Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 24, 2007 8:30 am
Μαθαίναμε στο σχολείο ότι ο Θεός "καταράστηκε" τον Αδάμ και του είπε: στο εξής θα βγάζεις το ψωμί σου, με τον ιδρώτα του προσώπου σου.
Αν όμως το καλοσκεφτούμε, στην ουσία αυτή δεν ήταν κατάρα, αλλά μια φιλάνθρωπη ευλογία του Θεού στο πεσμένο πλάσμα του. Ο κατασκευαστής, ήξερε καλά το ύφασμα. Ήξερε λοιπόν ότι αν ο μεταπτωτικός Αδάμ, ζούσε και μεταπτωτικά, ζωή τρυφής, όπως όταν ήταν στον Παράδεισο, τότε θα τον γύρναγε αλλιώτικα τον σκοπό.
Οι παλιοί άνθρωποι ζούσαν σύμφωνα με την εντολή του Θεού και τρώγαν το ψωμάκι τους μουσκεμένο με τον ιδρώτα τους. Και κάθε μπουκιά ήταν και ευχαριστία.
Ο πλούτος και η ιδιοκτησία, εμφανίστηκαν προφανώς ως μεταπτωτικά φαινόμενα. Κάποιοι σκέφτηκαν, ότι είναι καλό να βάλουν τους άλλους να ιδρώνουν για να τρώνε αυτοί ψωμί. Και όπως και εκείνος ο πρώτος φόνος που διέπραξε ο Κάιν άρχισε μια σειρά αδικιών από άνθρωπο σε άνθρωπο. Απλώς, όπως και όλες οι μεταπτωτικές μας στρεβλώσεις μπορούν να διορθωθούν όταν τις περάσουμε μέσα από το πρίσμα της Ανάστασης του Χριστού, έτσι και ο πλούτος μπορεί να γίνει μέσα από την γνήσια φιλανθρωπία πηγή αγιασμού γιαυτόν που τον έχει.
Αν όμως το καλοσκεφτούμε, στην ουσία αυτή δεν ήταν κατάρα, αλλά μια φιλάνθρωπη ευλογία του Θεού στο πεσμένο πλάσμα του. Ο κατασκευαστής, ήξερε καλά το ύφασμα. Ήξερε λοιπόν ότι αν ο μεταπτωτικός Αδάμ, ζούσε και μεταπτωτικά, ζωή τρυφής, όπως όταν ήταν στον Παράδεισο, τότε θα τον γύρναγε αλλιώτικα τον σκοπό.
Οι παλιοί άνθρωποι ζούσαν σύμφωνα με την εντολή του Θεού και τρώγαν το ψωμάκι τους μουσκεμένο με τον ιδρώτα τους. Και κάθε μπουκιά ήταν και ευχαριστία.
Ο πλούτος και η ιδιοκτησία, εμφανίστηκαν προφανώς ως μεταπτωτικά φαινόμενα. Κάποιοι σκέφτηκαν, ότι είναι καλό να βάλουν τους άλλους να ιδρώνουν για να τρώνε αυτοί ψωμί. Και όπως και εκείνος ο πρώτος φόνος που διέπραξε ο Κάιν άρχισε μια σειρά αδικιών από άνθρωπο σε άνθρωπο. Απλώς, όπως και όλες οι μεταπτωτικές μας στρεβλώσεις μπορούν να διορθωθούν όταν τις περάσουμε μέσα από το πρίσμα της Ανάστασης του Χριστού, έτσι και ο πλούτος μπορεί να γίνει μέσα από την γνήσια φιλανθρωπία πηγή αγιασμού γιαυτόν που τον έχει.