Σελίδα 2 από 5
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 5:03 pm
από Misha
Vosk0z έγραψε:justin - (o) έγραψε:Ο άγιος Παϊσιος
Not just yet...
τα τυπικά απομενουν.ηδη εχουν κατατεθει εκτενεις αναφορες στο πατριαρχειο από επισκοπους της Εκκλησιας μας και τα θαυματα ειναι πολλα-πάρα πολλα...
Αγιος Παϊσιος...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:05 pm
από justin
Το ζήτημα με τον 'Αγιο Παϊσιο δεν είναι το αν είναι Άγιος ,αλλά το ΠΟΣΟ -ας μου επιτραπεί η έκφραση- άγιος είναι....
Ένα μικρό ,πολύ χαριτωμένο περιστατικό :
Ασθενής χειρουργημένος ανέβηκε με τα πόδια, από ευλάβεια, στη Σουρωτή να προσκυνήσει, και γυρίζοντας με τα πόδια στη κατηφόρα, του πόνεσε το μέρος της εγχειρητικής τομής. Στάθηκε να ξεκουραστεί και σκέφτηκε: άγιε μου Παϊσιε, λάθος έκανα που ήρθα με τα πόδια...Δεν πρόλαβε να τελειώσει την σκέψη του,και με ιλιγγιώδη ταχύτητα σταμάτησε μπροστά του ένα αυτοκίνητο με οδηγό που κατέβηκε, του πηρε το σακίδιο, και του λέει: " εσένα σε ξέρω χρόνια! " , και τον πηγε στη Θεσσαλονίκη, του έβγαλε εισητήριο, έδωσε εντολή στον οδηγό πού να τον αφήσει, αγκάλιασε τον άνθρωπο και εξαφανίστηκε! Το εισητήριο μου το έδειξε ο προσκυνητής γιατί το κρατάει ευλογία! ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΑΜΗΝ.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:19 pm
από aplastos
[τα τυπικά απομενουν.ηδη εχουν κατατεθει εκτενεις αναφορες στο πατριαρχειο από επισκοπους της Εκκλησιας μας και τα θαυματα ειναι πολλα-πάρα πολλα...[/quote]
Προφανώς ως Αγιορείτης αρμόδιο για την αγιοποίηση του είναι το αμφισβητούμενο απο κάποιους για την Ορθοδοξία του Πατρειαρχείο Κωνσταντινουπόλεως . Όπως έκανε με τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό και τον Άγιο Νικόδημο τον Αγειορείτη επι Αθηναγόρα.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:38 pm
από aplastos
Δοκιμή
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:39 pm
από Misha
aplastos έγραψε:[τα τυπικά απομενουν.ηδη εχουν κατατεθει εκτενεις αναφορες στο πατριαρχειο από επισκοπους της Εκκλησιας μας και τα θαυματα ειναι πολλα-πάρα πολλα...
Προφανώς ως Αγιορείτης αρμόδιο για την αγιοποίηση του είναι το αμφισβητούμενο απο κάποιους για την Ορθοδοξία του Πατρειαρχείο Κωνσταντινουπόλεως . Όπως έκανε με τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό και τον Άγιο Νικόδημο τον Αγειορείτη επι Αθηναγόρα.[/quote]
να σου πω φιλε μου..εδω δεν ειμαστε Βατικανο να γραφουμε και να ξεγραφουμε αγιους(αγ.Βαρβαρα,αγ.Μερκουριο κι ενα σωρο άλλους)
φυλακας της πίστεως ειναι ο λαός.
ο αγιος Φανουριος γιορταζοταν επισημα απο τους πιστους διχως καμμια αναγνωριση απο το Πατριαρχειο και μαλιστα παρά την αντιθετη αποψη καποιων Ιεραρχων.
η τυπική πραξη καταχωρησης καποιου στο αγιολογιο,είναι πράγματι μικρής σημασίας.
κι εξαλλου υπαρχουν τοπικοι αγιοι οι οποιοι εορταζονται κανονικοτατα οπως ο Οσιομαρτυς Εφραιμ της Νεας Μάκρης για τον οποιο δεν εχει εκδοθει ακομα επισημη πραξη.
και το Πατριαρχειο Μοσχας και τα άλλα πατριαρχεια και τοπικες Εκκλησιες εχουν την ευχερεια να εγγραψουν καποιον στα αγιολογια τους χωρις να ρωτησουν το Πατρ.Κων/πόλεως.
ειτε υπαρχει το Φαναρι,ειτε κλεισει ,ειτε αποπεμφθει ο Θεός θα συνεχίσει να αναδεικνύει τους αγιους Του.
Άγιος Παϊσιος
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:41 pm
από justin
...Μια μικρή διόρθωση, αγιοποιήσεις και ξε-αγιοποιήσεις κάνει απο μόνος του ο πάπας, στην ορθοδοξία γίνεται απλή αναγνώρηση του ήδη εξαγιασμένου στην συνείδηση του πληρώματος της εκκλησίας Αγίου...Το πατριαρχείο και βατικανό να το παίξει δεν μπορεί,οι Άγιοι πάντα έχουν τον τελευταίο λόγο...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:42 pm
από aplastos
Γιά μένα φίλε μου που με αρέσει να σε πειράζω , σύμφωνα με το Ρωμανίδη σου, αν κλείσει το φανάρι θα κλείσει μιά και καλη το θέμα της Ρωμανίας και θα σταλεί ο φάκελος Βυζάντιο-Ρωμανία στο ράφι των βιβλιοθηκών της Ιστορίας.
Θα μείνει στο τέλος ένα "Πατρειαρχειο των Ελλήνων''.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:45 pm
από aplastos
Και η φρασούλα που δεν παίζει ακόμα απο κάτω είναι
Μη πολύ διδάσκαλοι γίνεσθαι αδελφοί οτι μεγαλύτερο κρίμα ληψώμεθα.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 6:57 pm
από Misha
aplastos έγραψε:Γιά μένα φίλε μου που με αρέσει να σε πειράζω , σύμφωνα με το Ρωμανίδη σου, αν κλείσει το φανάρι θα κλείσει μιά και καλη το θέμα της Ρωμανίας και θα σταλεί ο φάκελος Βυζάντιο-Ρωμανία στο ράφι των βιβλιοθηκών της Ιστορίας.
Θα μείνει στο τέλος ένα "Πατρειαρχειο των Ελλήνων''.
αυτο περιγραφει ο π.Ρωμανιδης ως ρωμιοσυνη??8O 8O
κατι που εχει ως κεντρο το Φαναρι? ή τον θεραπευτικο τροπο βιου που αναπτυχθηκε στο ιστορικό Νέο Ρώμαικό κράτος με βαση την ορθοδοξη ησυχαστική παράδοση??
δλδ αν υπαρχουν θεουμενοι στη Ρωσια ή τα Ιεροσολυμα χαθηκε η Ρωμιοσυνη?
ουχ ο τοπος αλλ ο τροπος αγαπητέ.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 12, 2006 8:30 pm
από paroikos
Δυστυχώς μια φορά έτυχε μόνο να ακούσω διά ζώσης τον π.Ιωάννη....Πάντως θυμάμαι που κάποοιος μου έλεγε την θέση του π.Ιωάννη για τον διάλογο των ἑκκλησιων", που ήταν η εξης:. Οι αστρονόμοι και οι αστρολόγοι ασχολούνται με τα ουράνια σώματα. Με τα αστέρια, όμως οι αστρονόμοι ως επιστήμονες ποτέ δεν θα διαλεχθούν με τους κομπογιαννίτες αστρολόγους.....Έτσι και με τους αιρετικούς. Επειδή επικαλούνται τον Χριστό δεν σημαίνει ότι θα έρθουμε σε διάλογο. Περισσότερα κοινά στοιχεία έχουμε με τους μαρξιστές οι οποίοι, όπως κι εμείς οι Ορθόδοξοι, απορρίπτουμε τη μεταφυσική, παρά τους Παπικούς οι όποιους άλλους αιρετικούς-κομπογιαννίτες