τον ιωαννη παυλο το πρωτο το εφαγαν αλλοι και για αλλο λογο ασχετο με την εκκλησια αλλα σχετικο με την διοικησηThomas15n έγραψε:Αγαπητέ Andriyan αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός αν όχι σενάρια γιά ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Αν ήταν να γίνουν αυτά ο Βαρθολομαίος θα είχε ενεργήσει πολύ διαφορετικά από ότι μέχρι τώρα. Αφήστε τα λοιπόν μην γράφουμε και ότι θέλουμε. Χωριό που φαίνεται Κολαούζο δεν θέλει λέει η παροιμία, το τί επιδιώκει ο Βαρθολομαίος το έχει κάνει φανερό από τότε που βγήκε μέχρι σήμερα ΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΑΡΙΘΜΟΣ. Πρώτα λοιπόν να αλλάξει πορεία και μετά να συζητήσουμε τέτοια θέματα. Άσε που όσοι γνωρίζουν περί παπισμού και Βατικανού δεν έχουν την παραμικρή ελπίδα γιά αλλαγή των παπικών και του πάπα ιδιαίτερα. Έναν πάπα βγάλανε που ήθελε πραγματικά να τα βρεί και να επιστρέψει στην Ορθοδοξία, τον πάπα Ιωάννη Παύλο Α' και τον φάγανε μέσα σε ένα μήνα μαζί με τον Ρώσο Αρχιεπίσκοπο Νικόδημο, όσοι γνωρίζουν καταλαβαίνουν τί λέω. Από τέτοια "εκκλησία" που δολοφονεί τους προκαθημένους της όταν δεν εξυπηρετούν κάποια συμφέροντα μην περιμένετε τίποτε από αυτήν.
Καλά έλεγε ο μακαριστός Σεραφείμ "Μα είναι το Βατικανό Εκκλησία" το Βατικανό και ο παπισμός δεν είναι "εκκλησία" είναι σύστημα και οργάνωση που εξυπηρετεί και έχει συμφέροντα καθαρά κοσμικά και τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρος.
ειναι οι ιδιοι που φαγαν τον ιωαννη παυλο τον δευτερο και σημερα διοικουν το βατικανο
ο μακαριτης ο σεραφειμ ειχε πει και κατι αλλο.... σε καποιον υπουργο πριν 17 χρονια περιπου για τον παπα "βρε δεν παει στο...... που θα μου τον φερεις εδω...."
