Σελίδα 2 από 6
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 06, 2006 4:34 pm
από 123
ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ός δ’ αν βλασφημήση εις το Πνεύμα το Άγιον, ουκ έχει άφεσιν εις τον αιώνα, αλλ’ ένοχός εστιν αιωνίου κρίσεως. (Μαρκ. β΄ 29)
πάντα όσα αν προσευχόμενοι αιτείσθε, πιστεύετε ότι λαμβάνετε και έστε υμίν. (Μαρκ .ια΄ 24)
και όταν στήκετε προσυχόμενοι, αφίετε ει τι έχετε κατά τινος (Μαρκ. ια΄ 25)
γρηγορείτε και προσεύχεσθε, ίνα μη εισέλθητε εις πειρασμόν, το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής, (Μαρκ. ιδ΄3 8 )
Εγένετο δε εν ταις ημέραις ταύτας εξήλθεν εις το όρος προσεύξασθαι, και ήν διανυκτερεύων εν τη προσευχή του Θεού. (Λουκ. στ΄ 12)
Έλεγε δε και παραβολήν αυτοίς προς το δειν πάντοτε προσεύχεσθαι αυτούς και μη εκκακείν. (Λουκ ιη' 1)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 07, 2006 9:51 pm
από 123
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
… ανεφύσησε και λέγε αυτοίς, λάβετε Πνεύμα Άγιον, αν τινων αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται αυτοίς, αν τινων κρατήτε, κεκράτηνται.(Ιωάνν. κ΄ 22-23)
Αμήν λέγω υμίν, όσα εάν δήσητε (ανεξομολόγητες αμαρτίες) επί της γης έσται δεδεμένα (ασυγχώρητα) εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, έσται λελυμένα εν τω ουρανώ (Ματθ. ιη΄ 18.)
εάν είπωμεν ότι αμαρτίαν ουκ έχομεν, εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια ουκ έστιν εν ημίν. εάν ομολογώμεν τας αμαρτίας ημών, πιστός εστι και δίκαιος, ίνα αφή ημίν τας αμαρτίας και καθαρίση ημάς από πάσης αδικίας, εάν είπωμεν ότι ουχ ημαρτήκαμεν, ψεύστην ποιούμεν αυτόν, και ο λόγος αυτού ουκ έστιν εν ημίν. (Επιστ. Α΄Ιωάν. 8-10)
και πας ός ερεί λόγον εις τον υιόν του ανθρώπου, αφεθήσεται αυτώ, τω δε εις τον Άγιον Πνεύμα βλασφημήσαντι ουκ αφεθήσεται (Λουκ. ιβ΄ 7)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 10:35 am
από NIKOSZ
ΜΑΤΘ γ:6
...και εβαπτίζοντο εν τώ Ιορδάνη υπ' αυτού, εξομολογούμενοι τας αμαρτίας αυτών.
ΛΟΥΚ ιε:18
Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου...
(εξωμολόγηση ασώτου υιού)
ΠΡΑΞ ιθ:18
Και πολλοί των πιστευσάντων ήρχοντο εξομολογούμενοι και φανερόνοντες τας πράξεις αυτών.
ΙΑΚ ε:16
Εξομολογείσθε εις αλλήλους τα πταίσματά σας, και εύχεσθε υπέρ αλλήλων...
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 2:50 pm
από lookfor
Πολύ ωραίο αυτό που σκέφτηκες 123. Μπράβο!!! Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί πάντα ήθελα να συγκεντρώσω τέτοιους στίχους αλλά δεν είχα το χρόνο.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 2:53 pm
από 123
Και μάλιστα αξίζει να προσπαθήσουμε να τα έχουμε στην πρωτότυπη μορφή τους (αρχαίο κείμενο) γιατί τη μετάφραση τη βρίσκουμε, το αρχαίο δεν το έχω βρει
ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ Αδυνατή
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 10, 2006 9:27 am
από Harrys1934
sotirio έγραψε::D Να χαρώ μη σαρκοφάγο Tigri ...
Ναι όλοι μας ανατρέχουμε πολλές φορές σε στίχους της Αγιας Γραφης και οχι μονο ενος κοματιου της , της Καινής Διαθήκης για να λύσουμε κάποιες απορίες μας
Το θεμα της Νυστείας πχ θελει τον Ησαία του ....
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... ote&p=1848
sotirio έγραψε:Εν τω κρυπτώ φίλοι μου ... ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ !!!
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΣΗ ?
Τι λέτε να έτρωγε ο Χριστός στην έρημο ?
ΑΠΑΤΩ ΑΡΑΓΕ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΤΙΣΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ
( Αστακοί καραβίδες χταποδάκια .... ) ΝΗΣΤΕΊΑ ΜΕ ΓΕΜΆΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΧΟΡΤΑΣΜΟ ΘΑΡΩ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ....
To στόμα τον Κυρίου ελάλησε δια του Ησαΐα και είπε όσα λέτε .
Καλά τα λέτε ..... και ο Ησαΐας πιο καλά :
Ησαΐας 58:1-14 -
Αναβόησον δυνατά, μη φεισθής· ύψωσον την φωνήν σου ως σάλπιγγα και ανάγγειλον προς τον λαόν μου τας ανομίας αυτών και προς τον οίκον Ιακώβ τας αμαρτίας αυτών.
Με ζητούσιν όμως καθ' ημέραν και επιθυμούσι να μανθάνωσι τας οδούς μου, ως έθνος το οποίον έκαμε δικαιοσύνην και δεν εγκατέλιπε την κρίσιν του Θεού αυτού· ζητούσι παρ' εμού κρίσεις δικαιοσύνης· επιθυμούσι να πλησιάζωσιν εις τον Θεόν.
Διά τι ενηστεύσαμεν, λέγουσι, και δεν είδες; εταλαιπωρήσαμεν την ψυχήν ημών και δεν εγνώρισας; Ιδού, εν τη ημέρα της νηστείας σας ευρίσκετε ηδονήν και καταθλίβετε πάντας τους μισθωτούς σας.
Ιδού, νηστεύετε διά δίκας και έριδας και γρονθίζετε ασεβώς· μη νηστεύετε, καθώς την σήμερον, διά να ακουσθή άνωθεν η φωνή σας.
Τοιαύτη είναι η νηστεία, την οποίαν εγώ εξέλεξα; να ταλαιπωρή ο άνθρωπος την ψυχήν αυτού μίαν ημέραν; να κλίνη την κεφαλήν αυτού ως σπάρτον και να υποστρόνη σάκκον και στάκτην εις εαυτόν; νηστείαν θέλεις ονομάσει τούτο και ημέραν δεκτήν εις τον Κύριον;
Η νηστεία την οποίαν εγώ εξέλεξα, δεν είναι αύτη; το να λύης τους δεσμούς της κακίας, το να διαλύης τα βαρέα φορτία και το να αφίνης ελευθέρους τους καταδεδυναστευμένους και το να συντρίβης πάντα ζυγόν;
Δεν είναι το να διαμοιράζης τον άρτον σου εις τον πεινώντα και να εισάγης εις την οικίαν σου τους αστέγους πτωχούς; όταν βλέπης τον γυμνόν, να ενδύης αυτόν, και να μη κρύπτης σεαυτόν από της σαρκός σου;
Τότε το φως σου θέλει εκλάμψει ως η αυγή και η υγιεία σου ταχέως θέλει βλαστήσει· και η δικαιοσύνη σου θέλει προπορεύεσθαι έμπροσθέν σου· η δόξα του Κυρίου θέλει είσθαι η οπισθοφυλακή σου.
Τότε θέλεις κράζει και ο Κύριος θέλει αποκρίνεσθαι· θέλεις φωνάζει και εκείνος θέλει λέγει, Ιδού, εγώ. Εάν εκβάλης εκ μέσου σου τον ζυγόν, την ανάτασιν του δακτύλου και τους ματαίους λόγους·
και ανοίγης την ψυχήν σου προς τον πεινώντα και ευχαριστής την τεθλιμμένην ψυχήν· τότε το φως σου θέλει ανατέλλει εν τω σκότει και το σκότος σου θέλει είσθαι ως μεσημβρία.
Και ο Κύριος θέλει σε οδηγεί πάντοτε και χορταίνει την ψυχήν σου εν ανομβρίαις και παχύνει τα οστά σου· και θέλεις είσθαι ως κήπος ποτιζόμενος και ως πηγή ύδατος, της οποίας τα ύδατα δεν εκλείπουσι.
Και οι από σου θέλουσιν οικοδομήσει τας παλαιάς ερημώσεις· θέλεις ανεγείρει τα θεμέλια πολλών γενεών· και θέλεις ονομασθή, Ο επιδιορθωτής των χαλασμάτων, Ο ανορθωτής των οδών διά τον κατοικισμόν.
Εάν αποστρέψης τον πόδα σου από του σαββάτου, από του να κάμνης τα θελήματά σου εν τη αγία μου ημέρα, και ονομάζης το σάββατον τρυφήν, αγίαν ημέραν του Κυρίου, έντιμον, και τιμάς αυτό, μη ακολουθών τας οδούς σου μηδέ ευρίσκων εν αυτώ το θέλημά σου μηδέ λαλών τους λόγους σου,
τότε θέλεις εντρυφά εν Κυρίω· και εγώ θέλω σε ιππεύσει επί τους υψηλούς τόπους της γης και σε θρέψει με την κληρονομίαν του πατρός σου Ιακώβ· διότι το στόμα τον Κυρίου ελάλησε.
ΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ
Ματθαίος 6:16-18 -
Και όταν νηστεύητε, μη γίνεσθε ως οι υποκριταί σκυθρωποί· διότι αφανίζουσι τα πρόσωπα αυτών, διά να φανώσιν εις τους ανθρώπους ότι νηστεύουσιν· αληθώς σας λέγω, ότι έχουσιν ήδη τον μισθόν αυτών.
Συ όμως όταν νηστεύης, άλειψον την κεφαλήν σου και νίψον το πρόσωπόν σου,
διά να μη φανής εις τους ανθρώπους ότι νηστεύεις, αλλ' εις τον Πατέρα σου τον εν τω κρυπτώ, και ο Πατήρ σου ο βλέπων εν τω κρυπτώ θέλει σοι ανταποδώσει εν τω φανερώ.
Σωτήρη συμπάθα με που βγαίνω στη μέση, αλλά ρωτώ. όταν θα ένυπταν το πρόσωπο τους δεν θ ήταν φανερό ότι αυτοί το κάνουν γιατί νητεύουν; Άρα που είναι το κρυφο; Κάθε γραμμούλα των Γρφών έχει ολόκληρη ιστορία κρυμένη πίσω, φτιάχνεις κινηματογραφικό έργο. γιαυτό στου Ιωάννου Έ-39-λέει. Ερευνάτε τας γραφάς διότι αυτές μιλούν για μένα. Και η λύση είναι ότι έπλυναν το πρόσωπο τους όταν πίγαιναν για κάποια επίσκεψη, γιορτή ¨η κάτι έτσι . Κατ' αυτόν τον τρόπο δεν θα φαινόντουσαν ότι νηστεύουν. Ο Κύριος και μετά οι Από στολοι μιλούσαν ανάλογα της περιστάσεως που είχαν μπροστά τους. Αυτό έγινε και τώρα
Γιάσας φίλοι μου Χάρης
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 11, 2006 11:11 pm
από NIKOSZ
ΕΛΠΙΔΑ
Α' Θεσ κεφ δ στιχ 13
Δεν θέλω δε να αγνοήτε, αδελφή, περί των κεκοιμημένων, διά να μην
λυπήσθε, καθώς και οι λοιποί οι μη έχοντες ελπίδα.
Α' ΘΕΣ κεφ ε στιχ 8
Περικεφαλαίαν την ελπίδα της σωτηρίας.
ΤΙΤ κεφ β στιχ 13
Προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα, και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
ΕΒΡ κεφ γ στιχ 6
Εάν κρατήσωμεν μέχρι τέλους βεβαίαν την παρρησίαν και το καύχημα της ελπίδος.
ΕΒΡ κεφ ς στιχ 18
Να έχωμεν ισχυράν παρηγορίαν οι καταφυγόντες εις το να κρατήσωμεν
την προκειμένην ελπίδα, την οποίαν έχομεν, ως άγκυρα της ψυχής ασφαλή τε και βεβαίαν.
ΡΩΜ κεφ ε στιχ 5
Η δε ελπίς δεν καταισχύνει.
ΡΩΜ κεφ η στιχ 24,25.
Διότι με την ελπίδα εσώθημεν, ελπίς δε ήτις βλέπεται, δεν είναι ελπίς, διότι εκείνο, το οποίο βλέπει τις, δια τί και ελπίζει; Εάν δε ελπίζωμεν εκείνο, το οποίον δεν βλέπομεν, δια της υπομονής περιμένομεν αυτό.
ΡΩΜ κεφ ιβ στιχ 12
Εις την ελπίδα χαίροντες.
ΡΩΜ κεφ ιε στιχ 13.
Ο δε Θεός της ελπίδος είθε να σας εμπλήση πάσης χαράς και ειρήνης δια της πίστεως, ώστε να περισσεύητε εις την ελπίδα δια της δυνάμεις του Πνεύματος του Αγίου.
Α' ΚΟΡ κεφ θ στιχ 10.
Ο αροτριών, με ελπίδα πρέπει να αροτριά, και ο αλωνίζων, με ελπίδα να μετέχη της ελπίδος αυτού.
Α' ΚΟΡ κεφ ιε στιχ 19.
Εάν εν ταύτη τη ζωή μόνον ελπίζωμεν εις τον Χριστόν, είμεθα ελεεινότεροι πάντων των ανθρώπων.
ΚΟΛ κεφ α στιχ 23
Και μή μετακινούμενοι απο της ελπίδος του ευαγγελίου.
ΕΒΡ κεφ ι στιχ 23
Ας κρατώμεν την ομολογίαν της ελπίδος ασάλευτον.
ΙΩΑ κεφ γ στιχ 3
Πας όστις έχει την ελπίδα ταύτην επ'αυτόν, καθαρίζει εαυτόν,, καθώς εκείνος είναι καθαρός.
ΠΕΤΡ Α' κεφ α στιχ 13
Δια τουτο αναζωσθεντες τας οσφυας της διανοιας σας,εγκρατευεσθε,και εχετε τελειαν ελπιδα εις την χαριν την ερχομενην εις εσας οταν αποκαλυφθη ο Ιησους Χριστος
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 12:55 pm
από 123
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
… ανεφύσησε και λέγε αυτοίς, λάβετε Πνεύμα Άγιον, αν τινων αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται αυτοίς, αν τινων κρατήτε, κεκράτηνται.(Ιωάνν. κ΄ 22-23)
Αμήν λέγω υμίν, όσα εάν δήσητε (ανεξομολόγητες αμαρτίες) επί της γης έσται δεδεμένα (ασυγχώρητα) εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, έσται λελυμένα εν τω ουρανώ (Ματθ. ιη΄ 18 )
εάν είπωμεν ότι αμαρτίαν ουκ έχομεν, εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια ουκ έστιν εν ημίν. εάν ομολογώμεν τας αμαρτίας ημών, πιστός εστι και δίκαιος, ίνα αφή ημίν τας αμαρτίας και καθαρίση ημάς από πάσης αδικίας, εάν είπωμεν ότι ουχ ημαρτήκαμεν, ψεύστην ποιούμεν αυτόν, και ο λόγος αυτού ουκ έστιν εν ημίν. (Επιστ. Α΄Ιωάν. 8-10)
και πας ός ερεί λόγον εις τον υιόν του ανθρώπου, αφεθήσεται αυτώ, τω δε εις τον Άγιον Πνεύμα βλασφημήσαντι ουκ αφεθήσεται (Λουκ. ιβ΄ 7)
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 10:06 pm
από NIKOSZ
ΛΟΥΚ κεφ ιε στιχ 18
Σηκωθεις θελω υπαγει προς τον πατερα μου και θελω ειπει προς αυτον, Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου
(εξωμολόγηση ασώτου υιού)
ΠΡΑΞ κεφ ιθ στιχ 18
Και πολλοί των πιστευσάντων ήρχοντο εξομολογούμενοι και φανερόνοντες τας πράξεις αυτών.
ΙΑΚ κεφ ε στιχ 16
Εξομολογείσθε εις αλλήλους τα πταίσματά σας, και εύχεσθε υπέρ αλλήλων,δια να ιατρευθητε.Πολυ ισχυει η δεησις του δικαιου ενθερμως γενομενη.
ΜΑΡΚ κεφ α' στιχ 5 - ΜΑΤΘ κεφ γ' στιχ 5
Και εξηρχοντο προς αυτον ολος ο τοπος της Ιουδαιας,και οι Ιεροσολυμιται,και εβαπτιζοντο παντες εν τω Ιορδανη ποταμω υπ'αυτου,εξομολογουμενοι τας αμαρτιας αυτων
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 13, 2006 5:51 pm
από 123
ΜΕΤΑΝΟΙΑ
αλλ’ εάν μη μετανοήτε, πάντες ωσαύτως απολείσθε (Λουκ. ιγ΄ 3)
παραβολή συκής (Λουκ. ιγ΄ 6-9)
λέγω υμίν ότι ούτω χαρά έσται εν τω ουρανώ επί ενί αμαρτωλώ μετανοούντι ή επί ενενήκοντα εννέα δικαίοις, οίτινες ου χρείαν έχουσι μετανοίας (Λουκ. ιε΄ 7)
είπε δε ο πατήρ προς τους δούλους αυτού, εξενέγκατε την στολήν την πρώτην και ενδύσατε αυτόν, και δότε δακτύλιον εις την χείραν αυτού και υποδήματα εις τους πόδας (Λουκ. ιε΄ 22) Σημ πρώτη στολή = αυτή που ήταν ενδεδυμένος ο άνθρωπος προτού να αμαρτήσει. Δηλαδή του συγχώρεσε όλες τις αμαρτίες μετά την μετάνοια του
ουχί, πάτερ Αβραάμ, αλλ’ εάν τις από νεκρών πορευθή προς αυτούς, μετανοήσουσιν. είπε δε αυτώ, ει Μωυσέως και των προφητών ουκ ακούουσιν, ουδέ εάν τις εκ νεκρών αναστή πεισθήσονται (Λουκ. ιστ΄ 30-31)
προσέχετε εαυτοίς, εάν δε αμάρτη εις σε ο αδελφός σου, επιτίμησον αυτώ, και εάν μετανοήση, άφες αυτώ, και εάν αεπτάκις της ημέρας αμάρτη εις σε και επτάκι της ημέρας επιστρέψη προς σε λέγων,μετανοώ, αφήσεις αυτώ (Λουκ. ιζ΄ 3-4)