Σελίδα 2 από 2
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 03, 2007 10:22 pm
από PRETORIAN
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 04, 2007 1:08 am
από Nici-D
tinios έγραψε:Αγαπητέ αδελφέ, θεωρείς ότι αυτό:
Σέβομαι και τιμώ το Οικ.Πατριαρχείο και τον Παναγιώτατο κ. Βαρθολομαίο,
αλλά διατηρώ καποιες επιφυλάξεις ως προς τα ανοίγματά του, προς τον παπισμό.
Otan les to Pisteuo diladi to symbolo tis pisteos mas to kobeis sta metra sou i ' to les olo me agapi kai pisti?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 04, 2007 7:58 am
από Thomas15n
tinios έγραψε:Συμφωνούμε ή διαφωνούμε μαζί τους, οι ζηλωτές της μονής Εσφιγμένου, δεν παύουν να είναι αγωνιστές της Ορθοδοξίας.
Είναι άδικο έμεις, απ' την ασφάλεια του καναπέ μας, με την δορυφορική, το Ίντερνετ, και το air conticion, να ασκούμε κριτική, σε εξαϋλομένους από την άσκηση μοναχούς.
Αν και δεν ανήκω στο παλαιό ημερολόγιο, συμφωνώ ότι είναι αγωνιστές, αυτή η άποψη είναι και σε πολλούς ασχέτως που βρίσκωνται, γιατί μέχρι στιγμής η αλήθεια είναι ότι το Πατρ.Κων/πόλεως έχει ξεφύγει από την αποστολή του, ελπίζω να φωτίσει ο Θεός τον Πατριάρχη να αλλάξει πορεία και να καταλάβει τί κάνει. (αν και δεν το πιστεύω παρά ταύτα το εύχομαι).
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 04, 2007 8:26 am
από stratos
Λοιπόν η κωμωδια εχει και ενα οριο :razz:
1] Δεν εχει καμια μα καμία σχέση η ολη κατασταση με τήν μή μνημόνευση του Πατριαρχη.
Πρόκειται για ευρύτατα διαδεδομένο ψεύδος. Στην συνοδική πατριαρχική απόφαση αυτό δεν αναφέρεται καν. Όλες οι αποφάσεις αναφέρονται στην αποκοπή μίας κυριάρχου Μονής από την εκκλησιαστική και διοικητική κοινωνία του Αγίου Όρους και της Εκκλησίας και την προσπάθεια προσελκύσεως πάντων στην τακτική αυτή. Πρόκειται για κλασσική περίπτωση αυτοδικαίας διαπιστώσεως σχισματικής ομάδος και απαγορευμένης ιδιαιτέρας αδελφότητος. Όπως έχουμε αναφέρει, και άλλες κυρίαρχες Μονές για λόγους διαμαρτυρίας διέκοψαν κατά καιρούς το μνημόσυνο του Πατριάρχου και επιφυλάσσονται και για το μέλλον, όμως καμία δεν διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία και δεν προσεχώρησε σε εκκλησιαστική κοινωνία με εξωεκκλησιαστικές παρατάξεις.
Οι ζηλωτές του Αγίου Όρους δεν μνημονεύουν επίσης και έχουν διακόψει ατομικά την εκκλησιαστική κοινωνία, αλλά τουλάχιστον κατέχουν εξαρτήματα και δεν διαταράσσουν την εκκλησιαστική και διοικητική κοινωνία των είκοσι κυριάρχων Μονών. Επομένως είναι εσωτερικό θέμα εκάστης των κυριάρχων Μονών ο χειρισμός του ζητήματος στην περιοχή της. Στους εν τη Ιερά Μονή Εσφιγμένου έγινε κατʼ επανάληψιν πρόταση να επιλέξουν οι ίδιοι και να καλέσουν όποιους θέλουν που να έχουν εκκλησιαστική και διοικητική κοινωνία με το υπόλοιπο Άγιον Όρος για να αναλάβουν την διοίκηση της Μονής και Αυτοί να παραμείνουν απερίσπαστοι στα πνευματικά τους καθήκοντα μέσα στη Μονή ή σε εξαρτήματα, αλλά δεν δέχθηκαν ούτε να το συζητήσουν. Τώρα όσον αφορά ευρύτερα στους λεγομένους Γ.Ο.Χ., το Άγιον Όρος δεν έχει πρόβλημα μαζί τους όσο δεν παρεμβαίνουν στα του Αγίου Όρους, όπου άλλωστε δεν έχουν καμία αρμοδιότητα. Επομένως δεν έχουν κανένα λόγο να στρέφονται κατά του Αγίου Όρους παρασυρόμενοι από τις παραπλανητικές παραινέσεις των κατεχόντων την Ιερά Μονή Εσφιγμένου
2] Σέ αυτα που γράφει η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΦΙΛΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ & ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ βρίσκω οτι ειναι ψεματα και παραπλανηση.
Αν θελετε τά κουβεντιαζουμε ενα ενα.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 4:26 pm
από rodoscy
Εύγε αγαπητέ αδελφέ Στράτο. Αυτές οι λεπτομέρειες που αναφέρεις απο το άρθρο είναι πολύ σημαντικές.