Αλήθεια φέτος, εν έτει 2009,
τι σκάνδαλο θα σκαρφιστούν για το Πάσχα που έρχεται;
Θα ήλπιζα, για μια φορά τουλάχιστον, να ζήσουμε ένα Πάσχα ήσυχο, χωρίς να μας το
ταράξουν με φημολογίες, όπως τα προηγούμενα χρόνια.
π.χ. Ευαγγέλιο Ιούδα, οστά Χριστού και ότι άλλο μπορεί να διαβάλλει τον Χριστιανισμό,
τις άγιες αυτές ημέρες.
Σκέψεις μου για τις ημέρες που έρχονται και το Πάσχα.
Συντονιστής: Συντονιστές
- Byzantine_Spirit
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»