stratos έγραψε:PATIENT έγραψε:ετίθεντο εκτός Εκκλησίας. Ομως σύμφωνα με τα λόγια του Κυρίου γνώρισμα της Καθολικής Εκκλησίας είναι η ΟΡΘΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.
Όλα τα υπόλοιπα είναι για εκφοβισμό προς τους αδύνατους και αμαθείς.
θα ηθελες πολυ να ειναι ετσι
αλλα για σενα δεν ειναι ετσι..
τι ειπε ο κυριος στον Νικοδημο; [ΑΛΗΘΩΣ ΑΛΗΘΩΣ ΣΟΙ ΛΕΓΩ ΕΑΝ ΤΙΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗ ΕΞ ΥΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ]
εσυ ποιος εισαι και βαπτιζεις; η εκκλησια;
εχεις εξουσια,Αποστολικη διαδοχη;
αλλα ξεχασα εσυ ξεβαπτιζεις κοσμο
παμε παρακατω
[Εάν δεν φάγητε την σάρκα του υιού του ανθρώπου, και πίητε το αίμα αυτού, δεν έχετε ζωήν εν εαυτοίς. Οστις τρώγει την σάρκα μου, και πίνει το αίμα μου, έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ θέλω αναστήσει αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα]
μπορει καποιος να μετουσιωσει οινο και αρτο εκτος εκκλησιας;
ΟΧΙ
ουτε σωζεται καποιος οπως λεει ο Κυριος
ουτε εξομολόγηση εκτος εκκλησιας
ουτε τιποτα
αυτα που λες τα λενε οι προτεσταντες που αποριπτουν την σωτηρια μεσω των μυστηριων και φυσικα αποριπτουν και την ιερωσυνη
Αγαπητέ Ηλία :)
προσπάθησε όσο γίνεται να μην είσαι ερειστικός. Η προκλητικότητα δεν οδηγεί πουθενά αλλού παρά μόνο στην σύγκρουση και στην αδυναμία εξαγωγής συμπερασμάτων με νηφάλιο τρόπο και από τις δύο πλευρές.
Πρώτα απ' όλα εγώ είμαι ο ζηλωτής εδώ μέσα - που με υπερηφάνεια αποκαλώ και εγώ τον εαυτό μου έτσι - ΕΣΥ όμως φέρεσαι φανατικά.
Ζηλωτής σημαίνει αυτός που αγωνίζεται υπέρ της Εκκλησίας . Ζηλωτής ήταν και ο απόστολος Πέτρος .Δεν αρνούμαι ότι κάνουμε τα λάθη μας κι εμείς όμως η πρόθεση είναι τίμια και δεν έχει άλλα, αφανή κίνητρα.
Αν δεν πρόσεξες την υπογραφή μου , πρόσεξέ την τώρα:
Μη δω ο Θεός κατακρίναι τινά, η ειπείν, ότι εγώ μόνος σώζομαι. Αιρούμαι δε αποθανείν, η θρόησιν έχειν κατά το συνειδός, ότι περί την εις Θεόν πίστιν παρεσφάλην καθ’ οιονδήποτε τρόπον. (Αγίου Μάξιμου Ομολογητού)
Οσο με ενδιαφέρει να μην σφάλλω στην πίστη μου , άλλο τόσο με ενδιαφέρει να μην πάρω ρόλο κριτή των άλλων.
Εσύ που δεν είσαι ζηλωτής και φανατικός πως λές ότι δεν σώζομαι;
Πως λές ότι δεν έχω Θ.Κοινωνία και εξομολόγηση;
Πολύ βαριές κουβέντες.
Mήπως γίνεσαι υπερζηλωτής;
Oσο γι αυτά που έγραψες. Ναι ο Χριστός είπε αυτά τα λόγια στον Νικόδημο και έτσι είναι φυσικά. Αλλά όταν γράφεις κάτι να τηρείς τουλάχιστον μια λογική αλληλουχία.
Εκτός Εκκλησίας σίγουρα δεν υπάρχει Θ. Κοινωνία .
Εσύ υπονοείς ότι εγώ είμαι εκτός Εκκλησίας και άρα δεν έχω έγκυρη Θ. Κοινωνία, εξομολόγηση , δεν έχουμε διαδοχή , δεν , δεν δεν .....δεν σώζομαι.
Προηγείται όμως αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί συζητητές και όχι διαστροφείς του Ευαγγελίου να δούμε ποιό είναι το ασφαλές κριτήριο για να ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ κάποιον (αυτό δεν έκανες; ) λέγοντας του ότι είναι εκτός Εκκλησίας.
Αυτό ακριβώς είπε ο Κύριος στον Πέτρο και αυτό είναι που έγραψε ο άγιος Μάξιμος:
“…γνώρισμα της Καθολικής Εκκλησίας είναι η ΟΡΘΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.”
Oποιος λοιπόν , κατά τα λόγια του Κυρίου πάντα, ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΡΘΑ, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΈΛΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Είναι ακριβώς το ίδιο νόημα με άλλα λόγια που χρησιμοποίησε και ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: «Οι της του Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί• και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί».
Ας δούμε λοιπόν τώρα αν εγώ ή εμείς οι ζηλωτές ,είμαστε υπέρ της Αληθείας.
Εσύ ο ίδιος είπες ότι δεν είμαστε αιρετικοί. Δηλαδή δεν αλλοιώνουμε καμιά αλήθεια της Εκκλησίας. Δεχόμαστε αυτά που δέχονταν η Μία Εκκλησία του Χριστού.
Να μιλήσουμε τώρα για το αν ο Πατριάρχης είναι υπέρ της Αληθείας; Θα έγραφα για ώρες στοιχεία που να δείχνουν ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Θα αναφέρω ένα μόνο , απο τα πιο πρόσφατα.
ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ και ΕΡΓΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Α) Με λόγια γιατί αποκαλεί στην κοινή διακήρυξη με τον πάπα αδελφές εκκλησίες την Ορθοδοξία και την αίρεση του παπισμού.
Β) Μέ έργα γιατί συμπροσεύχεται μαζί του εν ώρα Θ.Λειτουργίας αποκαλώντας τον παναγιώτατο επίσκοπο Ρώμης , ψάλλοντας δεήσεις υπέρ εκείνου σαν να ήταν κανονικός επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού.
Ουσιαστικά με τις δυό παραπάνω ενέργειές του δείχνει φανερά σε όλο τον κόσμο ότι πιστεύει πως η Εκκλησία είναι διαιρεμένη σε δύο μέρη , στα οποία υπάρχουν τμήματα Αληθείας , Αποστολική Διαδοχή , Ιερωσύνη , Μυστήρια και ότι άλλο απορρέει απο αυτά , αντίθετα απο το Σύμβολο της Πίστεως στο οποίο γίνεται αναφορά σε ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΥΓ.
Φυσικά δεν βαπτίζω γιατί δεν είμαι ιερέας. Αν εννοείς ότι οι ζηλωτές γενικά ξαναβαπτίζουν , πράγμα που το έχεις ξαναπεί, εδώ είσαι μέγας συκοφάντης. Εγώ που ήρθα στο παλαιό ημερολόγιο εδώ και 10 σχεδόν χρόνια ούτε ξαναβαπτίστηκα , ούτε ξαναμυρώθηκα ...
Και εφόσον μιλάς μαζί μου και όχι με κανέναν άλλον ζηλωτή , είσαι υποχρεωμένος να σεβαστείς αυτά που πιστεύω και λέω και όχι να μου χρεώνεις πράγματα που είπαν κάποιοι άλλοι και μας τα μεταφέρεις εδώ.
Στο κάτω κάτω θά ήθελες να σου χρεώνω εσένα τις διάφορες οικουμενιστικές δηλώσεις διαφόρων επισκόπων και να λέω ΝΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ;
Κάθε νηφάλια απάντηση είναι δεκτή και θα απαντηθεί, αγαπητέ Ηλία.