Σελίδα 2 από 6
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 7:18 am
από g_aggelos
Ζητώ συγγνώμη για την παρανόηση. Δεν έγραψα εγώ τον βίο της Γερόντισσας Ταρσώς. Απλά το αντέγραψα από το βιβλίο που αγόρασα από το βιβλιοπωλείο της ενορίας μου.
Και να ξαναπώ ότι το βιβλίο μπορείς να το βρεις σχεδόν σε όλα τα Ορθόδοξα βιβλιοπωλεία και νομίζω ότι υπάρχει και στο βιβλιοπωλείο της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 7:35 am
από stratos
anny έγραψε:Αγαπητέ μου silver μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις για την αιρετικότητα των παλαιοημερολογιτών?
η βλασφημεια του Αγιου Πνευματος..
πανω στα μυστηρια και στους συγχρονους Αγιους της Εκκλησιας του Χριστου..
θελεις και αλλα;
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 7:51 am
από anny
Αν και δεν απευθύνθηκα σε σένα αγαπητέ μου,εν τούτοις ευχαριστώ για την παρέμβαση.Δηλαδή πως,με τι τρόπο βλασφημούν το Αγιο Πνεύμα? Προσθήκη σαν το filioque η απάλειψή του?Μου εξηγείς παρακαλώ Στράτο?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 7:55 am
από stratos
τι ειναι βλασφημεια κατα του Αγιου Πνευματος ;
τι ελεγε ο Κυριος πανω σε αυτο το θεμα στην Αγια Γραφη;
ε ψαξε και θα βρεις τι γινεται και σημερα..
και μερικες φορες σε χειροτερο βαθμο
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 8:01 am
από anny
Είσαι μάλλον ανίδεος για το θέμα και με ύφος βαρυσύμαντου γνώστη!Οταν γνωρίζουμε απαντάμε, αλλιώς σιωπούμε.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 8:02 am
από Misha
anny έγραψε:Αν και δεν απευθύνθηκα σε σένα αγαπητέ μου,εν τούτοις ευχαριστώ για την παρέμβαση.Δηλαδή πως,με τι τρόπο βλασφημούν το Αγιο Πνεύμα? Προσθήκη σαν το filioque η απάλειψή του?Μου εξηγείς παρακαλώ Στράτο?
καποιοι ζηλωτές (ευτυχώς οχι ολοι) λένε πως στην Εκκλησία Του Νεου Ημερολογίου δεν υπάρχει Χαρις ,δεν υπάρχουν Μυστηρια,Θ.Κοινωνία κλπ.
και πως δεν υπάρχουν Αγιοι ....αρνουνται τους χαριτωμένους από τον Θεό γέροντες μας όπως τον π.Παίσιο,Σωφρόνιο,Πορφυριο,Εφραιμ και λοιπούς και μαλιστα πολλες φορές υβριζουν και χυδαιολογούν εναντίον τους...
τα παραπάνω συνιστουν βλασφημία κατα του Αγίου Πνευματος...αμαρτία βαρυτατη και ασυγχώρητη...
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 8:33 am
από anny
Μιχάλη,σε σέβομαι και σε υποληπτομαι πολύ.Το γεγονός αυτό απορρέει από τις τοποθετήσεις σου εδώ τις γεμάτες ορθόδοξο ύφος και ήθος.Εθεσα στον συνομιλητή μας την ερώτηση,γιατί όταν ομιλεί εμπαθώς για εκείνους που ακολουθούν το εορτολόγιο των Πατέρων,ονομάζοντάς τους αιρετικούς,θα πρέπει να γνωρίζει και σε ποιά σημεία ανατρέπουν τα Ορθόδοξα δόγματα.Η απάντησή σου δεν είναι θέση Παλαιοημερολογιτών,αλλά ίσως μεμονωμένων ατόμων που ανήκουν εκεί.Εγώ προσωπικά έχω συζητήσει με μοναχούς της Μ.Λαύρας που αμφισβητούν τον γέροντα Παίσιο και τον μέμφονται,ενώ συγχρόνως εκθειάζουν τις αγαπητικές σχέσεις του Οικουμενισμού και τα συλλείτουργα με τον Πάπα.Ομως θεωρώ οτι αυτή η θέση εκφράζει τους ίδιους και μόνο.Το αισθάνομαι οτι εσύ ίσως περισσότερο από όλους εδώ,πονάς για τη διάσπαση των Ορθοδόξων.Ο Θεός γνωρίζει και μόνον για την πορεία της και μόνον.Εμεις ας προσευχόμαστε!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 11:04 am
από stratos
Ω !! Τι κοσμος μπαμπα . . .
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 11:29 am
από silver
H anny έγραψε :
Αγαπητέ μου silver μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις για την αιρετικότητα των παλαιοημερολογιτών?Ποιά είναι τα σημεία πίστης που αλλοίωσαν?Προς γνώσιν ημών.Επειδή για να τους μάχεσαι τόσο πολύ έχεις μελετήσει και εντρυφήσει επι του θέματος περισσότερο από τους υπολοίπους εδώ στον ιστοχώρο,που ίσως κινούνται από το συναίσθημα και μόνο.
Αγαπητή εν Κυρίω anny, Xριστός Ανέστη!
Θα σου αναφέρω μόνο μία, διότι τα έχω γράψει αρκετές φορές. Η Εκκλησία της Ελλάδος, με την αλλαγή του ημερολογίου το 1924 κατέστει ΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!! Δηλαδή αν είσαι μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος και κοινώνησες προχθές έχασες τον ύπνο σου, διότι εκεί που πήγες ειναι αιρετικοί. Σου φτάνει άραγε αυτό;
Αδελφέ Justin Xριστός Ανέστη! όπως βλέπεις ο κατάλογός σου γιά τον Σίλβερ, θέλει ανανέωση....καλή υπομονή!
================
Simplicity and goodness: that is everything if you want to acquire divine grace.
How many secrets are contained in the Holy Scripture!
An "evil-crafted soul" is a poorly constructed and badly made soul and one which crafts evil.
Divine Wisdom does not enter and much less does it dwell in such a soul.
Where there is corruption and cunning the grace of God does not enter.
Wounded by Love, The Life and the Wisdom of Elder Porphyrios, p139
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2007 2:57 pm
από sakis_
anny έγραψε:Αγαπητέ μου silver μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις για την αιρετικότητα των παλαιοημερολογιτών?Ποιά είναι τα σημεία πίστης που αλλοίωσαν?Προς γνώσιν ημών.Επειδή για να τους μάχεσαι τόσο πολύ έχεις μελετήσει και εντρυφήσει επι του θέματος περισσότερο από τους υπολοίπους εδώ στον ιστοχώρο,που ίσως κινούνται από το συναίσθημα και μόνο.
Τι είναι αίρεση αγαπητέ Νικόδημε; Η ν ο θ ε ί α της πίστεως! Τι είναι όμως νοθεία της πίστεως; Η αθέτησις δογμάτων; Βεβαίως και αυτό είναι νοθεία της πίστεως αλλά δεν είναι μόνον αυτό.
Νοθεία της πίστεως είναι και η αναγωγή εις δόγματα πίστεως πραγμάτων μη όντων τοιούτων.
Αν δηλαδή θελήσει τις να ανάγει εις δόγμα πίστεως , εις όρον σωτηρίας πράγμα τι δευτετεύον, έστω και καλόν τότε καθίσταται αυτομάτως ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Θέλεις παράδειγμα; Έχεις τους περίφημους Ευσταθιανούς. Τι έπραξαν αυτοί; Ηθέτησαν δόγματα πίστεως; Ποίον; Μήπως το περί Αγίας Τριάδος; Μήπως το περί των δυο φύσεων του Κυρίου; Μήπως το περί Αγγέλων; Μήπως το περί διαβόλου κλπ. κλπ.;
Όχι! Ουδέν δόγμα ηθέτησαν. Αλλά τότε τι έπραξαν;
Ανήγαγαν εις δόγματα πίστεως, εις όρους σωτηρίας, πράγματα δευτερεύοντα. Την αγαμίαν και την αποχή κρεών. Η εκκλησία έλεγε: Καλά και άγια και αξιοσύστατα είναι αυτά τα πράγματα αλλά δεν είναι όροι σωτηρίας, δεν είναι δόγματα πίστεως. -ΟΧΙ! εφρύαταν οι Ευσταθιανοί! Ο μη απεχόμενος γάμου και κρεών ου δύναται σωθήναι! Τι συνέβει τότε;
Η εκκλησία δια της εν Γάγγρα συνόδου απεκύρηξε αυτούς ως αιρετικούς και εξεφώνησε κατ' αυτών ορμαθόν αναθεμάτων.
Καλή και αγία αγαπητέ Π. Νικόδημε είναι η εορτολογική ομοιομορφία (ήτις πάντως ουδέποτε υπήρξε καθολικώς εν τη εκκλησία) αλλά δεν είναι δόγμα πίστεως δεν είναι όρος σωτηρίας-
ΟΧΙ! Κραυγάζουσι οι παλαιοημερολογίτες! Η διάπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (Σημ. Πότε όμως η εκκλησία εγνώρισε απόλυτον εορτολογική ομοιομορφία? ) εστέρησε την εκκλησία της χάριτος, κατέστησε (άκουσον και φρίξον!) ΑΚΥΡΑ τα μυστήρια αυτής και επομένως οι νεοημερολογίτες είναι εκτός χάριτος ήτοι εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός αδερφέ Νικόδημε, συνιστά φοβεράν ΑΙΡΕΣΙΝ και βλασφημία κατά του Αγίου πνεύματος.
Ανήγαγον οι ταλαίπωροι εις δόγματα πίστεως, εις όρους σωτηρίας στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!...
Από το βιβλίο "ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ( "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ" ΚΑΙ "ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ")" του Αρχ. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.