως ή άλλως για την Διοικούσα Εκκλησία. Στην σημερινή της μορφή η Τάξη των Αναθεματισμών δεν περιλαμβάνει ουσιαστικά αναθεματισμούς αλλά μια σειρά από "αιωνία η μνήμη". Για γέλια και για κλάματα....
Ο Πειραιώς αναθεματίζει μεν τον Πάπα που είναι βέβαια ουσιαστικά ο πρώτος τη τάξει αντιχριστός αφού όντας εκτός Εκκλησίας καπηλεύεται ως grand firma τον Θεάνθρωπο Χριστό, τυπικά όμως έχει γίνει άρση αναθεμάτων, ...άλλη ντροπή. Επιπλέον ουσιαστικά αφόρισε τον Πατριάρχη και τους Πατριαρχικούς, κίνηση που δεν ξέρω αν τον κατατάσσει στους αγωνιστές ή τους υπέρμετρους -για να μην μπω γραφικούς-. Ο δε Αρχιεπίσκοπος αγρό ηγοράζει αφού αφήνει αμφότερους να παίζουν μπάλα στο γήπεδό του όντας ουσιαστικά απών. Τα φωτοβολταϊκά έχουν μεγαλύτερη σημασία φαίνεται....
Σε λίγο θα έχουμε εκλογές, κατα πως φαίνεται ακυβερνησία, οι Τούρκοι ετοιμάζονται για Καστελόριζο και Κύπρο και εμείς αποίμαντοι και όχι μόνο...
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
konstantinoupolitis έγραψε:Εμένα κάπου δεν μου αρέσουν αμφότεροι.
Ο μεν Πατριάρχης μας, δίνει συνέχεια δικαιώματα που ου δει πολλού του χαρακτηρισμού συμπροσευχής και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσεως και χωρίς καμίας διαθέσεως ζηλωτισμού.
Ωστόσο δεν είναι πρώτος τη τάξει με βάση την παράδοση αλλά τους Ιερούς Κανόνες. Ένα θέμα βέβαια που σηκώνει διάφορες συζητήσεις, το τί εννοείται και πως πρώτος τη τάξει.
Ο δε Πειραιώς έχει εμμονή στον δογματικό λόγο, σε τέτοιο βαθμό που κάπου νιώθω πως του λείπει η πνευματικότητα. Κάτι σαν τον Θεσσαλονίκης, που όπου Γάμος και χαρά η Μακεδονία πρώτη. Είναι κουραστικό.
Ως προς το θέμα των αναθεματισμών, η σημερινή κατάσταση αποτελεί όνειδος ούτως ή άλλως για την Διοικούσα Εκκλησία. Στην σημερινή της μορφή η Τάξη των Αναθεματισμών δεν περιλαμβάνει ουσιαστικά αναθεματισμούς αλλά μια σειρά από "αιωνία η μνήμη". Για γέλια και για κλάματα....
Ο Πειραιώς αναθεματίζει μεν τον Πάπα που είναι βέβαια ουσιαστικά ο πρώτος τη τάξει αντιχριστός αφού όντας εκτός Εκκλησίας καπηλεύεται ως grand firma τον Θεάνθρωπο Χριστό, τυπικά όμως έχει γίνει άρση αναθεμάτων, ...άλλη ντροπή. Επιπλέον ουσιαστικά αφόρισε τον Πατριάρχη και τους Πατριαρχικούς, κίνηση που δεν ξέρω αν τον κατατάσσει στους αγωνιστές ή τους υπέρμετρους -για να μην μπω γραφικούς-. Ο δε Αρχιεπίσκοπος αγρό ηγοράζει αφού αφήνει αμφότερους να παίζουν μπάλα στο γήπεδό του όντας ουσιαστικά απών. Τα φωτοβολταϊκά έχουν μεγαλύτερη σημασία φαίνεται....
Σε λίγο θα έχουμε εκλογές, κατα πως φαίνεται ακυβερνησία, οι Τούρκοι ετοιμάζονται για Καστελόριζο και Κύπρο και εμείς αποίμαντοι και όχι μόνο...
Αδελφέ μου Χριστός Ανέστη! Το τελευταίο που είπες είναι αυτό που συμφωνώ ανοιχτά μαζί σου. Στα άλλα μπορεί να συμφωνώ βουβά ή και όχι αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει να κατακρίνουμε τους ιερείς μας... κάτι έχω ακούσει για κάρβουνο αναμμένο και σβηστό... Ας τους κρίνει η Ιερά Σύνοδος. Εμείς καλό θα κάνουμε να κοιτάμε τα δικά μας των λαϊκών αυτά να φτιάξουμε και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε άλλωστε και όλοι βλέπουμε... εγώ πολλές φορές σκέφτομαι τον Αγιο Μάρκο τον Ευγενικό τι τράβηξε και πως στάθηκε σαν ακρογωνιαίος λίθος μονάχος... για τη σωστή πίστη και ντρέπομαι για πράγματα που βλέπω σε φωτό μάλιστα. Αλλά ο Κύριος επιτρέπει και μόνο Αυτός γνωρίζει το γιατί. Καλύτερα να μη κατακρίνουμε το σπίτι μας την κιβωτό μας που είναι η εκκλησία ή τους λίθους του. Συγχώρα με αδελφέ μου.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Αγαπητη ΜΙΧΣ, επειδη αυτα ειναι λιγο ειδικα θεματα,
καλο ειναι να εκφραζει ο καθενας την γνωμη του μεν,
αφενος ομως να μην κανει υποδειξεις εν αγνοια,
ιδιως σε ανθρωπους που γνωριζουν καποια εως παρα πολλα παραπανω.
Ο konstantinoupolitis, (χωρις να θελω να κανω τον αυτοκλητο δικηγορο του),
τυγχανει να ειναι θεολογος,
και εκφραζει μια γνωμη επι του επιστητου
που κατεχει οσο να'ναι πολυ πιο εμπεριστατωμενα απο τον καθενα μας.
Εκτος αυτου ειναι ιδιαιτερα νηφαλιος και μετριοπαθης,
και δεν συνηθιζει να "κατακρινει" ουτε λαϊκους ουτε πολυ περισσοτερο ιερεις ευκολα.
Και η αποψη-γνωμη επι ενος πραγματικου γεγονοτος φυσικα δεν αποτελει κατακριση.
Επισης πρεπει να γνωριζεις οτι ο λαος του Θεου ειναι ο τελικος θεματοφυλακας της Πιστεως,
και δεν δικαιουται ουτε του επιτρεπεται να μενει εξω και να αδιαφορει επιδεικτικα
για οσα συμβαινουν στην Εκκλησια, με το προσχημα ταχα μου.. οτι κοιταει τα της μετανοιας του.
Το οτι κοιταμε την μετανοια μας, και την ασκητικη του καθενος μας,
δεν τα διαλαλουμε, συνεχως και σε ολους,
για να δικαιωθουμε και να ακουσουμε κανενα μπραβο,
αλλα απλως τα πραττουμε, και περαν τουτου ουδεν.
Οταν καποιοι ξεσαλωνουν και νομιζουν οτι η Εκκλησια ειναι το μαγαζι που κληρονομησαν απο τον πατερα τους,
(τον σαρκικο, οχι τον ουρανιο), τοτε επιβαλλεται ο λαος να φωναξει και να παρει θεση.
Σε ολη την ιστορια ο τελικος κριτης, και ακυρωτης των οποιων εκτροπων, ηταν ο πιστος και ευσεβης λαος του θεου,
χερι χερι με λιγους ηρωϊκους πνευματοφορους και θεοφορους πατερες μας, που γυρισαν καταστασεις που εμοιαζαν χαμενες.
Βλεπε μονοθελητισμο με αγιο Μαξιμο Ομολογητη, βλεπε εικονομαχια με αγιο Ιωαννη Δαμασκηνο, βλεπε ψευδενωση Φερραρας-Φλωρεντιας με Μαρκο Ευγενικο, κλπ κλπ..
Εαν ο λαος τους αφηνε να παιξουν μπαλλα μονοι τους, τους αντιθετους εννοω,
και δεν τα εκανε ρημαδιο σε καθε αιρετικη εκτροπη,
τωρα ισως και να μην μιλαγαμε για Ορθοδοξια.
Διοτι το Αγιο Πνευμα οπου θελει πνει, και οπου θελει υπαγει,
και δεν αναπαυεται μονο σε λιγους και εκλεκτους, οπως αυτοι μπορει να νομιζουν..
Και εφοσον παιρνουμε θεση, καθημερινα επι παντος επιστητου, για οποιο προσκαιρο σοβαρο εως ηλιθιο θεμα,
η καθημερινοτητα επιβαλλει, πολυ περισσοτερο ως πιστοι της Εκκλησιας του Χριστου, της Μονης αληθινης,
δεν θα παρουμε θεση και δεν θα φωναξουμε για πραγματα που απτονται της Πιστης και της αιωνιοτητος;
Αλλοιμονο.
Το ποιμνιο λοιπον δεν ειναι αλογο, ειναι λογικο, και εχει υποχρεωση να ενημερωνεται για τα τεκταινομενα στην Εκκλησια,
να ειναι σε εγρηγορση, να λαμβανει θεση, και εαν χρειαστει και καλεσει ο καιρος, να αναλαβει δραση προς ματαιωση των οποιων ανομων σχεδιων εχουν στοχο την Εκκλησια μας, ειτε απο εξω, ειτε πολυ χειροτερα απο μεσα απο αυτην.
Ας μην ξεχναμε οτι οι χειροτερες και πιο μακροχρονες αιρεσεις και προδοσιες
ηρθαν απο ποιμεναρχες της Εκκλησιας, που υποτιθεται οτι θα την φυλαγαν απο εξωτερικους εχθρους.
Δυστυχως στις ημερες μας, απευχομαι, αλλα τεινει να συμβει παλι κατι αντιστοιχο, εαν συνεχισουν το τροπαρι τους καποιοι.
Ας ειμαστε σε εγρηγορση και εχει ο Θεος απο εκει και περα, να βαλει τον καθενα στην θεση του.
Ομως δεν μας επιτρεπεται να καθευδουμε.
Με εκτιμηση Διονυσης.
καλο ειναι να εκφραζει ο καθενας την γνωμη του μεν,
αφενος ομως να μην κανει υποδειξεις εν αγνοια,
ιδιως σε ανθρωπους που γνωριζουν καποια εως παρα πολλα παραπανω.
Ο konstantinoupolitis, (χωρις να θελω να κανω τον αυτοκλητο δικηγορο του),
τυγχανει να ειναι θεολογος,
και εκφραζει μια γνωμη επι του επιστητου
που κατεχει οσο να'ναι πολυ πιο εμπεριστατωμενα απο τον καθενα μας.
Εκτος αυτου ειναι ιδιαιτερα νηφαλιος και μετριοπαθης,
και δεν συνηθιζει να "κατακρινει" ουτε λαϊκους ουτε πολυ περισσοτερο ιερεις ευκολα.
Και η αποψη-γνωμη επι ενος πραγματικου γεγονοτος φυσικα δεν αποτελει κατακριση.
Επισης πρεπει να γνωριζεις οτι ο λαος του Θεου ειναι ο τελικος θεματοφυλακας της Πιστεως,
και δεν δικαιουται ουτε του επιτρεπεται να μενει εξω και να αδιαφορει επιδεικτικα
για οσα συμβαινουν στην Εκκλησια, με το προσχημα ταχα μου.. οτι κοιταει τα της μετανοιας του.
Το οτι κοιταμε την μετανοια μας, και την ασκητικη του καθενος μας,
δεν τα διαλαλουμε, συνεχως και σε ολους,
για να δικαιωθουμε και να ακουσουμε κανενα μπραβο,
αλλα απλως τα πραττουμε, και περαν τουτου ουδεν.
Οταν καποιοι ξεσαλωνουν και νομιζουν οτι η Εκκλησια ειναι το μαγαζι που κληρονομησαν απο τον πατερα τους,
(τον σαρκικο, οχι τον ουρανιο), τοτε επιβαλλεται ο λαος να φωναξει και να παρει θεση.
Σε ολη την ιστορια ο τελικος κριτης, και ακυρωτης των οποιων εκτροπων, ηταν ο πιστος και ευσεβης λαος του θεου,
χερι χερι με λιγους ηρωϊκους πνευματοφορους και θεοφορους πατερες μας, που γυρισαν καταστασεις που εμοιαζαν χαμενες.
Βλεπε μονοθελητισμο με αγιο Μαξιμο Ομολογητη, βλεπε εικονομαχια με αγιο Ιωαννη Δαμασκηνο, βλεπε ψευδενωση Φερραρας-Φλωρεντιας με Μαρκο Ευγενικο, κλπ κλπ..
Εαν ο λαος τους αφηνε να παιξουν μπαλλα μονοι τους, τους αντιθετους εννοω,
και δεν τα εκανε ρημαδιο σε καθε αιρετικη εκτροπη,
τωρα ισως και να μην μιλαγαμε για Ορθοδοξια.
Διοτι το Αγιο Πνευμα οπου θελει πνει, και οπου θελει υπαγει,
και δεν αναπαυεται μονο σε λιγους και εκλεκτους, οπως αυτοι μπορει να νομιζουν..
Και εφοσον παιρνουμε θεση, καθημερινα επι παντος επιστητου, για οποιο προσκαιρο σοβαρο εως ηλιθιο θεμα,
η καθημερινοτητα επιβαλλει, πολυ περισσοτερο ως πιστοι της Εκκλησιας του Χριστου, της Μονης αληθινης,
δεν θα παρουμε θεση και δεν θα φωναξουμε για πραγματα που απτονται της Πιστης και της αιωνιοτητος;
Αλλοιμονο.
Το ποιμνιο λοιπον δεν ειναι αλογο, ειναι λογικο, και εχει υποχρεωση να ενημερωνεται για τα τεκταινομενα στην Εκκλησια,
να ειναι σε εγρηγορση, να λαμβανει θεση, και εαν χρειαστει και καλεσει ο καιρος, να αναλαβει δραση προς ματαιωση των οποιων ανομων σχεδιων εχουν στοχο την Εκκλησια μας, ειτε απο εξω, ειτε πολυ χειροτερα απο μεσα απο αυτην.
Ας μην ξεχναμε οτι οι χειροτερες και πιο μακροχρονες αιρεσεις και προδοσιες
ηρθαν απο ποιμεναρχες της Εκκλησιας, που υποτιθεται οτι θα την φυλαγαν απο εξωτερικους εχθρους.
Δυστυχως στις ημερες μας, απευχομαι, αλλα τεινει να συμβει παλι κατι αντιστοιχο, εαν συνεχισουν το τροπαρι τους καποιοι.
Ας ειμαστε σε εγρηγορση και εχει ο Θεος απο εκει και περα, να βαλει τον καθενα στην θεση του.
Ομως δεν μας επιτρεπεται να καθευδουμε.
Με εκτιμηση Διονυσης.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Κατακρίνεται ο άδικος κριτής ή ο υποκριτής, κοινώς αυτός που κρίνει σε αυτούς που τον παίρνει και ποιεί την νήσσα σε αυτούς που δεν τον συμφέρει. Επίσης κατακρίνεται αυτός που σκανδαλίζει, δηλαδή αυτός που με τις πράξεις του οδηγεί τους ανθρώπους στον χωρισμό, στην αποκοπή. Στον Ησαΐα κατακρίνεται σαφώς ο άδικος, δηλαδή αυτός που γνωρίζει το Θείο Νόμο και όχι μόνο και δεν παίρνει θέση κρίνοντας, παρεμβαίνοντας. Και λυπάμαι στην πλέον κρίσιμη στιγμή, εποχές πρόδρομες του Αντιχρίστου, με το παγκόσμιο σχέδιο να εισέρχεται στην χώρα μας θρασύτατα, νιώθω αποίμαντος. Και μεγάλωσα στην Πτολεμαίδα οπότε απο κάρβουνα είμαστε γεμάτοι....
Re: Το Φανάρι, απειλεί και υπαγορεύει.
Δεκτές και οι δύο απαντήσεις!
Για τον Κωνσταντινοπολίτη αδελφό μου αν και δεν το γνώριζα ότι είναι Θεολόγος η διαίσθησής μου το είχε καταλάβει. Αυτό όμως δεν με απέτρεψε από το να γράψω αυτό που ανάρτησα
Μου λείπει και άπλετη ταπεινότητα όπως έχετε διαπιστώσει
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει οπωσδήποτε να φωνάζουμε τα στραβά όπως και να επικροτούμε τα καλά που λίγοι έως κανένας το κάνει, γιατί σαν ποίμνιο είμαστε σώμα Χριστού όταν ανήκουμε στη Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.... στην Ορθοδοξία μας. Αυτό που προσπαθώ να πω με τα άκομψα λόγια μου είναι ότι πολλοί μπαίνουν σε αυτό το "σπιτάκι" καλό θα ήταν να μη τους δίνουμε τροφή (βορά στα θηρία της εποχής μας) με ονόματα ιεραρχών μας. Πράξεις ναι... ονόματα... δε ξέρω... Αν και συμφωνούσα με το λόγο... διαφώνησα με αυτά.
Και πάλι Συγχωρέστε με αδέλφια.
η άγια Αγιοτάτη Καλύτερη από εμένα δεν υπάρχει στο κόσμο
ψυχή άνευ ταπεινότητας και υπέρμετρης υπερηφάνειας
αδελφή σας Μαρία
ΜΙΧΣ η δούλη Κυρίου η αμαρτωλή
Για τον Κωνσταντινοπολίτη αδελφό μου αν και δεν το γνώριζα ότι είναι Θεολόγος η διαίσθησής μου το είχε καταλάβει. Αυτό όμως δεν με απέτρεψε από το να γράψω αυτό που ανάρτησα
Μου λείπει και άπλετη ταπεινότητα όπως έχετε διαπιστώσει
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει οπωσδήποτε να φωνάζουμε τα στραβά όπως και να επικροτούμε τα καλά που λίγοι έως κανένας το κάνει, γιατί σαν ποίμνιο είμαστε σώμα Χριστού όταν ανήκουμε στη Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.... στην Ορθοδοξία μας. Αυτό που προσπαθώ να πω με τα άκομψα λόγια μου είναι ότι πολλοί μπαίνουν σε αυτό το "σπιτάκι" καλό θα ήταν να μη τους δίνουμε τροφή (βορά στα θηρία της εποχής μας) με ονόματα ιεραρχών μας. Πράξεις ναι... ονόματα... δε ξέρω... Αν και συμφωνούσα με το λόγο... διαφώνησα με αυτά.
Και πάλι Συγχωρέστε με αδέλφια.
η άγια Αγιοτάτη Καλύτερη από εμένα δεν υπάρχει στο κόσμο
ψυχή άνευ ταπεινότητας και υπέρμετρης υπερηφάνειας
αδελφή σας Μαρία
ΜΙΧΣ η δούλη Κυρίου η αμαρτωλή
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.