Σελίδα 2 από 2

Re: 29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 6:40 pm
από NIKOSZ
Τι μας νοιαζει τωρα εμας για το λαο ;

Εμεις μπηκαμε στις LEXUS τωρα...

Τι κι αν ο λαος εξω τραβαει τα χιλια μυρια βασανα με τους μισθους και τις συνταξεις πεινας ;

Εμεις με τους μισθους μας τα βγαζουμε μια χαρα τι μας νοιαζει για τους φτωχους και τους αστεγους ;

Παμε βολτα τωρα...

Εικόνα

Σας αρεσει το εσωτερικο της ; :oops:

Εικόνα

Re: 29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 6:51 pm
από NIKOSZ