Σκέψεις μου για τις ημέρες που έρχονται και το Πάσχα.

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Byzantine_Spirit
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.

Δημοσίευση από Byzantine_Spirit »

Αλήθεια φέτος, εν έτει 2009,
τι σκάνδαλο θα σκαρφιστούν για το Πάσχα που έρχεται;
Θα ήλπιζα, για μια φορά τουλάχιστον, να ζήσουμε ένα Πάσχα ήσυχο, χωρίς να μας το
ταράξουν με φημολογίες, όπως τα προηγούμενα χρόνια.
π.χ. Ευαγγέλιο Ιούδα, οστά Χριστού και ότι άλλο μπορεί να διαβάλλει τον Χριστιανισμό,
τις άγιες αυτές ημέρες.
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”