"Είμαι Χριστιανός αλλά θέλω να κλέβω και την Εφορία !
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aliploessa
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 58
- Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δ. Θ. Φραγκόπουλος
Ο επαναστατημένος Χριστός
Ἀπὸ Σπύρου Κοκκίνη 6η ἔκδ,
«Ἀνθολογία Νεοελληνικῆς Ποίησης»
Ἔκδ. Ι.Δ. ΚΟΛΛΑΡΟΥ & ΣΙΑΣ Α.Ε., Ἀθῆναι 2000.
Τὰ βράδια, τὴν ὥρα ποὺ ξυπνᾶνε τὰ παράθυρα
καὶ βγαίνουν στὶς κορφὲς τῶν σπιτιῶν
τὰ φῶτα τῆς προσμονῆς,
σὲ συνοικίες λαϊκές,
τοῦ κουρασμένου πατέρα ποὺ πλένει ἀπ' τὰ χέρια του
τὸν κάματο καὶ τὴν πονηριὰ τῆς μέρας,
καὶ μπαίνει στὸ δωμάτιο μὲ τὰ κοιμισμένα παιδιὰ
καὶ τὸ τρεμάμενο χαμόγελο τῆς μάνας τους,
κείνη τὴν ὥρα, γλυστρώντας ἀπὸ τὶς χρυσωμένες τους ἐκκλησιὲς
ποὺ τὸν βαστοῦσαν φυλακισμένο,
κατεβαίνει ὁ Χριστὸς
μὲ ἕνα τσιγάρο στὸ ἀφτί,
μὲ τραγιάσκα ψαρά,
καὶ νύχια γεμάτα λάδι τῆς μηχανῆς,
καὶ κοιτάει τὰ σπίτια τούτων ἐδῶ τῶν φτωχῶν
χαμογελώντας.
II
Οἱ συνοικίες συχνὰ ἐπαναστατοῦνε.
Θυμωμένες μανάδες χτυπᾶνε τὰ στεγνὰ στήθια τους
καὶ τὰ παλικάρια ἀνάβουν τσιγάρο,
ἢ παρακολουθοῦν αὐτοὺς ποὺ παίζουν τρίλιζα
μὲ τ' ὅπλο ἀνάμεσα στὰ δυό τους πόδια
σὲ μιά γωνιὰ τοῦ ὁδοφράγματος.
Δὲν εἶναι ὄμορφες οἱ συνοικίες.
Δὲν εἶναι ὄμορφη ἡ ἐπανάσταση,
Κι ὅταν νικᾶνε, γίνονται κι αὐτοὶ ἀντιπαθεῖς
σὰν ὅλους τους ἄλλους.
Ὅμως
ὅταν, τὴν τελευταία νύχτα τῆς ἀνυποταγῆς,
ἀνάψουν ὁλοῦθε οἱ φωτιές,
καὶ δοῦν οἱ μαχητὲς πὼς τὸ τέρμα τους
εἶναι ἐδῶ, καὶ τοὺς προσμένει
μὲ τὴν ἑπόμενη ἔφοδο τῆς ἐννόμου τάξεως
ποὺ ἀναγγέλλουν κιόλας τὰ μεγάφωνα•
σὰν μοιραστεῖ κ' ἡ τελευταία ματιὰ
μαζὶ μὲ τὰ λιγοστά τους βόλια,
κ' ἐπισημάνουν τὶς θέσεις τους,
ἀποδεκατισμένοι ἐπαναστάτες χωρὶς αὔριο -
τότε
μὲς ἀπ' τὸ σκοτάδι, ξεγλυστράει φτωχοντυμένος,
ὁπλισμένος μ' ἕνα μακρύκαννο,
καὶ παίρνει τὴ θέση του ἀνάμεσά τους, σιωπηλά,
κι ἀρχίζει νὰ ντουφεκάει μαζί τους τοὺς σταυρωτῆδες του,
ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τῆς Μαρίας, ξυλουργός,
κλάσεως 1944.
Έτσι το είδε ο ποιητής!
τα σχόλια δικά σας :)
Ο επαναστατημένος Χριστός
Ἀπὸ Σπύρου Κοκκίνη 6η ἔκδ,
«Ἀνθολογία Νεοελληνικῆς Ποίησης»
Ἔκδ. Ι.Δ. ΚΟΛΛΑΡΟΥ & ΣΙΑΣ Α.Ε., Ἀθῆναι 2000.
Τὰ βράδια, τὴν ὥρα ποὺ ξυπνᾶνε τὰ παράθυρα
καὶ βγαίνουν στὶς κορφὲς τῶν σπιτιῶν
τὰ φῶτα τῆς προσμονῆς,
σὲ συνοικίες λαϊκές,
τοῦ κουρασμένου πατέρα ποὺ πλένει ἀπ' τὰ χέρια του
τὸν κάματο καὶ τὴν πονηριὰ τῆς μέρας,
καὶ μπαίνει στὸ δωμάτιο μὲ τὰ κοιμισμένα παιδιὰ
καὶ τὸ τρεμάμενο χαμόγελο τῆς μάνας τους,
κείνη τὴν ὥρα, γλυστρώντας ἀπὸ τὶς χρυσωμένες τους ἐκκλησιὲς
ποὺ τὸν βαστοῦσαν φυλακισμένο,
κατεβαίνει ὁ Χριστὸς
μὲ ἕνα τσιγάρο στὸ ἀφτί,
μὲ τραγιάσκα ψαρά,
καὶ νύχια γεμάτα λάδι τῆς μηχανῆς,
καὶ κοιτάει τὰ σπίτια τούτων ἐδῶ τῶν φτωχῶν
χαμογελώντας.
II
Οἱ συνοικίες συχνὰ ἐπαναστατοῦνε.
Θυμωμένες μανάδες χτυπᾶνε τὰ στεγνὰ στήθια τους
καὶ τὰ παλικάρια ἀνάβουν τσιγάρο,
ἢ παρακολουθοῦν αὐτοὺς ποὺ παίζουν τρίλιζα
μὲ τ' ὅπλο ἀνάμεσα στὰ δυό τους πόδια
σὲ μιά γωνιὰ τοῦ ὁδοφράγματος.
Δὲν εἶναι ὄμορφες οἱ συνοικίες.
Δὲν εἶναι ὄμορφη ἡ ἐπανάσταση,
Κι ὅταν νικᾶνε, γίνονται κι αὐτοὶ ἀντιπαθεῖς
σὰν ὅλους τους ἄλλους.
Ὅμως
ὅταν, τὴν τελευταία νύχτα τῆς ἀνυποταγῆς,
ἀνάψουν ὁλοῦθε οἱ φωτιές,
καὶ δοῦν οἱ μαχητὲς πὼς τὸ τέρμα τους
εἶναι ἐδῶ, καὶ τοὺς προσμένει
μὲ τὴν ἑπόμενη ἔφοδο τῆς ἐννόμου τάξεως
ποὺ ἀναγγέλλουν κιόλας τὰ μεγάφωνα•
σὰν μοιραστεῖ κ' ἡ τελευταία ματιὰ
μαζὶ μὲ τὰ λιγοστά τους βόλια,
κ' ἐπισημάνουν τὶς θέσεις τους,
ἀποδεκατισμένοι ἐπαναστάτες χωρὶς αὔριο -
τότε
μὲς ἀπ' τὸ σκοτάδι, ξεγλυστράει φτωχοντυμένος,
ὁπλισμένος μ' ἕνα μακρύκαννο,
καὶ παίρνει τὴ θέση του ἀνάμεσά τους, σιωπηλά,
κι ἀρχίζει νὰ ντουφεκάει μαζί τους τοὺς σταυρωτῆδες του,
ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τῆς Μαρίας, ξυλουργός,
κλάσεως 1944.
Έτσι το είδε ο ποιητής!
τα σχόλια δικά σας :)
Re: "ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ
Merkourios έγραψε:Τού είπα ότι είναι δύο καταστάσεις αντίθετες πού δέν συμβιβάζονται Χριστιανικά νά κρύβεις=κλέβεις
Συνήθως αυτοί που έχουν πολλά κρύβουν για αυτό και έχουν
Το μικρό έντομο θα πιαστεί στον ιστό , το μεγάλο θα τον σπάσει και θα ξεφύγει
Σε μια χώρα ξεπουλημένη που ξεπούλησε τη Μακεδονία τα δικαιώματά μας που αγοράζουν σπίτια και καλοπερνάνε οι γιοί των δικαστών υπουργών κτλπ και που χρηματίζονται οι πάντες και που οι γέροι δεν έχουν να πάρουν τα φάρμακά τους
α) Δεν περνάνε καν πια οι αποδείξεις από φαρμακεία στην εφορία
β) Δεν περνάνε οι αποδείξεις από ψώνια όπως κάποτε
Και οι δικηγόροι οι καλιτέχνες οι επιστήμονες και οι έμποροι και βιοτέχνες δηλώνουν λιγότερο εισόδημα από τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους
Και για να'χουμε καλό ρώτημα
Αφού δεν είναι Χριστιανικό να μην αποδίδουμε τα του Καίσαρι
"Περί τα 800 εκατ. ευρώ τον χρόνο εκτιμά η ΓΣΕΕ ότι έχει χαρίσει το κράτος στην Εκκλησία με το φορολογικό νομοσχέδιο του 2004.
Αναζητώντας τον μίτο του Ασφαλιστικού και στην πολιτική των φοροαπαλλαγών το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ έψαξε και το φορολογικό καθεστώς της Εκκλησίας, όπου αναλογιστική μελέτη έδειξε ότι η φοροαπαλλαγή φθάνει στα 800 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 50% της χρηματοδότησης που χρειάζεται να λαμβάνει το ΙΚΑ κάθε χρόνο έως το 2025.
http://www.tovima.gr/print_article.php? ... m=A41&aa=1
"
Είπατε τίποτα;
Ναι φυσικά γι αυτό μίλησα για δίκαια αιτήματα.nkope έγραψε:Χρειάζεται μεγάλη διάκριση για να συνδυάσεις τη μακροθυμία και την ανεξικακία και την αφιλοχρηματία με τη διεκδίκηση δίκαιων αιτημάτων.
πχ. αξιοπρεπής μισθός κι όχι να πηγαίνουν όλα στο κράτος.
Αν οι φόροι είναι άδικοι και βαρείς τότε ο κόσμος θα φροντίσει να κλέψει την εφορία.
Η Ιστορία έχει αρκετά παραδείγματα άδικης και σκληρής φορολογίας.
Νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) κλέβω σημαίνει αφαιρώ κάποιο υλικό πράγμα από άλλον άνθρωπο και συνήθως κρυφά.
Με το να προσπαθώ να μέιώσω την υποχρέωσή μου στην εφορία διότι είμαι φτωχός και το βάρος αβάσταχτο, δεν το βλέπω ως κλεψιά.
Αν κάνω το ίδιο ενώ είμαι πλούσιος (και το σύνηθες είναι αυτό) τότε είναι και μάλιστα βαρύ αμάρτημα αφού με την δική μου αποφυγή χρέους το βάρος πέφτει στον φτωχό λαό.
<div><img width="111" height="148" border="0" src="ierosolimitisa.jpg" /></div>
-
silver
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
H 123 έγραψε :
γένηται ισότης,.....
σύμφωνα με το: ο το πολύ ουκ επλεόνασε, και ο το ολίγον ουκ ηλαττόνησε...
Νάσαι καλά, καλό σας βράδυ.
(εδώ είναι ακόμα πρωϊ )
======================
Πίστευσόν μοι, ω νεανία, ότι η τέχνη του Ασκληπιού, του Γαληνού, και των λοιπών σοφών ιατρών, τους οποίους λέγεις, μικράν βοήθειαν δύναται να δώση εις εκείνους που την σπουδάζουν. Ο δε αληθής Θεός είναι Εις, ο Ιησούς Χριστός, εις τον οποίον, εάν πιστεύσης εξ όλης καρδίας σου, θέλεις ιατρεύει πάσαν νόσον χωρίς κανέν ιατρικόν βότανον, μόνον με την χάριν Εκείνου, όστις εκαθάρισε λεπρούς, δαιμονιώντας εθεράπευσεν, αιμορροίας και έτερα δυσίατα πάθη ιάτρευσε, και απλώς ευκολώτερον ήθελε μετρήσει τις την άπειρον άμμον της θαλάσσης και τους αστέρας του ουρανού, παρά του Χριστού τα θαυμάσια. Αλλά και τώρα καθ’ εκάστην ευρίσκεται πλησίον των δούλων Του και τους βοηθεί, και κάμνουν σημεία και τέρατα μεγαλύτερα, από όσα Εκείνος ετέλεσε (Συναξ. Ορθ. Εκκλ. Τόμ. Ζ σελ. 523). (ο άγ. Ερμόλαος στον άγ. Παντελεήμονα).
Ή μετακινώ κάποιο υλικό πράγμα από ένα μέρος σε άλλο, όπωςΝομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) κλέβω σημαίνει αφαιρώ κάποιο υλικό πράγμα από άλλον άνθρωπο και συνήθως κρυφά.
γένηται ισότης,.....
σύμφωνα με το: ο το πολύ ουκ επλεόνασε, και ο το ολίγον ουκ ηλαττόνησε...
Νάσαι καλά, καλό σας βράδυ.
(εδώ είναι ακόμα πρωϊ )
======================
Πίστευσόν μοι, ω νεανία, ότι η τέχνη του Ασκληπιού, του Γαληνού, και των λοιπών σοφών ιατρών, τους οποίους λέγεις, μικράν βοήθειαν δύναται να δώση εις εκείνους που την σπουδάζουν. Ο δε αληθής Θεός είναι Εις, ο Ιησούς Χριστός, εις τον οποίον, εάν πιστεύσης εξ όλης καρδίας σου, θέλεις ιατρεύει πάσαν νόσον χωρίς κανέν ιατρικόν βότανον, μόνον με την χάριν Εκείνου, όστις εκαθάρισε λεπρούς, δαιμονιώντας εθεράπευσεν, αιμορροίας και έτερα δυσίατα πάθη ιάτρευσε, και απλώς ευκολώτερον ήθελε μετρήσει τις την άπειρον άμμον της θαλάσσης και τους αστέρας του ουρανού, παρά του Χριστού τα θαυμάσια. Αλλά και τώρα καθ’ εκάστην ευρίσκεται πλησίον των δούλων Του και τους βοηθεί, και κάμνουν σημεία και τέρατα μεγαλύτερα, από όσα Εκείνος ετέλεσε (Συναξ. Ορθ. Εκκλ. Τόμ. Ζ σελ. 523). (ο άγ. Ερμόλαος στον άγ. Παντελεήμονα).
Θα ήθελα να πω πως δεν τα βάζω με την εκκλησία που δεν φορολογείται
Διότι η εκκλησία είναι φιλανθρωπικό σώμα και για αυτό το λόγο έχει απαλλαχθεί
Οπως επίσης δεν ξέρω αν η φορολογία της εκκλησίας αφορά τα χρήματα από το παγκάρι ή από τα έσοδα των Χ ακινήτων αν υπάρχουν και αν εκμεταλεύονται
Οπότε δεν θέλω να κρίνω χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες
Ελπίζω να μην έκανα λάθος που το ανέφερα πριν αλλά δεν έχετε στο φόρουμ σας δυνατότητα επεξεργασίας
Διότι η εκκλησία είναι φιλανθρωπικό σώμα και για αυτό το λόγο έχει απαλλαχθεί
Οπως επίσης δεν ξέρω αν η φορολογία της εκκλησίας αφορά τα χρήματα από το παγκάρι ή από τα έσοδα των Χ ακινήτων αν υπάρχουν και αν εκμεταλεύονται
Οπότε δεν θέλω να κρίνω χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες
Ελπίζω να μην έκανα λάθος που το ανέφερα πριν αλλά δεν έχετε στο φόρουμ σας δυνατότητα επεξεργασίας
Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η φοροδιαφυγή. Είναι κλεψιά.
Δεν είναι δικαιολογία το γεγονός ότι το κράτος μπορεί να βάζει αρκετούς φόρους, μικρούς μισθούς, κτλ. ή απ' την άλλη το γεγονός ότι κακοδιαχειρίζεται τα χρήματα που παίρνει.
Αυτό θυμίζει το "επιχείρημα" του τύπου κι ο ιερέας δεν είναι σωστός και άρα πως έχω εγώ την υποχρέωση να είμαι? Ως εκ τούτου δικαιούμαι αυτά κι άλλα περισσότερα...
Πράττουμε σύμφωνα με το Χρέος. Νομίζω και η απάντηση στο λινκ του πρώτου μηνύματος, αυτό προσπαθεί να μας πει.
Δεν είναι δικαιολογία το γεγονός ότι το κράτος μπορεί να βάζει αρκετούς φόρους, μικρούς μισθούς, κτλ. ή απ' την άλλη το γεγονός ότι κακοδιαχειρίζεται τα χρήματα που παίρνει.
Αυτό θυμίζει το "επιχείρημα" του τύπου κι ο ιερέας δεν είναι σωστός και άρα πως έχω εγώ την υποχρέωση να είμαι? Ως εκ τούτου δικαιούμαι αυτά κι άλλα περισσότερα...
Πράττουμε σύμφωνα με το Χρέος. Νομίζω και η απάντηση στο λινκ του πρώτου μηνύματος, αυτό προσπαθεί να μας πει.
Μη αποστρέψης το πρόσωπόν σου απ\' εμού και ομοιωθήσομαι τοις καταβαίνουσιν εις λάκκον.

