Σελίδα 2 από 3
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 24, 2007 5:39 pm
από alexakis
Harrys1934 έγραψε:Intergallactic έγραψε:Παιδιά ακούστε και αυτό:
Όπως έψαχνα στο διαδύκτιο για αυτό το θέμα,
ο π. Γεώργιος Μεταλληνός (του οποίου γενικά είναι πολύ έγκαιρα τα λεγόμενά του) αναφέρει το εξής:
πως επειδή η Αγία Γραφή και συγκεκριμένα η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ είναι γραμμένη στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, το "τρίτος ουρανός" που αναφέρει ο απ. Παύλος είναι ο Παράδεισος στα αρχαία ελληνικά.
Ευχαριστώ πολύ!
φίλε ιντερλακτικ πολύ μας κουράζεις με τα δικά σου. Τι έχω παρατηρίσει όλον αυτόν τον καιρό όλοι σας ,ναι όλοι σας έχετε κηρύξει όλους τους Αγίους και Αγιους Πατέρες αλλάνθαστους. ξεχνώντας ότι
μόνο και μόνο η Αγία Γραφή είναι αλάνθαστη. Η οποία Γραφή αναφέρει σε τρεις φορές μάλον την λέξη παράδεισος τις δε όλες τις άλλες φορές λέγετε Βασιλεία των ουρανών ¨η κάτι έτσι.
μόνο και μόνο η Αγία Γραφή είναι αλάνθαστη
Αυτό το πιστεύουν οι προτεστάντες.
Στη διεύθυνση
http://www.oodegr.com/oode/grafi/grafi.htm θα βρεις σχετικά κείμενα.[/quote]
(Το λέω χωρίς να παίρνω κάποια θέση για τα παραπάνω.)
Re: ΓΙΑ ΤΟΝ 7ο ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΆΛΙ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2007 8:41 am
από ROMFAIA
Harrys1934 έγραψε:
φίλε ιντερλακτικ πολύ μας κουράζεις με τα δικά σου. Τι έχω παρατηρίσει όλον αυτόν τον καιρό όλοι σας ,ναι όλοι σας έχετε κηρύξει όλους τους Αγίους και Αγιους Πατέρες αλλάνθαστους. ξεχνώντας ότι μόνο και μόνο η Αγία Γραφή είναι αλάνθαστη. Η οποία Γραφή αναφέρει σε τρεις φορές μάλον την λέξη παράδεισος τις δε όλες τις άλλες φορές λέγετε Βασιλεία των ουρανών ¨η κάτι έτσι.
Οι Αγιοι Πατέρες καλούνται Θεοφόροι γιατί γραφουν με πνεύμα Αγιο ερμηνεύοντας την Αγία Γραφή αλλά και άλλα θέματα δογματικής φύσης. Αυτό το αποδεικνύει και η συνέπεια και η συνέχεια στις ίδιες θέσεις. Εχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα κείμενά τους γιατί θεωρώ πως με τον δικό μου λογισμό δεν μπορώ να μελετήσω και να ερμηνεύσω την Αγία Γραφή χωρίς να πέσω σε λάθη. Άλλωστε όλες οι προτεσταντικές ομάδες αυτό ακριβώς με σένα λένε Harrys και η καθεμιά από αυτές έχει τον δικό της διαφορετικό τρόπο ερμηνείας της Α. Γραφής.
Η Ορθοδοξία στηρίζεται εκτός από την Αγία Γραφή και στην Ιερά της Παράδοση και είναι (Γραφή και Παράδοση) για μας τους Ορθοδόξους δύο πράγματα αναπόσπαστα δεμένα.
Αν εσύ Χάρη πιστεύεις πως μπορείς χωρίς την βοήθεια των Θεοφόρων Πατέρων να ερμηνεύεις την Αγ. Γραφή, με γειά σου με χαρά σου, σου γνωστοποιώ όμως πως πατάς σε επικίνδυνα μονοπάτια και κινδυνεύεις από αιρέσεις και πλάνες.
Εγώ και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι εδω μέσα προτιμάμε να πατάμε στα σίγουρα από τον ασφαλή δρόμο, γιατί ακόμα δεν "αγιάσαμε".
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2007 9:13 am
από nkope
Για όλους τους Χριστιανούς κι ιδιαίτερα για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς η έκφραση "ανέβηκα στον έβδομο ουρανό" είναι απλά μια έκφραση, που σημαίνει ευτυχία.
Στις Γραφές και την Ιερά Παράδοση δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σ΄αυτό το θέμα. Κατά συνέπεια θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι η έκφραση είναι προχριστιανική.
Κατά την εγκυκλοπαίδεια Βικιπαιδεία η θεωρία των 7 ουρανών προέρχεται από τις δια γυμνού οφθαλμού αστρολογικές παρατηρήσεις των αρχαίων λαών κι έτσι συμπεριελήφθη στις θρησκευτικές παραδόσεις πολλών λαών, όπως των Εβραίων, των Μουσουλμάνων και διαφόρων άλλων ανατολικών λαών.
Σε μας δεν υπάρχει παρά μόνο ως έκφραση, που καλά θα κάνουμε να μην την πολυχρησιμοποιούμε, αφού μπορεί να παρεξηγηθεί.
ΓΙΑ ΤΟΝ 7ο ΟΥΡΑΝΟ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 25, 2007 4:08 pm
από Harrys1934
nkope έγραψε:Για όλους τους Χριστιανούς κι ιδιαίτερα για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς η έκφραση "ανέβηκα στον έβδομο ουρανό" είναι απλά μια έκφραση, που σημαίνει ευτυχία.
Στις Γραφές και την Ιερά Παράδοση δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σ΄αυτό το θέμα. Κατά συνέπεια θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι η έκφραση είναι προχριστιανική.
Κατά την εγκυκλοπαίδεια Βικιπαιδεία η θεωρία των 7 ουρανών προέρχεται από τις δια γυμνού οφθαλμού αστρολογικές παρατηρήσεις των αρχαίων λαών κι έτσι συμπεριελήφθη στις θρησκευτικές παραδόσεις πολλών λαών, όπως των Εβραίων, των Μουσουλμάνων και διαφόρων άλλων ανατολικών λαών.
Σε μας δεν υπάρχει παρά μόνο ως έκφραση, που καλά θα κάνουμε να μην την πολυχρησιμοποιούμε, αφού μπορεί να παρεξηγηθεί.
ΓΙΑ ΤΟΝ 7ον ΟΥΡΑΝΟ Για το θέμα του 7ου Ουρανού λέω ότι Πρώτον χτές όταν απάντησα στον καλό φίλο τον ιτερλακτικ ζητώ συγγνώμη γιατί ο τρόπος που μίλησα δεν ήταν ο σωστός όμως ως δικαιολογία δίνω ότι ήμουν στο κομπιούτερ πολλές ώρες και εκείνη την στιγμή η ώρα ήταν μεταξύ 3 με 4-πρωϊ και ήθελα να πάω για ύπνο τα μάτια μου είχαν πρηστεί . Με αυτό δεν λέω ότι είναι λάθος αυτό που είπα αλλά ούτε και είναι λάθος αυτό που είπε ο Αλέξης με την Ζωή, μόνο ότι δίνετε όλη σας την δύναμη ότι θα πουν ορισμένοι ¨Άγιοι ¨η και Γέροντες τους οποίους σε πολλές περιπτώσεις τους έχετε κάνει αλάνθαστους ενώ η Γραφή λέει ουδείς αλάνθαστος παρά μόνο ο Θεός Με τον τρόπο που το σερβίρισα χτες ναι φαίνετε σαν προτεσταντικό γιατί αυτοί απορρίπτουν τους Αγίους όλους, ενώ εγώ ναι όπως λέει η Ζωή χωρίς την βοήθεια αυτών δεν ερμηνεύετε Γραφή ¨Όμως στα σημεία που είναι φανερά σε ερμηνεία και δεν χρειάζεται άλλη ερμηνεία δεν θα πάω σε κανέναν ερμηνευτεί γιατί κι’ εγώ ότι έχω μάθει με την βοήθεια των Αγίων τα έχω μάθει Τώρα να δώσω μερικά παραδείγματα περί των Αγίων αν είναι αλάνθαστοι, ακόμη να αναφέρω και τα σοβαρά βιβλία όπως τα Συναξάρια και την Εκκλησιαστική Ιστορία, και ξεκινάμε. Η Εκκλησιαστική ιστορία Στεφανίδου λέει για το σύμβολο της Πίστεως ότι το έβαλε, το καθιέρωσε στην Θ. Λατρεία μας ο Πέτρος ο Γναντέυς αν το λέω καλά το όνομα, το 476-και το είχα δέσει στο μυαλό μου για χρόνια. Έως το έμαθα από βιβλίο της Βυζαντινής Μουσικής όταν διαβάζω ότι το σύμβολο το καθιέρωσε ό Τιμόθεος Κωνσταντινουπόλεως το 511-517- Και τώρα μπαίνω στην σκέψη πιος από τους δύο είναι ο σωστός. Και ο σωστός είναι ο Τιμόθεος, όχι γιατί θα υπερασπίσουμε γιατί ήταν Πατριάρχης αλλά γιατί ο Πέτρος ήταν αρχηγός Μονοφυσίτης και πως αυτός θα καθιέρωνε το Σύμβολο αφού μέχρι σήμερα δεν το έχουν κάνει;. Στο σπουδαίο θέμα και πολύ συζητήσιμο Ιωάννου ΙΘ-25-και κατω από τον Σταυρό είναι η Μαρία η Μητέρα του Ιησού και η αδερφή της Μαρία. Και εδώ γίνετε κάθε τόσο η συζήτηση. Είχε η Παναγία αδερφή; Και δίνει ο καθείς την γνώμη του και μέσα σε αυτούς είναι και ο Ανδρέας Κρήτης κάπου τω-630 μ. χ. που δίδει την δική του γνώμη και αυτήν επιβεβαιώνει ο Συναξαριστής –ΙΓ-στην Σελίδα 596-ότι όταν ο Κλωπά απέθανε άτεκνος σύμφωνα με τον Νόμο ο Ιωακείμ πήρε την γυναίκα του και με αυτήν να αφήσει διάδοχο παιδί . Αυτή είναι η αδερφή της Παναγίας που την επιβεβαιώνει ο Συναξαριστής, ένα λάθος από δύο μεγάλα ονόματα. Απάντηση ¨Όχι ότι το διάβασα και είδα το λάθος αλλά όπως λέει και κάποιος δικός μας με την μελέτη πλουτίζει η γνώση σου καθώς το ίδιο λέει και ο Μάρκος στο Δ-25- Αφού ο Κλωπά ζει μέχρι και την Ανάσταση του Κυρίου και πηγαίνουν με τον Λουκά προς τους Εμμαούς πότε πέθανε ο Κλωπά αφού την ίδια στιγμή τον βλέπουμε Ζωντανό;. ¨Αν πεις για τις παραπομπές του Συναξαριστή όταν μιλάει για ψαλμό τις περισσότερες φορές δίνει στοιχεία από τους ψαλμούς της παπικής γραμμής καθώς και την Καινή Διαθήκη του κολιτσάρα γίνετε μύλος ΄»Έλεγα αυτά που ήθελα να γράψω δεν είναι πολλά αλλά γέμισα την κόλα και είναι αρκετά τα παραδείγματα αυτά Οι Άγιο Πατέρες στις Οικουμενικές Συνόδου ΝΑΙ είχαν Άγιο Πνεύμα Αλλά έξω από εκεί θα πρέπει να διασταυρώνουμε τις πληροφορίες που μας δίνουν Συμφωνώ πιο πολύ με την ερμηνεία του Νίκου. Είχα και άλλα να γράψω αλλά πάλι η ώρα πέρασε τις δύο θα με κάνετε νυχτοπούλι. Χάρης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:29 am
από nkope
ΓΙΑ ΤΟΥς 7-ΟΥΡΑΝΟΥΣ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 3:21 pm
από Harrys1934
Φίλε Νίκο αυτό καθ' εαυτώ δεν έχει να κάνει με το τοπιc και πολύ αλλά έχει να κάνει να αποδείξω ότι μόνο η Αγία Γραφή είναι αλάνθαστη και όσο για τους Άγιους μας όπως και να γίνει δεν θα τους κηρύξουμε αλάνθαστους Σε αυτό το θέμα είχαν τις διαμαρτυρίες τους μερικοί
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 5:52 pm
από nkope
Αλάνθαστους χάρη όχι, αλλά επιτυχημένους ως προς την πνευματική τους πορεία ναι. Άρα Χάρη αφού οι Άγιοι βρήκαν το δρόμο προς τη Βασιλεία των Ουρανών αξλιζει τον κόπο να τους ακολουθήσουμε. Όχι όλους, γιατί η πορεία του καθενός είναι προσωπική, αλλά μέσα στις χιλιάδες των Αγίων σίγουρα θα βρεθεί ένας που θα μας εμπνέει να τον μιμηθούμε.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 6:36 pm
από 123
Χάρη δεν μπορώ να κρίνω τους Άγιους (αν είναι δυνατόν) αλλά θα πω κάτι άλλο.
Η Πίστη μας στηρίζεται στην Αγία Γραφή και Πατερική Παράδοση. Όπως το λέει και η λέξη είναι αυτά που παεαδίδονται παρά των Πατέρων.
Αυτά τα δύο συνυπάρχουν και δεν νοείται το ένα χωρίς το άλλο.
Είναι όπως η Επιστήμη που περιλαμβάνει τη θεωρία και αποδεικνύεται με την έρευνα, έτσι κι εδώ έχουμε τη θεωρία και την απόδειξη που μας τη δίνει η Παράδοση με τη θέωση των Πατέρων. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένα αυτά τα δυο.
Για το θέμα μας λοιπόν, δεν έχω να πω κάτι. Είχα διαβάσει κάπου ότι ο Απ. Παύλος έφτασε μέχρι τον 3ο ουρανό, από τους 7 που υπάρχουν.
Ακούστηκαν διάφορα αλλά έγώ προσωπικά δεν έβγαλα συμπέρασμα.
Ας δούμε και άλλες απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 26, 2007 11:37 pm
από silver
Η ROMFAIA έγραψε :
σου γνωστοποιώ όμως πως πατάς σε επικίνδυνα μονοπάτια και κινδυνεύεις από αιρέσεις και πλάνες.
Εγώ και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι εδω μέσα προτιμάμε να πατάμε στα σίγουρα από τον ασφαλή δρόμο,
Είσαι σίγουρη;
===================
Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας μοναχοί και λαϊκοί, έχουν, δυστυχώς, αποσχισθή από αυτήν, εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην οτι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φοράν που θα πταίη ο Πατριάρχης. Αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας νʼ αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψη το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήση ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό νομίζω, είναι παράλογον.
Εάν δια την α ή την β λοξοδρόμησι των κατά καιρούς Πατριαρχών χωριζώμεθα και κάνωμε δικές μας Εκκλησίες - Θεός φυλάξει! - θα ξεπεράσωμε και τους Προτεστάντες ακόμη. Εύκολα χωρίζει κανείς και δύσκολα επιστρέφει. Δυστυχώς, έχουμε πολλές « εκκλησίες » στην εποχή μας. (
Γέροντας Παϊσιος).
=====================
Σίλβερ, μέχεις κουράσει, αδελφέ μου, κόφτο επι τέλους!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 27, 2007 3:02 pm
από blurcode
Απαντάς στον εαυτό σου; ή το τελευταίο είναι από επεξεργασία;