Re: 29% των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων στο ΧΑ!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 21, 2009 6:40 pm
Τι μας νοιαζει τωρα εμας για το λαο ;
Εμεις μπηκαμε στις LEXUS τωρα...
Τι κι αν ο λαος εξω τραβαει τα χιλια μυρια βασανα με τους μισθους και τις συνταξεις πεινας ;
Εμεις με τους μισθους μας τα βγαζουμε μια χαρα τι μας νοιαζει για τους φτωχους και τους αστεγους ;
Παμε βολτα τωρα...

Σας αρεσει το εσωτερικο της ;

Εμεις μπηκαμε στις LEXUS τωρα...
Τι κι αν ο λαος εξω τραβαει τα χιλια μυρια βασανα με τους μισθους και τις συνταξεις πεινας ;
Εμεις με τους μισθους μας τα βγαζουμε μια χαρα τι μας νοιαζει για τους φτωχους και τους αστεγους ;
Παμε βολτα τωρα...

Σας αρεσει το εσωτερικο της ;
