Σελίδα 2 από 4

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:07 pm
από stratos
tigris έγραψε:Καλά ρε παιδιά, αν δεν είναι Εκκλησία, πώς έχει αναδείξει ο Θεός τόσους αγίους και αγίες εν αυτή;


Αγία Ρίτα της Κασσία, Πάντρε Πίο, Αγ. Ιωάννης Βιαννέ, Αγία Βερναδέττη Σουμπιρού, Αγ.Αικατερίνα Λαμπουρέ, Αγ. Μαρία-Μαργαρίτα α-λα Κόκ,Αγ. Ιωάννης Μπόσκο,Αγ. Φραγκίσκος Ξαβιέ,Αγία Κλάρα της Ασσίζης...

Τα σώματα των παραπάνω αγίων παραμένουν άθικτα έως σήμερα.
Και θαυματουργούν και εκείνοι όπως και οι "δικοί"μας άγιοι
ξεχασες και τον Στεπινατς
και αυτος Αγιος ανακυρηχθηκε

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:19 pm
από pilotos
Θα προσπαθήσω να κάνω μία μικρή παρέμβαση στο θέμα αυτό,με μεγάλη προσοχή, ώστε να βγει κάτι ωφέλιμο από τη συζήτηση.Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη από τα αδέλφια, που πιθανόν να έχουν διαφορετική εκτίμηση από εμένα.Συζήτηση κάνουμε και όλοι πονάμε,αγωνιούμε ( με διαφορετικά κριτήρια ο καθένας ) για την Εκκλησία του Χριστού.

Θεωρώ, πρωτίστως, ότι η Ορθόδοξη πίστη και Εκκλησία δεν κινδυνεύουν από τη ρωμαιοκαθολική ομολογία. Ο μεγάλος κίνδυνος αυτή τη στιγμή είναι από την ελλειπή Ορθόδοξη κατήχηση ενός μεγάλου ποσοστού των βαπτισμένων Ορθόδοξων Χριστιανών, των Χ.Ο της ταυτότητας.

Η άγνοια της Ορθοδόξης πίστης οδηγεί μικρό αριθμό ανθρώπων σε αιρέσεις παθογόνες, σε ψχοφθόρες αιρέσεις που υποδουλώνουν προσωπικότητες , όπως οι πεντηκοστιανές ομάδες, οι μάρτυρες της Σκοπιάς, οι σαιεντολόγοι,οι δωδεκαθεϊστές κλπ. Υστερούμε αφάνταστα σε επίπεδο κατήχησης και Ορθόδοξης ενημέρωσης με σύγχρονα μέσα. Υστερούμε σε προβολή των Μυστηρίων της Εκκλησίας μας, καθώς και της νοερής προσευχής ( έφτασε σε μεγάλη ηλικία και μέσα από δοκιμασίες γνώρισα την ψυχική ανάταση της προσευχής )

Χαλάμε μελάνι, χαλάμε φαιά ουσία, ενώ ο κίνδυνος από τον Ρωμαιοκαθολικισμό δεν είναι μεγάλος, σε σχέση με τις 23.000 δυτικόφερτες αιρέσεις και τις παραθρησκείες ανατολικού ή δυτικού τύπου.

Χαλάμε μελάνι, αλλά ξεχνάμε ότι εμείς δεν πάμε να προσηλυτίσουμε.Όποιος θέλει,αν θέλει, χωρίς τις αφόρητες πιέσεις των ευσεβιστικών, δυτικόφερτων αιρέσεων...Αν προβάλαμε τις απόψεις της Ορθοδοξίας μέσω της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας, τεκμηριωμένες, αν προβάλλαμε Ορθόδοξη ζωή, ταπείνωση, μετάνοια, προσευχή και κυρίως ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ, ο κόσμος θα έβλεπε τη διαφορά, την υπεροχή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Με την Ορθόδοξη ζωή μας θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε κάθε κίνδυνο για την Ορθοδοξία.

Από την άλλη πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Οι Ρωμαιοκαθολικοί , οι προτεστάντες, οι πεντηκοστιανοί, οι μορμόνοι τρέχουν σε όλη τη γη για να διαδώσουν τα πιστεύω τους. Εμείς τι κάνουμε; Πόσοι Ορθόδοξοι Ιεραπόστολοι υπάρχουν; Σε πόσες χώρες του κόσμου δεν υπάρχουν σήμερα Ορθόδοξες Εκκλησίες; Πόσες ομάδες Ορθόδοξων ιερέων, μοναχών, θεολόγων στέλνουμε στις Ορθόδοξες Εκκλησίες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης για να τις ενισχύσουμε; Πως θα τις προστατεύσουμε από την Ουνία και τις αιρέσεις; Με τα λόγια ;

Θα ήθελα όσοι αντιδρούν ( και είναι πολλοί, και μάλιστα πνευματικοί άνθρωποι, ιερείς άγαμοι και έγγαμοι, με πολλά πνευματικά τέκνα και πνευματικό αγώνα)στις επαφές με τον Πάπα και τον διαχριστιανικό διάλογο, να μεταβαίνουν κατά ομάδες στη Σερβία, στη Ρουμανία, στην Ουκρανία, στη Μολδαβία, στη Τσεχία, στη Πολωνία, στη Λευκορωσία, στη Γεωργία και να στηρίζουν τις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες με ομιλίες, με βιβλία και εκδόσεις, με αποδείξεις μέσα από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες της Εκκλησίας. Θα ήθελα να δω κείμενα με τις πλανεμένες απόψεις των ρωμαιοκαθολικών και των αιρέσεων, δημοσιευμένες στο διαδίκτυο και μεταφρασμένες στις σλαβικές γλώσσες.Έτσι αντιμετωπίζουμε τον όποιο < κίνδυνο > από τον παπισμό, κατά τη ταπεινή μου άποψη. Γιατί η Εκκλησία του Χριστού, η Αλήθεια, δεν μπορούν να χαθούν, ακόμα κι αν μείνει ένας Ορθόδοξος επίσκοπος, γιατί η Εκκλησία του Χριστού είναι θεμελιωμένη πάνω στη ΠΕΤΡΑ της πίστης, και δεν μπορούν οι δυνάμεις του Άδη να την καταλύσουν ( Ματθ, 16: 18 )

Συμπερασματικά: Ας προβάλλουμε την Ορθόδοξη πίστη ( και κυρίως την Ορθόδοξη μυστηριακή ζωή ) , ας κάνουμε Ορθόδοξη ενημέρωση, ας ενισχύουμε την αντιαιρετική ενημέρωση και κυρίως ας γίνουμε συνεργοί της Ορθόδοξης Εωτερικής Ιεραποστολής και ας μη φοβόμαστε τίποτα!21 αιώνες τώρα έχουμε μαζί μας τον Χριστό (Ματθ, 28:20 ) και το Άγιο Πνεύμα (Ιωάννη 14: 16) . Αυτό πιστεύουμε, αυτό ομολογούμε, αυτό ζούμε.Αδέλφια μου, ζει Κύριος ο Θεός και τώρα και πάντοτε και εις στους απέραντους αιώνες.Η πορεία της Ορθοδοξίας είναι ένα καθημερινό θαύμα 21 αιώνων , χωρίς τη δύναμη την πολιτική και την οικονομική των αλλοδόξων και αλλοθρήσκων. Ας γίνουμε συνεργοί της Ιεραποστολής με προσευχή και υλική βοήθεια,και καμία θρησκευτική, κοσμική, οικονομική,αντιχριστιανική δύναμη δεν μπορεί να μας πειράξει. Ο Κύριος μεθ' ημών και ουδείς καθ' ημών.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:21 pm
από tigris
Η συζήτηση μου θυμίζει έντονα την επιχειρηματολογία 12θειστών έναντι ορθοδοξίας.Τα ίδια ερωτήματα, οι ίδιες ενστάσεις... :roll:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:26 pm
από Voliotis
Merkourios έγραψε:Έχετε τύχη σέ εξορκισμό ασθενούς από Καθολικό κληρικό νά δείτε εκεί πώς τόν περιγελάει ό δαίμονας; Ή βλέπουνε ταινίες μερικοί μέ καθολικούς εξορκιστές καί νομίζουν ότι καί ή πραγματικότητα είναι κινηματογράφος;
Πρόσφατα, πάντως, ο ALPHA πρόβαλλε ένα ντοκυμαντέρ, το οποίο είχε ως κύριο θέμα τη δράση ενός Ισπανού Εξορκιστή ιερέα στην Αφρική. Σ' αυτό έδειχνε τον ιερέα εν δράσει να νικά το δαίμονα που είχε μπει στο σώμα του ανθρώπου. Και για να επιβεβαιώσω το ότι όντως ήταν δαιμονισμένος, αρκεί να πω πως τον είχαν δέσει στο κρεβάτι, ενώ εκείνος ούρλιαζε, στη θέα του Σταυρού και του Ευαγγελίου, προσπαθώντας να ξεφύγει.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:34 pm
από stratos
Εικόνα

εδω παιδια
για οσους δεν το διαβασαν
εδω θα βειτε ολα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 7:26 pm
από Misha
οσοι ειχαν την τυχη να γνωρισουν τον π.Ιακωβο στην Ευβοια μπορουν να σας πουν για δαιμονια και εξορκισμούς από πρωτο χέρι.

τωρα οσον αφορά το εάν υπαρχουν αγιοι δλδ ανθρωποι που ο Θεός χαριτωσε σε ρωμαιοκαθολικους,προτεσταντες,κοπτες,μονοφυσιτες,νεστοριανους,συροχαλδαίους,σουφι,ινδουιστες,βουδιστές,ζαινιστε,ταοιιστες κλπ

προσωπικά δεν αποκλείω οτιδήποτε!!!

μενω σκεπτικός και παρατηρώ....

πως θα βαλει ο ανθρωπος ορια στο Πνεύμα του Θεου"που "οπου θέλει πνει "???

ομως οι Πατερες μας για να διασωσουν την εκκλησιαστική εμπειρία και να διαχωρισουν την αληθεια από την πλάνη ,εξεφρασαν με τον λογο τους την δογματική συνειδηση του Σωματος του Χριστου οπως την βιωσαν στις θεοπτικές τους εμπειρίες.

αυτούς ακουμε ως ορθοδοξοι και τα δικα τους αψευδη κριτηρια αποδεχόμαστε.

οσον αφορα τους παπικους και μονο το δογμα τους περι αλαθητου παπα που αποφασιζει ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι αγιος ,με καθιστα φοβερα καχυποπτο γιατι κατα τη διαρκεια των αιωνων πολλες φορες εχουν εμφανισει ψευδολειψανα,ψευδοαγιους και ψευδοθαυματα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 7:55 pm
από sotirio
Το Θέμα είναι ‘ ο Καθολικισμός χειρότερος από τον αθεϊσμό ‘
Σαφώς ο Άθεος απλά δεν έχει Θεό . Ο αιρετικός έχει σατανά .

Του σατανά ιερείς οι αιρετικοί ιερείς και όχι του Ιησού , η προσευχή τους βλασφημία , το βάπτισμα - κοινωνία - αγιασμός τους είναι μόλυσμα ... κατά απόφαση συνόδου της Καρχηδόνας ( της Καρχηδόνας νομίζω όποιος έχει βιβλία ας κάνει αγάπη να μας πει περισσότερα και ακριβέστερα , όντως είναι επίκαιρα λόγω ημερών ...... )

Τώρα στην χειρότερη θέση δεν είναι ο άθεος η ο αιρετικός αλλά εκείνος ο Ορθοδοξος που ενώ είναι του Θεού αμαρτάνει , που ενώ είναι του Θεού Τον προδίδει Τον αρνείται που δίνει τα Άγια στα σκυλιά ......

Ματ. 7:6 Μη δώσητε το άγιον εις τους κύνας μηδέ ρίψητε τους μαργαρίτας σας έμπροσθεν των χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αυτούς με τους πόδας αυτών και στραφέντες σας διασχίσωσιν.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 10:41 pm
από PATIENT
sotirio έγραψε:Το Θέμα είναι ‘ ο Καθολικισμός χειρότερος από τον αθεϊσμό ‘
Σαφώς ο Άθεος απλά δεν έχει Θεό . Ο αιρετικός έχει σατανά .

Του σατανά ιερείς οι αιρετικοί ιερείς και όχι του Ιησού , η προσευχή τους βλασφημία , το βάπτισμα - κοινωνία - αγιασμός τους είναι μόλυσμα ... κατά απόφαση συνόδου της Καρχηδόνας ( της Καρχηδόνας νομίζω όποιος έχει βιβλία ας κάνει αγάπη να μας πει περισσότερα και ακριβέστερα , όντως είναι επίκαιρα λόγω ημερών ...... )

Τώρα στην χειρότερη θέση δεν είναι ο άθεος η ο αιρετικός αλλά εκείνος ο Ορθοδοξος που ενώ είναι του Θεού αμαρτάνει , που ενώ είναι του Θεού Τον προδίδει Τον αρνείται που δίνει τα Άγια στα σκυλιά ......

Ματ. 7:6 Μη δώσητε το άγιον εις τους κύνας μηδέ ρίψητε τους μαργαρίτας σας έμπροσθεν των χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αυτούς με τους πόδας αυτών και στραφέντες σας διασχίσωσιν.
Μέσα έπεσες αγαπητέ.

Πρόκειται για τη σύνοδο της Καρχηδόνας του 251 μ.Χ.
Κείμενο βαρύ.
Βαρύ κι ασήκωτο στα ώτα αυτών που έχουν συνηθίσει να ακούν μονο για αγάπες και λουλούδια.
Και όμως τέτοιες αποφάσεις ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ (ΑΓΙΩΝ ΣΤΟ ΒΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ) χλευάζονται απο επίσημα εκκλησιαστικά χείλη γιατί απλά στέκονται εμπόδιο στα σχέδιά τους για το ξεπούλημα της Ορθοδοξίας δηλαδή του Χριστού , σε τιμή ευκαιρίας.
Αφιερώστε λίγο χρόνο για την ανάγνωση του κειμένου.
Δεν είναι εκτός εποχής , καμία επίσημη απόφαση της Εκκλησίας δεν πρέπει να αγνοείται και να μένουμε μονο στα απολύτως βασικά , ηθικολογικά στοιχεία της πίστης μας , που άλλωστε πολλά συναντώνται και σε άλλες θρησκείες.


"Οτι οι παρά αιρετικοίς βεβαπτισμένοι , προσερχόμενοι τη Εκκλησία βαπτίζονται"

Εν κοινοβουλίω όντες, αγαπητοί αδελφοί, ανέγνωμεν γράμματα αφ’ υμών σταλέντα περί τών παρά τοίς αιρετικοίς, ή σχισματικοίς δοκούντων βεβαπτίσθαι, ερχομένων πρός τήν καθολικήν Εκκλησίαν, ήτις εστί μία, εν ή βαπτιζόμεθα καί αναγεννώμεθα. Περί ών καί πεποίθαμεν, καί υμάς αυτούς εκείνα πράττοντας, τήν στερρότητα τού τής καθολικής Εκκλησίας κανόνος κρατείν. Όμως επεί συγκοινωνοί ημών εστέ καί ζητήσαι περί τούτου διά τήν κοινήν αγάπην ηθελήσατε, ου πρόσφατον γνώμην, ουδέ νύν ηδρασμένην προσφέρομεν, αλλά τήν πάλαι υπό τών προγενεστέρων ημών μετά πάσης ακριβείας καί επιμελείας δεδοκιμασμένην, καί υφ’ ημών παρατηρηθείσαν, κοινούμεθα υμίν καί συζεύγνυμεν, τούτο καί νύν χειροτονούντες, όπερ διά παντός ισχυρώς καί ασφαλώς κρατούμεν, μηδένα βαπτίζεσθαι δύνασθαι έξω τής καθολικής Εκκλησίας, ενός όντος βαπτίσματος καί εν μόνη τή καθολική Εκκλησία υπάρχοντος. Γέγραπται γάρ: Εμέ εγκατέλιπον, πηγήν ύδατος ζώντος, καί ώρυξαν εαυτοίς λάκκους συντετριμμένους, τούς μή δυναμένους ύδωρ συσχείν. Καί πάλιν, η αγία Γραφή προμηνύουσα λέγει: Από ύδατος αλλοτρίου απέχεσθε καί από πηγής αλλοτρίας μή πίητε. Δεί δέ καθαρίζεσθαι καί αγιάζεσθαι τό ύδωρ πρώτον υπό τού ιερέως, ίνα δυνηθή τώ ιδίω βαπτίσματι τάς αμαρτίας τού βαπτιζομένου ανθρώπου αποσμήξαι. Διά τε Ιεζεκιήλ τού προφήτου λέγει Κύριος: Καί ραντίσω υμάς καθαρώ ύδατι καί καθαριώ υμάς, καί δώσω υμίν καρδίαν καινήν καί πνεύμα καινόν δώσω υμίν. Πώς δέ δύναται καθαρίσαι καί αγιάσαι ύδωρ ο ακάθαρτος ών αυτός καί παρ' ώ Πνεύμα άγιον ουκ έστι, λέγοντος τού Κυρίου εν τοίς Αριθμοίς: Καί πάντων ών άψεται ο ακάθαρτος, ακάθαρτα έσται; Πώς βαπτίζων δύναται άλλω δούναι άφεσιν αμαρτιών ο μή δυνηθείς τά ίδια αμαρτήματα έξω τής Εκκλησίας αποθέσθαι; Αλλά καί αυτή η ερώτησις, η εν τώ βαπτίσματι γενομένη, μάρτυς εστί τής αληθείας. Λέγοντες γάρ τώ εξεταζομένω: Πιστεύεις αιώνιον ζωήν καί άφεσιν αμαρτιών λαμβάνειν; ουκ άλλο τι λέγομεν, ει μή ό,τι εν τή καθολική Εκκλησία δοθήναι δύναται. Παρά δέ τοίς αιρετικοίς, όπου Εκκλησία ουκ έστιν, αδύνατον αμαρτημάτων άφεσιν λαβείν. Καί διά τούτο οι τών αιρετικών συνήγοροι ή τήν επερώτησιν εναλλάξαι οφείλουσιν ή τήν αλήθειαν εκδικήσαι, ειμή τι αυτοίς καί τήν Εκκλησίαν προσνέμουσιν, ούς βάπτισμα έχειν διαβεβαιούνται. Ανάγκη δέ εστι καί χρίεσθαι τόν βεβαπτισμένον, ίνα, λαβών χρίσμα, μέτοχος γένηται Χριστού. Αγιάσαι δέ έλαιον ου δύναται ο αιρετικός, ο μήτε θυσιαστήριον έχων, μήτε Εκκλησίαν. Όθεν ου δύναται χρίσμα τό παράπαν παρά τοίς αιρετικοίς είναι. Πρόδηλον γάρ εστιν ημίν, μηδαμώς δύνασθαί παρ' εκείνοις αγιάζεσθαι έλαιον εις ευχαριστίαν. Ειδέναι γάρ καί μή αγνοείν οφείλομεν, ότι γέγραπται: Έλαιον αμαρτωλού μή λιπανάτω τήν κεφαλήν μου, ό δή καί πάλαι εμήνυσε τό Πνεύμα τό άγιον εν Ψαλμοίς. Μήπως, εξιχνιασθείς τις καί από τής ευθείας οδού πλανηθείς, παρά τοίς αιρετικοίς, τοίς τού Χριστού αντιπάλοις, χρισθή. Πώς δέ εύξεται υπέρ τού βαπτισθέντος ουχί ιερεύς, αλλ' ιερόσυλος καί αμαρτωλός, λεγούσης τής Γραφής, ότι ο Θεός αμαρτωλών ουκ ακούει, αλλ' εάν τις θεοσεβής ή καί τό θέλημα αυτού ποιή, τούτου ακούει; Διά τής αγίας Εκκλησίας νοούμεν άφεσιν αμαρτιών: τίς δέ δύναται δούναι, όπερ αυτός ουκ έχει ή πώς δύναται πνευματικά εργάζεσθαι ο αποβαλών Πνεύμα άγιον; Διά τούτο καί ανανεούσθαι οφείλει ο πρός τήν Εκκλησίαν ερχόμενος, ίνα έσω διά τών αγίων αγιασθή, γέγραπται γάρ ότι: Άγιοι έσεσθε, καθώς εγώ άγιός ειμι, λέγει Κύριος, ίνα καί ο πλάνη βουκοληθείς εν τώ αληθεί καί εκκλησιαστικώ βαπτίσματι καί αυτός τούτο αποδύσηται, όστις πρός Θεόν ερχόμενος άνθρωπος καί ιερέα επιζητών εν πλάνη ευρεθείς, ιεροσύλω προσέπεσε. Δοκιμάζειν γάρ εστι τό τών αιρετικών καί σχισματικών βάπτισμα, τό συνευδοκείν τοίς υπ' εκείνων βεβαπτισμένοις. Ου γάρ δύναται εν μέρει υπερισχύειν: ει ηδυνήθη βαπτίσαι, ίσχυε καί άγιον Πνεύμα δούναι: ει ουκ ηδυνήθη, ότι έξω ών, Πνεύμα άγιον ουκ έχει, ου δύναται τόν ερχόμενον βαπτίσαι, ενός όντος τού βαπτίσματος, καί ενός όντος τού αγίου Πνεύματος, καί μιάς Εκκλησίας τού Χριστού τού Κυρίου ημών, επάνω Πέτρου τού αποστόλου, αρχήθεν λέγοντος, τής ενότητος τεθεμελιωμένης. Καί διά τούτο τά υπ' αυτών γινόμενα, ψευδή καί κενά υπάρχοντα, πάντα εστίν αδόκιμα. Ου γάρ δύναταί τι δεκτόν καί αιρετόν είναι παρά τώ Θεώ τών υπ' εκείνων γινομένων, ούς ο Κύριος πολεμίους καί αντιπάλους αυτού λέγει εν τοίς Ευαγγελίοις: Ο μή ών μετ' εμού κατ' εμού εστί, καί ο μή συνάγων μετ' εμού σκορπίζει. Καί ο μακάριος απόστολος Ιωάννης, εντολάς Κυρίου τηρών, εν τή επιστολή προέγραψεν: Ηκούσατε, ότι ο αντίχριστος έρχεται, καί νύν δέ αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν: όθεν γινώσκομεν, ότι εσχάτη ώρα, εστίν. Εξ ημών εξήλθον, αλλ' ουκ ήσαν εξ ημών. Όθεν καί ημείς συνιέναι οφείλομεν καί νοείν, ως οι εχθροί Κυρίου καί οι αντίχριστοι ωνομασμένοι, δυνατοί ουκ είεν χάριν δούναι τώ Κυρίω. Καί διά τούτο ημείς οι σύν Κυρίω όντες καί ενότητα Κυρίου κρατούντες καί κατά τήν αξίαν αυτού χορηγούμενοι, τήν ιερατείαν αυτού εν τή Εκκλησία λειτουργούντες, όσα οι αντικείμενοι αυτώ, τουτέστι πολέμιοι καί αντίχριστοι, ποιούσιν αποδοκιμάσαι καί αποποιήσαι καί απορρίψαι καί ως βέβηλα έχειν οφείλομεν. Καί τοίς από πλάνης καί στρεβλότητος ερχομένοις, επί γνώσει τής αληθινής καί εκκλησιαστικής πίστεως, δούναι καθόλου θείας δυνάμεως μυστήριον ενότητός τε καί πίστεως καί αληθείας.
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΝΟΝΩΝ: Αποστολικοί μς’, μζ’, ξη’- Β’ ζ’ – ΣΤ , κε’ - Λαοδικείας μη’

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 07, 2006 10:52 pm
από sotirio
:D ου πρόσφατον γνώμην, ουδέ νύν ηδρασμένην προσφέρομεν, αλλά τήν πάλαι υπό τών προγενεστέρων ημών μετά πάσης ακριβείας καί επιμελείας δεδοκιμασμένην,.....
:D Ευχαριστώ ....... απο καρδίας !
:wink: Για τον Αλβανιας Αναστάσιο και Βαθολομαίο τον οικουμενιστή και οχι μόνο .... με αγάπη απο το 251 μ.Χ. :idea:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 08, 2006 11:04 am
από nkope
Μήπως οι αιρετικοί είναι δικαιολογία για τη δική μας ακηδία;

Μήπως καλά θα ήταν ν΄ασχολούμαστε λιγότερο μ΄αυτούς και περισσότερο με τα χάλια μας;

Μήπως είναι υπερβολή να συζητάμε το ίδιο θέμα σε περισσότερα από 5 topics ταυτόχρονα;

Δεν υπάρχουν άλλα θέματα που να απασχολούν τους αδελφούς για να ανταλλάξουμε απόψεις;