Re: Ἡ Παγίδα τῆς Δωρεᾶς ὀργάνων καί ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 21, 2013 11:34 am
Παναγιωτη, και λοποι αδελφοι δειτε παρακαλω,
το διαδικτυακο υλικο απο την ακρως ενδιαφερουσα ημεριδα που εγινε προσφατα στο ΣΕΦ στον Πειραια,
περι μεταμοσχευσεων, καθως και το τι θεωρειται διεθνως πλεον εγκεφαλικος "θανατος"
και ισως κανετε μια αλλη βαθυτερη και πιο μεστη αναγνωση στο βιντεο με τον κ.κ.Νικολαο.
Ηταν εκει ο κ.κ.Σεραφειμ Πειραιως, ο κ.κ.Παυλος Γλυφαδος, Καθηγητες, Ιερεις, και πλειστοι οσοι.
Εδω ειδικα στο θεμα των μεταμοσχευσεων,
ο σεβαστος και αγαπητος κατα παντα κ.κ.Νικολαος,
οχι κατ'εμε μονο, αλλωστε ποιος ειμαι εγω ο εσχατος,
αλλα κατα πολλους απειρως πιο σημαντικους απο εμενα,
δηλαδη Επισκοπους, Πρεσβυτερους, Ηγουμενους, Καθηγητες, ειδικους κατα παντα,
ειναι σε αρκετα λαθεμενο δρομο,
καθως συγκατατιθεται σχεδον ανευ ορων στην πρακτικη του νομου,
με μονο κριτηριο το συναισθημα.
Μπορει να ειναι καλη η προαιρεση αλλα δεν αρκει,
καθως δεν ζουμε σε αγγελικο κοσμο, οπως καλα θα ξερει ο κ.κ.Νικολαος.
Το "αλληλων μελη" ο Αποστολος Παυλος δεν το ειπε για να γινουμε ο ενας ανταλλακτικα για τον αλλον,
και μαλιστα με το στανιο επειδη ετσι το θελει το ξενοδουλο κρατος μας, και ο καθε εμπορακος,
αλλα επειδη ειμαστε μελη της Εκκλησιας του Χριστου, και αδελφοι ενωπιον Του, αρα και αλληλεγγυοι,
ομως με την ελευθερη βουληση μας, μην λεμε ξανα τα ιδια.
Ολοι ξερουμε οτι ουδολως υφισταται το: "σφαξε με αγα μου, να αγιασω".
Δεν ειναι ετσι λοιπον τα πραγματα. Ειναι λιγο πιο συνθετα.
Το αυτεξουσιο και την βουληση του ανθρωπου,
τα σεβεται ο ιδιος ο Κυριος που τα εδωρησε εως τελους.
Ποιος ειναι αυτος που τα καταργει και με ποιο δικαιωμα;
Δεν μπορει κανεις, πουθενα, ποτε, να τα καταργει, ερημην του προσωπου που τα ασκει,
με οποιοδηποτε κινητρο οσο αγνο και εαν ακουγεται, που δεν ειναι..
Εγω εδω βλεπω καθημερινα διπλα μου,
ανθρωπους με μηχανικες καρδιες,
και ποναει και η δικη μου αφανταστα,
απο την αλλη ομως,
βλεπω και ανθρωπους στις εντατικες τωρα και στο μελλον,
που πιθανον, σχεδον με βεβαιοτητα,
θα τους φαει η "αγαπη" μια ωρα αρχιτερα.
Γιατι μπορει ολοι να βρεθουμε στην θεση ενος εναγωνιου ληπτη,
αλλα μπορει να βρεθουμε και στην θεση ενος καταναγκαστικου "δοτη".
Αυτο φαινεται να διαφευγει απο πολλους και απο τον εν λογω Ιεραρχη,
δεν λεω επιμελως, αλλα μπορει να παραθεωρειται, λογω συναισθηματικων κριτηριων.
Θεωρω οτι η μεταμοσχευση ως διαδικασια μπορει να ειναι:
η, εθελοντικη προσφορα αγαπης με μονη την απολυτα ελευθερα, εκφρασμενη την βουληση του προσωπου,
η, κανονικοτατη δολοφονια, μετα εμποριου, και παραβιαση της ανθρωπινης ελευθεριας.
Τοσο ξεκαθαρα. Για μενα τουλαχιστον.
Η το ενα, η το αλλο.
Και δεν εχει να κανει τιποτα με τον αρρωστο που περιμενει μοσχευμα,
αυτος ειναι εξω απο το θεμα, ηθικα και αρμοδιως, εκτος και εαν ισχυει κατι αλλο.
Γιατι εχουμε ακουσει για κατι δεκαδες χιλιαδες περιεργες ιστοριες,
παραγγελιας οργανων, εξαθλιωμενων απο φτωχες χωρες,
απο κατι μεγαλα πορτοφολια, στον "πολιτισμενο" κοσμο..
Οποτε η ηθικη και του ληπτη πλεον εκει παει περιπατο,
μαζι με την ζωη του δοτη, που δεν ηθελε,
αλλα "επρεπε" να μαθει να αγαπαει και να γινει δοτης με το ζορι.
Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος.
το διαδικτυακο υλικο απο την ακρως ενδιαφερουσα ημεριδα που εγινε προσφατα στο ΣΕΦ στον Πειραια,
περι μεταμοσχευσεων, καθως και το τι θεωρειται διεθνως πλεον εγκεφαλικος "θανατος"
και ισως κανετε μια αλλη βαθυτερη και πιο μεστη αναγνωση στο βιντεο με τον κ.κ.Νικολαο.
Ηταν εκει ο κ.κ.Σεραφειμ Πειραιως, ο κ.κ.Παυλος Γλυφαδος, Καθηγητες, Ιερεις, και πλειστοι οσοι.
Εδω ειδικα στο θεμα των μεταμοσχευσεων,
ο σεβαστος και αγαπητος κατα παντα κ.κ.Νικολαος,
οχι κατ'εμε μονο, αλλωστε ποιος ειμαι εγω ο εσχατος,
αλλα κατα πολλους απειρως πιο σημαντικους απο εμενα,
δηλαδη Επισκοπους, Πρεσβυτερους, Ηγουμενους, Καθηγητες, ειδικους κατα παντα,
ειναι σε αρκετα λαθεμενο δρομο,
καθως συγκατατιθεται σχεδον ανευ ορων στην πρακτικη του νομου,
με μονο κριτηριο το συναισθημα.
Μπορει να ειναι καλη η προαιρεση αλλα δεν αρκει,
καθως δεν ζουμε σε αγγελικο κοσμο, οπως καλα θα ξερει ο κ.κ.Νικολαος.
Το "αλληλων μελη" ο Αποστολος Παυλος δεν το ειπε για να γινουμε ο ενας ανταλλακτικα για τον αλλον,
και μαλιστα με το στανιο επειδη ετσι το θελει το ξενοδουλο κρατος μας, και ο καθε εμπορακος,
αλλα επειδη ειμαστε μελη της Εκκλησιας του Χριστου, και αδελφοι ενωπιον Του, αρα και αλληλεγγυοι,
ομως με την ελευθερη βουληση μας, μην λεμε ξανα τα ιδια.
Ολοι ξερουμε οτι ουδολως υφισταται το: "σφαξε με αγα μου, να αγιασω".
Δεν ειναι ετσι λοιπον τα πραγματα. Ειναι λιγο πιο συνθετα.
Το αυτεξουσιο και την βουληση του ανθρωπου,
τα σεβεται ο ιδιος ο Κυριος που τα εδωρησε εως τελους.
Ποιος ειναι αυτος που τα καταργει και με ποιο δικαιωμα;
Δεν μπορει κανεις, πουθενα, ποτε, να τα καταργει, ερημην του προσωπου που τα ασκει,
με οποιοδηποτε κινητρο οσο αγνο και εαν ακουγεται, που δεν ειναι..
Εγω εδω βλεπω καθημερινα διπλα μου,
ανθρωπους με μηχανικες καρδιες,
και ποναει και η δικη μου αφανταστα,
απο την αλλη ομως,
βλεπω και ανθρωπους στις εντατικες τωρα και στο μελλον,
που πιθανον, σχεδον με βεβαιοτητα,
θα τους φαει η "αγαπη" μια ωρα αρχιτερα.
Γιατι μπορει ολοι να βρεθουμε στην θεση ενος εναγωνιου ληπτη,
αλλα μπορει να βρεθουμε και στην θεση ενος καταναγκαστικου "δοτη".
Αυτο φαινεται να διαφευγει απο πολλους και απο τον εν λογω Ιεραρχη,
δεν λεω επιμελως, αλλα μπορει να παραθεωρειται, λογω συναισθηματικων κριτηριων.
Θεωρω οτι η μεταμοσχευση ως διαδικασια μπορει να ειναι:
η, εθελοντικη προσφορα αγαπης με μονη την απολυτα ελευθερα, εκφρασμενη την βουληση του προσωπου,
η, κανονικοτατη δολοφονια, μετα εμποριου, και παραβιαση της ανθρωπινης ελευθεριας.
Τοσο ξεκαθαρα. Για μενα τουλαχιστον.
Η το ενα, η το αλλο.
Και δεν εχει να κανει τιποτα με τον αρρωστο που περιμενει μοσχευμα,
αυτος ειναι εξω απο το θεμα, ηθικα και αρμοδιως, εκτος και εαν ισχυει κατι αλλο.
Γιατι εχουμε ακουσει για κατι δεκαδες χιλιαδες περιεργες ιστοριες,
παραγγελιας οργανων, εξαθλιωμενων απο φτωχες χωρες,
απο κατι μεγαλα πορτοφολια, στον "πολιτισμενο" κοσμο..
Οποτε η ηθικη και του ληπτη πλεον εκει παει περιπατο,
μαζι με την ζωη του δοτη, που δεν ηθελε,
αλλα "επρεπε" να μαθει να αγαπαει και να γινει δοτης με το ζορι.
Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος.